Integendeel, IR! Ik heb mijn aardbeiplantjes flink bij moeten snoeien na de hard wind van de afgelopen dagen. Er waren wat stengeltjes geknakt. Dat maakt allemaal niet zoveel uit, zou je denken, maar dat betekent dus dat die plant een hoop meer energie gaat steken in het aanmaken van nieuw blad en minder bloemen. D.w.z; minder aardbeien van de zomer!quote:
Er is er maar 1 die in therapie moet:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:58 schreef k_man het volgende:
Onderga jij eigenlijk enige vorm van therapie of behandeling LK?
Mijn partners zonnebloemen gaan zo hard in ons minikasje in de vensterbank dat ze waarschijnlijk TE SNEL OPBRANDEN.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef PeteSampras het volgende:
oeien na de hard wind van de afgelopen dagen. Er waren wat stengeltjes geknakt. Dat maakt allemaal niet zoveel uit, zou je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Franny_G op 30-03-2016 10:35:45 ]"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:29 schreef Franny_G het volgende:
Oh en Ringo, je hangt nu ook op het kamertje van I.solde.. Ze vindt vooral de haren erg mooi.
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2016 03:54 schreef Mainport het volgende:
De duistere krachten zijn weer aan het werk
Werkdag,quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb vandaag weer gewerkt en ik vond het geweldig. Ik stond al -met de hogedrukspuit- spuitende, heerlijk in het heerlijke zonnetje een heerlijk sigaretje te roken terwijl ik naar heerlijke voorbijlopende meiden keek. Toen nam ik een uur en vijftien minuten pauze i.p.v. de gangbare 30 minuten omdat het kon. Heerlijk. Hoe was jullie werkdag?
Dat klinkt heerlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb vandaag weer gewerkt en ik vond het geweldig. Ik stond al -met de hogedrukspuit- spuitende, heerlijk in het heerlijke zonnetje een heerlijk sigaretje te roken terwijl ik naar heerlijke voorbijlopende meiden keek. Toen nam ik een uur en vijftien minuten pauze i.p.v. de gangbare 30 minuten omdat het kon. Heerlijk. Hoe was jullie werkdag?
Nee, nog niet van gehoord zelfs, dank voor de tip.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:46 schreef Franny_G het volgende:
MP, heb je dit boek al gelezen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:10 schreef Mainport het volgende:
Wederom erg fraai Ringo. Zijn er bij jou weten meer fotografen die de rechte lijn zoeken in de openbare ruimte of is dat een onnozele vraag
Zoals de foto's van Andreas Gursky?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:10 schreef Mainport het volgende:
Wederom erg fraai Ringo. Zijn er bij jou weten meer fotografen die de rechte lijn zoeken in de openbare ruimte of is dat een onnozele vraag
Ik las z'n columns graag, dus had het meteen gekocht. Ik vond het leuk, vroeg me af waarom ik zelf geen boek schreef, maar vond het in de loop van 't verhaal niet per se sterker worden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:46 schreef Franny_G het volgende:
MP, heb je dit boek al gelezen?
[ afbeelding ]
Ja, ik kan heel lang naar zijn foto's kijken. Digitaal priegelwerk, maar wel met schitterend resultaat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:14 schreef DO2 het volgende:
En deze is ook fenomenaal:
[afbeelding]
Het zijn bijna schilderijen. Daarom vind ik ze ws zo aantrekkelijk.
Tim Fransen!quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:37 schreef DO2 het volgende:
Waar heb je het in vredesnaam over, LK? Wie is 'hij'?
En MP, ik geloof niet dat er fotografen zijn die zich beperken tot 'de horizontale lijn in de openbare ruimte', maar als lijnen je bevallen moet je ms eens zoeken op abstracte fotografie: http://photography.tutspl(...)tographs--photo-8826
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:28 schreef LelijKnap het volgende:
Indeed it was. En nu op naar Tim Fransen
Ah, ok. Wel komisch, ja. Maar dat slappe geouwehoer eromheen lijkt me overbodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |