SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste keer dat dit gebeurde is echt maanden geleden.
![]()
Online bestellen! Direct bij Nutricia. Heb je nu niks aan maar dan is het er voortaan wel altijd binnen twee dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Agossie! Hopelijk snel beter Selvaria..
Verder nog even niet bijgelezen want werk-hollen-haasten-moemaar vraagje: is bij jullie de flesvoeding nr 1 ook zo slecht verkrijgbaar? Ik word er he-le-maal panisch en chagrijnig van. Alle supermarkten af voor omneo 1, nergens te krijgen, alles op
. Kom op zeg. Of zouden er veel babies geboren zijn in het dorp hier
. (intussen opgelost, geen hongerige baby ofzo maar vind het irritant).
Oh en MM: die boxmobiel van je is echt een regelrechte hit![]()
! Ze vindt 'm echt helemaal het einde ^^. Nog bedankt!
Dat ga ik idd maar doen voortaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Online bestellen! Direct bij Nutricia. Heb je nu niks aan maar dan is het er voortaan wel altijd binnen twee dagen.
Dat komt door de chinezen, die komen (nog steeds) met de hele familie en kopen dan alle winkels in de wijde omtrek leeg om het voor flinke winst naar China te sturen, zelfs speciale varianten tegenwoordig. Online is het wel goed verkrijgbaar, dus mocht je een jumbo afhaalpunt hebben kun je het beste daar bestellen (en als je voor ¤50+ boodschappen doet kan je vrijwel altijd wel een 10 euro kortingscode vinden). En mocht je een vaste winkel hebben, dan willen ze het soms wel speciaal voor je bestellen en apart zetten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Agossie! Hopelijk snel beter Selvaria..
Verder nog even niet bijgelezen want werk-hollen-haasten-moemaar vraagje: is bij jullie de flesvoeding nr 1 ook zo slecht verkrijgbaar? Ik word er he-le-maal panisch en chagrijnig van. Alle supermarkten af voor omneo 1, nergens te krijgen, alles op
. Kom op zeg. Of zouden er veel babies geboren zijn in het dorp hier
. (intussen opgelost, geen hongerige baby ofzo maar vind het irritant).
Oh en MM: die boxmobiel van je is echt een regelrechte hit![]()
! Ze vindt 'm echt helemaal het einde ^^. Nog bedankt!
' INLADENFACEBOOK 'quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:45 schreef kwakz0r het volgende:
Hoe wat koriltingscodes? Ik heb dat gemisy bij Jumbo geloof ik...
Nee, niet alleen voor luiers. Geldt voor alle boodschappen als je maar boven de 50 euro komt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:35 schreef kwakz0r het volgende:
Oh luierkorting, ja nee, wij doen inmiddels een eeuw met een groot pak van jumbo huismerk (op opvangdagen gebruiken we twee/max drie luiers, en op niet-opvangdagen 4-5, afh van wanneer hij poept. En huismerk bevalt goed...)
Ik dacht algemene jumbokorting.
@LuDann sommige baby's misschien wel?![]()
mijnes niet...
Breng haar volgende keer maar hier, kan ze samen met W. spelen en moeilijk doen. Wat een nacht hier ook zegquote:Op donderdag 31 maart 2016 04:44 schreef LuDann het volgende:
Aaaaargh mijn baby doet al 2 uur lang Moeilijk.Ik heb haar maar in haar bedje op haar slaapkamer gezet met wat speelgoed, ik werd helemaal gek van haar onrust in bed. Daar is ze nu luidkeels aan het spelen.
Sowieso iets waar ik echt geen weet van had was hoeveel pijn een baby je kan doen. Echt, dat geknijp, getrek, gekrab en geschop, ik word er soms gillend gek van! Ik zit onder de krassen en vooral mijn bovenarmen zitten onder de kleine blauwe plekken. Kan iemand me vertellen dat baby's wat minder gewelddadig worden na verloop van tijd?
Check. R. heeft me vannacht een bloedneus gekopstoot. Ik werd dus wakker van een kopstoot op mn neus.quote:Op donderdag 31 maart 2016 04:44 schreef LuDann het volgende:
Aaaaargh mijn baby doet al 2 uur lang Moeilijk.Ik heb haar maar in haar bedje op haar slaapkamer gezet met wat speelgoed, ik werd helemaal gek van haar onrust in bed. Daar is ze nu luidkeels aan het spelen.
Sowieso iets waar ik echt geen weet van had was hoeveel pijn een baby je kan doen. Echt, dat geknijp, getrek, gekrab en geschop, ik word er soms gillend gek van! Ik zit onder de krassen en vooral mijn bovenarmen zitten onder de kleine blauwe plekken. Kan iemand me vertellen dat baby's wat minder gewelddadig worden na verloop van tijd?
Je moet ff googelen, ze komen zeer regelmatig met nieuwe kortingscodes. Als je met twee accounts werkt (1 van jou, 1 van je man) kan je bijna elke week met 10 euro korting bestellen. Met een minimumbestelbedrag van 40 of 50 euro.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:35 schreef kwakz0r het volgende:
Oh luierkorting, ja nee, wij doen inmiddels een eeuw met een groot pak van jumbo huismerk (op opvangdagen gebruiken we twee/max drie luiers, en op niet-opvangdagen 4-5, afh van wanneer hij poept. En huismerk bevalt goed...)
Ik dacht algemene jumbokorting.
@LuDann sommige baby's misschien wel?![]()
mijnes niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |