Dat hebben we nou ook altijd met jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zijn arrogante kop is voor niemand leuk natuurlijk.
Nee, ik zou ook niet durven. Ik heb het over iemand die een brandvlek op mijn tv heeft achtergelaten.quote:
Wat vind je van de singel Webschip?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook niet durven. Ik heb het over iemand die een brandvlek op mijn tv heeft achtergelaten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het plaatje is een beetje somber en donker, vind ik. Ik zou een beter plaatje hebben gezocht. En had ik het per se moeten doen, met dit plaatje, dan had ik het anders aangepakt. De rechterkant is saai en donker, dus ik zou het plaatje iets naar links verschuiven. Ik zou 'm ook wat lichter maken en wat kleur toevoegen.
Het resultaat zou zo zijn geweest:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ook kan, is het plaatje eigenheid geven door het te vervormen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er gaat natuurlijk niks boven Verhoef!
Waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou bedoeld, uiteraard.
Jouw UI is prima.
Bij timmmmm werkt het ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar.
Als afschrik-UI is het wel een aanrader.
Huhquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je die oude, fletse zooi weer teruggezet?
In sommige topics zie ik hele ladingen UI's voorbijkomen die de UI-politie heeft gemaakt. Maar er zijn ook wel uithoeken van FOK! waar de UI-politie nooit komt.quote:
Dan wordt het tijd voor een paar arrestaties. Harry's UI eerst.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In sommige topics zie ik hele ladingen UI's voorbijkomen die de UI-politie heeft gemaakt. Maar er zijn ook wel uithoeken van FOK! waar de UI-politie nooit komt.
Ik blijf bezig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een paar arrestaties. Harry's UI eerst.
Alleen Tijs is goed, die kan tippen aan de engheid van Timmm Kaktus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf bezig.![]()
Ik kan een compleet museum openen met afgewezen UI's voor Harry.
[ afbeelding ]
Je huidige UI is prima. Niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen Tijs is goed, die kan tippen aan de engheid van Timmm Kaktus.
Die kat is natuurlijk perfect.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf bezig.![]()
Ik kan een compleet museum openen met afgewezen UI's voor Harry.
[ afbeelding ]
Alles aan veranderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je huidige UI is prima. Niks aan veranderen.
Dan gaan we hem morgen veranderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je huidige UI is prima. Niks aan veranderen.
Gaat toch nog makkelijker dan gedachtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan gaan we hem morgen veranderen.
Ook een creatie van de UI-politiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen Tijs is goed, die kan tippen aan de engheid van Timmm Kaktus.
Hoe moeten we deze clip zien? Moet dit uitbeelden dat het vroeger leuker was?quote:
Ik krijg er wel een nostalgische opwelling in mijn boxershort van hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe moeten we deze clip zien? Moet dit uitbeelden dat het vroeger leuker was?
burn mother fokkerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
we don't need no water let the UI-politie burn
Ja. Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:17 schreef Peunage het volgende:
Als je een strijkijzer of zo via Postnl op wilt sturen naar iemand, kun je dan gewoon de originele verpakking gebruiken?
Omdat daar ook gewoon de inhoud op staat en zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet?
EN WAAROM KIJK JE DE HELE TIJD ZO BOOS ?!??!?!?
Uh nee niet echt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat daar ook gewoon de inhoud op staat en zo.
Jawel, ik bedoel de originele verpakking waar het aparaat in zat. Er zit gewoon een foto op en type, nummer, etc.quote:
Ja waarom zou je hem daar niet in kunnen versturen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawel, ik bedoel de originele verpakking waar het aparaat in zat. Er zit gewoon een foto op en type, nummer, etc.
Jah weet ik veel, daarom vraag ik dat dus kees.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je hem daar niet in kunnen versturen dan?
Je had deze vraag ook zelf kunnen beantwoorden Henk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah weet ik veel, daarom vraag ik dat dus kees.
Jij bent zelf een henk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je had deze vraag ook zelf kunnen beantwoorden Henk.
Het handigste is om het in de verpakking van een Ikea wandkast te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:17 schreef Peunage het volgende:
Als je een strijkijzer of zo via Postnl op wilt sturen naar iemand, kun je dan gewoon de originele verpakking gebruiken?
De Track en Trace barcode wel over de barcode van het product zelf heen plakken. Of de productbarcode ff doorkrassen met zwarte stift.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:17 schreef Peunage het volgende:
Ja, werk tot 16:15 en moet daarna nog even boodschappen doen, foto van de FOK!stok maken, en nog wat anders.quote:
Ohh oke:Pquote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, werk tot 16:15 en moet daarna nog even boodschappen doen, foto van de FOK!stok maken, en nog wat anders.
NOU NOU NOU NOU NOUquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De Track en Trace barcode wel over de barcode van het product zelf heen plakken. Of de productbarcode ff doorkrassen met zwarte stift.
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Nee hoor, je moet gewoon geen sadisten met dieren laten werken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig.
NWS / Opnieuw rel door gruwelijke beelden Frans slachthuis
Morrissey had gelijk.
Denk je daar ook aan als je je weer volstopt met MCnuggets?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig.
Morrissey had gelijk.
Dat zijn kippen. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk je daar ook aan als je je weer volstopt met MCnuggets?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn kippen. Dat is iets heel anders.
Morrisey vergeleek vleeseters met pedofielen en had dus geen gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig.
Morrissey had gelijk.
Helaas is dat niet de realiteit. En misschien word je ook wel sadistisch als je zulk werk moet doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet gewoon geen sadisten met dieren laten werken.
Jawel hoor echt wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morrisey vergeleek vleeseters met pedofielen en had dus geen gelijk.
De kampbeulen in Buchenwald waren in het dagelijks leven ook gewoon kantoorslaven.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas is dat niet de realiteit. En misschien word je ook wel sadistisch als je zulk werk moet doen.
Plus dat er verschillende vormen zijn voor het nuttigen van vlees, waarbij overmaat meestal leidt tot verspilling.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morrisey vergeleek vleeseters met pedofielen en had dus geen gelijk.
Wat is dit voor rare lange post, zit je op de laptop?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Plus dat er verschillende vormen zijn voor het nuttigen van vlees, waarbij overmaat meestal leidt tot verspilling.
De wijze van productie is ook weer essentieel voor de agrarische wisselwerking en het milieu.
Vlees eten is dus helemaal niet per definitie slechter voor ons en het milieu, het gaat om de wijze die deze keten toepast. En ook hoe wij als mensen ermee omgaan.
Bij deze wil ik meteen verwijzen naar de docu Cooked (Netflix).
Niet alleen omdat die vent het haarfijn weet uit te leggen, maar ook omdat hij het verduidelijkt met mooie, praktische en realistische voorbeelden.
Het mooie vind ik hoe hij onze oeroude instincten linkt aan ons huidig bestaan.
Hij zal zijn telefoon wel hebben moeten afstaan zodat zijn vriendin alles kan meelezen wat hij post.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare lange post, zit je op de laptop?
Jezelf verontschuldigen voor een racistische grap.quote:
#testikelsvanwibi #neverforgetquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zal zijn telefoon wel hebben moeten afstaan zodat zijn vriendin alles kan meelezen wat hij post.
Nee. Mobiel natuurlijk. Ik typ even snel mobiel hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare lange post, zit je op de laptop?
Kleine Wibi staat op je telefoon?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Mobiel natuurlijk. Ik typ even snel mobiel hoor.
Ik heb trouwens een pc. Wel ook een laptop voor werk, maar daar doe ik geen privé dingen op.
Vandaar dat ik meestal mobiel zit.
Anders moet ik mijn pc de hele tijd gaan verplaatsen.
Wat voor laptop?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Mobiel natuurlijk. Ik typ even snel mobiel hoor.
Ik heb trouwens een pc. Wel ook een laptop voor werk, maar daar doe ik geen privé dingen op.
Vandaar dat ik meestal mobiel zit.
Anders moet ik mijn pc de hele tijd gaan verplaatsen.
Tot er 1 kipnugget te weinig in het bakje van McDonalds zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:57 schreef YokiKater het volgende:
Fylax is een vriendelijke beschaafde jongeman.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:00 schreef Webschip het volgende:
Cruiff is dood.
Voor diegenen die dat nog niet wisten, vanavond weer meer bij Pauw.
Ik vind dit meer iets voor discussie in het topic zelf, niet hier. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je niet kritisch naar de consumptie en naar de keten hoeft te kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Plus dat er verschillende vormen zijn voor het nuttigen van vlees, waarbij overmaat meestal leidt tot verspilling.
De wijze van productie is ook weer essentieel voor de agrarische wisselwerking en het milieu.
Vlees eten is dus helemaal niet per definitie slechter voor ons en het milieu, het gaat om de wijze die deze keten toepast. En ook hoe wij als mensen ermee omgaan.
Bij deze wil ik meteen verwijzen naar de docu Cooked (Netflix).
Niet alleen omdat die vent het haarfijn weet uit te leggen, maar ook omdat hij het verduidelijkt met mooie, praktische en realistische voorbeelden.
Het mooie vind ik hoe hij onze oeroude instincten linkt aan ons huidig bestaan.
Dus je verheugt je er niet op?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:00 schreef Webschip het volgende:
Cruiff is dood.
Kan Kon die mooi doen, RIP aan de nabestaanden.quote:
Was verder niet specifiek op jou gericht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit meer iets voor discussie in het topic zelf, niet hier. Ik zal de laatste zijn die zegt dat je niet kritisch naar de consumptie en naar de keten hoeft te kijken.
Derksen is bij de Stones op Cuba geweest. Ik hoorde dat het optreden niet al te denderend was, omdat de drummer het allemaal niet meer kan bijbenen.quote:
*Cruijffquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:00 schreef Webschip het volgende:
Cruiff is dood.
Koos Alberts?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
omdat de drummer het allemaal niet meer kan bijbenen.
Die is vast te oud geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Derksen is bij de Stones op Cuba geweest. Ik hoorde dat het optreden niet al te denderend was, omdat de drummer het allemaal niet meer kan bijbenen.
quote:
In de stad van "vrede en recht" heeft onze trotse #pastafari zijn recht gekregen! De bijzondere band tussen Piraten en Noedeligheid is iedere pastafari wel bekend
https://www.facebook.com/(...)6737/?type=3&theater
Die man gaat de geschiedenis in als een voetbalgod.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:00 schreef Webschip het volgende:
Cruiff is dood.
Was een hele matige 'real-life' serie op Discovery, weet niet of het nog bestaat eigenlijk.quote:
Oke...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een hele matige 'real-life' serie op Discovery, weet niet of het nog bestaat eigenlijk.
Op Nat Geo is ook alles nep.quote:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)v-Amish-Maffia.dhtmlquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat we veel missen.
Amish zijn sowieso al enge mensen.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat we veel missen.
Amish zijn sowieso al enge mensen.
Dat wel, was gewoon zo slecht dat het vermakelijk wasquote:
Laatst ging hij een hond opereren aan zijn oog, en toen zat die hond tijdens de operatie aan de schijterij. Diarree liep helemaal over die operatietafelquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Nat Geo is ook alles nep.
Behalve Dr Pol, die gaat wel echt tot zijn schouder in een koeienkut.
Radio luisteren en dan de leuke liedjes opnemen op een cassettebandje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, waar kan ik tegenwoordig muziek downloaden kopen zonder te betalen
Ben jij toevallig amish?quote:
Aan jou heb ik ook niks, Snavelaarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Radio luisteren en dan de leuke liedjes opnemen op een cassettebandje.
Dat hoor ik wel vaker.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, waar kan ik tegenwoordig muziek downloaden kopen zonder te betalen
quote:
Gewoon vrome protestanten, dat tuig dat we in Europa die kant op hebben gestuurd in de hoop dat we geen last meer van ze zouden hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waar die hoedjes over gaan. Wats deze eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:49 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waar die hoedjes over gaan. Wats deze eigenlijk?
Ik wil dit niet zien.Moet zo nog wat lekkers eten.quote:
Wat voor lekkers?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil dit niet zien.Moet zo nog wat lekkers eten.
Fatima noemt dit gewoon vooruitgang.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Daar zit nu een snackbar, hier in Roosendaal
Nee en dat wil ik ook zo houden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal persoonlijk. Jij wel?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb je met Superhartje gedaan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon vrome protestanten, dat tuig dat we in Europa die kant op hebben gestuurd in de hoop dat we geen last meer van ze zouden hebben.
Je hebt nooit meegekregen dat de VS vroeger als kolonie werd gebruikt om al het ongewenste Europese volk te dumpen?quote:
Ik neem gewoon chocolade brownie pudding.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'n stokbroodje met kruidenboter uit de oven
Oh, vandaar dat die Amerikanen altijd zo lopen te zeiken over de Europeanen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nooit meegekregen dat de VS vroeger als kolonie werd gebruikt om al het ongewenste Europese volk te dumpen?
Ja zelfde verhaal met Australië natuurlijk, alleen zijn die wat minder rancuneus geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat die Amerikanen altijd zo lopen te zeiken over de Europeanen.
Lekker hoor, allemaal zwetende mensen die nog iets zwetends willen eten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die werkt dan ook tot 4 uur in de donertent
Heb ik tenminste wel dürüm als ontbijt ...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die werkt dan ook tot 4 uur in de donertent
Gelukkig heeft Fatima een natuurlijk zweetbandje op de bovenlipquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hoor, allemaal zwetende mensen die nog iets zwetends willen eten.
Mijn werk lijkt wel op zon plek ja.Sommige mensen stinken zo erg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hoor, allemaal zwetende mensen die nog iets zwetends willen eten.
Jawel. Wist alleen niet dat er een nauwe verbinding is met de Amish gemeenschap.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nooit meegekregen dat de VS vroeger als kolonie werd gebruikt om al het ongewenste Europese volk te dumpen?
Ze hebben ook een eigen taaltje, is een soort mix van Duits/Nederlands en nog wat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel. Wist alleen niet dat er een nauwe verbinding is met de Amish gemeenschap.
Heb me er eigenlijk niet zo in verdiept.
Het nieuwe album van Lil Kleinequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wat zijn leuke muziekjes om mee te nemen op vakantie
Mani mag niet meedoen op deze vraag
Daarom spreken ze daar ook dat rare Duitse taaltje wat ze altijd verkeerd vertalen naar 'Dutch' terwijl het eigenlijk 'Diets' is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel. Wist alleen niet dat er een nauwe verbinding is met de Amish gemeenschap.
Heb me er eigenlijk niet zo in verdiept.
En buitenstaanders zijn "the English people".quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom spreken ze daar ook dat rare Duitse taaltje wat ze altijd verkeerd vertalen naar 'Dutch' terwijl het eigenlijk 'Diets' is.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben ook een eigen taaltje, is een soort mix van Duits/Nederlands en nog wat.
Ow echt. Dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom spreken ze daar ook dat rare Duitse taaltje wat ze altijd verkeerd vertalen naar 'Dutch' terwijl het eigenlijk 'Diets' is.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef timmmmm het volgende:
Wat is dit danquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet het wel in context plaatsen
Dat wil ik van Wilders ook. Nou en?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wilders wil dat Van der Steur zich op zijn positie beraadt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:22 schreef timmmmm het volgende:
Waar is Efteling nou als je muziekadvies nodig hebt
quote:
Dat wil Rutte nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon niet bezuinigen op politie en Defensie en een Europese CIA oprichten
En dan lekker twee vliegtuigen in The Shard of Tour Montparnassequote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:27 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon niet bezuinigen op politie en Defensie en een Europese CIA oprichten
Sowieso is het best vreemd dat Engels daar de hoofdtaal is gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Ow echt. Dit wist ik niet.![]()
Zal me eens gaan inlezen.
Ik zou vooral datgene meenemen waar je zelf graag naar luistert. Het is jouw vakantie, niet die van iemand anders. Luisteren naar muziek die je zelf leuk vindt, is goed voor je (blijkt uit onderzoek).quote:
Superinteressant, vertel ons meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is het best vreemd dat Engels daar de hoofdtaal is geworden
[ afbeelding ]
Al is dat voornamelijk te danken aan de Louisiana Purchase, toen 'verkocht' Frankrijk een heule grote lap grond aan de Amerikanen. Kwam eigenlijk voort uit de Franse Revolutie waardoor Napoleon Frankrijk diep in de schulden had gestoken en ze afkocht door dat stuk land te verkopen.
Dat 'stukje' land hadden ze overigens op eenzelfde manier eerder 'gekregen' van Spanje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou vooral datgene meenemen waar je zelf graag naar luistert. Het is jouw vakantie, niet die van iemand anders. Luisteren naar muziek die je zelf leuk vindt, is goed voor je (blijkt uit onderzoek).
Ik had laatst dit nummer in mijn kop ondanks dat ik het al ongeveer 15 jaar niet meer had gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou vooral datgene meenemen waar je zelf graag naar luistert. Het is jouw vakantie, niet die van iemand anders. Luisteren naar muziek die je zelf leuk vindt, is goed voor je (blijkt uit onderzoek).
Ik weet dat het een open deur is, maar wat heeft het voor zin als ik mijn favoriete muziek aan je ga opdringen? Of allemaal van die cliché zomerse liedjes. Je hebt zelf toch wel een bepaalde muzikale voorkeur? Iets wat je leuk vindt? Nou.... neem dat mee.quote:
Als je wat genres noemt die je leuk vindt, kan ik natuurlijk best wat tips geven (mits het genres zijn waar ik verstand van heb)quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik verwacht gewoon wat tips waarvan ik zeg, o ja, dat is leuk, die miste ik al een tijdje
daarom vraag ik het dus aan jou. Die rotzooi die ik bij LTVDK in de auto moest luisteren ga ik niet meenemen op vakantie natuurlijk, maar jij post meestal wel dingen die ik koddig vindquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je wat genres noemt die je leuk vindt, kan ik natuurlijk best wat tips geven (mits het genres zijn waar ik verstand van heb)
Wat is hier mis mee?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
daarom vraag ik het dus aan jou. Die rotzooi die ik bij LTVDK in de auto moest luisteren ga ik niet meenemen op vakantie natuurlijk, maar jij post meestal wel dingen die ik koddig vind
Heb je daar wel een bad?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:41 schreef timmmmm het volgende:
Overigens ben ik natuurlijk wel de enige die het voor elkaar krijgt op vakantie te gaan naar de Canarische Eilanden, waar het afgelopen 2 maanden 3 dagen geregend heeft, en dan een weersvoorspelling te krijgen van 21 met regen en wolken.
Terwijl het hier 20 graden met zon wordt waar het al 2 maanden ellendig is
Ook gewoon anderen ermee lastig vallenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die rotzooi die ik bij LTVDK in de auto moest luisteren
Ik kan niet zo veel met je vraag als je geen genres aangeeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
daarom vraag ik het dus aan jou. Die rotzooi die ik bij LTVDK in de auto moest luisteren ga ik niet meenemen op vakantie natuurlijk, maar jij post meestal wel dingen die ik koddig vind
Ik vind het vooral opmerkelijk dat timmmmm bij LTVDK in de auto zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook gewoon anderen ermee lastig vallen.
Jezus wat ben jij autistisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met je vraag als je geen genres aangeeft.
Ik werk mee aan een nieuw programma bij de NCRV, nu meester Visser weg is bij de rijdende rechter komen ze met de rijdende haterquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat timmmmm bij LTVDK in de auto zit.
De NWS-SC Zomertoer of zo? NWS-SC komt naar je toe deze zomer!
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is het best vreemd dat Engels daar de hoofdtaal is geworden
[ afbeelding ]
Al is dat voornamelijk te danken aan de Louisiana Purchase, toen 'verkocht' Frankrijk een heule grote lap grond aan de Amerikanen. Kwam eigenlijk voort uit de Franse Revolutie waardoor Napoleon Frankrijk diep in de schulden had gestoken en ze afkocht door dat stuk land te verkopen.
Dat 'stukje' land hadden ze overigens op eenzelfde manier eerder 'gekregen' van Spanje.
[ afbeelding ]
Put it on me vond ik ook leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had laatst dit nummer in mijn kop ondanks dat ik het al ongeveer 15 jaar niet meer had gehoord.
Zal wel meevallen als je er bent. Je bent overigens überhaupt de enige hier die op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:41 schreef timmmmm het volgende:
Overigens ben ik natuurlijk wel de enige die het voor elkaar krijgt op vakantie te gaan naar de Canarische Eilanden, waar het afgelopen 2 maanden 3 dagen geregend heeft, en dan een weersvoorspelling te krijgen van 21 met regen en wolken.
Terwijl het hier 20 graden met zon wordt waar het al 2 maanden ellendig is
Daar is inderdaad niks mis mee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel meevallen als je er bent. Je bent overigens überhaupt de enige hier die op vakantie gaat.
Ala ik een weekje wegga, kunnen donertenten door het land beter dicht gaan.quote:
Zit je al in het vliegtuig?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ala ik een weekje wegga, kunnen donertenten door het land beter dicht gaan.
Zo ook die van Fatima
Yoki en ik willen het vluchtnummer zodat wij dit allemaal kunnen tracken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou wat vroeg zijn, daar ii morgen pas vertrek.
Hoe laat?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus de koffers staan al klaar...quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Timmmm gaat naar zijn vriendin toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:08 schreef anonymoussie het volgende:
Gaat timmmmm ook al alleen, net als Fatima.
Half.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dus de koffers staan al klaar...
Hoe warm is het daar nu?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh. Ik kom rond 4 uur plaatselijke tijd aan
bling bling timmmmmquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:14 schreef timmmmm het volgende:
Vandaag al naar de kapper geweest en een zonnebankje gepakt. Zo nog even wat zeep en shampoo kopen en dan ben ik er helemaal klaar voor
Ok. Ik weet van niets.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Timmmm gaat naar zijn vriendin toch?
Ga je dan naar je vriendin?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zelfs mijn tepelhaar bijgewerkt, ik ben er helemaal klaar voor
Ik zie niks nieuws.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
Je kan wel zien dat Anoniempje mij niet op facebook heeft. Specularium en Yokikater zitten denkelijk nu al uren te masturberen op dat profiel
Ik heb geen Facebook joh.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
Je kan wel zien dat Anoniempje mij niet op facebook heeft. Specularium en Yokikater zitten denkelijk nu al uren te masturberen op dat profiel
Ja maar dan krijg ik weer gezeik met mijn exen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, vooral de posts van LTKDV zijn echt supergrappig.
Ligt eraan hoe je je profiel instelt en dergelijke.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik weer gezeik met mijn exen.
Iedereen kan je vinden op Facebook.
Waar? Op Facebook?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, vooral de posts van LTKDV zijn echt supergrappig.
En dan verwacht iedereen pics van mijn vriendin en straks ook nog van de baby.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je je profiel instelt en dergelijke.
och moet je hem horen hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik weer gezeik met mijn exen.
Iedereen kan je vinden op Facebook.
Ja.quote:
Alsof we hier geen pics van miniWibi willen zien. En exen kan je blocken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En dan verwacht iedereen pics van mijn vriendin en straks ook nog van de baby.
Één van mijn exen is sowieso helemaal lijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |