Ik aan Kim-Yong Unquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik aan Fransie in Bananensplit bij die betaalmuur.
Kut, Wilders gemistquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:49 schreef Gutmensch het volgende:
Oh deze stond nog onder m'n ctrl-v:
[ afbeelding ]
Haha zo is het maar net!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Door zich omhoog te likken in een partij voor idioten, waar hij naar voren is geschoven op grond van zijn afkomst (diversiteit). Ik liever wat minder en eerlijk en niet op kosten van de belastingbetaler dan op de manier van Klaver.
Dat accent is minimaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Heb je geen last van z'n accent dan?
Ik denk het ja?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij was toch van die 500 in de 2 weken?
Ik kom uit Brabant. Hier spreken we allemaal met een accent.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Heb je geen last van z'n accent dan?
Omdat ze het niet in hun hoofd hebben zitten en niet uit hun hoofd hebben geleerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:52 schreef Infection het volgende:
Waarom leest iedereen een verhaaltje op? Wilders doet het tenminste nog voor het grootste gedeelte uit z'n hoofd.
Wilders is dan ook de enige de enige ideoloog, de enige die het wat interesseert hoe het met Nederland en z'n burgers vergaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:52 schreef Infection het volgende:
Waarom leest iedereen een verhaaltje op? Wilders doet het tenminste nog voor het grootste gedeelte uit z'n hoofd.
Met gebrek aan inzicht zal dat waarschijnlijk 't geval zijn ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat maakt je gegal op Klaver grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |