abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:26:12 #51
176916 Karrs
2007-2017
pi_163213021
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 00:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Natuurlijk, en je haalt van alles erbij wat totaal niet van toepassing is. Je snapt dat bij een monoloog van 60 zinnen er heel wat mensen zijn die na de tweede zin als je je punt niet hebt gemaakt afmaken he?
Hij heeft wel een ijzersterk punt anders. Waarom zijn de Palestijnen zo speciaal? Is dat omdat ze Palestijn zijn? Larie. Is dat omdat hun tegenstanders een joodse staat hebben gesticht? Bingo.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_163242109
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:37 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden natuurlijk. Maar er zijn historici waaronder Israelische die gewoon aangeven dat vanaf 1850 er wel zoiets als een duidelijke Palestijnse levendigde cultuur was waar men zich langs een identiteit begon te begeven. En dat zo'n Palestijns volk er zeker wel was voor de stichting van de Israelische staat en dus de vaak herhaalde leugen (a no man's land for a people without a land) totaal niet op ging. De leugen die jij wel blijkbaar moedwillig in stand houdt.

[..]

Vraag het ze zelf. Je zal verbaasd zijn.

[..]

Je weet dat een Arabier iemand is die als moedertaal Arabisch heeft he? Velen zijn verarabiseerd ja, zeker in de Levant en helemaal Palestina. Maar eeuwen Arabisch als moedertaal hebben maakt dat het Arabieren zijn. Palestijnse Christenen weten heel goed dat ze ooit Arabisch zijn gaan spreken en niet "etnisch" Arabisch zijn. Niettemin zijn het Palestijnen (zoals ook Moslim Palestijnen) met een gemeenschappelijke taal, cultuur, tradities als traditionele dansen, traditionele kledij etc. De gemeendeler is die cultuur, ook met hun Moslimburen.

Voor de rest begin je een beetje om je heen te slaan lijkt het en haalt allerlei zaken erbij die niet direct van toepassing zijn op waar ik op reageerde.
Dit is onjuist. Het weinige nationalisme dat er onder de Arabieren was, was pan-Arabisch en later zwak Syrisch-nationalistisch. Ironisch genoeg zijn de Palestijnen als natie ontstaan door de uiteindelijke stichting van Israël.
pi_163296398
Ach Palestina en Palestijnen is zo'n broodje aap verhaal. Ik snap dat ze dat ze zich nu wel zo voelen hoor. Door omstandigheden is er een Palestijnse volk ontstaan. Ik ontken hun bestaan niet. Ik ontken hun lijden ook niet. Ik weet wat er is gebeurd met ze. En nog steeds

Waar ik tegen ben is het misbruiken van Palestina en het Palestijnse lijden. Dat is puur politiek om te schoppen tegen een Joodse staat. En daar komt geen eind aan omdat het 'Vredes proces' een leugen is en deze leugen is zo groot geworden dat het een lobby geworden is om de leugen in stand te houden.

Ook walg ik van de loyaliteit van alle moslims in de wereld voor het Palestijnse kwestie. Turken, Somaliërs, Algerien allemaal hebben ze een ontzettend warm hart voor Palestijnen. En het gaat veel verder: profielfoto van Hitler, hakenkruis ipv de halve maan en sikkel. In Tunesië zie ik het ook.

Ik zie ook zoveel moslims van Somalisch totaan Pakistaans die alles over het Zionisme denken te weten. En over de Joodse geschiedenis. Een vriendin van mij ( ouders uit Somalië) had via Whats app naar mij gestuurd dat Israel helemaal geen Joodse staat was. En dat alles wat Israel doet tegen de tora in gaat. Mevrouw de Somaliër weet alles van Joden en de tora hoor. Sterker nog: de moslims weten het veel beter dan Joden over de Joodse geschiedenis. En wat Israel is. Wie een Jood is en wie niet. En wat Zionisme is.

Maw: moslims , Linkse nietsnutten en antisemieten weten het vele malen beter dan een Jood wat goed voor ze is.
En dan nog gaan roepen dat je niets tegen Joden hebt. Rot op schijnheiligen. En diegene op de Dam of in Parijs hun longen uit hun lijf staan te schreeuwen of hoe vreselijk de Israelis zijn. " Free Palestina!"
Een vreselijk woeste menigten die van die Keffiyeh's om hun kop hebben en roepen hoe evil Israel is.

In 2014 was dat ook weer zo heftig. In elke stad kwamen ze opdraven. Als mieren kropen ze uit hun nesten hoor. En terwijl zij hun stem kapot schreeuwden was er op diezelfde dag een genocide in Bagdad bezig. In die 24 uur waren Yezidis ( een niet moslim minderheid) op een berg gevlucht voor ISIS. De kinderen stierven door gebrek aan water. Maar de wereld had het te druk met schreeuwen hoe Israel de Gazanen uitbuit. Ondanks er duizenden vrachtwagens met goederen ( medicijnen en voedsel) naar Gaza gaat. En waar je 5 sterren hotels hebt daar en je in grote winkels een mooi luxe Samsung mobiel kunt kopen
De dode Yezidi kinderkes gaf geen inspiratie voor enige protest. Er kwam geen woede op straat nergens in de wereld. De hysterische protesten voor Gaza in 2014 veranderde ook niet ineens in anti ISIS protesten ivm het uitmoorden van hele bevolkingsgroepen hoor.

En dan zie je een domme blonde hippie met een bebloede baby lopen dat dan een dode Gazaanse kindje moet voorstellen. Het gaat hen helemaal niet om de kinderen. Niet om de uitgehongerde Yezidi kindjes en zelfs niet om de dode kinderen in Gaza die gebruikt worden als menselijk schild. Want toen bronnen melden dat Israel een speelplaats zou hebben gebombt vlakbij een vluchtelingenkamp waardoor kinderen gedood waren stond er op elke site : " kijk Israel, kijk de moordenaars!" en op elke linke en antiemitische sites kwam het te staan. Totdat bleek dat het een Hamas raket was die verantwoordleijk was voor de dood van deze kinderen toen werd het stil. Het nieuws werd op LInkse sites en blogs zelfs weggehaald.

Ook toen een Gazaanse meisje werd gedood door Hamas in het begin van de laaste oorlog bleef het doodstil.

Ook aantal jaren geleden toen een aantal maanden oude baby gedood werd kwam deze foto op alle media's te voorschijn. Deze foto werd het icoon van Israel agressie. Het was zoveel gedeeld overal zag je deze foto.

Totdat bleek dat het baby was overleden door een Hamas raket.

Ook met een 2 jarige meisje in Gaza zij was groot nieuws. Ik zag het overal langskomen. Ook de raketten van Hamas bleek uiteindelijk de verantwoordleijke te zijn voor haar dood en niet Israel.

Toen verdween veel foto's weer op Linkse sites en blogs en de grote media.
Maar niet altijd. Want foto's van dode kinderen uit het midden oosten blijven hangen op twitter en blogs en doen het heel goed. Samen met dode kinderen uit oa Syrië en al die andere kinderen door Islam terreur blijven komen op anti zionistische en semitische websites met tekst " dit doet Israel". Allemaal ophitsen. Vol leugens

Als al die moslims en LInkse hippies en antizionisten/semiten zo voor Palestijnse kinderen zouden ze op zijn minst even woest en verontwaardigd moeten zijn bij de dode kinderen gepleegd door ISIS. Als het ze echt om de kinderen te doen waren dan zou een Israeli kindje en een moslims kindje dat slachtoffer is geworden door Hamas hen evenveel woede moeten opwekken. Toch?

Maar dat doen ze niet en zouden ze ook nooit doen. Want ze geven niets om de kinderen of niemand niet. Ze haten alleen. De dode kinderen zijn gewoon een fotografische pamflet voor hen die ze gebruiken om hun vijanden ( Israel) te kunnen beschuldigen en kapot te maken.
Toen Israel uit Gaza weg was gegaan en totaal had terug getrokken concludeerde UN dat er een explosie van geweld in Gaza was tussen families
Aantal jaren geleden was er een oorlog tussen Hamas en Israel en er zijn meer Palestijnse kinderen overleden door familie ruzies dan door Israel bommen.

De smerige geheim is dat terwijl Palestina met hun Palestijnen zo nep is als weet ik veel dat dus niet geldt voor deze familie ruzies. Het is zelfs zo dat het moeilijk te zeggen is of Hamas en Fatah terroristen lid zijn door persoonelijke overtuigenen of gewoon omdat hun familiestam gerelateerd is aan dat partij. Want Hamas en Fatah zijn niet alleen ideologieën he. Ze zijn ook enorme grote familie stammen die vechten om land en hun eer en natuurlijk economische controle. Dat wordt vaak vergeten. Want Israels problemen met terrorisme gaat echt zover terug naar de Al hoeseini familie. Zij kwamen in Jeruzalem na de Kruisvaarders En deze familie probeert sindsdien Jeruzalem en alles in Israel in controle te krijgen. Bekendste van deze familie is natuurlijk de Groot moefti Amin Hoesini. De grootste vriendje van Hitler.
Ook Arafat. Al wordt hij meer gelinkt aan de familie Qudwa die van Irak naar Egypte is gegaan

Beide familie's beschouwen zichzelf als hoogstaande families. Ze zien zichzelf als de top en hebben zichzelf een hoogstaande titel gegeven.

Dus moslims kindjes die gedoodt worden in familie ruzies tussen zeer grote families die alles min of meer in bezit hebben en altijd claimen de leiders te zijn van de Palestijnen en controle willen hebben over Syrie wordt door Linkse hippie's en moslims en antizionisten nooit over geweend. Deze dode kinderen interesseerd hen geen reet

Sterker nog als je dit zou zetten op je antizionistische of antisemitische of je Linkse blogje dat een ene terroristische familie anderen kleine Palestijndse kindjes doodt dan valt je hele verdeding voor PAlestina in elkaar. Heb je geen poot meer om op te stana. Daarom zwijgen ze. Daarom worden dit soort verhalen nooit maar dan ook nooit verteld. Dat er kinderen sterven door Hamas raketten. Dat er ontzettend veel kinderen sterven door familie ruzies Daarom zwijgen ze over de dode christelijke kinderen in het midden oosten. Over YEzidi kindjes die zijn omgekomen door dorst.

Ze gebruiken kinderen in Gaza die door Israel zijn gedood alleen maar voor hun eigen haat ooorlog tegen Israel. Het komt hen zo handig uit. En wanneer de kinderen gedood worden door Hamas of andere kindjes in het midden ooosten die niet gedood zijn door Israel dan laat Links en moslim wereld hen keihard vallen. En worden ze dumpt bij het oud vuil

Al die Linkse en anti smietische schreeuwers die " FREE GAZA" roepen het gaat hen niet om de kinderen. Het is een wapen van hun propaganda. Sterker nog ze zijn dolblij en bereid om Hamas hun gang te laten gaan met het doden van Israeli kinderen en moslim kinderen om hun eigen oorlog tegen Israel door te laten gaan
  zaterdag 25 juni 2016 @ 21:46:28 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_163297285
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:17 schreef Szikha2 het volgende:
anti smietische
Dat woord betekend helemaal niets meer.

1. Omdat Israël bij iedere schijn van kritiek dat woord begint te gillen.
2. Omdat ze zelfs ex-premier van Agt zo noemen omdat ie niet kritiekloos Israel-o-fiel genoeg is.
3. Omdat Arabieren ook Semieten zijn.

De rest van je post is internetvervuiling.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_163297931
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 21:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

2. Omdat ze zelfs ex-premier van Agt zo noemen omdat ie niet kritiekloos Israel-o-fiel genoeg is.
3. Omdat Arabieren ook Semieten zijn.

De rest van je post is internetvervuiling.
Van Agt heeft anders een aardig dubieus verleden, heb dat Boek over de zaak Menten gelezen, eng.
pi_163298630
quote:

[..]

100 % eens. Want als je op een Anti Zwarte Pieten Demo het Joodse Zionisme in één adem kunt noemen met Zwarte Piet en wantoestanden in de Jeugdzorg dan heeft het inderdaad geen enkele betekenis meer
  zaterdag 25 juni 2016 @ 23:53:16 #57
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163301464
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:32 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

ken jij Harry Nihom?
pi_163301641
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:53 schreef Manke het volgende:

[..]

ken jij Harry Nihom?
Nee nooit van gehoord. Bedoel je hem:

http://www.stichtinglechaim.nl/mijn-leven/
  zondag 26 juni 2016 @ 00:11:15 #59
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163302034
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

yup. Ik krijg steeds z'n nieuwsbrief (hoe ik op de lijst ben beland, geen idee lol) vind het wel interessant. Vroeg me af of jij hem beter kent

Zojuist bijvoorbeeld (zelf nog niet gelezen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163302511
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:11 schreef Manke het volgende:

[..]

yup. Ik krijg steeds z'n nieuwsbrief (hoe ik op de lijst ben beland, geen idee lol) vind het wel interessant. Vroeg me af of jij hem beter kent

Zojuist bijvoorbeeld (zelf nog niet gelezen)

[spoiler]
Nee ik ken hem helemaal niet. Ik ben niet bekend met de Joodse Nederlandse gemeenschap. In Nederland speelt Israël Palestina iets meer dan in bijvoorbeeld Frankrijk.

Ik maak mij grote zorgen om mijn eigen Joodse gemeenschap in Frankrijk. De Joodse gemeenschap die ooit hebben moeten vluchten uit Noord Afrika naar Frankrijk wegens geweld in hun eigen land worden nu vermoord en bedreigd in Frankrijk door de klein kinderen van diezelfde moslims
En deze Franse moslims drijven de Joodse gemeenschap in handen van Israël.

Herzl zei ooit " de vijand maakt ons een volk"
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 23:50:02 #61
8781 crew  Frutsel
pi_163425559
13 jarig Israëlisch meisje in dr huis, in bed, doodgestoken door 17 jarige Palestijnse dader. Die is inmiddels ook doodgeschoten.
Zal de gemoederen niet tot bedaren brengen.
pi_163428439
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:50 schreef Frutsel het volgende:
13 jarig Israëlisch meisje in dr huis, in bed, doodgestoken door 17 jarige Palestijnse dader. Die is inmiddels ook doodgeschoten.
Zal de gemoederen niet tot bedaren brengen.
Hier meer. Lig je dan lekker te slapen, komt er een 17-jarige jongen de kamer binnensluipen om je met messteken om te brengen. De moeder van de jongen had natuurlijk geen idee, maar is blij dat haar zoon nu als martelaar in goede handen is...
Racist
pi_163429141
BDH voor het meiske.
Israel moet NOG MEER huizen gaan bouwen. Build baby, build.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_163429270
RIP en sterkte voor de nabestaanden!
Je kan tig keer tegen nederzettingen zijn maar met dit soort acties maak je het alleen maar erger en zolang de Palestijnen dat niet begrijpen dan zal er ook niet snel vrede komen.
pi_163430101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:52 schreef Slaro het volgende:
RIP en sterkte voor de nabestaanden!
Je kan tig keer tegen nederzettingen zijn maar met dit soort acties maak je het alleen maar erger en zolang de Palestijnen dat niet begrijpen dan zal er ook niet snel vrede komen.
De familie van de moordenaar krijgt van Hamas nu een maandelijks extra inkomen. Betalen wij, als lid van de VN, aan mee.
Een andere zoon had onlangs ook een aanslag in Israel gepleegd dus de familie gaat er financieel op vooruit. Deze mensen hebben geen ziel en zijn dus nu feest aan het vieren.
Israel moet het helemaal volbouwen. Pomp gebouwen de grond uit.
En het huis van de familie van de moordenaar plat gooien. Dit keer graag met de resterende familieleden erin.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 10:45:58 #66
176916 Karrs
2007-2017
pi_163430184
Was dit een haatmoord of zit er meer achter?

In ieder geval, je zal ze als buren hebben. Mensen die openlijk zeggen dat ze genocide op je willen plegen en je gewoon in je eigen huis vermoorden.
pi_163433398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 10:39 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

De familie van de moordenaar krijgt van Hamas nu een maandelijks extra inkomen. Betalen wij, als lid van de VN, aan mee.
Betaald sowieso aan mee want de hele 'United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East' is niets anders dan Hamas

Op scholen van de unrwa wordt haat gekweekt. Is tevens opslagplaats voor wapens.

http://www.timesofisrael.(...)hool-for-third-time/

http://www.breitbart.com/(...)-for-Rocket-Launches

Stinkend rijk worden deze criminelen van dode Palestijnen. Ze schieten niet voor niets raketten naar israel he en palestijnen als letterlijk schild gebruiken. Hoe meer doden hoe meer geld.

Ik moet zeggen dat ze wel ontzettend slim zijn. Want heel de wereld tuint erin. Of sponsort de wereld dit expres? 😢

http://www.investigativep(...)tage-of-us-diplomacy
  vrijdag 1 juli 2016 @ 13:54:03 #68
176916 Karrs
2007-2017
pi_163434307
quote:

[..]

Hij wordt een antisemiet genoemd omdat hij een antisemiet is.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 14:01:10 #69
176916 Karrs
2007-2017
pi_163434458
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:16 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Betaald sowieso aan mee want de hele 'United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East' is niets anders dan Hamas

Op scholen van de unrwa wordt haat gekweekt. Is tevens opslagplaats voor wapens.

http://www.timesofisrael.(...)hool-for-third-time/

http://www.breitbart.com/(...)-for-Rocket-Launches

Stinkend rijk worden deze criminelen van dode Palestijnen. Ze schieten niet voor niets raketten naar israel he en palestijnen als letterlijk schild gebruiken. Hoe meer doden hoe meer geld.

Ik moet zeggen dat ze wel ontzettend slim zijn. Want heel de wereld tuint erin. Of sponsort de wereld dit expres? 😢

http://www.investigativep(...)tage-of-us-diplomacy
De wereld (wij als westerlingen) hebben een probleem met jodenhaat, en dat is dat wij ons niet kunnen voorstellen dat die haat nog bestaat. We hebben immers de holocaust meegemaakt en veroorzaakt. Die afschuw die we er achteraf om hadden projecteren we momenteel op iedereen. De Palestijnen/moslims moeten die toch ook voelen? We hebben ze het toch verteld wat die haat voor afgrijselijks heeft teweeg gebracht?

Dat het antwoord daarop "nee, en als we het hadden gekund, hadden we de holocaust zelf voltooid" is, dat wil er bij ons niet in. En wat doe je dan? Confirmation Bias dicteert: je kijkt weg en doet of je het niet hebt gehoord. Het past niet in je denkwijze, dus gaat de negeer-modus aan.
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 15:01:47 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163436046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:44 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
BDH voor het meiske.
Israel moet NOG MEER huizen gaan bouwen. Build baby, build.
ja precies, Israel moet NOG MEER gezinnen met kleine meisjes aan het front plaatsen, dat kan niet fout gaan idd _O_

wat een goed idee O+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163438070
Mooi, het lijk van de terrorist gaat dit keer niet terug naar de familie. Het dorp waar de terrorist woonde is hermetisch afgesloten, alle werkpermits zijn ingenomen........
  vrijdag 1 juli 2016 @ 17:49:28 #72
pi_163439681
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 13:54 schreef Karrs het volgende:

[..]

Hij wordt een antisemiet genoemd omdat hij een antisemiet is.
Dat betekend dus helemaal niets.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 1 juli 2016 @ 17:50:02 #73
176916 Karrs
2007-2017
pi_163439698
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat betekend dus helemaal niets.
Ok
pi_163440745
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 17:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ok
^O^ Don,t feed the troll
pi_163459890
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:09 schreef Slaro het volgende:

[..]

Van Agt heeft anders een aardig dubieus verleden, heb dat Boek over de zaak Menten gelezen, eng.
Van Agt is absoluut geen antisemiet. Wel heeft hij geen kaas gegeten van het Israëlisch-Palestijns conflict en bekijkt hij alles vanuit een pro-Palestijns oogpunt.
pi_163825028
quote:
Dacht al, Jeruzalem heeft geen metro zover ik weet, maar de Lightrail is befaamd en ontzettend handig.
pi_164148933
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Tegen Harry Nihom loopt een aangifte wegens het niet verantwoorden van donatiegelden van de afgelopen 15 jaar.
pi_164148973
Vraag van Manke en Szikha over Harry Nihom. Tegen Harry Nihom is aangifte gedaan wegens het niet verantwoorden van donatiegelden t.b.v. de slachtoffers van terreur. Dat is wat ik van hem weet.
  dinsdag 27 september 2016 @ 22:02:20 #80
pi_165613353
quote:
Outrage Ensues After Facebook Closes Multiple Activist Accounts

(MEE) Who decides what can or cannot be published on social media?

Earlier this month Facebook, it appears, decided that at least some of the responsibility should fall on the Israeli government.

In a controversial move, the Israeli government and Facebook reportedly agreed to work together to determine how to tackle incitement on social media, aimed primarily at Palestinians.

Not long after Facebook’s agreement, several Palestinian pages with millions of readers found themselves closed and administrators locked out, in a move believed to be directly connected to the agreement between Facebook and the Israeli government.

By last Friday, however, Palestinian journalists and activists said they had had enough and announced a temporary boycott of Facebook, protesting what they call Facebook’s complicity in Israeli censorship and putting up an upside down Facebook sign as their profile photo.
Israeli Justice Minister Ayelet Shaked is the main figure behind the controversy. Earlier this month, she boasted that the social network had been overwhelmingly happy to comply with Israeli demands.

“Over the past four months, Israel submitted 158 requests to Facebook” and Facebook had accepted 95 percent of those cases, said Shaked, who is best known outside Israel for her infamous comments against a Palestinian state. It is believed that over the years, Facebook and Twitter have deleted thousands of posts, pages and accounts in response to demands from the Israeli ministry of justice.

— Mohammad Alsaafin (@malsaafin) September 24, 2016

In a few hours, #FBcensorsPalestine had garnered over 300 million impressions, with users rejecting both the closure of pro-Palestine pages, and the latest collaboration between Facebook and the Israeli government.

— Hossam عمو حسام (@3arabawy) September 25, 2016

— Dr. Ramy Abdu (@RamAbdu) September 25, 2016

— Yousef M. Aljamal (@YousefAljamal) September 25, 2016

— nessreen (@nzayed07) September 25, 2016

— Robby Martin (@takethepss) September 25, 2016

— Abbs Winston (@AbbsWinston) September 25, 2016

Twitter users were quick to highlight the irony in Facebook choosing to work with Shaked, who had previously used Facebook as a platform to call for the killing of Palestinians and the double standards employed in silencing one narrative.

— Mohammad Alsaafin (@malsaafin) September 24, 2016

A day after the first call went out, and a whole day before the campaign was supposed to officially start on Sunday, Facebook apologised for disabling the Palestinian journalists’ accounts. A spokesperson told the Electronic Intifada: “The pages were removed in error and restored as soon as we were able to investigate.”

But campaigners would not be silenced. Following the apology, many reiterated their demands for Facebook to immediately withdraw from the agreement, to publish the agreement and its provisions publicly, to share the mechanisms of implementation required by the agreement, and more importantly, to highlight the conditions that allow Facebook to enter into dialogue with governments that seek to curtail expression.

— أحمد البيقاوي (@Biqawi) September 24, 2016

The controversy comes after Facebook recently deleted posts sharing an iconic Vietnam war photo, featuring a naked girl running away from a napalm attack.

Follow us on Instagram @TheAntiMedia
Bron: theantimedia.org
pi_165640010
Waarom gooien Palestijnen altijd met stenen? Waarom doen niemand iets aan het Palestijns geweld?
pi_165641068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 04:48 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom gooien Palestijnen altijd met stenen? Waarom doen niemand iets aan het Palestijns geweld?
(Haat-)cultuur resp. wegkijkgedrag
pi_166396007
Hulp uit onverwachte hoek!

quote:
After the controversial UNESCO vote approving a second resolution recognising only the significance to Muslims of Temple Mount in Jerusalem, Israel is reaping the result of its failure to stress the significance of the site to Judaism – just as it failed to emphasise the issue of Jewish refugees from Arab countries, argues Zvi Gabay. Amazingly enough, an Arabic version of his article, which first appeared in Maariv on 26 October 2016, was published in Al-Quds al Arabi, the London-based mouthpiece of the Palestinian cause. Here is an abridged version.

The UNESCO Resolution adopting the Palestinian initiative to ignore the link between the Jewish people and the Temple Mount (Haram al-Sharif) and the fact that this is the most sacred place of Judaism should sound a warning of what’s to come.

UNESCO’s decision, which ignored the link between Judaism and the Temple Mount, met with sharp condemnation from politicians from the right and left in Israel. However, it was us who underestimated the gravity of UNESCO’s decision and did not denounce it, giving the impression that our historic sites are not important.

If we neglect our national history, how can we ask others not to do so? How to prevent poisonous Palestinian propaganda that ignores what has even been written in Islamic holy books?

The issue of refugees is also neglected in modern history. The New York Times recently published an editorial titled “At the boiling point with Israel”. It called on pressure on Israel to agree a deal with the Arabs, which included solutions to issues such as security, Jerusalem, borders and Palestinian refugees. For some reason it ignored the issue of Jews who came from Arab countries empty-handed and arrived as refugees in Israel. The US Congress, in a decision in 2008, confirmed that the issue of refugees from the Middle East, including the Palestinian refugees, as well as Jewish refugees from Arab countries, should be on the table. So why no mention of Jews from Arab lands being given refuge?

Palestinian refugees are a central weapon in Palestinian propaganda against Israel. Why on the global agenda is the other side of the Middle Eastern refugees coin ignored – Israel ignored the Jews from Arab countries, just as it did not strongly emphasize the historical meaning of the Temple Mount for the people of Israel. The vacuum has been filled by Palestinian propaganda, which ignores the historical circumstances of the destruction of Jerusalem and the tragedy of Arab-born Jews who came to Israel as refugees. It is true that these Jews rebuilt themselves by their own strength and ceased to be refugees, but this is no reason to ignore the tragedy that befell them, robbing them of their rights and their property.

The state that ignores its history will find that the world also belittles its national heritage. It will continue to suffer from hostile treatment from the countries of the world in which Israel is considered guilty of occupying territory and the ongoing suffering of the Palestinian refugees. The sooner the situation is rectified, the better.
Bron http://www.alquds.co.uk/?p=619911
pi_166403984
Hier een goed stuk over het wegkijkgedrag van Europa jegens het "muterende virus dat antisemitisme heet" bij vooral de moslims (m.i. belijden die gewoon het nazi-antisemitisme).
pi_166405137
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:59 schreef Karrs het volgende:
Hier een goed stuk over het wegkijkgedrag van Europa jegens het "muterende virus dat antisemitisme heet" bij vooral de moslims (m.i. belijden die gewoon het nazi-antisemitisme).
In the end hate destroys the hater

Een christen uit het Palestijns gebied spreekt over waar haat toe leidt. HIj vertelt ook het verhaal van zijn eigen familie. Wat de gevolgen waren en nog altijd zijn voor hem en vele Palestijnen.
Maar hij vertelt ook over alle tradegies in de wereld.

Lijkt een beetje op jouw link

http://www.jimena.org/
quote:
It must be stressed that seeking rights for Jewish refugees from Arab countries is
not only about compensation. It is an attempt to seek truth and justice; that the rich 2,500 year history of Jews in the region is not expunged from the history of the 20th century; that Arab governments take responsibility for their ill-treatment of their Jewish populations; and that the suffering of Jewish refugees be recognized and
redressed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')