abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:15:12 #1
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161075790

SPOILER: OP, the looooong version.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mai pben rai~!
pi_161115715
Zojuist bij Rookwinkel geweest en dat was een fijne ervaring. T meisje achter de toonbank wist veel en ik kon alles uitproberen. Ik heb een paar smaakjes getest en nieuwe batterij gekocht van 900 mah en een clearomizer van Jostfog 1453, damn wat een verschil. Was na tien minuten lurken helemaal woozy. Heb ik met de andere setjes nooit gehad.

Zit nu op t terras lekker te genieten van lemon met een drupje munt.
pi_161164704
Fasttech :r

Ik weet dat het een chinese webshop is en dat levering lang kan duren, maar eerst was het kreng niet op voorraad (itt tot de info op de productpagina) en nu is het pakketje al sinds 23/3 verstuurd, maar nog niet eens aangekomen bij het postbedrijf wat het oorspronkelijk moet verzenden (Singapore Post).

En dan krijg je via de supporttickets dit soort ge-heen en weer:
quote:
Information received tracking status means that Singapore post has received posting notification but have not yet received the parcel physically or they have not had a chance to take the initial acceptance scan after receiving the item.

Could you please give it 2-5 days more for the tracking update? If there is no update then, please get back to us and we will send an inquiry to the post office.

Thank you for your understanding.
quote:
Well, it's almost 2 days now and i want to kindly ask you to check in with the postal company. I've been waiting for this product for a while now (where it originally stated shipping in 5 business days, it's now 20 business days since order and not shipped yet apparently) and i would like to receive it asap. So if you can make an effort to speed up the process? I would really appreciate that. Thanks in advance!
quote:
We have asked the ship agent for information and please come back after 2-3 working days ,thank you.
7 maart besteld, maar ze geven geen neuk natuurlijk :')
pi_161164909
Is Gearbest ook legit als het om vapespullen gaat? De Nautilus mini die ik daar besteld heb wel dacht ik. Ik ben in staat om die Fasttech order van m'n VTC mini te cancellen en het bij Gearbest te bestellen. Nog een paar dollar goedkoper ook :')

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_239873.html
pi_161165622
Vandaag ben ik op een missie om de vetste vape te rippen. Iemand tips?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 4 april 2016 @ 12:01:01 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161165658
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2016 11:14 schreef no1uknow het volgende:
Is Gearbest ook legit als het om vapespullen gaat? De Nautilus mini die ik daar besteld heb wel dacht ik. Ik ben in staat om die Fasttech order van m'n VTC mini te cancellen en het bij Gearbest te bestellen. Nog een paar dollar goedkoper ook :')

http://www.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_239873.html
Ik vind t een kuttent. Zo gauw je de klantenservice nodig hebt ben je de lul.

Ik bestel alleen bij FT en 3fvape omdat t dan wel goed komt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161165764
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik vind t een kuttent. Zo gauw je de klantenservice nodig hebt ben je de lul.

Ik bestel alleen bij FT en 3fvape omdat t dan wel goed komt.
3fvape, nog nooit van gehoord, maar ze hebben wel de vtc mini met binnen 24 uur shipping :'(

Hoe makkelijk is Fasttech met orders die net wel of net niet verzonden zijn cancellen?
  maandag 4 april 2016 @ 12:08:29 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161165820
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2016 12:05 schreef no1uknow het volgende:

[..]

3fvape, nog nooit van gehoord, maar ze hebben wel de vtc mini met binnen 24 uur shipping :'(

Hoe makkelijk is Fasttech met orders die net wel of net niet verzonden zijn cancellen?
Als ze verzonden zijn is cancellen niet meer mogelijk.

Die tracking wil overigens nogal eens achter lopen.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161165851
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:08 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Als ze verzonden zijn is cancellen niet meer mogelijk.

Die tracking wil overigens nogal eens achter lopen.
24-03-2016
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

:')
  maandag 4 april 2016 @ 12:12:15 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161165872
quote:
2s.gif Op maandag 4 april 2016 12:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

24-03-2016
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

:')
Ja, maar soms wordt dat niet goed geupdate. Je moet bij China shops pas zenuwachtig worden als t langer dan een maand duurt.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_161165874
En nu is ook m'n iStick mini een beetje kapot aan het gaan, laadt nauwelijks meer op, doet vreemd. Vandaag terugsturen naar Zwoofs (4 maanden oud), terug naar m'n oude Vision Spinner met oud Kangertankje erop. Oldskool.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, maar soms wordt dat niet goed geupdate. Je moet bij China shops pas zenuwachtig worden als t langer dan een maand duurt.
Ah, dan kan ik nog 3 dagen in alle rust afwachten.
  maandag 4 april 2016 @ 12:23:46 #12
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161166066
FT ...

Alle bestellingen hebben mij altijd bereikt, en ik heb behoorlijk wat besteld de laatste 12 maanden.
Zoals een paar wijze users hier dat zo mooi mij wisten te vertellen; Bij FT bestellen om je bestelling vervolgens te vergeten. Laat je maar verrassen

Enfin
Smokerainbow gaat z'n shop sluiten. Code "CLOSE" geeft 50% discount
Mai pben rai~!
  maandag 4 april 2016 @ 13:20:00 #13
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_161167138
Bestel ondertussen al 3 jaar bij FT m'n vape spulletjes, maar alles nog binnen gekregen tot nu toe....af en toe duurt het wat lang en soms schrik je hoe snel het er is :s)
  maandag 4 april 2016 @ 13:25:33 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161167237
Als je het snel snel wil, moet je het dubbele lappen en het in nl halen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 april 2016 @ 16:58:37 #15
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161171491

Fat Boy dripper
https://www.fasttech.com/forums/4468700

8)7

Denk dat ik eindelijk een soort van limiet voor mijzelf gevonden heb. Dat is toch wel erg gortig :')
Mai pben rai~!
pi_161203823
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef no1uknow het volgende:
En nu is ook m'n iStick mini een beetje kapot aan het gaan, laadt nauwelijks meer op, doet vreemd.
Dat heb ik ook met mijn mini istick. Sommige usb-kabels pakt hij al niet meer en degene die het doen moet ik een beetje schuin er in steken. De mijne is bijna een jaar oud.
pi_161203999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:14 schreef RodimusPrime het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn mini istick. Sommige usb-kabels pakt hij al niet meer en degene die het doen moet ik een beetje schuin er in steken. De mijne is bijna een jaar oud.
Gister teruggestuurd naar Zwoofs, nog geen bericht ontvangen maar ze mailden van te voren dat snel te doen. 4 maanden oud, ben benieuwd.
pi_161204289

Catch22 is that you?
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:46:19 #19
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_161204845
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:58 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]

Fat Boy dripper
https://www.fasttech.com/forums/4468700

8)7

Denk dat ik eindelijk een soort van limiet voor mijzelf gevonden heb. Dat is toch wel erg gortig :')
Sjezus. :')

Ik ben juist bezig om te focussen op single coil aangezien ik dual coil al wat te veel van het goede vind, afgezien van 's avonds op de bank een uurtje. :{
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 5 april 2016 @ 20:50:10 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161204987
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:31 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]

Catch22 is that you?
Mij zie je niet met een dripper.

:P

En als ik een tattoo zou nemen, zou ik een goede artist zoeken
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 april 2016 @ 21:11:03 #21
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161205650
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Mij zie je niet met een dripper.

:P

En als ik een tattoo zou nemen, zou ik een goede artist zoeken
1 die knopjes recht weet te plaatsen :')

Voor de meeste mensen zal dit een portofoon met een -wat voor dier het ook moge zijn- kop An de zijkant .. Of een vreemde locomotief ...
Kansloze tattoo :D
Mai pben rai~!
pi_161225210
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2016 20:21 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Gister teruggestuurd naar Zwoofs, nog geen bericht ontvangen maar ze mailden van te voren dat snel te doen. 4 maanden oud, ben benieuwd.
En wordt vervangen, nice.
pi_161299790
Had wat liquids uit het buitenland gekocht, kon ik nog 30eu invoerkosten aftikken aan de postbode
Is dit normaal of heb ik gewoon pech gehad ?
pi_161299867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:20 schreef Pussywagon het volgende:
Had wat liquids uit het buitenland gekocht, kon ik nog 30eu invoerkosten aftikken aan de postbode
Is dit normaal of heb ik gewoon pech gehad ?
nog niet gehad.
maar boven de 22 euro loop je dat risico, ja.
pi_161302787
WTF, bij een bekende NL eshop wat juice in de sale gekocht. Krijg ik het vandaag binnen blijkt het een paar weken over de expiring date te zijn. Vervelend, maar kan gebeuren. Mailtje gestuurd of ze nog een correcte nalevering kunnen uitvoeren of anders mijn geld kunnen terugstorten. Mailen ze terug:

''Dat is ook de reden dat ze in uitverkoop staan. Liquids hebben op zich geen houdbaarheids datum. Wel kan smaak naar verloop van tijd minder worden. Maar dat heeft meer te maken met hoe de liquids bewaard worden.''

Lijkt me geen normale gang van zaken, vooral als het niet vermeld wordt op de site.
We komen hard, zo hard.
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:27:38 #26
366512 BakkieDoen
pi_161302995
Hun antwoord klopt, je kunt het gewoon nog gebruiken. Maar ze hadden het op de site wel even mogen vermelden, dan kun je tenminste zelf de keus nog maken of je ze wil bestellen.
pi_161306761
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:27 schreef BakkieDoen het volgende:
Hun antwoord klopt, je kunt het gewoon nog gebruiken. Maar ze hadden het op de site wel even mogen vermelden, dan kun je tenminste zelf de keus nog maken of je ze wil bestellen.
Ja heb er eentje geprobeerd en smaak is inderdaad prima, eerste barrel aged juice die ik probeer en de smaak is erg apart. Maar neem verder geen genoegen met hun antwoord. Ik had er al een aantal open gemaakt om te ruiken voor de data me opvielen dus kan helaas niet gewoon wet-koop-op-afstand terugsturen. Ik vind een oude voorraad die over de datum is dumpen onder het noemertje sale geen manier van met je klanten omgaan.

[ Bericht 17% gewijzigd door focal op 09-04-2016 17:32:00 ]
We komen hard, zo hard.
pi_161306849
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:27 schreef BakkieDoen het volgende:
Volgens mij mogen ze het op die manier niet eens verkopen :@, toch?
In de supermarkt vind je ook geen eieren die over de datum zijn, terwijl ze meestal gewoon nog wel te eten zijn.
  zaterdag 9 april 2016 @ 18:31:08 #29
366512 BakkieDoen
pi_161308305
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Anne het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze het op die manier niet eens verkopen :@, toch?
In de supermarkt vind je ook geen eieren die over de datum zijn, terwijl ze meestal gewoon nog wel te eten zijn.
Weet het niet, misschien omdat het geen voedingsmiddel is? Geen idee eigenlijk.
  zaterdag 9 april 2016 @ 18:34:08 #30
366512 BakkieDoen
pi_161308382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef focal het volgende:

[..]

Ja heb er eentje geprobeerd en smaak is inderdaad prima, eerste barrel aged juice die ik probeer en de smaak is erg apart. Maar neem verder geen genoegen met hun antwoord. Ik had er al een aantal open gemaakt om te ruiken voor de data me opvielen dus kan helaas niet gewoon wet-koop-op-afstand terugsturen. Ik vind een oude voorraad die over de datum is dumpen onder het noemertje sale geen manier van met je klanten omgaan.
Nee, is idd lullig. Die flesjes kunnen ze beter gewoon meegeven met een bestelling. Vinden de klanten dan weer leuk ( wel met een briefje er bij dat ze over de datum zijn dan)

Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
pi_161322693
quote:

[..]

dubbeltje en eerste rang

[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 10-04-2016 10:10:42 ]
  zondag 10 april 2016 @ 15:57:05 #32
186587 Byzantynixschii
pi_161329041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:14 schreef focal het volgende:
WTF, bij een bekende NL eshop wat juice in de sale gekocht. Krijg ik het vandaag binnen blijkt het een paar weken over de expiring date te zijn. Vervelend, maar kan gebeuren. Mailtje gestuurd of ze nog een correcte nalevering kunnen uitvoeren of anders mijn geld kunnen terugstorten. Mailen ze terug:

''Dat is ook de reden dat ze in uitverkoop staan. Liquids hebben op zich geen houdbaarheids datum. Wel kan smaak naar verloop van tijd minder worden. Maar dat heeft meer te maken met hoe de liquids bewaard worden.''

Lijkt me geen normale gang van zaken, vooral als het niet vermeld wordt op de site.
rookwinkel.nl?

Mijn eerste bestelde liquid ooit was over de datum en had ik bij hen gekocht. Ook mailtje gestuurd maar geen nieuwe liquid gekregen. Verder nog wel meer gezeur had gehad met deze winkel. Hebben een hele slechte service.
pi_161329245
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

dubbeltje en eerste rang

Haha doe niet zo zuur man. Ik geef toe dat ik een beetje een snob ben als het over klantvriendelijkheid gaat, dat is immers een groot gedeelte van mijn baan. Ik zou daar niet kunnen functioneren als het me niets zou doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij wel van mening bent dat je bullshit mag leveren zodra je korting biedt?
Of verlopen e-juice wel of niet oke is kun je over discussiëren. Feit is dat ik het niet hoef te hebben en dat ik als klant zelf de keuze had moeten hebben. Als zij gewoon netjes zouden melden waarom ze korting geven zat ik nu niet met een paar tientjes aan afval.
We komen hard, zo hard.
pi_161331076
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 16:09 schreef focal het volgende:

[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat jij wel van mening bent dat je bullshit mag leveren zodra je korting biedt?
Of verlopen e-juice wel of niet oke is kun je over discussiëren. Feit is dat ik het niet hoef te hebben en dat ik als klant zelf de keuze had moeten hebben. Als zij gewoon netjes zouden melden waarom ze korting geven zat ik nu niet met een paar tientjes aan afval.
voor fatsoenlijke webshops is het ook gebruikelijk om te melden als producten bijna over datum zijn. ook bij producten waarbij het niet heel belangrijk is (bv supplementen etc). een shop die niet alles doet om klanten tevreden houden vind ik sowieso verdacht (ook als de ontevredenheid misplaatst is).
..///
pi_161338965
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 16:09 schreef focal het volgende:

[..]

Haha doe niet zo zuur man. Ik geef toe dat ik een beetje een snob ben als het over klantvriendelijkheid gaat, dat is immers een groot gedeelte van mijn baan. Ik zou daar niet kunnen functioneren als het me niets zou doen. Maar ik kan me niet voorstellen dat jij wel van mening bent dat je bullshit mag leveren zodra je korting biedt?
bla bla, hoezo afval? Zwaar overtrokken, de e-liquid is prima zeg je zelf:
quote:

[..]

Ja heb er eentje geprobeerd en smaak is inderdaad prima, eerste barrel aged juice die ik probeer en de smaak is erg apart. Maar neem verder geen genoegen met hun antwoord.
En die tweede zin is dus gewoon zeuren om het zeuren. Waar maak je je druk om man, om een tht datum die er alleen maar opstaat omdat het verplicht is? Jankerd

Wie doet er nou zuur :')
  † In Memoriam † zondag 10 april 2016 @ 21:49:06 #36
230491 Zith
pls tip
pi_161339236
Ik vind dat jij nogal zuur bent, no1uknow. Er gaan wel degelijk producteigenschappen verloren na enige tijd. Als de vloeistof niet in de vriezer zat dan kan je er bijna van uit gaan dat de nicotine niet meer werkzaam is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_161339456
Na mn vapeonly aura mini en de istick mini nog wat aankoopjes gedaan..

- evic vtc mini; ik ben nog bezig met dr juiste instellingen icm mn 2 nieuwe tanks

- cubis tank; geen vrienden mee. Hij bubbelt teveel en hij schiet liquid. Zelfs een keer in mn oog.

- nautilus mini; geweldige tank icm de vtc mini. Ik haal een veel betere smaak met de muffin man hieruit dan uit de cubis.

- istick basic. Handige mod voor onderweg. Ligt lekker in de hand, alleen de tank is, als ik het vergelijk met de nautilus mini, echt beduidend minder.

- joyetech aio. Nog onderweg ben heel benieuwd.

Verder nog een stuk of 10 millers liquids gehaald. Liquids die geldig zijn tot mei. Voor een euro per flesje om uit te testen.Fruit ligt me niet. Caramel ook niet echt. Drop vind ik weer wel lekker.
pi_161340253
Zojuist weer nieuwe coils in me Velocity clone gedaan. Best leuk tijd verdrijf maar ik wil ze mooier en strakker hebben. Het staat verder wel gelijk weer blauw hier :')

Ik moet ook nog een nieuwe mod hebben. De kbox gaat maar tot 50 watt...

pi_161342781
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:12 schreef Wisheh het volgende:
Zojuist weer nieuwe coils in me Velocity clone gedaan. Best leuk tijd verdrijf maar ik wil ze mooier en strakker hebben. Het staat verder wel gelijk weer blauw hier :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
je zou ze even kunnen laten gloeien en ze daarna met een pincet of een tangetje samenknijpen.
voor de rest zien ze er strak genoeg uit.

vtc mini schijnt nogal populair te zijn.
  maandag 11 april 2016 @ 00:21:37 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161342846
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:49 schreef Zith het volgende:
Ik vind dat jij nogal zuur bent, no1uknow. Er gaan wel degelijk producteigenschappen verloren na enige tijd. Als de vloeistof niet in de vriezer zat dan kan je er bijna van uit gaan dat de nicotine niet meer werkzaam is.
Dat waag ik ten zeerste te betwijfelen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 11 april 2016 @ 01:34:05 #41
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161343535
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:12 schreef Wisheh het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Velocity _O_

Heb er 3 liggen. Zit te denken om de V2 te halen, al is ie niet zo heel erg veel anders dan de V1

Heb er nog geen build op gehad waar ik de volle 200w uit m'n Reuleaux op kan loslaten. 130w op dual fused clapton is vooralsnog prima. Zalige smaak, wolken waar je taartpunten uit kan snijden. Het zuipt alleen liquid als een malle :')
Mai pben rai~!
pi_161343584
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 01:34 schreef KNAK het volgende:

[..]

Velocity _O_

Heb er 3 liggen. Zit te denken om de V2 te halen, al is ie niet zo heel erg veel anders dan de V1

Heb er nog geen build op gehad waar ik de volle 200w uit m'n Reuleaux op kan loslaten. 130w op dual fused clapton is vooralsnog prima. Zalige smaak, wolken waar je taartpunten uit kan snijden. Het zuipt alleen liquid als een malle :')
Welke heb je? de DNA200 of de RX200? Zat zelf eraan te denken om de RX200 te halen.

Was van plan om goedkopere te gaan "roken" maar met al die nieuwe shit ben ik als nog duurder uit. Beetje liquids maken, nieuwe mod, nieuwe tanks etc.. ;(
  maandag 11 april 2016 @ 01:59:03 #43
24329 KNAK
ff w88,......
pi_161343660
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 01:44 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Welke heb je? de DNA200 of de RX200? Zat zelf eraan te denken om de RX200 te halen.

Was van plan om goedkopere te gaan "roken" maar met al die nieuwe shit ben ik als nog duurder uit. Beetje liquids maken, nieuwe mod, nieuwe tanks etc.. ;(
Heb de DNA in bezit, al zal ik als deze het begeeft direct een RX gaan kopen (tenzij er op dat moment een andere/betere 3 batterij mod aanwezig is). Met de DNA kan je een hoop zien/doen met de software aangesloten op een computer , echter heb ik daar al een flink lange tijd geen gebruik meer van gemaakt. Ik laat daarnaast ook TC geheel links liggen dus voor mij is het eigenlijk een beetje overkill, maar ja,.. Koopzieke trekjes hebben en dan mensen zoals SoundDragon melden dat er weer iets nieuws te koop is :D.

Enige wat mij nu nog geld kost is DIY ejuice, en dat is niet echt schokkend te noemen
Mai pben rai~!
pi_161345430
Jeetje, wat een materie! Coil's, wattages etc etc. Verdwaal bijna in de tekst!

Ik ben zelf aan het rondkijken voor een esmoker, hele tijd terug een keer zo'n kleine e sig gehad maar dat vond ik na een tijdje niks en ben toen weer overgegaan op de normale sigaretten.. Maar wil het weer eens proberen! Maar snap er de ballen van :- )

Zit er zelf aan te denken om deze aan te schaffen : https://roken.nl/product/eleaf-istick-pico-kit
Is dit een goede? of raden jullie een andere aan?
  maandag 11 april 2016 @ 15:18:47 #45
186587 Byzantynixschii
pi_161350763
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:14 schreef Kevin24 het volgende:
Jeetje, wat een materie! Coil's, wattages etc etc. Verdwaal bijna in de tekst!

Ik ben zelf aan het rondkijken voor een esmoker, hele tijd terug een keer zo'n kleine e sig gehad maar dat vond ik na een tijdje niks en ben toen weer overgegaan op de normale sigaretten.. Maar wil het weer eens proberen! Maar snap er de ballen van :- )

Zit er zelf aan te denken om deze aan te schaffen : https://roken.nl/product/eleaf-istick-pico-kit
Is dit een goede? of raden jullie een andere aan?
Ik heb hem zelf niet maar ik hoor er erg goede verhalen over. Schijnt een uitstekende set te zijn voor beginners die de ego fase zijn ontgroeid of over willen slaan. En dat voor een prima prijs.
pi_161373587
ein-de-lijk m'n eVic VTC Mini binnen! Meteen een vraag: na lang snuffelen op internet ben ik op het volgende uitgekomen. Ik heb een Kanger SSOCC Nichrome coil van 0,5 ohm in m'n Toptank zitten, en draai nu op 'POWER' mode (variabele wattage als ik het goed begrepen heb) op 20w momenteel (probeer nog een beetje hoger daar 20 tot 25 watt op internet wordt geroepen). Smaak zit wel goed, krijg geen dry hits, nog wel een beetje een ijzersmaakje maar dat kan komen doordat ik er een verse coil in heb gedaan (kan dat uberhaupt? Wel goed de coil gesoaked met eliquid uiteraard).

Zit ik hiermee op de goede weg?

edit: als ik bijna op de 25watt zit begint het minder lekker te smaken. Misschien ook wat minder hits achter elkaar nemen? :')

edit 2: als ik 'm op bypassmode zet bepaalt de batterij het ideale wattage, correct?

[ Bericht 10% gewijzigd door no1uknow op 12-04-2016 14:15:28 ]
pi_161373802
En nog 1, enkelen van jullie hebben deze en zijn daar tevreden over toch?

http://www.dampaccu.nl/nitecore-digiicharger-d2.html
pi_161374182
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:09 schreef no1uknow het volgende:

Ik heb hem en bevalt prima. 1 op de 20 keer ofzo dan zegt de lader dat ie aan het opladen is maar de volgende ochtend is me batterij nog net zo leeg. Keer opnieuw erin doen en dan gaat ie weer als de brandweer.

Dit was voor mij een logische keuze aangezien ik een lader wou met een stekker eraan en niet 1 die via een usb poort/lader werkt. Maat van me heeft zon USB nitecore voor 2 batterijen maar dat vertrouw ik toch niet helemaal.
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:43:15 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161374453
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:09 schreef no1uknow het volgende:

Ik heb die andere nitecore en die doet precies wat hij moet doen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')