Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goedquote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef PeeJie_ het volgende:
Prima goals, die met het linkerbeen van Milik begint nu wel saai te worden
Bijna, op de latquote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goed
Jammer dat dat kopballetje er net niet in zat, was wel een heerlijke goals geweest anders.quote:Op zondag 3 april 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd wisselt hij nog even af met het hoofd maar dat is ook al niet goed
quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Monolith het volgende:
Het is ook gewoon een prima spits voor Ajax.
Wat vertrouwen kan doen met een spits.quote:Op zondag 3 april 2016 17:38 schreef Monolith het volgende:
Het is ook gewoon een prima spits voor Ajax.
De kwaliteit maar ook de zwakte van Frankquote:Op zondag 3 april 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vertrouwen kan doen met een spits.
Frank die Sigthorsson de voorkeur gaf boven hem
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.quote:
Milik wordt niet de spits van Real Madrid of Barcelona nee.quote:Op zondag 3 april 2016 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.
Naja hij is heel erg effectief natuurlijk, een spits die makkelijk scoort doet t goed bij iedere club denk ik.quote:Op zondag 3 april 2016 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie hem echt niet doorgroeien naar de Europese top, maar bij Ajax past hij prima.
squawka.comquote:Op zondag 3 april 2016 17:45 schreef Loserkid het volgende:
Is er ergens een statistiek van het aantal kansen dat Milik krijgt en hoeveel van die kansen een goal worden?
Dat doet hij al meen ikquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Syntix het volgende:
Milik moet gewoon elke dag 2 uur lang op zijn rechterbeen oefenen, naast de oefeningen die hij al doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |