Daarom praat hij ook in vage termen, zodat als zijn stemvee los gaat hij altijd nog kan zeggen dat hij het niet zo bedoeld had eej.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:24 schreef Heilwasser het volgende:
Ach, die beveiliging voor Wilders houdt ook Wilders zelf in toom.
Als hij debiele dingen gaat doen gaan die beveiligers hem echt niet helpen.
Daar tussen zaten ze lang op 2.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:26 schreef Kowloon het volgende:
Wel tof dat SGP toen ook al drie zetels had. Dat is nog een continuïteit en stabiliteit.
Lekker de ME er overheen sturen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilders heeft al gedreigd dat als hij de grootste wordt maar toch wordt buitengesloten dat er represailles zullen volgen.
Dat stemvee van de SGP is dan ook niet echt pro-verandering geloof ik.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:26 schreef Kowloon het volgende:
Wel tof dat SGP toen ook al drie zetels had. Dat is nog een continuïteit en stabiliteit.
Vijf partijen samen 91% van de stemmen. Toen had Herman de Schermman nog een makkelijke baan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:26 schreef Kowloon het volgende:
De ME die de PVV de TK uitknuppelt, dat moet ik zien.quote:
Old ways are best.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat stemvee van de SGP is dan ook niet echt pro-verandering geloof ik.
Lijst Griek, dat lijkt me wel wat. Iedereen Keftadakia met ouzo op zondagavond.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Het Verbond tegen Ambtelijke Willekeur mag ook wel terugkomen, om 99.999 terug zijn hok in te meppen.
Precies wat we nodig hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat stemvee van de SGP is dan ook niet echt pro-verandering geloof ik.
Ze deden ook maar mee in één stad aan de verkiezingen. Dat schiet niet op. Zal wel een zeer lokale protestactie zijn geweest.quote:
Saaie baan, want geen leuke grapjes, zoals de Piratenpartij op Urk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vijf partijen samen 91% van de stemmen. Toen had Herman de Schermman nog een makkelijke baan.
Daar ben ik al vrijwillig heengegaan. Vrijstelling bitte.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Langstudeerders als zendelingen naar de Oost sturen.
Borst is met 41(!) messteken om het leven gebracht. Hoe in godsnaam kan dat er als een ongeluk uitzien?quote:Dat het OM er de eerste dagen na de dood van oud-minister Els Borst niet van uitging dat het om een misdrijf ging, kwam door een croquetspel dat in de garage lag. Het OM dacht dat Borst mogelijk ongelukkig ten val was gekomen op de scherpe randen van onderdelen van het croquetspel en een scherpe rails van de garagedeur. Het liet weten dat de sporen op het lichaam van Borst 'op het eerste gezicht veroorzaakt konden zijn door voorwerpen die ter plekke aanwezig waren'.
Hoeveel Aziaatjes heb je al tot het protestantisme weten te bekeren?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Daar ben ik al vrijwillig heengegaan. Vrijstelling bitte.
Berlijn is al het oosten. Je dacht toch niet dat ik naar die roepieroepielanden ga?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel Aziaatjes heb je al tot het protestantisme weten te bekeren?
Je moet wat als langstudeerder.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Berlijn is al het oosten. Je dacht toch niet dat ik naar die roepieroepielanden ga?
Bedankt voor de onderstrepingen, anders had ik die woorden echt niet kunnen lezenquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:35 schreef Rezania het volgende:
Kwam deze net tegen op FB:
[ afbeelding ]
Wat meiden zijn retarded en weten niks blijkbaar.
FOK!ken.quote:
Ik zal het tegen haar zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor de onderstrepingen, anders had ik die woorden echt niet kunnen lezen
quote:De familie van de Belgische zanger Stromae is woest vanwege de cover van de nieuwste Charlie Hebdo. Op het omslag van het Franse satirische weekblad staat een karikatuur van Stromae met daarboven 'Papa où t'es?'('Papa, waar ben je?'), een verwijzing naar zijn hit. Hij krijgt antwoord van diverse afgerukte ledematen: 'Ici, ici, là et là aussi' ('Hier, hier, daar en ook daar').
De familie van Stromae vraagt ze zich af of Charlie Hebdo wel de voorgeschiedenis van de Belgische zanger uit Brussel kent. De vader van Paul Van Haver, zoals de wereldster echt heet, werd in 1994 vermoord tijdens de genocide in Rwanda. Zijn lichaam werd in stukken gehakt.
Als je een dubbele master doet ben je ook al een langstudeerder.quote:
Ik heb mijn status als langstudeerder geaccepteerd. Ik draag het als gezeunnaam. Volgend jaar zesde jaar studie.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je een dubbele master doet ben je ook al een langstudeerder.
Dat maakt hem wel iets pittiger dan ik gister dachtquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
Nog even terugkomend op die cover van Charlie Hebdo:
[..]
Dat is normaal in Delft.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb mijn status als langstudeerder geaccepteerd. Ik draag het als gezeunnaam. Volgend jaar zesde jaar studie.
Onrendabel derhalve.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je een dubbele master doet ben je ook al een langstudeerder.
Nee, maar het is wel zo dat meisjes niet per definitie bekend zijn met die werelden. Ik vind het niet verkeerd ze daarmee kennis te laten maken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:35 schreef Rezania het volgende:
Kwam deze net tegen op FB:
[ afbeelding ]
Want meiden zijn retarded en weten niks blijkbaar.
Moet kunnen. Zolang ze de profeet maar niet beledigen is alles best.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:37 schreef Tchock het volgende:
Nog even terugkomend op die cover van Charlie Hebdo:
[..]
En per definitie langer.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bètastudies zijn dan ook moeilijker.
Daar heb je algemene voorlichtingsdagen voor op school, die voor iedereen toegankelijk zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo dat meisjes niet per definitie bekend zijn met die werelden. Ik vind het niet verkeerd ze daarmee kennis te laten maken.
Dan snap je toch ook wel dat zes jaar over rechten doen equivalent is aan zeven jaar over natuurkunde?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
En per definitie langer.Dat was mijn punt.
4 jaar over rechten doen is al equivalent aan 8 jaar over natuurkunde doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je toch ook wel dat zes jaar over rechten doen equivalent is aan zeven jaar over natuurkunde?
Niet eerder 12?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je toch ook wel dat zes jaar over rechten doen equivalent is aan zeven jaar over natuurkunde?
Uh, oké.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
4 jaar over rechten doen is al equivalent aan 8 jaar over natuurkunde doen.
Mee eens. Krijg je als je al die arbeiderskindertjes op de universiteit toelaat.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:44 schreef GSbrder het volgende:
Binnen zeven jaar klaar zijn, dat moeten we niet willen.
Enkel mensen die weinig geld hebben studeren snel.
Gewoon binnen 9 jaar en 11 maanden klaar zijn. Maximaal profiteren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:44 schreef GSbrder het volgende:
Binnen zeven jaar klaar zijn, dat moeten we niet willen.
Enkel mensen die weinig geld hebben studeren snel.
Je ziet die ouders thuis al spartelen als hun Einstein het niet binnen vier jaar weet af te ronden..quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mee eens. Krijg je als je al die arbeiderskindertjes op de universiteit toelaat.
Vriend van me heeft één broer en zus, ouders betalen max vier jaar collegegeld per kind. Broer en zus zijn braaf alfastudies gaan doen, vriend van me doet een bètastudie en is dus screwed. Ouders snappen niet hoe een studie langer dan 4 jaar kan duren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet die ouders thuis al spartelen als hun Einstein het niet binnen vier jaar weet af te ronden..
"Maar Pris, ben je dan blijven zitten? Moet ik met de juf gaan praten?"
Ach, gelukkig is er voor arme kindertjes meer aanvullende beurs en collegegeldkrediet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vriend van me heeft één broer en zus, ouders betalen max vier jaar collegegeld per kind. Broer en zus zijn braaf alfastudies gaan doen, vriend van me doet een bètastudie en is dus screwed. Ouders snappen niet hoe een studie langer dan 4 jaar kan duren.
Mijn hoogleraar kreeg er op het 10-minutengesprek altijd flink van langs. Hij zou Jannis te weinig de beurt geven. Daarnaast hield hij niet zo van lezen (was beter met zijn handen) en daar hielden ze op de uni ook geen rekening mee bij het opgeven van het huiswerk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je ziet die ouders thuis al spartelen als hun Einstein het niet binnen vier jaar weet af te ronden..
"Maar Pris, ben je dan blijven zitten? Moet ik met de juf gaan praten?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |