Niks gemist, welcome back!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef Infection het volgende:
Is er nog wat gebeurd? Heb een half uur niet gekeken.
Eindverantwoordelijk. Maar meneer de advocaat kan het waarschijnlijk weer mooier verdraaien eeh verwoorden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Rutte is hier toch ook verantwoordelijk voor?
Mooi. Ik wil het natuurlijk niet missen als er iemand opstapt. Alhoewel die kans natuurlijk erg klein is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:29 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Niks gemist, welcome back!
Zou wel eens tijd worden. Hij had al veel eerder op moeten stappen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:32 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Misschien vd Steur eruit, zou best kunnen gebeuren.
Daar wordt nu vooral over gesproken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:34 schreef Operc het volgende:
Ik heb het debat vandaag nog niet gevolgd, heeft er iemand nog wat gezegd over de verklaring van België dat ze geen FBI-informatie hebben gekregen van Nederland?
Top, dankjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar wordt nu vooral over gesproken.
Oja is dat zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Rutte is hier toch ook verantwoordelijk voor?
Ja hij schuift toch de verantwoording af...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef empa1010 het volgende:
Als ze nou v.d. Steur zelf eens aan het woord laten... pfff wat een tempo
Dementie is a bitchquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:50 schreef Toefjes het volgende:
Na Parijs en Brussel nog een keer Brussel
Hij denkt nu waarschijnlijk: Ik had moeten zeggen: Na Parijs en Brussel nu nog een keer Parijsquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij denkt nu waarschijnlijk: Ik had moeten zeggen: Na Parijs en Brussel nu nog een keer Parijs
Ze kunnen beter morgenochtend verder gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:53 schreef Gutmensch het volgende:
"De conclusies die de heer Pechtold en ik net trekten".
Foei, premier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |