Dat hebben we nou ook altijd met jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zijn arrogante kop is voor niemand leuk natuurlijk.
Nee, ik zou ook niet durven. Ik heb het over iemand die een brandvlek op mijn tv heeft achtergelaten.quote:
Wat vind je van de singel Webschip?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook niet durven. Ik heb het over iemand die een brandvlek op mijn tv heeft achtergelaten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het plaatje is een beetje somber en donker, vind ik. Ik zou een beter plaatje hebben gezocht. En had ik het per se moeten doen, met dit plaatje, dan had ik het anders aangepakt. De rechterkant is saai en donker, dus ik zou het plaatje iets naar links verschuiven. Ik zou 'm ook wat lichter maken en wat kleur toevoegen.
Het resultaat zou zo zijn geweest:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ook kan, is het plaatje eigenheid geven door het te vervormen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er gaat natuurlijk niks boven Verhoef!
Waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou bedoeld, uiteraard.
Jouw UI is prima.
Bij timmmmm werkt het ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar.
Als afschrik-UI is het wel een aanrader.
Huhquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je die oude, fletse zooi weer teruggezet?
In sommige topics zie ik hele ladingen UI's voorbijkomen die de UI-politie heeft gemaakt. Maar er zijn ook wel uithoeken van FOK! waar de UI-politie nooit komt.quote:
Dan wordt het tijd voor een paar arrestaties. Harry's UI eerst.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In sommige topics zie ik hele ladingen UI's voorbijkomen die de UI-politie heeft gemaakt. Maar er zijn ook wel uithoeken van FOK! waar de UI-politie nooit komt.
Ik blijf bezig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een paar arrestaties. Harry's UI eerst.
Alleen Tijs is goed, die kan tippen aan de engheid van Timmm Kaktus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf bezig.![]()
Ik kan een compleet museum openen met afgewezen UI's voor Harry.
[ afbeelding ]
Je huidige UI is prima. Niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen Tijs is goed, die kan tippen aan de engheid van Timmm Kaktus.
Die kat is natuurlijk perfect.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf bezig.![]()
Ik kan een compleet museum openen met afgewezen UI's voor Harry.
[ afbeelding ]
Alles aan veranderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je huidige UI is prima. Niks aan veranderen.
Dan gaan we hem morgen veranderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je huidige UI is prima. Niks aan veranderen.
Gaat toch nog makkelijker dan gedachtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan gaan we hem morgen veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |