Ach Palestina en Palestijnen is zo'n broodje aap verhaal. Ik snap dat ze dat ze zich nu wel zo voelen hoor. Door omstandigheden is er een Palestijnse volk ontstaan. Ik ontken hun bestaan niet. Ik ontken hun lijden ook niet. Ik weet wat er is gebeurd met ze. En nog steeds
Waar ik tegen ben is het misbruiken van Palestina en het Palestijnse lijden. Dat is puur politiek om te schoppen tegen een Joodse staat. En daar komt geen eind aan omdat het 'Vredes proces' een leugen is en deze leugen is zo groot geworden dat het een lobby geworden is om de leugen in stand te houden.
Ook walg ik van de loyaliteit van alle moslims in de wereld voor het Palestijnse kwestie. Turken, Somaliërs, Algerien allemaal hebben ze een ontzettend warm hart voor Palestijnen. En het gaat veel verder: profielfoto van Hitler, hakenkruis ipv de halve maan en sikkel. In Tunesië zie ik het ook.
Ik zie ook zoveel moslims van Somalisch totaan Pakistaans die alles over het Zionisme denken te weten. En over de Joodse geschiedenis. Een vriendin van mij ( ouders uit Somalië) had via Whats app naar mij gestuurd dat Israel helemaal geen Joodse staat was. En dat alles wat Israel doet tegen de tora in gaat. Mevrouw de Somaliër weet alles van Joden en de tora hoor. Sterker nog: de moslims weten het veel beter dan Joden over de Joodse geschiedenis. En wat Israel is. Wie een Jood is en wie niet. En wat Zionisme is.
Maw: moslims , Linkse nietsnutten en antisemieten weten het vele malen beter dan een Jood wat goed voor ze is.
En dan nog gaan roepen dat je niets tegen Joden hebt. Rot op schijnheiligen. En diegene op de Dam of in Parijs hun longen uit hun lijf staan te schreeuwen of hoe vreselijk de Israelis zijn. " Free Palestina!"
Een vreselijk woeste menigten die van die Keffiyeh's om hun kop hebben en roepen hoe evil Israel is.
In 2014 was dat ook weer zo heftig. In elke stad kwamen ze opdraven. Als mieren kropen ze uit hun nesten hoor. En terwijl zij hun stem kapot schreeuwden was er op diezelfde dag een genocide in Bagdad bezig. In die 24 uur waren Yezidis ( een niet moslim minderheid) op een berg gevlucht voor ISIS. De kinderen stierven door gebrek aan water. Maar de wereld had het te druk met schreeuwen hoe Israel de Gazanen uitbuit. Ondanks er duizenden vrachtwagens met goederen ( medicijnen en voedsel) naar Gaza gaat. En waar je 5 sterren hotels hebt daar en je in grote winkels een mooi luxe Samsung mobiel kunt kopen
De dode Yezidi kinderkes gaf geen inspiratie voor enige protest. Er kwam geen woede op straat nergens in de wereld. De hysterische protesten voor Gaza in 2014 veranderde ook niet ineens in anti ISIS protesten ivm het uitmoorden van hele bevolkingsgroepen hoor.
En dan zie je een domme blonde hippie met een bebloede baby lopen dat dan een dode Gazaanse kindje moet voorstellen. Het gaat hen helemaal niet om de kinderen. Niet om de uitgehongerde Yezidi kindjes en zelfs niet om de dode kinderen in Gaza die gebruikt worden als menselijk schild. Want toen bronnen melden dat Israel een speelplaats zou hebben gebombt vlakbij een vluchtelingenkamp waardoor kinderen gedood waren stond er op elke site : " kijk Israel, kijk de moordenaars!" en op elke linke en antiemitische sites kwam het te staan. Totdat bleek dat het een
Hamas raket was die verantwoordleijk was voor de dood van deze kinderen toen werd het stil. Het nieuws werd op LInkse sites en blogs zelfs weggehaald.
Ook toen een Gazaanse meisje werd
gedood door Hamas in het begin van de laaste oorlog bleef het doodstil.
Ook aantal jaren geleden toen een aantal maanden oude baby gedood werd kwam deze foto op alle media's te voorschijn. Deze foto werd het icoon van Israel agressie. Het was zoveel gedeeld overal zag je deze foto.
Totdat bleek dat het baby was overleden door een Hamas raket.Ook met een 2 jarige meisje in Gaza zij was groot nieuws. Ik zag het overal langskomen.
Ook de raketten van Hamas bleek uiteindelijk de verantwoordleijke te zijn voor haar dood en niet Israel.
Toen verdween veel foto's weer op Linkse sites en blogs en de grote media.
Maar niet altijd. Want foto's van dode kinderen uit het midden oosten blijven hangen op twitter en blogs en doen het heel goed. Samen met dode kinderen uit oa Syrië en al die andere kinderen door Islam terreur blijven komen op anti zionistische en semitische websites met tekst " dit doet Israel". Allemaal ophitsen. Vol leugens
Als al die moslims en LInkse hippies en antizionisten/semiten zo voor Palestijnse kinderen zouden ze op zijn minst even woest en verontwaardigd moeten zijn bij de dode kinderen gepleegd door ISIS. Als het ze echt om de kinderen te doen waren dan zou een Israeli kindje en een moslims kindje dat slachtoffer is geworden door Hamas hen evenveel woede moeten opwekken. Toch?
Maar dat doen ze niet en zouden ze ook nooit doen. Want ze geven niets om de kinderen of niemand niet. Ze haten alleen. De dode kinderen zijn gewoon een fotografische pamflet voor hen die ze gebruiken om hun vijanden ( Israel) te kunnen beschuldigen en kapot te maken.
Toen Israel uit Gaza weg was gegaan en totaal had terug getrokken concludeerde UN dat er een explosie van geweld in Gaza was tussen families
Aantal jaren geleden was er een oorlog tussen Hamas en Israel en er zijn meer Palestijnse kinderen overleden door familie ruzies dan door Israel bommen.
De smerige geheim is dat terwijl Palestina met hun Palestijnen zo nep is als weet ik veel dat dus niet geldt voor deze familie ruzies. Het is zelfs zo dat het moeilijk te zeggen is of Hamas en Fatah terroristen lid zijn door persoonelijke overtuigenen of gewoon omdat hun familiestam gerelateerd is aan dat partij. Want Hamas en Fatah zijn niet alleen ideologieën he. Ze zijn ook enorme grote familie stammen die vechten om land en hun eer en natuurlijk economische controle. Dat wordt vaak vergeten. Want Israels problemen met terrorisme gaat echt zover terug naar de
Al hoeseini familie. Zij kwamen in Jeruzalem na de Kruisvaarders En deze familie probeert sindsdien Jeruzalem en alles in Israel in controle te krijgen. Bekendste van deze familie is natuurlijk de Groot moefti Amin Hoesini. De grootste vriendje van Hitler.
Ook Arafat. Al wordt hij meer gelinkt aan de familie
Qudwa die van Irak naar Egypte is gegaan
Beide familie's beschouwen zichzelf als hoogstaande families. Ze zien zichzelf als de top en hebben zichzelf een hoogstaande titel gegeven.
Dus moslims kindjes die gedoodt worden in familie ruzies tussen zeer grote families die alles min of meer in bezit hebben en altijd claimen de leiders te zijn van de Palestijnen en controle willen hebben over Syrie wordt door Linkse hippie's en moslims en antizionisten nooit over geweend. Deze dode kinderen interesseerd hen geen reet
Sterker nog als je dit zou zetten op je antizionistische of antisemitische of je Linkse blogje dat een ene terroristische familie anderen kleine Palestijndse kindjes doodt dan valt je hele verdeding voor PAlestina in elkaar. Heb je geen poot meer om op te stana. Daarom zwijgen ze. Daarom worden dit soort verhalen nooit maar dan ook nooit verteld. Dat er kinderen sterven door Hamas raketten. Dat er ontzettend veel kinderen sterven door familie ruzies Daarom zwijgen ze over de dode christelijke kinderen in het midden oosten. Over YEzidi kindjes die zijn omgekomen door dorst.
Ze gebruiken kinderen in Gaza die door Israel zijn gedood alleen maar voor hun eigen haat ooorlog tegen Israel. Het komt hen zo handig uit. En wanneer de kinderen gedood worden door Hamas of andere kindjes in het midden ooosten die niet gedood zijn door Israel dan laat Links en moslim wereld hen keihard vallen. En worden ze dumpt bij het oud vuil
Al die Linkse en anti smietische schreeuwers die " FREE GAZA" roepen het gaat hen niet om de kinderen. Het is een wapen van hun propaganda. Sterker nog ze zijn dolblij en bereid om Hamas hun gang te laten gaan met het doden van Israeli kinderen en moslim kinderen om hun eigen oorlog tegen Israel door te laten gaan