Doe je oorlogsverwijzingen maar ergens anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom werd mijn post verwijderd?
Sooow.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar dan gaat zij huilen :
[ afbeelding ]
wat een grote tietenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hnnggggggggquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Is dat een muts of een zeer strakke haarlijn?
Het lijkt hier wel de Irakoorlog! Zoveel zand strooi je HK in de ogen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je oorlogsverwijzingen maar ergens anders.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je oorlogsverwijzingen maar ergens anders.
De waarheid mag niet gezegd worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel de Irakoorlog! Zoveel zand strooi je HK in de ogen.
Lijkt op een persoon uit een Jambers aflevering uit de jaren 90.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Ik herken die hele Honing niet meer, nu lijkt hij gewoon op een random McDonalds bezoeker.
Die zijn het gevaarlijkst.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Ik herken die hele Honing niet meer, nu lijkt hij gewoon op een random McDonalds bezoeker.
Ze moet dan zeker wel gewoon haar mond houden?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben meer een kontenman, maar die heeft Victoria ook
Jepquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
We zitten in de knel met onze eigen rechtsstaat. Wat ooit een raamwerk was voor vooruitgang blokkeert ons nu om intolerant te zijn tegen intoleranten.
Toch vind ik dat je deze jongens gewoon preventief van de Euromast af moet gooienquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Ties en ik hechten ook grote waarde aan art. 5 EVRM
Dit is een uitgesproken meningquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je deze jongens gewoon preventief van de Euromast af moet gooien
Daar moet een piemel in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is haar kont:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben meer een kontenman, maar die heeft Victoria ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Beter dan die zwarte bende die er verder nog in z'n bakkes hangt.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit is haar kont:CocogodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Kudosquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
Deze man heeft meer verstand dan zijn hoofd doet vermoden. Kudo's.
[..]
Dit is haar kont:Daar geloof ik niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensenrechtenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kale heeft dus geen eigen mening
Probeer dit beleid maar eens aan een Amerikaan uit te leggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:25 schreef superniger het volgende:
Nederland is een laf land. Elke toekomstige aanslag verdienen we gewoon.
Ik geef ze nog een kwartiertjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die afvalligen kunnen gewoon bij Pauw gaan zitten en hoeven niet te vrezen voor hun leven?
Maar er moeten dan wel alleen wegkijkers geraakt worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:25 schreef superniger het volgende:
Nederland is een laf land. Elke toekomstige aanslag verdienen we gewoon.
Het zijn wel prima gasten voor een talkshow moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die afvalligen kunnen gewoon bij Pauw gaan zitten en hoeven niet te vrezen voor hun leven?
[..]
Dit is haar kont:Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen poepen nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt.
Nee, een patriot act is lekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Probeer dit beleid maar eens aan een Amerikaan uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |