quote:Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Jeroen Zoet (PSV)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jetro Willems (PSV)
Jeffrey Bruma (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Patrick van Aanholt (Sunderland)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Timo Letschert (FC Utrecht)
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Daley Blind (Manchester United)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Jordy Clasie (Southampton)
Marco van Ginkel (PSV/Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Memphis Depay (Manchester United)
Luciano Narsingh (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vincent Janssen (AZ)
Spits van Ajax volgend jaarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:12 schreef KingRadler het volgende:
Janssen zal wel vertrekken naar Engeland
Die afpersende perverseling mag de schoenen niet strikken van de Jansquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:15 schreef Vasion het volgende:
Het is een kwestie van tijd tot Real komt informeren bij AZ.
Op basis van één wedstrijd met een gaar elftal dit zeggen, oke. De wedstrijden in de poulefase (30 punten), oefenpotjes tegen o.a. Frankrijk en Duitsland vergeten soms? Overigens hype ik ze niet hoor, zitten gewoon een paar goede spelers, maar ze gaan echt niet de finale halen komende zomer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Stijn en Rickert met hun Engeland hype. Valt dat ff tegen
Engeland gaat er gewoon weer uit in de 1/8e finales ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op basis van één wedstrijd met een gaar elftal dit zeggen, oke. De wedstrijden in de poulefase (30 punten), oefenpotjes tegen o.a. Frankrijk en Duitsland vergeten soms? Overigens hype ik ze niet hoor, zitten gewoon een paar goede spelers, maar ze gaan echt niet de finale halen komende zomer hoor.
Klopt. Er zijn zekerheden in het leven. 1 daarvan is dat Engeland er telkens vroeg uit vliegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland gaat er gewoon weer uit in de 1/8e finales ofzo
De poulefase komen ze nog wel door
Als Rooney in de basis begint gaan ze er direct uitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engeland gaat er gewoon weer uit in de 1/8e finales ofzo
De poulefase komen ze nog wel door
Nou 30 punten tegen Andorra enzo knap!! Duitsland neemt vriendschappelijk niet serieus. Engeland heeft echt niet 1 wereld topper.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op basis van één wedstrijd met een gaar elftal dit zeggen, oke. De wedstrijden in de poulefase (30 punten), oefenpotjes tegen o.a. Frankrijk en Duitsland vergeten soms? Overigens hype ik ze niet hoor, zitten gewoon een paar goede spelers, maar ze gaan echt niet de finale halen komende zomer.
Gelukkig hebben landen als Nederland, Duitsland, Italië en ga zo maar door wel alles gewonnen tegen kutlandjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou 30 punten tegen Andorra enzo knap!! Duitsland neemt vriendschappelijk niet serieus. Engeland heeft echt niet 1 wereld topper.
Neemt niet weg dat ze geen wereldtopper hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben landen als Nederland, Duitsland, Italië en ga zo maar door wel alles gewonnen tegen kutlandjes.
Dat ontken ik ook niet, hebben ze (nog?) niet. Ze zijn ook niet de favoriet, ze horen ook niet bij de favorieten en gaan de finale niet halen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze geen wereldtopper hebben.
Italie Duitsland en toch ook NL wel presteren op toernooien wanneer het moet Rickert. Zal Engeland misschien ook eens moeten doen i.p.v. constant falen en eruit vliegen tegen de meeste kleine landen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben landen als Nederland, Duitsland, Italië en ga zo maar door wel alles gewonnen tegen kutlandjes.
Engeland en toernooien is sowieso drama, maar met deze selectie valt er wat te halen, mits er goed opgesteld wordt. En nee, nogmaals, ze gaan niet zo ver komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal Engeland misschien ook eens moeten doen
Helderquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, hebben ze (nog?) niet. Ze zijn ook niet de favoriet, ze horen ook niet bij de favorieten en gaan de finale niet halen.
Nee en ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:50 schreef NLGooner het volgende:
Ik ben verrast.. was Nederland nou zo goed of Engeland zo slecht?
Engeland had er geen zin in ofzo, sloeg helemaal nergens opquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:50 schreef NLGooner het volgende:
Ik ben verrast.. was Nederland nou zo goed of Engeland zo slecht?
quote:
Engeland had wat B-spelers opgesteld en ze zijn beter als ze op de counter kunnen spelen. Het spel maken ligt ze niet echt. Als je dan speelt tegen een tamelijk bedroevend ploegje als Nederland dan krijg je een zouteloze pot. Wel geinig dat we hem stiekem nog hebben gewonnen, dat zie je niet vaak bij Nederlandse ploegenquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Engeland had er geen zin in ofzo, sloeg helemaal nergens op
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Vincent Janssen aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
Nederland had veel meer B-spelers in het veld staan dan Engeland.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Engeland had wat B-spelers opgesteld
Simpelweg omdat we niks beters hebben wat enigszins wedstrijdfit was.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:08 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nederland had veel meer B-spelers in het veld staan dan Engeland.
Ons elftal is momenteel eerder een G-elftalquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:08 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je geen A-spelers hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:08 schreef falling_away het volgende:
[..]
*Badum tssssquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je geen A-spelers hebt.
Ik bedoel te zeggen dat het geen excuus was voor Engeland dat ze 2 of 3 B spelers opgesteld haddenquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je geen A-spelers hebt.
Zou dat niet heel misschien aan Huntelaar kunnen liggen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een held die Janssen. Wel sneu voor Huntelaar. Of het nou Van Persie, Dost of De Jong is, zij krijgen bijna altijd de voorkeur. Zou het niet eens gek vinden als hij in de toekomst zou bedanken voor Oranje.
Vind wel dat Huntelaar meer recht op een plek in Oranje heeft dan De Jong of Dost. Janssen een keer proberen vond ik niet eens zo gek, dat pakte geweldig uit. Maar ik vind wel dat Huntelaar te weinig credits heeft gekregen door de jaren heenquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dat niet heel misschien aan Huntelaar kunnen liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |