Yokozunaquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vroegah.. Jake the Snake, The Undertaker, Hulk Hogan, Machoman Randy Savache....
Allemaal op Sky Channel
![]()
Owen Hart die even van zoveel meter naar beneden en flikkert en doodgaatquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vroegah.. Jake the Snake, The Undertaker, Hulk Hogan, Machoman Randy Savache....
Allemaal op Sky Channel
![]()
Neehee... het gaat om het verhaal.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:54 schreef Baszh het volgende:
Louis Theroux had een leuke ontmoeting met die WWE mensen. Altijd vinden ze het moeilijk om toe te geven dat het vooral nep is.
Op zich wel prettig voor de verandering, zolang het geen rastokkies zijnquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geen één bekende Nederlander dus het showtje was wat houterig.
Nieuws zouden ze af moeten schaffen bij journaals met Staxquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jammer van die nieuwsvideo's tussendoor.
Ik denk dat ze dat gewoon niet mogen zeggen van de organisatie. Je ziet het deze gast ook angstvallig vermijden. Het staat niet altijd vast wie er wint... Yeah, right. Hoe gaan ze dit tijdens het gevecht uitmaken dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:54 schreef Baszh het volgende:
Louis Theroux had een leuke ontmoeting met die WWE mensen. Altijd vinden ze het moeilijk om toe te geven dat het vooral nep is.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nieuws zouden ze af moeten schaffen bij journaals met Stax
Hoezo, ben je bang voor de dood?quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:01 schreef Tagliano het volgende:
Is de Yarden-reclame nu nog niet van de tv geweerd?
Ik denk trouwens dat die bolle snel klaar is daar omdat die Hogan heeft opgehemeldquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat gewoon niet mogen zeggen van de organisatie. Je ziet het deze gast ook angstvallig vermijden. Het staat niet altijd vast wie er wint... Yeah, right. Hoe gaan ze dit tijdens het gevecht uitmaken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |