quote:Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Jeroen Zoet (PSV)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jetro Willems (PSV)
Jeffrey Bruma (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Patrick van Aanholt (Sunderland)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Timo Letschert (FC Utrecht)
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Daley Blind (Manchester United)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Jordy Clasie (Southampton)
Marco van Ginkel (PSV/Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Memphis Depay (Manchester United)
Luciano Narsingh (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vincent Janssen (AZ)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dirk kuytquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:19 schreef Groby het volgende:
Narsingh min zijn snelheid...
Dan heb je toch gewoon ard van peppen ofzo?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:19 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
okquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb het gevoel dat Nederland deze wedstrijd nog gaat pakken
Staat hij goed te ballen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik deed mijn broekje ook uit voor Reus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Volgens hemzelf omdat hij nu meer buff isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Handelingssnelheid van Depay lijkt er niet sneller op geworden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou nou nouquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:21 schreef Groby het volgende:
zoet
![]()
Beter schopt huntelaar cillessen nog ff een gebroken neus
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:19 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
GGMM bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Er zijn mensen die Cilissen een beter keeper vinden dan Zoet.
Nee omdat EL Vicente beter isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Windhapper het volgende:
Is het waar dat KJH gepasseerd is omdat hij zijn been liet hangen vs Cilissen?
Wie is Cilissenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Daar zou hij aanvoerder voor moeten worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Windhapper het volgende:
Is het waar dat KJH gepasseerd is omdat hij zijn been liet hangen vs Cilissen?
Wie stout is..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ontloopt elkaar niet zoveel, hij is zeker bezig aan een goed seizoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Hey kaneelquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelijk weer je hand in je broek.
Viespeuk.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie stout is..eh ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dat is een keeper die voor Ajax keept en soms voor Oranje keept en soms wel eens zich als een kleuter gedraagt.quote:
Willemsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef Groby het volgende:
Ik ben totaal niet tegen Ajax maar de mensen van Ajax spelen legit het slechtst
Ik vind iedereen bij oranje vrij anoniemquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef Groby het volgende:
Die zijn allemaal bezig met de echte strijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef Groby het volgende:
Misschien is ie ook wel heel goed, in de rust.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef cherrycoke het volgende:
afellay welke klapjosti zei er ook weer dat ie goed was, in de rust? ohja die waterkneus
Oh Cillessen! Ja daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een keeper die voor Ajax keept en soms voor Oranje keept en soms wel eens zich als een kleuter gedraagt.
Hij heeft als eerste zijn thee op?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is ie ook wel heel goed, in de rust.
Beetje respect ja, meneer speelt wel in de PL.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:24 schreef cherrycoke het volgende:
afellay welke klapjosti zei er ook weer dat ie goed was, in de rust? ohja die waterkneus
Milik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Vincent Janssen 21 jaar oud is.
Haha jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel grappig zijn als Memphis de winnende maakt
Enorm talent!!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Vincent Janssen 21 jaar oud is.
vreet ik mijn schoenen opquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel grappig zijn als Memphis de winnende maakt
Mwah streng imo. Als je Engeland op 0-0 houdt verdien je wel een 6.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:26 schreef Windhapper het volgende:
Zoet 7/10. Janssen 6,5/10. Rest onvoldoende.
Ik heb hem al een keer voorbij zien komen dus dat is alvast een -1, daarnaast tel ik ook het seizoen mee. Het is bijna april dus naamgrapjes wat betrekking heeft met sinterklaas raken me niet dus dat is ook een -1. Deze grap is trouwens geen doordenkertje en daar ben ik op dit moment een fan van dus -1.quote:
Ahw dat is liefquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis je. Daarom kom ik hier even gluren.
Of hij drinkt er zelfs 2!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij heeft als eerste zijn thee op?
Doordenkertjes +1quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb hem al een keer voorbij zien komen dus dat is alvast een -1, daarnaast tel ik ook het seizoen mee. Het is bijna april dus naamgrapjes wat betrekking heeft met sinterklaas raken me niet dus dat is ook een -1. Deze grap is trouwens geen doordenkertje en daar ben ik op dit moment een fan van dus -1.
Uh watquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw dat is lief
Ik zag in de sherlock dat lokje en jij vaak over me praten na de seks, dat deed me goed
Zo zouteloos allemaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah streng imo. Als je Engeland op 0-0 houdt verdien je wel een 6.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw dat is lief
Ik zag in de sherlock dat lokje en jij vaak over me praten na de seks, dat deed me goed
*Beckenbauerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:29 schreef Groby het volgende:
Gekke veltman wat een verdedigergrootste talent ooit
jonge sergio ramos
![]()
![]()
Deze reactie is ongepast.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw dat is lief
Even een streamabletje pakken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb jij de goal van Payet gezien net?
Zouteloos? Gelukkig hebben we zoet. HAquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zo zouteloos allemaal.Op Wembley spelen zou voor mij al voldoende zijn om iig mijn best te doen.
Hij speelt op de nul.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:30 schreef cherrycoke het volgende:
wat is dat toch dat ie bal gewoon naar voren word getrapt vanuit de verdediging, zeker een geweldige strategie van onze blind
Alles wat ik de PL speelt is 5 keer zo gehypet dan werkelijk goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kane en Vardy, wij hebben Vincent en Luuk.
Ook.quote:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig dat Stones weer eens op Wembley spelen.
Zo verlenging hé staat 1-1quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Groby het volgende:
Blind doet een vd Looitje en wisselt pas in de 88ste minuut ofzo
godquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een afstand voor een vrije trap.
Eredivisie blijkbaar ook. Bazoer en Willems.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alles wat ik de PL speelt is 5 keer zo gehypet dan werkelijk goed.
O wacht snap m nuquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
Zouden beiden grootheden zijn in de EPLquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:32 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Eredivisie blijkbaar ook. Bazoer en Willems.
Hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
Je ken wel van ze verliezen, maar ze kennen niet van ons winnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Engeland kan gewoon niet van ons winnen.
Grabbelkut Vermeer op koolquote:
Logischquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je ken wel van ze verliezen, maar ze kennen niet van ons winnen?
Oh bahquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Morgen vroeg op. Moet naar Flevoland antigenot
maar een paar die tegen Duitsland hebben gespeeld spelen nu.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Sinds wanneer heeft engeland zo een jostiband
Nee, helaas. Na de wedstrijd meteen me bed in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh bah
Dat wordt geen Pauw voor jou dus?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
maar een paar die tegen Duitsland hebben gespeeld spelen nu.
Peter Plasmanquote:
Ik heb het over die klapjostis met hun trompettenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
maar een paar die tegen Duitsland hebben gespeeld spelen nu.
Hmmmmquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Peter Plasman
Dennis Abdelkarim Honing
Mahmoud Tighadouini
Johan Derksen
Saskia Belleman
Kommil Foo
Dit ga ik even in Google Translate gooien hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Peter Plasman
Dennis Abdelkarim Honing
Mahmoud Tighadouini
Johan Derksen
Saskia Belleman
Kommil Foo
topic: 7/10quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben benieuwd wat Stijn van het niveau vindt.
Little Pintquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het over die klapjostis met hun trompetten
Dennis Abdelkarim Honing is ook een megakneus héquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Peter Plasman
Dennis Abdelkarim Honing
Mahmoud Tighadouini
Johan Derksen
Saskia Belleman
Kommil Foo
Ik geef het topic een 7.5quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
topic: 7/10
wedstrijd: 5/10
zoiets denk ik
De wedstrijd is volkomen kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
topic: 7/10
wedstrijd: 5/10
zoiets denk ik
Zo op zijn naam afgaand een bekeerde tatta?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dennis Abdelkarim Honing is ook een megakneus hé
Dat zijn toch o.a. die bekeerde islam bekeerling en die voetballer?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Peter Plasman
Dennis Abdelkarim Honing
Mahmoud Tighadouini
Johan Derksen
Saskia Belleman
Kommil Foo
Favoriete scheids van pepe en ramosquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef RubenSosa het volgende:
elke scheids zou fluiten. Maar deze spaanse baas fluit niet. Staat ie ook bekend om.
twee bekeerlingen jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat zijn toch o.a. die bekeerde islam bekeerling en die voetballer?
ik had mijn schoenen opgevreten als memphis de winnende maakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Waren er hier nog betjes als Narsingh een goal zou maken?
Diezelfde persoon die bette op 'Caland to be sick'quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Waren er hier nog betjes als Narsingh een goal zou maken?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens dit topic was het lachwekkend dat Janssen speelde.
Een goal en een assist.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
Ik begin toch ook wel fan te worden van Janssen.
oeiquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had mijn schoenen opgevreten als memphis de winnende maakt.
Jij bent onze TD, bel jij maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef Scrummie het volgende:
Janssen moet naar Feyenoord. Ik bel Mart.
Maarten is dan ook een user met veel voetbalkennis.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Heeft die Maartenfr12 toch gelijk gehad over die Janssen.
In de eerste helft kreeg NL ook al geen penalty.. terecht dat hij hier ook niet fluitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef RubenSosa het volgende:
elke scheids zou fluiten. Maar deze spaanse baas fluit niet. Staat ie ook bekend om.
Jij kijkt te vaak in je moeders sokkenla.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Janssen blijft gaan. Is net een drillmaster 5000 op duracell
Ik zei 2-5quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
De mensen die 4-0 riepen kunnen ook weer weg.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij kijkt te vaak in je moeders sokkenla.
yes ik mag blijvenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
De mensen die 4-0 riepen kunnen ook weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |