abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2016 @ 21:37:58 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161060641
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_161060803
GroeiTas! *O*

Ieks Selvaria, dat klinkt echt niet tof. ;( Hoop dat het snel beter gaat met je meisje! :*

Ik kreeg net Ketel zonder tiet weer in slaap, en mijn man opperde dat hij dat binnenkort ook weleens kan proberen. Vind ik een topplan! ^O^ Als het werkt, ontlast mij dat behoorlijk, zou fijn zijn.
pi_161060898
Fijn dat jullie mini's zo goed groeien LB en Razz! :*

Top Luna, scheelt jou ook weer zoveel tijd! ^O^

Ondanks alles is dit natuurlijk heerlijk om te zien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ De laatste keer dat dit gebeurde is echt maanden geleden. O+
pi_161060966
Aaah Selvaria O+ Maar hoe lief ook, ik hoop dat ze gauw opknapt!

Razz, GroeiTas *G*
  woensdag 30 maart 2016 @ 21:46:57 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161061000
Agos O+ ja maar dan weet je dus wel dat ze echt ziek is ;(

Lekker bij papa liggen dan maar O+
pi_161061485
Agossie! Hopelijk snel beter Selvaria..

Verder nog even niet bijgelezen want werk-hollen-haasten-moe :') maar vraagje: is bij jullie de flesvoeding nr 1 ook zo slecht verkrijgbaar? Ik word er he-le-maal panisch en chagrijnig van. Alle supermarkten af voor omneo 1, nergens te krijgen, alles op :(. Kom op zeg. Of zouden er veel babies geboren zijn in het dorp hier :+. (intussen opgelost, geen hongerige baby ofzo maar vind het irritant).

Oh en MM: die boxmobiel van je is echt een regelrechte hit O+ _O_! Ze vindt 'm echt helemaal het einde ^^. Nog bedankt!
pi_161061774
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:

Verder nog even niet bijgelezen want werk-hollen-haasten-moe :') maar vraagje: is bij jullie de flesvoeding nr 1 ook zo slecht verkrijgbaar? Ik word er he-le-maal panisch en chagrijnig van. Alle supermarkten af voor omneo 1, nergens te krijgen, alles op :(. Kom op zeg. Of zouden er veel babies geboren zijn in het dorp hier :+. (intussen opgelost, geen hongerige baby ofzo maar vind het irritant).

Oh en MM: die boxmobiel van je is echt een regelrechte hit O+ _O_! Ze vindt 'm echt helemaal het einde ^^. Nog bedankt!
Online bestellen! Direct bij Nutricia. Heb je nu niks aan maar dan is het er voortaan wel altijd binnen twee dagen.
Kwak
pi_161062006
Yup @Kwak. Zo doe ik dat ook altijd. Scheelt zoveel gedoe.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_161062335
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Online bestellen! Direct bij Nutricia. Heb je nu niks aan maar dan is het er voortaan wel altijd binnen twee dagen.
Dat ga ik idd maar doen voortaan :Y. Maar toch, blijft stom dat ik het niet gewoon met de boodschappen mee kan kopen..
pi_161062995
quote:

Dat komt door de chinezen, die komen (nog steeds) met de hele familie en kopen dan alle winkels in de wijde omtrek leeg om het voor flinke winst naar China te sturen, zelfs speciale varianten tegenwoordig. Online is het wel goed verkrijgbaar, dus mocht je een jumbo afhaalpunt hebben kun je het beste daar bestellen (en als je voor ¤50+ boodschappen doet kan je vrijwel altijd wel een 10 euro kortingscode vinden). En mocht je een vaste winkel hebben, dan willen ze het soms wel speciaal voor je bestellen en apart zetten.
pi_161063131
Hoe wat koriltingscodes? Ik heb dat gemisy bij Jumbo geloof ik...
Kwak
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:58:35 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_161063481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:45 schreef kwakz0r het volgende:
Hoe wat koriltingscodes? Ik heb dat gemisy bij Jumbo geloof ik...
' INLADENFACEBOOK '
is er 1 van ;) 2 maandboxen Pampers Active mt 5 daardoor voor ¤56 :9
  donderdag 31 maart 2016 @ 04:44:12 #13
409579 LuDann
All the way
pi_161066606
Aaaaargh mijn baby doet al 2 uur lang Moeilijk. :( Ik heb haar maar in haar bedje op haar slaapkamer gezet met wat speelgoed, ik werd helemaal gek van haar onrust in bed. Daar is ze nu luidkeels aan het spelen.

Sowieso iets waar ik echt geen weet van had was hoeveel pijn een baby je kan doen. Echt, dat geknijp, getrek, gekrab en geschop, ik word er soms gillend gek van! Ik zit onder de krassen en vooral mijn bovenarmen zitten onder de kleine blauwe plekken. Kan iemand me vertellen dat baby's wat minder gewelddadig worden na verloop van tijd? :')
pi_161066671
Oh luierkorting, ja nee, wij doen inmiddels een eeuw met een groot pak van jumbo huismerk (op opvangdagen gebruiken we twee/max drie luiers, en op niet-opvangdagen 4-5, afh van wanneer hij poept. En huismerk bevalt goed...)

Ik dacht algemene jumbokorting.

@LuDann sommige baby's misschien wel? :@ :+ mijnes niet...
Kwak
pi_161066687
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:35 schreef kwakz0r het volgende:
Oh luierkorting, ja nee, wij doen inmiddels een eeuw met een groot pak van jumbo huismerk (op opvangdagen gebruiken we twee/max drie luiers, en op niet-opvangdagen 4-5, afh van wanneer hij poept. En huismerk bevalt goed...)

Nee, niet alleen voor luiers. Geldt voor alle boodschappen als je maar boven de 50 euro komt.
pi_161066771
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 04:44 schreef LuDann het volgende:
Aaaaargh mijn baby doet al 2 uur lang Moeilijk. :( Ik heb haar maar in haar bedje op haar slaapkamer gezet met wat speelgoed, ik werd helemaal gek van haar onrust in bed. Daar is ze nu luidkeels aan het spelen.

Sowieso iets waar ik echt geen weet van had was hoeveel pijn een baby je kan doen. Echt, dat geknijp, getrek, gekrab en geschop, ik word er soms gillend gek van! Ik zit onder de krassen en vooral mijn bovenarmen zitten onder de kleine blauwe plekken. Kan iemand me vertellen dat baby's wat minder gewelddadig worden na verloop van tijd? :')
Breng haar volgende keer maar hier, kan ze samen met W. spelen en moeilijk doen. Wat een nacht hier ook zeg :O

Ik word vooral veel aan mn haren getrokken. En ik word daar al niet goed van.
pi_161066784
Jantina, als je meeleest; heb jij iets speciaals gedaan om van die prutnachten af te komen? W. kon tot een week of 2 terug prima af met 1 nachtvoeding, maar nu zijn het er ineens weer 5 :O .
Of zou dat nog dat stomme sprongetje zijn?
pi_161066845
quote:

Check. R. heeft me vannacht een bloedneus gekopstoot. Ik werd dus wakker van een kopstoot op mn neus.
pi_161066973
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:35 schreef kwakz0r het volgende:

Je moet ff googelen, ze komen zeer regelmatig met nieuwe kortingscodes. Als je met twee accounts werkt (1 van jou, 1 van je man) kan je bijna elke week met 10 euro korting bestellen. Met een minimumbestelbedrag van 40 of 50 euro.
pi_161066987
Ik heb een litteken naast m'n neus omdat Stip me ooit gekrabd heeft omdat hij op wilde staan en ik niet :')

Hoe ging de nacht Selvaria?
pi_161067142
N. heeft vooral erg scherpe nagels, dus veel krabben. Dus ik knipte ze net... Bloed :( dr arme duim...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:35:53 #22
409579 LuDann
All the way
pi_161067143
Boh Spring, au! :X

Het is je reinste oudermishandeling. :( Wat is het nummer van de Oudertelefoon? ;(

En dan op je normaalste toon iets proberen te zeggen van 'niet doen lieverd, je doet mamma pijn' terwijl je inwendig aan het vloeken en tieren bent en je voor je geesteoog al ziet hoe je d'r uit het raam gooit. :@
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:37:11 #23
409579 LuDann
All the way
pi_161067151
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het met N van Selvaria gaat.

En nagels ja! Die groeit ze in een dag na het knippen weer aan, volgens mij is ze een heks.
pi_161067188
Die nagels groeien ook belachelijk snel. Ik moet ze elke week knippen anders lig ik open. Gelukkig blijft hij er nu gewoon stil voor zitten zolang het niet te lang duurt. En vannacht voor het eerst (en tweedst) in m'n tiet gebeten met tandjes :'(
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:44:15 #25
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_161067203
Prutnacht, check... Ik doe mee deze keer :')

Selvaria, ik hoop dat het snel beter gaat met je meisje! :*
pi_161067362
Ik doe een +1 op de prutnachten en de pijn. Ketel vindt vooral wild met zijn armen zwaaien en alles in je gezicht grijpen leuk. ;(
pi_161067696
quote:

Nee :+ want je wilde graag een tweede :P
Schudden voor gebruik
pi_161067702
Ze bloedt nog steeds :( mijn kind is kapot...
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:30:48 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161067724
:* voor de prutnachten en mishandelingen.

Het wordt.... eh, anders oO<
pi_161067844
Hetzusjevan..

Bij de oudste Kon ik omneo ook nergens krijgen. Heel irritant om steeds alle winkels af te moeten.

Hier ook haren getrek, bril proberen te pakken, mijn oorbellen probeer dwars door m'n oorlel te trekken..
pi_161067864
Doe mij ook maar dat nummer van de oudertelefoon. :(

De nacht ging hier 'goed'. N.'s ademhaling werd een stuk rustiger en de koorts is ook wat afgenomen. Haar hoest is wel veel erger geworden, maar dat is teminste niet zo eng als wat ze gisteren had. Dat suffe en die snelle ademhaling waren echt naar.

Elke twee uur de wekker om haar in de gaten te houden was pittig, maar stelde ook gerust. :)

Ze is vandaag wel bij de GO en ik voel me daardoor de slechtste moeder ooit. :'( Ik kan vandaag alleen echt niet thuisblijven omdat ik midden in de mondelinge examens van mijn examenklassen zit. -O- Als het echt nodig is haalt man haar op, maar ik hoop dat ze gewoon lekker slaapt en beter wordt.
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:23:56 #32
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161068455
Selvaria, beterschap, hoop datze idd lekker slaapt. En jij succes met de mondelingen, ik vind dat altijd zo'n zware dagen, hele dag alert zijn, praten, doorvragen, beoordelen.

quote:

Top! Blij dat ze t leuk vindt, en hier is t weer lekker opgeruimd.
Wat betreft voeding: wij gebruiken standaard 2 van Jumbo huismerk, en dat is er eigenlijk altijd, zowel nr 1 als 2. Nutrilon is idd soms wel slecht verkrijgbaar ivm opkopende Aziaten :( Is jouw voeding niet te bestellen via bol.com of wehkamp? Heb je meteen een voorraadje.

En over mishandeling door baby's, dat doet F ook. Bij mij trekt ie aan mijn ketting, of hij haakt een vinger in je neusen trekt heel hard, of idd krabben. Hij heeft ook al de leesbril van mijn vader gesloopt, de kleine hooligan. Het gaat over, of eigenlijk, op een gegeven moment doen ze het niet meer per ongeluk, maar opzettelijk, en mag je gewoon boos worden op je peuter })
pi_161069707
FF bedankt voor de tip over de kortingscodes van de Jumbo! Ik heb toevallig laatst een account aangemaakt om het een keer te proberen met afhalen. (Aangezien we steeds minder zin hebben om in de weekenddrukte de weekboodschappen te halen en dat het enige moment is dat een van ons babyloos de winkel in kan..)

Selvaria fijn dat het wat beter gaat met N. Wel sneu zeg zo alles tegelijkertijd ;(

Hier ook een oudermishandelingboks. Vorige week had ik een kleine kras op mijn gezicht nadat ik iets te enthousiast werd begroet door M. :') Zelf had ze een grotere kras op haar eigen wang gemaakt. Arm kind.

:* voor de slechte nachten weer. Ik had hier gehoopt dat we met de zomertijd van de nachtvoeding af zouden zijn. Helaas heeft M. de zomertijd verward met de wintertijd, want ze komt een uurtje eerder ipv later (gevoelsmatig voor mij dus 2 uur eerder). Nouja, kan ik in ieder geval nog even slapen daarna :+
pi_161072000
Ik kwam deze tegen op instagram :D

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161072276
Hallo floating potato angel :W

L.'s tweede tand is eindelijk door. *O* Dat heeft gelukkig maar maanden geduurd. Ik hoop dat de rest makkelijker gaat.

Hier is de nieuwste ontwikkeling dat ze of wil staan en zich dus overal aan optrekt, of dat ze per se vastgehouden wil worden (hallo poepen met een kind op schoot :W). Er wordt gegeten als een bootwerker. Gister was het dit:
O: Havermout, halve banaan, borstvoeding
Fruithap
Fles
L: Boterham met boter
Fles
Groentehap
Borstvoeding
D: hapje vlees, halve aardappel, twee broccoliroosjes
Borstvoeding
Borstvoeding
Half 7 in bed, half 10 droomvoeding, half 4 pas weer honger. *O*

Kolven ben ik aan het afbouwen, want ik ben er klaar mee. Gister noodgedwongen, want ik vergat m'n kolf. Had na m'n werk een beetje stuwing, maar niet al te veel. Dus sinds vandaag kolf ik lekker 1 keer en krijgt ze flesvoeding wat ik te kort kom. Gevoelsmatig is het ook goed zo. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161072369
Joehoe, ik snap jullie niet :P ;) Hier gaan de nachten juist beter :)
Laatste dag verlof vandaag, maandag weer aan de bak. En aangezien A al vanaf een uur of 11 slaapt ben ik onwijs productief geweest in huis. Het eten staat al klaar voor vanavond, vloer gedweild wc's gedaan. Superwoman has got nothing on me *O*

Fijn Kris dat het goed voelt :) super gedaan!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_161072714
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:43 schreef Estrys het volgende:
Joehoe, ik snap jullie niet :P ;) Hier gaan de nachten juist beter :)
Laatste dag verlof vandaag, maandag weer aan de bak. En aangezien A al vanaf een uur of 11 slaapt ben ik onwijs productief geweest in huis. Het eten staat al klaar voor vanavond, vloer gedweild wc's gedaan. Superwoman has got nothing on me *O*

Fijn Kris dat het goed voelt :) super gedaan!
Hier slaapt baby ook al anderhalf uur! Ik heb zelfs het bakje van de wasmachine uitgesopt :o

Nu moet ik alleen nog stofzuigen en iets onder de naaimachine doorhalen, maar beiden durf ik niet omdat ik bang ben baby wakker te maken. Gedwongen maar even achter de computer...
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:23:12 #38
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_161073138
Hier gaan de nachten ook beter. En sinds dit weekend is L ineens radicaal buikslaper. 8 maanden zonder problemen op z'n rug geslapen en ineens flipt ie onmiddellijk op z'n buik als je 'm in bed legt. :? Overigens gingen de nachten al beter zonder dat buikslapen. Naja, allemaal best.

Ik vind het nog wel meevallen met dat eten Kris! L eet zo'n beetje hetzelfde minus de havermout, en ik vroeg me af of ik 'm niet te weinig geef...
Ik ga kolven ook afbouwen over 2 weken, en over 3 weken helemaal stoppen. Vooral in Istanbul vond ik het kolven zo klote. Op een citytrip kom je niet echt aan kolven toe. Voordeeltje is wel dat ik nu een vriezer vol voeding heb waar ik het tekort nog mee kan aanvullen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161073183
Ik ging net wat eten voor mezelf opwarmen in de magnetron, ik heb alex nog nooit zo hard horen krijsen toen bleek dat hij de magnetron niet voor hem hoorde werken :o
pi_161074546
Geen dank allen, ik heb jullie nachten overgenomen. Ik mag hopen dat ie opeens tien cm groeit of zo met die drie nachtvoedingen die hij opeens wil }:|

Ik wou ook naar 1x kolven maar stuwingsgewijs red ik dat nog even niet :X

Doe mij de volgende fase maar weer, ik ben hier wel klaar mee.
pi_161074602
Het was gelukt dus om je melk mee terug te nemen mariposas? Fijn! Toch zonde om weg te gooien dan he, na al die moeite. En vooral die hoeveelheid dan in 1x.

Oh en kras-op-je-wang-door-te-snel-groeiende-babynagel-boks *O*

Waar is Cassandra trouwens? Die heb ik al even niet meer gezien of lijkt dat maar zo?
pi_161074713
Even een plaatje voor jullie :+

S. 2014
J. 2016
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:14:40 #43
409579 LuDann
All the way
pi_161075768
Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan, Selvaria. Ik hoop dat ze zich als je haar straks ophaalt al een heel stuk beter voelt.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:20 schreef pinquit het volgende:
Ik kwam deze tegen op instagram :D

[ afbeelding ]
Oh die laatste, dat alles hilarisch wordt, daar ben ik wel geweest ja. Hard lachen en er niet meer mee kunnen stoppen. Tot het overgaat in huilen. :')

Wat eten jullie baby's veel Kris en Mariposas. Die van mijn vandaag tot nu toe:

O: een kwart peer
L: een kwart boterham met pindakaas (zonder korst)
T: gesabbeld aan een 2 kwart tomaten en 2 stukken komkommer

En dan straks nog avondeten, gisteren gingen er 2 gekookte miniwortels, een ministukje paprika en een ministuk aubergine in. Ze kreeg ook ei maar dat bliefde ze niet. :P

Ik heb ook geprobeerd haar te voeren maar dat stuit op zeer veel weerstand en dan gaat er nog minder in. Saskia, die van jou eet ook nog niet zoveel toch?

Wolk heeft weer een allergische reactie gehad, arm schaap. Heel Hard Huilen. Ik ben met haar onder de douche gegaan en dat hielp wel. Het was gelukkig minder erg dan vorige keer, wel roodheid maar geen zwelling.
pi_161075946
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:14 schreef LuDann het volgende:
Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan, Selvaria. Ik hoop dat ze zich als je haar straks ophaalt al een heel stuk beter voelt.

Ik heb ook geprobeerd haar te voeren maar dat stuit op zeer veel weerstand en dan gaat er nog minder in. Saskia, die van jou eet ook nog niet zoveel toch?

Nope, vooral nog borstvoeding. Tot nu toe heeft ze vandaag aan een cracker gesabbeld (zo'n Lu Cracotte) en drie maisboogies. Als avondeten krijgt ze wat stukjes wortel, bloemkool en courgette voor dr neus, maar daar gaat meestal maar 1/10e van echt naar binnen.

Beterschap Selvaria!
Lu, hopelijk kom je erachter wat het is!

Vanochtend dus in N.'s vinger geknipt, het heeft drie uur gebloed... man en ik waren helemaal van ons stuk :'(
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:25:33 #45
409579 LuDann
All the way
pi_161076038
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:21 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Nope, vooral nog borstvoeding. Tot nu toe heeft ze vandaag aan een cracker gesabbeld (zo'n Lu Cracotte) en drie maisboogies. Als avondeten krijgt ze wat stukjes wortel, bloemkool en courgette voor dr neus, maar daar gaat meestal maar 1/10e van echt naar binnen.

Beterschap Selvaria!
Lu, hopelijk kom je erachter wat het is!

Vanochtend dus in N.'s vinger geknipt, het heeft drie uur gebloed... man en ik waren helemaal van ons stuk :'(
3 uur is ook wel lang zeg! :o En met die kleine vingertjes doe je er ook niet zo makkelijk een pleistertje op. Arme N. ;(

Het stelt me wel een beetje gerust dat die van jou ook niet zoveel eet nog. Hier gaat ook maar 1/10e van het meeste wat ze krijgt naar binnen. Ik heb haar een hele peer gegeven en mijn schatting dat er een kwart naar binnen is gegaan is heel erg aan de ruime kant. :')
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:44:48 #46
409579 LuDann
All the way
pi_161076395
Oh ja, ik heb vandaag een paar +6 maanden spenen gekocht maar die lijken eigenlijk vrij groot voor Wolk. De spenen maatje 0-6 maanden lijken haar beter te bevallen. Wat doen jullie daarmee? Want in principe zou ze met bijna 8 maanden best een grotere speen kunnen hebben. Zit er een gevaar in een kleinere speen, inslikrisico ofzo?
  donderdag 31 maart 2016 @ 16:45:21 #47
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_161076416
Ik m
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:25 schreef Mineola het volgende:
Het was gelukt dus om je melk mee terug te nemen mariposas? Fijn! Toch zonde om weg te gooien dan he, na al die moeite. En vooral die hoeveelheid dan in 1x.

Oh en kras-op-je-wang-door-te-snel-groeiende-babynagel-boks *O*

Waar is Cassandra trouwens? Die heb ik al even niet meer gezien of lijkt dat maar zo?
Ja, maar het leverde wel veel stress op. Of het wel koel bleef vnl. Het is redelijk koel gebleven. Er waren alleen twee zakjes niet helemaal goed gesloten dus de tas zat vol melk, gatver... Ik neem de gok maar om het gewoon te geven, ik hoop dat als het niet meer goed is, hij het laat staan. :X :+

LuDann, ik voer L ook wel een beetje. Ik laat 'm eerst zelf aankloten, en als alles op de grond voor de tweede keer is beland, stop ik de stukjes in z'n mond. Als we volledig zouden rapley'en zou er veel minder naar binnen gaan.
Sneu dat Wolk weer een allergische reactie heeft!

Oh ja Saskia, ik knipte de eerste keer ook in z'n vingertje. Janken! (hij, ik niet). Nu gebruik ik zo'n knippertje (hoe heet dat?), en daarmee geen incidenten gehad.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_161076646
Vingerknipboks! En wij hebben samen gehuild. En sindsdien doet vriend t, ik durf niet meer :)

Voor de rest krijg ik niet bijgelezen dus ik laat het hier weer bij!
pi_161076725
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:44 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, ik heb vandaag een paar +6 maanden spenen gekocht maar die lijken eigenlijk vrij groot voor Wolk. De spenen maatje 0-6 maanden lijken haar beter te bevallen. Wat doen jullie daarmee? Want in principe zou ze met bijna 8 maanden best een grotere speen kunnen hebben. Zit er een gevaar in een kleinere speen, inslikrisico ofzo?
Nee volgens mij niet hoor, maar ze zijn naast iets groter ook iets steviger geloof ik, met tandjes misschien fijn, geen idee
pi_161077135
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:45 schreef Mariposas het volgende:

Oh ja Saskia, ik knipte de eerste keer ook in z'n vingertje. Janken! (hij, ik niet). Nu gebruik ik zo'n knippertje (hoe heet dat?), en daarmee geen incidenten gehad.
Ik doe al een knippertje, maar helaas dus :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')