SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
In theorie wel, maar daar zit de pijn wat hoog voor volgens de huisarts en hij lijkt gewoon nog netjes op z'n plek te zitten. Heb hem ook al bijna twee jaar (en daarvoor al vijf jaar de vorige), dus dan zou er ineens iets raars gebeurd moeten zijn...quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tink kan de buikpijn niet komen door de mirena?
Als ie nog op z'n plek zit dan lijkt het me ook sterkt idd. Sterkte ermee hopelijk helpen de medicijnen. Altijd buikpijn is niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar daar zit de pijn wat hoog voor volgens de huisarts en hij lijkt gewoon nog netjes op z'n plek te zitten. Heb hem ook al bijna twee jaar (en daarvoor al vijf jaar de vorige), dus dan zou er ineens iets raars gebeurd moeten zijn...
Ik dronk ook best veel cola en dacht dat ik het echt heel erg zou missen als ik daarmee zou stoppen, maar in het afgelopen jaar is het er bijna ongemerkt als gewoonte ingeslopen om vooral geen frisdrank te drinken en rara, ik mis het helemaal nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:28 schreef Susie het volgende:
25 paaseieren? No problemo hoor
Maar vanaf vandaag niet meerals in "ik ben begonnen".
Vanmorgen dus introductie gehad in de sportschool, was aardig aan het zweten en dat vind ik zelf altijd positief. Diverse krachttraining (zo noem ik het maar even) voor benen, borst, buik en rug en dan nog tussendoor crosstrainer en fietsen. De laatste 2 is dan 4 minuten, de overige apparaten 1 minuut, maar erg zwaarEn dan dus 2 keer het rondje.
Ik denk dat dit wel vol te houden is in ieder geval en daar gaat het om.
Gisteren mijn laatste cola-tje gedronken, dat doen we vanaf nu dus ook niet meer (ik dronk echt belachelijk veel cola).
Straks nog even een nieuwe weegschaal ophalen, dan heb ik eens duidelijkere cijfers. Nu een weegschaal die halve kilo's weegt, erg irritant.
Ooooooh, dan valt 100 gram reuze meequote:
Net zo belachelijk als jouw paaseitjesquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is belachelijk veel cola, susie?succes, en fijn dat het positief was in de sportschool!
Isa, 25 eitjes is ongeveer 190 gram
Ik kan je uit ervaring zeggen dat het super leuk is om kleren die je niet meer paste gewoon aan te trekken zonder problemenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:21 schreef Susie het volgende:
En idd scheelt enorm veel suikers en daar doe ik het voor. Wil gewoon weer in leuke kleding passen enzo. Kast vol, niks past
ja idd. Met de kaartjes er nog aan verdimmequote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Shandaly het volgende:
En wel regelmatig passen he! Anders krijg je dat je weer eens iets probeert, en dan blijkt dat het je alweer te ruim zit... Goede moment gemist!
Yep ik pastte zondag een broek aan en daar moest ik niet mee springenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Shandaly het volgende:
En wel regelmatig passen he! Anders krijg je dat je weer eens iets probeert, en dan blijkt dat het je alweer te ruim zit... Goede moment gemist!
Herkenbaar +2quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:43 schreef Shandaly het volgende:
All Time Low. Laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen. In mijn geval ben ik begonnen bij 120 kilo, is mijn ATL (even opgezocht, ik wist het precieze getal niet meer) 71,2 kilo en weeg ik nu zo'n 74 kilo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:59 schreef DeLuna het volgende:
Van veel afkortingen kan ik nog wel wat maken maar wat is ATL?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |