Zal toch vooral lippendienst zijn vermoed ik zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:23 schreef robin007bond het volgende:
Dat de Raad van Europa al dingen doet om mensenrechten te verbeteren in Oekraïne wist ik niet.
Beter had jij je creativiteit erop losgelaten inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:24 schreef KetchupFTW het volgende:
Robin hoelang zat je te lurken voor die openingspost?
Ik had een leuke grap over jouquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beter had jij je creativiteit erop losgelaten inderdaad.
Ik was er al bang voor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had een leuke grap over jou.
Dan ben ik ''verloren''quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nee, toen was het al lang over.
Leer je toch nog nieuwe dingen zo op de woensdagavond.quote:
Je kunt uiteraard altijd nog je leven gaan beteren. Door bijvoorbeeld bij het aankomende referendum over het associatieverdrag met Oekraïne gewoon voor te stemmen.quote:
Ik wist eigenlijk al jaren geleden, toen mijn oma op de partij voor de dieren stemde omdat die zijn ''voor de dieren'' en ''Mark Rutte een klootzak is'', dat ik niet links kon zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Leer je toch nog nieuwe dingen zo op de woensdagavond.
Ik wacht wel tot het volgende referendum, als de EU zijn zaakjes wat beter op orde heeft misschien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard altijd nog je leven gaan beteren. Door bijvoorbeeld bij het aankomende referendum over het associatieverdrag met Oekraïne gewoon voor te stemmen.
En een gesprekje met de gemiddelde PVV'er over zijn overtuigingen had niet hetzelfde effect op rechts?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al jaren geleden, toen mijn oma op de partij voor de dieren stemde omdat die zijn ''voor de dieren'' en ''Mark Rutte een klootzak is'', dat ik niet links kon zijn.
Nooit naar bejaarden luisteren voor politiek advies. Helft van de bejaarden zijn allang de Joden vergeten en hopen nog een glimp van de GBL als premier te zien.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk al jaren geleden, toen mijn oma op de partij voor de dieren stemde omdat die zijn ''voor de dieren'' en ''Mark Rutte een klootzak is'', dat ik niet links kon zijn.
Valt wel mee. Er staat nog jaren van progressieve academische hersenspoeling te wachten.quote:
Zet wel aan tot denken af en toequote:Op woensdag 30 maart 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
En een gesprekje met de gemiddelde PVV'er over zijn overtuigingen had niet hetzelfde effect op rechts?
Het geloof in het overgrote deel van de mensheid ben ik al een jaartje of vier kwijt.
Daarom ga ik ook naar Leiden en niet naar de UvA.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er staat nog jaren van progressieve academische hersenspoeling te wachten.
Oja, jij als SPer, hoe zie jij dit?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Mensen ik weet het nog steeds niet. Ik neig wel meer naar een Ja. Gewoob symbolisch omdat de Oekraïners het zelf als een reikende hand zien.
Man man man man. Wees een kerel en stem voor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Mensen ik weet het nog steeds niet. Ik neig wel meer naar een Ja. Gewoob symbolisch omdat de Oekraïners het zelf als een reikende hand zien.
Sowieso zijn termen als links en rechts meer voor mensen die hun identiteit willen ontlenen aan hun politieke voorkeuren. Gelukkig ben ik een vrije geest.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zet wel aan tot denken af en toe, alhoewel er wel een stuk meer hoogopgeleiden bij zijn gekomen. Ik voel me niet echt aangetrokken tot een partij op dit moment, maar rechts heeft wel mijn voorkeursstem.
Voor jou hetzelfde. Machtig mij anders, ga ik wel voor je stemmen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Man man man man. Wees een kerel en stem voor.
Ja en ik ben de paashaasquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso zijn termen als links en rechts meer voor mensen die hun identiteit willen ontlenen aan hun politieke voorkeuren. Gelukkig ben ik een vrije geest.
Hoezo had je niet verwacht dat de Raad van Europa probeert de mensenrechten in Oekraïne te verbeteren?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Regel het maar. Scheelt me weer werk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voor jou hetzelfde. Machtig mij anders, ga ik wel voor je stemmen.
Neu, meer een jochie dat net haar op zijn ballen heeft.quote:
Bob ook trouwens.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je bent vooral een irritante kutpuber.
Je staat ingeschreven bij de gemeente Rotterdam neem ik aan?quote:
Bobje vind ik alleen irritant als ie stomdronken is op een meet.quote:
Duh.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je staat ingeschreven bij de gemeente Rotterdam neem ik aan?
Ik gewoon altijd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Bobje vind ik alleen irritant als ie stomdronken is op een meet.
Genieten is dat.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De eigenschappen van een vrije geestquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Lastig. Het akkoord zelf vind ik niet zo goed. Over de mensenrechten en verbeteringen in dierenwelzijn etc. wordt best vrijblijvend over gesproken. Dergelijke akkoorden met andere landen hebben geen goed track record ten aanzien van het daadwerkelijk verbeteren van mensenrechten etc.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oja, jij als SPer, hoe zie jij dit?
POL / POL-Meet, 21 mei, Utrechtquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef KetchupFTW het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende meet?
Kan je kijken met je oogjes? 21 mei.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:40 schreef KetchupFTW het volgende:
Wanneer is eigenlijk de volgende meet?
tldrquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig. Het akkoord zelf vind ik niet zo goed. Over de mensenrechten en verbeteringen in dierenwelzijn etc. wordt best vrijblijvend over gesproken. Dergelijke akkoorden met andere landen hebben geen goed track record ten aanzien van het daadwerkelijk verbeteren van mensenrechten etc.
De industrie in Oekraïne zal weggeconcurreerd worden en Oekraïne zal een makkelijker uitbuitingsgebied worden voor multinationals. Ook met gevolgen voor arbeiders hier die hun werk wellicht geoutsourced zien worden.
Dat het land verdeeld is vind ik niet een geweldig argument omdat de Rusland-supporters een minderheid zijn en het vooral van Russische steun moeten hebben.
Het Oekraïense volk ziet dit verdrag over het algemeen wel echt als een helpende hand heb ik begrepen. Sterker nog, velen snappen niet dat hier een referendum over is en denken dat we een hekel aan ze hebben of zo.
Om de bevolking dus een symbolische reikende hand te geven en een stem tegen Russisch imperialisme ga ik Ja stemmen. De SP adviseert tegen omdat ze het zien als weer een handelsverdrag voor de multinationals, wat ik goed begrijp. Maar de stem tegen het Russisch imperialisme is me wellicht van groter belang.
Dus mensen, vinden jullie dat ik me goed heb ingelezen of niet...?
Ketchup vindt het waarschijnlijk vervelend om te lezen en komt er daarom later op terug. Oftewel niet.quote:
En niet bang om een paar stompen te incasseren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
POL / POL-Meet, 21 mei, Utrecht
Maar je moet dus iig oud genoeg zijn om een kroeg in te komen
Zeker met zo'n grote muil.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En niet bang om een paar stompen te incasseren.
Hij is 18, moet toch lukken?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, dan vast wel ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:45 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Hij is 18, moet toch lukken?
Als je hetzelfde tegen een mod zegt krijg je een ban heb ik proefondervindelijk ondervondenquote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lastig. Het akkoord zelf vind ik niet zo goed. Over de mensenrechten en verbeteringen in dierenwelzijn etc. wordt best vrijblijvend over gesproken. Dergelijke akkoorden met andere landen hebben geen goed track record ten aanzien van het daadwerkelijk verbeteren van mensenrechten etc.
De industrie in Oekraïne zal weggeconcurreerd worden en Oekraïne zal een makkelijker uitbuitingsgebied worden voor multinationals. Ook met gevolgen voor arbeiders hier die hun werk wellicht geoutsourced zien worden.
Dat het land verdeeld is vind ik niet een geweldig argument omdat de Rusland-supporters een minderheid zijn en het vooral van Russische steun moeten hebben.
Het Oekraïense volk ziet dit verdrag over het algemeen wel echt als een helpende hand heb ik begrepen. Sterker nog, velen snappen niet dat hier een referendum over is en denken dat we een hekel aan ze hebben of zo.
Om de bevolking dus een symbolische reikende hand te geven en een stem tegen Russisch imperialisme ga ik Ja stemmen. De SP adviseert tegen omdat ze het zien als weer een handelsverdrag voor de multinationals, wat ik goed begrijp. Maar de stem tegen het Russisch imperialisme is me wellicht van groter belang.
Dus mensen, vinden jullie dat ik me goed heb ingelezen of niet...?
Helaas in mijn examenperiodequote:Op woensdag 30 maart 2016 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Linkse slachtofferrolquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je hetzelfde tegen een mod zegt krijg je een ban heb ik proefondervindelijk ondervonden
Alsof Reya zelf nog gelooft dat hij er zonder stompen vanaf komt. Met z'n bochel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je hetzelfde tegen een mod zegt krijg je een ban heb ik proefondervindelijk ondervonden
Nee aah mattie moet moeilijke ding leren voor wiskunde breuken enso.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Vmbo-kader moet ook wel zonder leren te halen zijn.
Helder. Overigens staat mijn stem niet vast, want ik heb zo bedenkingen bij handelsverdragen met landen waar nog weinig mensenrechten gerespecteerd worden etc. Bedrijven zoeken altijd de landen op met de laagste arbeidsvoorwaarden en lonen. Je kent het wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja. Helder en duidelijk. Voor mij wegen de economische punten / opwekking van agressie vanuit Rusland overigens eerder mee dan het humanitaire punt, maar ik snap waar je vandaan komt.
Ik had je met liefde willen ontmoeten Gutmenschquote:
Neuh, Reya heeft dat ondertussen wel geaccepteerd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof Reya zelf nog gelooft dat hij er zonder stompen vanaf komt. Met z'n bochel.
Jij hebt Duits/M&O?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had je met liefde willen ontmoeten Gutmensch. Volgende meet ben ik van de partij.
Hordes. Het is een politiek cafè op het internet hè. Als het ergens barst van de hete dame's in de leeftijdscategorie 20-25...quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef KetchupFTW het volgende:
Zijn er ook dames onder de 25 aanwezig?
Neem je moeder maar mee dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik had je met liefde willen ontmoeten Gutmensch. Volgende meet ben ik van de partij.
En die Pokkelmans met haar bezemsteel ook altijd. Feest voor het oog.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hordes. Het is een politiek cafè op het internet hè. Als het ergens barst van de hete dame's in de leeftijdscategorie 20-25...
Die ga ik wel gewoon serieus rammen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof Reya zelf nog gelooft dat hij er zonder stompen vanaf komt. Met z'n bochel.
Moet Kaas maar van m'n eierstokken afblijven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
En die Pokkelmans met haar bezemsteel ook altijd. Feest voor het oog.
Ik denk tegen, maar ik ga me dinsdagavond nog even inlezen. Ik denk dat veel politieke partijen die het ja-kamp steunen eerder bang zijn voor binnenlandse turbulentie dan het daadwerkelijke schrappen van het verdrag.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Overigens staat mijn stem niet vast, want ik heb zo bedenkingen bij handelsverdragen met landen waar nog weinig mensenrechten gerespecteerd worden etc. Bedrijven zoeken altijd de landen op met de laagste arbeidsvoorwaarden en lonen. Je kent het wel.
Wat stem jij?
Jup.quote:
Ik neem jouw moeder wel meequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hordes. Het is een politiek cafè op het internet hè. Als het ergens barst van de hete dame's in de leeftijdscategorie 20-25...
Dame's? Cafe met een streepje van links naar rechts?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Tem even wacht met mij in elkaar rammen tot we Reya nog kreupeler hebben gestompt. Anders moet ik dat zo half doen, en dan zou Reya er te gemakkelijk vanaf komen.quote:
En wat sta je daar voor dan? Als het hoger dan een vijf is heb je geen excuus.quote:
Mijn god, dat is ook een idee. Dan hoor je mij af en toe boos typen als Euribob weer een PVV-verwijzing maakt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Wat echt autistisch zou zijn? Als we een meet houden in een internetcafé en iedereen gewoon doorpraat met elkaar op het forum.
Bier in de man. Apostrofgebruik in de kan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dame's? Cafe met een streepje van links naar rechts?
Wat betekent dit?
Oma dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Succes, die is al tien jaar dood.
Tem is ook een softie.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Tem even wacht met mij in elkaar rammen tot we Reya nog kreupeler hebben gestompt. Anders moet ik dat zo half doen, en dan zou Reya er te gemakkelijk vanaf komen.
We hebben de vorige keer vastgesteld dat ik jou compleet vernietig, als ik dat zou willen. Als jij Reya en Tem al sofites vindt, dan zijn ze helemaal geen match voor mij.quote:
Pleegmoeder? Verzorgster? Schoonmaakster?quote:
Wat nu als je zijn minnares meeneemt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pleegmoeder? Verzorgster? Schoonmaakster?
Zijn minnares? Dat had ik serieus niet verwacht.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat nu als je zijn minnares meeneemt?
Daar vroeg Remlof toch al naar.
Ja, je moeder.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zijn minnares? Dat had ik serieus niet verwacht.
Net zoals de PVV het parlement en de rechtsstaat respecteert zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:59 schreef robin007bond het volgende:
De CPN respecteerde de parlementaire democratie wel altijd lees ik. Best bijzonder dat geheime diensten het toch heel erg in de gaten hielden allemaal.
Die is al 10 jaar dood.quote:
Hoezo is dat bijzonder? Ik ben ook nog nooit onder een trein gefietst, maar ik hou spoorwegovergangen wel in de gaten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:59 schreef robin007bond het volgende:
De CPN respecteerde de parlementaire democratie wel altijd lees ik. Best bijzonder dat geheime diensten het toch heel erg in de gaten hielden allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |