Is Ryon nieuw? Dacht dat die hier al jaren postte.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:36 schreef robin007bond het volgende:
Wel leuk dat Ryon en Tchock nu ook vaste SC'ers zijn.
Niet in de SC.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is Ryon nieuw? Dacht dat die hier al jaren postte.
Echt? Is dat niet juist een uitgewezen kans om ervaring op te doen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Dat doet ook maar een zeer kleine minderheid van de studenten.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben rond de 1300 kwijt aan woonlasten.
Hoop gas he?quote:
Wat voor meerwaarde heeft het buitenland tegenover Nederland? Tuurlijk, leuke ervaring, maar voor het onderwijs hoef je het niet te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Echt? Is dat niet juist een uitgewezen kans om ervaring op te doen?
Mijn vriendin draagt van dat bedrag de helft bij.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betaal 400 inclusief. De rest hoest mijn compagne op.
Valt best mee, dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn vriendin draagt van dat bedrag de helft bij.
Levenservaring? Absoluut. Studieervaring? Mwah. Ik heb in die tijd een minor gedaan die inhoudelijk heel tof was en waar ik later in de praktijk wat aan heb.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:39 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Echt? Is dat niet juist een uitgewezen kans om ervaring op te doen?
Zeker, dinky-struggles.quote:
Kennismaking met een rechtssysteem in een ander land bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het buitenland tegenover Nederland? Tuurlijk, leuke ervaring, maar voor het onderwijs hoef je het niet te doen.
Samen met Drugshond en 99.999 behoor ik tot de veteranen hier, inderdaad. Discutabel gezelschap, wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
Reya post hier al een jaar of twintig, die bejaarde.
Saoedi-Arabië lijkt me wat dat betreft wel een geschikte bestemming.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kennismaking met een rechtssysteem in een ander land bijvoorbeeld
Studiereisje kan ook. Zo'n uitwisselprogramma is toch vaak van discutabel academisch niveau.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Voor, ik schat, zo'n 95% van de alumni zal die ervaring weinig meerwaarde hebben in de praktijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel goed voor het aantal bedpartners dat je hebt gehad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studiereisje kan ook. Zo'n uitwisselprogramma is toch vaak van discutabel academisch niveau.
Oh, je hebt het over rechten? Daar doe ik maar geen uitspraken over.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Was het Oost-Europa of Thailand?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel goed voor het aantal bedpartners dat je hebt gehad.
Mensen die dit jaar minor in het buitenland gingen doen liepen geloof ik vaker door natuurgebieden te banjeren dat ze in de collegebanken zaten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studiereisje kan ook. Zo'n uitwisselprogramma is toch vaak van discutabel academisch niveau.
Ik post hier al een klein jaartje geloof ik. Zo rond vorig jaar juli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |