Ook wel weer lekker typisch dit.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kloppen de geruchten trouwens dat jij recent users bedreigd hebt per pm/dm?
Mag ook antwoorden per pm/dm.
Nee sorry, sommige mensen hebben een zaak draaiende te houden en moeten zo af en toe werken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Gezien de stilte zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Je verkoopt hooivorken?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee sorry, sommige mensen hebben een zaak draaiende te houden en moeten zo af en toe werken.
Er zit nog wel iets van liefde in me.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:30 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik vond het wel apart, ik kom praktisch nooit in NWS en toch kreeg ik zo'n vriendelijk plaatje.
Maar waarom deed je het?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zit nog wel iets van liefde in me.
Jaja, het stikt hier van de top-ondernemers met PVV-achtige denkbeelden. Zo hadden we hier ooit een PVV-adept die beweerde een vliegtuig te bezitten en in een kast van een huis te wonen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee sorry, sommige mensen hebben een zaak draaiende te houden en moeten zo af en toe werken.
Ik dacht dat je homo was en me probeerde te versieren.quote:
Wie weet had hij dat ook wel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het stikt hier van de top-ondernemers met PVV-achtige denkbeelden. Zo hadden we hier ooit een PVV-adept die beweerde een vliegtuig te bezitten en in een kast van een huis te wonen.
Tja had nog nooit een Gutmensch geneukt (dat mocht ik zeggen van je)quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik dacht dat je homo was en me probeerde te versieren.
Maar ik was niet eens de enige
Nee.quote:
Het tegen-kamp lijkt een beetje nerveus te worden. Goed teken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Damn. Nu wordt de Telegraaf van anti-GeenPeil propaganda beschuldigd
Dat referendum wordt met het uur triester inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Damn. Nu wordt de Telegraaf van anti-GeenPeil propaganda beschuldigd
Het is ook wel een beetje aan het imploderen allemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het tegen-kamp lijkt een beetje nerveus te worden. Goed teken.
Dan zou ik 4 keer achterom kijken ipv niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Alles wat ik heb opgebouwd heb ik vanaf 0 gedaan, zonder de hulp van een bank.
Kun je die constatering ook onderbouwen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een constatering.
Welk masker deed Samsom af?
Leg uit aub.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:41 schreef Kniekous het volgende:
[..]
Dan zou ik 4 keer achterom kijken ipv niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |