Als het over Nederland gaat alleen de vlag en een verkenner...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:34 schreef agter het volgende:
Een spion?
Haha!!
En een bom en een maarschalk.
Kan een tolk mij helpen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet voor een snelle dood maar een zeer langzame?
Ik heb er lering van getrokken en kijk dat het niet meer voorkomt!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet zo goed. Moet hij opstappen als hij toegeeft dit niet goed te hebben gedaan?
Is aan hem zelf denk ik zo. Als hij de eer aan zichzelf wilt houden stapt hij gewoon op. Als hij als een leugenaar gezien wilt worden moet hij vooral blijven.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet zo goed. Moet hij opstappen als hij toegeeft dit niet goed te hebben gedaan?
Het heeft de aandacht, blabla, houden er voortaan rekening mee, blabla.... Etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb er lering van getrokken en kijk dat het niet meer voorkomt!
Ik zal uw kamer er binnenkort over informerenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het heeft de aandacht, blabla, houden er voortaan rekening mee, blabla.... Etc.
Tja zou hij er alleen voor de show zitten?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:39 schreef AchJa het volgende:
Iedereen en zijn moeder hun schuld behalve vd Steur...
Hij houdt zich niet van de domme hij is gewoon dom. Hoe vaak hij al niet door het stof heeft moeten gaan, in zijn nog korte loopbaan als minister van V&J, voor dingen die hij heeft gezegd die achteraf onjuist bleken te zijn.. Hij is gewoon totaal onbekwaam en ongeschikt voor zijn functie..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:19 schreef empa1010 het volgende:
V.d. Steur z'n expertise is zich van de domme houden.
Is hij van de VVD?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij houdt zich niet van de domme hij is gewoon dom. Hoe vaak hij al niet door het stof heeft moeten gaan, in zijn nog korte loopbaan als minister van V&J, voor dingen die hij heeft gezegd die achteraf onjuist bleken te zijn.. Hij is gewoon totaal onbekwaam en ongeschikt voor zijn functie..
Was toch al bij aantreden van het kabinet stil en sindsdien heb ik niet anders meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:41 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Die Samson zit daar al uren doodstil met zijn pruil muil, kleine Poetin!
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij houdt zich niet van de domme hij is gewoon dom. Hoe vaak hij al niet door het stof heeft moeten gaan, in zijn nog korte loopbaan als minister van V&J, voor dingen die hij heeft gezegd die achteraf onjuist bleken te zijn.. Hij is gewoon totaal onbekwaam en ongeschikt voor zijn functie..
Die vent heeft een ongelofelijke plaat voor zijn harses ga daar dus maar niet van uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:53 schreef Infection het volgende:
Toch mooi dat zo'n beetje iedereen het oneens is met vd Steur. Misschien dat hij nu eens gaat nadenken over zijn functie als Minister van Veiligheid & Justitie.
Man kan leuk lullen, maar hij is echt een prutser dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:53 schreef Infection het volgende:
Toch mooi dat zo'n beetje iedereen het oneens is met vd Steur. Misschien dat hij nu eens gaat nadenken over zijn functie als Minister van Veiligheid & Justitie.
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Wilders heeft op dit punt wel gelijk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |