Zelfde hier hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:40 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden over IMUSSU. Eerste keer ook dat ik er van hoor. Waar staat die afkorting voor?
EDIT1: Laat maar, superfaal van mijn kant.![]()
EDIT2: Te late edit ook nog eens.
Ik spreek helemaal niets tegenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:34 schreef Infection het volgende:
[..]
En hoe komt die bomgordel aan boord dan? Door de goede veiligheidseisen die ze in Egypte stellen? Je spreekt jezelf alleen maar tegen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Hallojo het volgende:
Dit wordt gewoon een ouderwetse kaping zonder slachtoffers
Ja, had uiteindelijk niet zoveel te maken met de islam hequote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:04 schreef PicoMMP het volgende:
Mooi dat dit onderwerp geen topicreeks wordt
Verhaal hierachter:quote:
Erg vreemd allemaal. Hij wordt gefouilleerd maar de 'bomgordel' wordt niet gezien/gevoeld?quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verhaal hierachter:
http://nos.nl/artikel/209(...)e-niet-verbaasd.html
Op die pagina ook camerabeelden waarin de gijzelnemer door de security gaat.
Hij kan hem ook op de wc om hebben gedaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Erg vreemd allemaal. Hij wordt gefouilleerd maar de 'bomgordel' wordt niet gezien/gevoeld?
quote:
Dan heeft hij hem alsnog door de douane heen gesmokkeld en had het op de scanner gezien moeten zijn. Wat mij logischer lijkt is dat hij alle onderdelen los had en er zelf een soort van neppe bomgordel van in elkaar geknutseld heeft. Gewoon een soort buidel met vakjes en daar stop je vervolgens wat draadjes in.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij kan hem ook op de wc om hebben gedaan.
Een echte bom in losse onderdelen is ook vrij lastig te herkennen op een xray. Hooguit de springstof, maar dat kan vanalles organisch zijn (zoals etenswaren).quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan heeft hij hem alsnog door de douane heen gesmokkeld en had het op de scanner gezien moeten zijn. Wat mij logischer lijkt is dat hij alle onderdelen los had en er zelf een soort van neppe bomgordel van in elkaar geknutseld heeft. Gewoon een soort buidel met vakjes en daar stop je vervolgens wat draadjes in.
Hoezo?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:58 schreef gijsman het volgende:
Op de foto met de kaper, dan mis je net als die kaper wat hersencellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |