abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161067211
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

De Arabieren zouden ook wel gedacht hebben: We zijn er klaar mee dat de Westerse wereld ons de les komt lezen, hebben we wel genoeg van gehad.
Ik denk dat de Arabieren juist wel blij zijn met de bescherming van Amerika. Kunnen ze zich gedragen als barbaren zonder gevolgen.
pi_161067246
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik denk dat de Arabieren juist wel blij zijn met de bescherming van Amerika. Kunnen ze zich gedragen als barbaren zonder gevolgen.
:')

Dat IS zo groot geworden is en zoveel macht heeft komt juist door de Amerikanen.

Onder Saddam was dit niet gebeurd.

Puinhoop hebben ze er van gemaakt.

Bescherming? In Syrie zijn er 500.000 (!) doden gevallen in een zeer korte tijd.
pi_161067332
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dat IS zo groot geworden is en zoveel macht heeft komt juist door de Amerikanen.

Onder Saddam was dit niet gebeurd.

Puinhoop hebben ze er van gemaakt.

Bescherming? In Syrie zijn er 500.000 (!) doden gevallen in een zeer korte tijd.
Ik heb het over de echte arabieren van Saoedi-Arabie.

Verder zou niets gebeurd zijn zonder die achterlijke ideologie natuurlijk.
pi_161067395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik heb het over de echte arabieren van Saoedi-Arabie.

Verder zou niets gebeurd zijn zonder die achterlijke ideologie natuurlijk.
Ik heb het over Syrie en Irak. Waar de IS-strijders vandaan komen en opgeleid worden.

Zonder bemoeienis van de Westerse wereld zou IS nooit aan de macht komen.
pi_161067439
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb het over Syrie en Irak. Waar de IS-strijders vandaan komen en opgeleid worden.

Ik denk dat je Amerika + Islam verwart met 'Het Westen'.
pi_161068846
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik denk dat je Amerika + Islam verwart met 'Het Westen'.
Dan moet je denken aan andere overlaten.
pi_161068908
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dan moet je denken aan andere overlaten.
Neuh, daar wordt de wereld niet beter van.
pi_161069317
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mensen die dictators een goede oplossing vinden, ik blijf het bizar vinden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:33:26 #109
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_161069775
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Net zo bizar als het gedrag van burgers die zonder een dictator die ze dwingt zich fatsoenlijk te gedragen, er een vreselijk zooitje van maken. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_161070910
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Net zo bizar als het gedrag van burgers die zonder een dictator die ze dwingt zich fatsoenlijk te gedragen, er een vreselijk zooitje van maken. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Maar daarom vind ik het wijzen naar het westen altijd zo raar. Er worden dictators verwijdert, een kans voor de bevolking om vrijheid te krijgen en dan wordt het zo'n zooitje. Dat de motivatie om die dictators te verwijderen nogal willekeur is, ok, maar het resultaat blijft hetzelfde.

En dan kijk ik toch weer naar religie als oorzaak dat ze het na een dictator niet op orde krijgen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161071931
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:11 schreef truthortruth het volgende:

[..]

In bepaalde landen is dat eenmaal nodig. Het heeft tijd nodig om te veranderen, nu wordt het door hen strot gedouwd. Vrij spel voor terroristen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:29:50 #112
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_161072162
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar daarom vind ik het wijzen naar het westen altijd zo raar. Er worden dictators verwijdert, een kans voor de bevolking om vrijheid te krijgen en dan wordt het zo'n zooitje. Dat de motivatie om die dictators te verwijderen nogal willekeur is, ok, maar het resultaat blijft hetzelfde.

En dan kijk ik toch weer naar religie als oorzaak dat ze het na een dictator niet op orde krijgen.
Of het religie is of cultuur ? Ik weet t niet. Maar echte vrijheid kunnen ze gewoon niet hanteren. Ze kunnen vaak niet verder kijken dan hun eigen familie/clan opvattingen en gewoontes en staan niet open voor andere zaken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_161074855
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja en nu noemen we abdelselam of hoe hij ook heet een morele noodsituatie en dan zijn buurman en vervolgens een heel geloof. Zoals dat stuk al aangeeft zou het een noodsituatie moeten betreffen, in het voorbeeld met de baby is het heel concreet er is een baby en hij is in nood. In het geval van deze terrorist weten we niet eens of er informatie is die hij heeft, en zeker niet of die informatie die hier wordt aangegeven er is (plannen voor andere aanslagen) dat weet je niet. Dus ben ik ervoor om via normale methoden aan die informatie te komen en niet gelijk aan het martelen te slaan.

Ik ben vooral bang voor de glijdende schaal, het begint met een kleine aanpassing aan de moreel, wat vervolgens normaal wordt, en dan wordt er weer een kleine aanpassing gedaan aan die al verslechterde situatie.. totdat er willekeurig gemarteld kan worden door politie.
Ik ben vooral bang voor valse informatie. Het is overduidelijk dat die Saleh ons niet goed gezind is, waarom zou hij dan überhaupt de waarheid vertellen? Het is hetzelfde met Joran vd Sloot. Die vertelt je ook van alles als het in z'n kraam te pas komt. Maar het zijn allemaal leugens. Je hebt er dus helemaal niks aan.

Elke aandacht die je zo'n misbaksel geeft is al teveel eer. Laat ze aub in hun vet gaarsmoren!
pi_161076036
Laten we trouwens niet vergeten dat een belangrijk doel van terroristen is om ons gedrag op een bepaalde manier te beïnvloeden. Ze willen dat wij bang zijn, ze willen dat we doorslaan naar extreme middelen omdat niets zo lekker zieltjes werft als 'westerlingen' die tapijtbombardementen en dronestrikes uitvoeren etc.
Als wij dit soort dingen doen dan winnen de terroristen sowieso.
We moeten het hoofd koel houden, doen wat nodig is maar zonder de emoties ons te laten sturen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_161076053
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 15:37 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Ik ben vooral bang voor valse informatie. Het is overduidelijk dat die Saleh ons niet goed gezind is, waarom zou hij dan überhaupt de waarheid vertellen? Het is hetzelfde met Joran vd Sloot. Die vertelt je ook van alles als het in z'n kraam te pas komt. Maar het zijn allemaal leugens. Je hebt er dus helemaal niks aan.

Elke aandacht die je zo'n misbaksel geeft is al teveel eer. Laat ze aub in hun vet gaarsmoren!
Van Joran van der Sloot wisten we al vele jaren dat hij dat meisje had vermoord. Het kon alleen nog niet worden bewezen, gelukkig heeft hij nu eindelijk bekend en kunnen we het boek sluiten. Laten we nooit meer over hem spreken, daarmee geven we hem meer naamsbekendheid dan wat hij verdient. ;)
#NoDAPL
pi_161076775
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Van Joran van der Sloot wisten we al vele jaren dat hij dat meisje had vermoord. Het kon alleen nog niet worden bewezen, gelukkig heeft hij nu eindelijk bekend en kunnen we het boek sluiten. Laten we nooit meer over hem spreken, daarmee geven we hem meer naamsbekendheid dan wat hij verdient. ;)
Die zogenaamde bekentenis stelt geen moer voor. Het is de zoveelste leugen waar de nabestaanden geen ruk aan hebben. Zij zullen nooit weten waar het lichaam is gebleven en Joran zal daar tot aan z'n graf over blijven liegen.

Het is geen ramp om óver Joran te praten. Dat is juist goed, zodat iedereen weet wat een verschrikkelijke loser en lafbek die hufter is. Mét Joran spreken is wmb een no no. Dat voedt slechts zijn ego en levert niks op.
pi_161077436
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:02 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Die zogenaamde bekentenis stelt geen moer voor. Het is de zoveelste leugen waar de nabestaanden geen ruk aan hebben. Zij zullen nooit weten waar het lichaam is gebleven en Joran zal daar tot aan z'n graf over blijven liegen.

Het is geen ramp om óver Joran te praten. Dat is juist goed, zodat iedereen weet wat een verschrikkelijke loser en lafbek die hufter is. Mét Joran spreken is wmb een no no. Dat voedt slechts zijn ego en levert niks op.
De nabestaanden hebben hun ons vlees gehad, Joran zit voor een lange tijd in een niet zo'n hele gezellige gevangenis.
#NoDAPL
pi_161077477
Is er nog wat bekend geworden over die zoekactie in Marke, Belgie?
pi_161077736
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
zoekactie in Marke, Belgie
Er is niks gevonden voor zover bekend, zie ook Terreuronderzoek: leger verlaat Kortrijks bos, "zoekactie levert niets op".
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_161165331
Wat is er nou precies gebeurd bij het metrostation? Een bomgordel of iets anders? Was er niet een man die had gezien dat er twee mannen met een tas aan het rommelen waren, en toen is hij snel naar buiten gerend. Zijn redding
  Moderator maandag 4 april 2016 @ 13:55:35 #121
8781 crew  Frutsel
pi_161167843
quote:
Minstens 22 jihadisten van terreurcel aanslagen Brussel en Parijs nog op vrije voeten”

Minstens 22 jihadisten van de IS-cel, die de aanslagen in Brussel en Parijs op hun geweten hebben, lopen nog vrij rond. Dat concludeert Wall Street Journal aan de hand van rechtsdocumenten en interviews met de politie. Europese veiligheidsdiensten zijn nog steeds op zoek naar leden van het terreurnetwerk.

"We ontdekken heel wat plannen voor aanslagen en we weten nu dat die verschillende terreurcellen deel uitmaken van hetzelfde netwerk", zegt de Fanse terreurexpert Jean-Charles Brisard tegen Wall Street Journal. "Ze zitten al hier, maar het probleem is ze te kunnen opsporen."

De gezochte jihadisten zouden geradicaliseerd zijn in het Belgische Molenbeek, dat inmiddels bekend staat als broeiplaats voor jihadisme
  maandag 4 april 2016 @ 20:18:03 #122
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161176262
quote:
In Nederlands-Limburg is er onrust over een islamitische bijeenkomst van Dar-al-Fahm, waar predikers volgend weekend jonge moslims ideologische training geven. In mei organiseert een Nederlandse organisatie, gelieerd aan Dar-al-Fahm, een trainingsweekend in de Ardennen. “Onze politie- en inlichtingendiensten volgen dit op de voet op”, zegt Binnenlandse Zaken.
De Nederlandse politie kent de precieze locatie niet van het besloten islamitisch seminar, dat volgend weekend drie dagen plaatsvindt. Ze weet ook niet wat er allemaal besproken wordt.

Het centrum voor islamitisch onderwijs Dar-al-Fahm, dat ‘alleen voor broeders’-bijeenkomsten houdt, organiseert het trainingsweekend. Jonge moslims krijgen er ideologische training. De bijeenkomst in Nederlands-Limburg gaat over de sharia, maar de politie weet niet welke prediker daar over dit onderwerp spreekt.

Intolerantie

Dar-al-Fahm heeft banden met Moslimjongeren Almere. Die maken op hun website en Facebookpagina reclame voor hun Ardennenweekend, dat van 6 tot en met 8 mei ergens in het zuiden van België plaatsvindt. Het weekend, “uitsluitend voor moslimbroeders”, wordt omschreven als “een kans om je even terug te trekken uit de drukke en hectische wereld en je drie dagen te concentreren op je broeders en het hiernamaals”. Op het programma staan sportactiviteiten, zoals voetbal en wildwaterkanoën, maar ook Koran-sessies. “Diverse sprekers geven leerzame lessen die ze halen uit het leven van de profeet”, klinkt het.

Een van de sprekers tijdens het Ardennenweekend is Abou Hafs, die onlangs nog door een Nederlandse deradicaliseringsdeskundige omschreven werd als “een zelfbenoemde prediker die, waar hij komt, zijn radicale gedachtegoed poneert”. “Hafs staat voor intolerantie en zet een beeld neer dat je als praktiserende moslim in onze maatschappij nagenoeg geen ruimte krijgt, waardoor naïeve pubers en gehersenspoelde volwassenen het isolement ingejaagd worden”, klonk het.
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)-opnieuw-in-ardennen

RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 6 april 2016 @ 16:24:03 #123
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161224619
’Familie klaagt Zaventem aan’

De familie Pinczowski uit Maastricht wil het Brusselse vliegveld Zaventem aanklagen vanwege grove nalatigheid. Dat zegt een woordvoerder van de familie tegen L1. Zij verloren Alexander en Sascha Pinczowski, die omkwamen tijdens de aanslagen op 22 maart. Broer en zus waren samen in de vertrekhal toen daar twee bommen ontploften.

De familie heeft deskundigen ingeschakeld om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ze werkt hierbij samen met de familie van een vrouw uit Deventer die ook om het leven kwam.

Beide families vinden dat de passagiers op het vliegveld onvoldoende zijn beschermd. De Belgische luchthavenpolitie zei vorige week dat de beveiliging op Zaventem zo lek was als een mandje.

bron

Daarmee krijg je je geliefden niet meer mee terug maar ik snap het enigszins wel..

[ Bericht 0% gewijzigd door WhateverWhatever op 06-04-2016 16:32:45 ]
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 16:33:39 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161224874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:

De familie Pinczowski uit Maastricht wil het Brusselse vliegveld Zaventem aanklagen vanwege grove nalatigheid. Dat zegt een woordvoerder van de familie tegen L1. Zij verloren Alexander en Sascha Pinczowski, die omkwamen tijdens de aanslagen op 22 maart. Broer en zus waren samen in de vertrekhal toen daar twee bommen ontploften.

De familie heeft deskundigen ingeschakeld om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ze werkt hierbij samen met de familie van een vrouw uit Deventer die ook om het leven kwam.

Beide families vinden dat de passagiers op het vliegveld onvoldoende zijn beschermd. De Belgische luchthavenpolitie zei vorige week dat de beveiliging op Zaventem zo lek was als een mandje.

bron

Daarmee krijg je je geliefden niet meer mee terug maar ik snap het enigszins wel..
Misschien moeten ze die aanslag plegers aanklagen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 april 2016 @ 16:36:22 #125
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161224940
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Misschien moeten ze die aanslag plegers aanklagen.
Kale kip en zulks. Die lui waren onrendabel tot op het bot, geen cent te halen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 6 april 2016 @ 16:37:48 #126
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_161224980
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:36 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Kale kip en zulks. Die lui waren onrendabel tot op het bot, geen cent te halen.
Precies, uiteindelijk draait het om de centen...
  woensdag 6 april 2016 @ 16:44:06 #127
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161225143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:37 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Precies, uiteindelijk draait het om de centen...
En terecht. België heeft gigantische steken laten vallen.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  donderdag 7 april 2016 @ 06:02:40 #128
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
  donderdag 7 april 2016 @ 08:54:04 #129
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_161247292
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:

bron

Ik snap het absoluut niet. Dit is niet te voorkomen en op deze manier ga je het alleen maar pijnlijker en moeilijker voor jezelf maken. Zo kom je echt nooit aan verwerking toe. Ik snap dat zo'n opmerking slecht te verwerken is, maar het brengt de mensen echt niet terug en door een jarenlange juridische word je er zelf ook niet beter van. Mensen gaan daardoor er nog een keer extra aan onderdoor.
Don't let my username fool you...
pi_161257894
Nieuwe beelden van de man met het hoedje!
pi_161257932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik snap het absoluut niet. Dit is niet te voorkomen en op deze manier ga je het alleen maar pijnlijker en moeilijker voor jezelf maken. Zo kom je echt nooit aan verwerking toe. Ik snap dat zo'n opmerking slecht te verwerken is, maar het brengt de mensen echt niet terug en door een jarenlange juridische word je er zelf ook niet beter van. Mensen gaan daardoor er nog een keer extra aan onderdoor.
Helemaal mee eens. Behalve de ellende die je je zelf aandoet, had dit volgens mij op elk Europees vliegveld kunnen gebeuren. Ik ken geen vliegveld waar je niet zo de vertrekhal binnen loopt.
pi_161258076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
hij loopt een flink eind, maar helaas geen bruikbare beelden qua gezicht
pi_161258170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Behalve de ellende die je je zelf aandoet, had dit volgens mij op elk Europees vliegveld kunnen gebeuren. Ik ken geen vliegveld waar je niet zo de vertrekhal binnen loopt.
stel je voor dat dit niet kan op Schiphol... Dat je niet meer iemand weg kan brengen, op kan halen, even langs de Starbucks omdat je in de buurt bent, mensen die in regio werken en op Schiphol overstappen tussen bus en trein. Allemaal door de scanner en paspoort klaar houden? Of scanner alleen boven bij incheckbalies zodat je in de rij kan staan daar wat ook weer een leuke bomtarget is
pi_161258504
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 17:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

stel je voor dat dit niet kan op Schiphol... Dat je niet meer iemand weg kan brengen, op kan halen, even langs de Starbucks omdat je in de buurt bent, mensen die in regio werken en op Schiphol overstappen tussen bus en trein. Allemaal door de scanner en paspoort klaar houden? Of scanner alleen boven bij incheckbalies zodat je in de rij kan staan daar wat ook weer een leuke bomtarget is
Vind ik ook hoor. Al zie ik het nog wel veranderen als dat zo doorgaat. Op veel Amerikaanse luchthavens is dat al. Of misschien wel allemaal.
Maar omdat het overal kan hier vind ik die aanklacht van de ouders tegen Zaventem echt onredelijk.
pi_161259725
quote:
Waar kan ik deze vinden?
pi_161259895
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:29 schreef Allyo het volgende:

[..]

Waar kan ik deze vinden?
oa op telegraaf site
pi_161259903
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:29 schreef Allyo het volgende:

[..]

Waar kan ik deze vinden?
NOS, Belgische nieuwssites
pi_161260510
Bedankt. Ik googlede op aanslag Brussel en kreeg alleen maar berichten uit 2014
pi_161260689
quote:
pi_161262402
Zozo die man met hoedje heeft een flink stuk gewandeld.
pi_161266975
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Maar zo wordt het op het nieuws zelfs aangekondigd.
pi_161266983
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Zozo die man met hoedje heeft een flink stuk gewandeld.
Bijna twee uur.
pi_161267309
Wel apart dat er niet ergens iemand met een auto klaar stond om hem op te halen. Was het dan toch niet de bedoeling om er levend uit te komen?
Hoe zat het in Parijs met Abeslam, die werd toch ook opgehaald?
pi_161267463
Volgens mij was het zeker niet de bedoeling om er levend uit te komen. En Abeslam had uiteindelijk zelf iemand gebeld.
  donderdag 7 april 2016 @ 22:54:18 #145
192592 SureD1
------------------------------
pi_161268357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij was het zeker niet de bedoeling om er levend uit te komen. En Abeslam had uiteindelijk zelf iemand gebeld.
Hoedemans belt uiteindelijk ook iemand, op de beelden van nadat hij zijn jas gedichted heeft is hij ook aan de telefoon met iemand.

Het feit dat hij te voet is weggelopen doet me inderdaad vermoeden dat het toeval is dat hij het overleefd heeft, maar waarom dan de andere twee in "uniform" en hij onherkenbaar met dat domme hoedje..

Vragen....
pi_161282119
Mohammed Abrini opgepakt. Was betrokken met Abdeslam bij de aanslagen in Parijs en er wordt/werd (?) vermoed door de politie dat hij hoedemans is. Dat las ik vorige week. Hij lijkt er ook wel erg op moet ik zeggen. Dus LADIES AND GENTLEMEN, WE'VE G.. ok nog ff wachten.

Maar zou wel prettig zijn als het hem echt is. Daar kunnen ze nu met dna wel achterkomen lijkt me?

En dan hem en Abdeslam helemaal kapotslaan als dat nodig is om alle antwoorden eruit te krijgen en dat hele zooitje op te rollen.
Als het maar goed klinkt.
pi_161282144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Viel mij ook op idd. Zo klinkt het alsof het een onschuldig iemand is :P
Maar iedereen weet nu wel wie ze bedoelen.
pi_161282190
quote:
Mohamed Abrini is opgepakt, dat meldt de Vlaamse omroep VRT. De 31-jarige Abrini werd sinds de aanslagen in Parijs gezocht. Hij was een handlanger van Salah Abdeslam. Ze werden samen gefilmd bij een tankstation langs de autosnelweg richting Parijs.

De kans is groot dat Abrini de "man met het hoedje is". Meerdere bronnen zouden dat aan de VRT hebben laten weten. Eerder deze week werden nieuwe beelden van hem getoond door justitie.

Hij zou opgepakt zijn in Anderlecht. De operatie daar is nog aan de gang.

Abrini was de chauffeur van een Renault Clio die later werd gebruikt bij de aanslagen in Parijs. Het is niet bekend of hij direct betrokken was bij de aanslagen.

Brussel

Er is ook een tweede persoon gearresteerd, die mogelijk betrokken was bij de aanslagen in Brussel. Dat zou gaan om de man die in het metrostation Petillion kort contact had met de man die zich even later opblies in het metrostation Maalbeek.

http://nos.nl/artikel/209(...)jnlijk-opgepakt.html
pi_161282238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee het is hem niet dat zie je zo; geen hoedje...
pi_161282253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mooi. Nu is het tijd om hem te waterboarden tot hij gaat praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')