Daarom moet je nog wel van je laten horen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:00 schreef Karstman het volgende:
Iets met Oekranie, handel, landbouwsubsidies, multinationals en Putin... En volgens mij maakt het geen reet uit of en hoe je gaat stemmen, Nederland zet de handtekening toch wel.
Terechte klacht, stelletje belastingslurpers.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:57 schreef Walter81 het volgende:
Waarom kan je die hele Tweede Kamer niet afschaffen?
Toevallig dat de lokale postzegelclub ook een verkiezing houdtquote:Op woensdag 30 maart 2016 11:08 schreef HPLC het volgende:
Ik ga Geert stemmen volgende week woensdag
Vraag je een nieuwe stempas aanquote:Op woensdag 30 maart 2016 11:11 schreef Chasingrainbows het volgende:
Ben mn stempas kwijt
Meh
Wilde ik eindelijk voor de eerste keer stemmen krijg je dit.
Dit inderdaad. Ik doe niet mee met deze poppenkast.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:23 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb de mijne direct bij het oud-papier geflikkerd.
Referendum is pas geldig bij opkomst van 30%, dus als we met z'n allen niet gaan, is de uitkomst sowieso ongeldig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:18 schreef Fretwork het volgende:
Ik stem tegen initiatieven die door Geenstijl gepromoot en eenzijdig belicht worden.
Maar misschien stem ik wel tegen.
Dat weet ik, en ik heb me goed ingelezen hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:32 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Referendum is pas geldig bij opkomst van 30%, dus als we met z'n allen niet gaan, is de uitkomst sowieso ongeldig.
Volgens mij kwam het initiatief van Burgerforum EU en niet van Geenstijl maar zijn ze later aangesloten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:18 schreef Fretwork het volgende:
Ik stem tegen initiatieven die door Geenstijl gepromoot en eenzijdig belicht worden.
Maar misschien stem ik wel tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |