abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161173232
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:04 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Er is hem al meerdere malen verzocht om één van zijn bitches te filmen maar hij heeft nog steeds niet geleverd.

Het acteerwerk wordt wel steeds overdrevener, hij moet er voor waken dat hij geen karikatuur van zichzelf wordt.
Oshit, hij is in Friesland geweest :')
Ergens zit een rijinstructeur en een examinator te huilen dat ze hem aan een rijbewijs hebben geholpen :'(
pi_161187642
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 01:54 schreef Seam het volgende:

[..]

Holy shit, die gast gaat gewoon serieus daten :') Ik ben benieuwd wat voor types op hem vallen.
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:34 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ergens zit een rijinstructeur en een examinator te huilen dat ze hem aan een rijbewijs hebben geholpen :'(
Hij leeft nog, geen beelden maar wel een verslag:

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 00:25 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Matig.
Samenvatting:
- Ze heeft een zoontje van 7 waar ze mij niet over vertelde voor het afspreken :')
- Ze schelt om het minste geringste. En dan niet shit maar echt tyfus, tering, kanker..
- Ze boert veel.
- Is énorm asociaal en racistisch. (Constant melden hoe erg ze buitenlanders haat)
- Was niet echt gastvrij. (Ik moest alles zelf pakken, 1e date.. kan je het je voorstellen?)
- We hebben naar YouTube filmpjes (Muziekvideo's) Gekeken :')
- Ze heeft in de 1,5 uur dat ik er was zeker 6 keer lopen gapen en gemeld hoe moe ze wel niet was.
- Ik ben na die 1,5 uur weer naar huis gegaan :')
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_161187796
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:34 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

In Friesland geweest? :')
pi_161187885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 01:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

Hij leeft nog, geen beelden maar wel een verslag:

[..]

Thanks voor de update, jammer dat we geen foto's hebben daarvan inderdaad _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:26:18 #80
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_161202451
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 01:54 schreef Seam het volgende:

[..]

Holy shit, die gast gaat gewoon serieus daten :') Ik ben benieuwd wat voor types op hem vallen.
Waarom zou je niet daten, wat moet je dan, meteen naar de hoeren?
pi_161251990
Dat laatste filmpje van die armookneus. Onnodige politieinzet om een fake prank echt te laten lijken. Hopelijk doet RTL Nederland (waarschijnlijk niks) en de politie iets aan deze misbruik en het rijden zonder rijbewijs. (Tip versturen naar politie.nl?)

Ik heb er ff een factcheck overheen gehaald aangezien ik een kwartiertje niks te doen had en overduidelijk klopt namelijk geen fuck van.
Bewijsstuk 1: De gemaakte rit. Groene pijl is de uitgang van de wijk. Rood is de gereden route van ze inclusief tijdsaanduiding. Alleen daarvan is al op te merken dat ze weer iets neps doen. De wijk heeft maar 1 in- en uitgang en als je die al niet weet te vinden :')

Bewijsstuk 2: Op de grote rode kruis is de grote "crash" gebeurd... Ze zijn op een paaltje gereden! Alleen welk paaltje dat moet zijn laat Google streetview niet zien want er staan geen paaltjes.. Oftewel fake
pi_161252298
quote:
18s.gif Op donderdag 7 april 2016 12:34 schreef TwisterNederland het volgende:
Dat laatste filmpje van die armookneus. Onnodige politieinzet om een fake prank echt te laten lijken. Hopelijk doet RTL Nederland (waarschijnlijk niks) en de politie iets aan deze misbruik en het rijden zonder rijbewijs. (Tip versturen naar politie.nl?)

Ik heb er ff een factcheck overheen gehaald aangezien ik een kwartiertje niks te doen had en overduidelijk klopt namelijk geen fuck van.
Bewijsstuk 1: De gemaakte rit. Groene pijl is de uitgang van de wijk. Rood is de gereden route van ze inclusief tijdsaanduiding. Alleen daarvan is al op te merken dat ze weer iets neps doen. De wijk heeft maar 1 in- en uitgang en als je die al niet weet te vinden :')
[ afbeelding ]

Bewijsstuk 2: Op de grote rode kruis is de grote "crash" gebeurd... Ze zijn op een paaltje gereden! Alleen welk paaltje dat moet zijn laat Google streetview niet zien want er staan geen paaltjes.. Oftewel fake
[ afbeelding ]
Jij bent altijd zo lekker obsessief bezig met andere Youtubers, wanneer ga je zelf weer eens filmpjes maken?
pi_161252679
Indirect haten op Mauri-vlogs

;( x4000
pi_161252781
En ja het moet allemaal wel heel diep zitten als je die vloggende knaapjes haat, maar tegelijkertijd wel al hun filmpjes kijkt. Haten om het haten.

Wonderbaarlijk hoeveel sommigen hier dan ook van die vliggers af weten. Heb je ook nog zo'n knuppel hierboven die moeite gaat doen om te bewijzen dat een video fake is, tja dan zak je wel heel erg door de grond.

Hou je lekker met nuttige dingen bezig

-1 voor dit topic
-100 voor de kneusjes die hier allemaal so serieus op in gaan
pi_161252939
Jammer dat de Zeurende Chauffeur zijn dashcam aan de wilgen heeft gehangen.
  donderdag 7 april 2016 @ 14:06:51 #86
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161254010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:19 schreef Rectum het volgende:
Jammer dat de Zeurende Chauffeur zijn dashcam aan de wilgen heeft gehangen.
Is Braddie alweer gestopt met vloggen? ;(

Hij heeft het toch aangekondigd in een vlog dat hij ging stoppen hoop ik? :P
Dan zien we ze volgende week wel weer verschijnen
Robert Moog died for our synths
pi_161254354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:06 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Hij heeft al zijn dashcamfilmpjes offline gehaald en vervolgens een vlog gemaakt waarin hij vertelde dat ie geen dashcamfilmpjes meer zou maken maar die vlog heeft ie inmiddels ook verwijderd.
  donderdag 7 april 2016 @ 14:37:24 #88
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_161254820
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:19 schreef Rectum het volgende:

[..]

Hij heeft al zijn dashcamfilmpjes offline gehaald en vervolgens een vlog gemaakt waarin hij vertelde dat ie geen dashcamfilmpjes meer zou maken maar die vlog heeft ie inmiddels ook verwijderd.
En de Ri-Mix vlogs zijn ook nog steeds offline, de vlog-wereld is stervende :'(
Robert Moog died for our synths
  donderdag 7 april 2016 @ 19:27:59 #89
4259 JK
pi_161261195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:08 schreef PizzametKebab het volgende:
En ja het moet allemaal wel heel diep zitten als je die vloggende knaapjes haat, maar tegelijkertijd wel al hun filmpjes kijkt. Haten om het haten.

Wonderbaarlijk hoeveel sommigen hier dan ook van die vliggers af weten. Heb je ook nog zo'n knuppel hierboven die moeite gaat doen om te bewijzen dat een video fake is, tja dan zak je wel heel erg door de grond.

Hou je lekker met nuttige dingen bezig

-1 voor dit topic
-100 voor de kneusjes die hier allemaal so serieus op in gaan
Volgens mij ga jij ook serieus in op iedereen die hier post. :o
pi_161261337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:06 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik ben niet gestopt met vloggen, ik ga alleen nokken met die dashcam filmpjes, want wie ben ik als beginnend bestuurder die een x aantal examens heeft gedaan om andere af te zeiken inclusief commentaar.

Dus ik hou het gewoon lekker bij vlogs, muziek, en misschien dat er in een roadtrip vlog wat dashcam beelden komen, maar ik verwacht van niet.
pi_161262464
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Iemand is nuttig bezig als zijn of haar werk een toevoeging is aan onze maatschappij,.
Wat is het nut van een voetballer?
pi_161262516
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:32 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Ik ben niet gestopt met vloggen, ik ga alleen nokken met die dashcam filmpjes, want wie ben ik als beginnend bestuurder die een x aantal examens heeft gedaan om andere af te zeiken inclusief commentaar.

Dus ik hou het gewoon lekker bij vlogs, muziek, en misschien dat er in een roadtrip vlog wat dashcam beelden komen, maar ik verwacht van niet.
Wat een teringjosti ben je ook.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161262525
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:11 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat een teringjosti ben je ook.
Tuurlijk.
pi_161262619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:12 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Je bent echt achterlijk; eerst doen, dan pas nadenken en je realiseren dat je zwaar triest bezig bent.
  donderdag 7 april 2016 @ 20:21:31 #95
4259 JK
pi_161262836
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:15 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je bent echt achterlijk; eerst doen, dan pas nadenken en je realiseren dat je zwaar triest bezig bent.
En jij bent perfect? Maak je niet druk man, het is bijna weekend.
pi_161263206
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:15 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Chill out man, alsof jij nooit fouten maakt?
pi_161263223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:21 schreef JK het volgende:

[..]

En jij bent perfect? Maak je niet druk man, het is bijna weekend.
Ik denk meestal na voordat ik iets doe. Zoals iedereen met een beetje verstand.
pi_161263329
quote:
9s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:19 schreef Rectum het volgende:

[..]

En over 3 weken zitten we allemaal weer te kijken naar episode 3 van het 2de seizoen van De Zeurende Chauffeur.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 7 april 2016 @ 20:37:24 #99
4259 JK
pi_161263341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:33 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik denk meestal na voordat ik iets doe. Zoals iedereen met een beetje verstand.
Daarom ben jij ook zo goed!

Zou me meer druk maken om Cas Seegers met z'n groene scherm die in Eindhoven wilde staan, maar het toch niet deed, omdat het ging regenen. Staan al z'n fans te wachten tegenover de Bijenkorf en komt ie nooit opdagen. Nu al sterallures.
Ik had dan een plek gekozen waar weer geen probleem was, dus binnen ergens dat doek opgebouwd om foto's te maken met zijn fans. :)
pi_161263404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:37 schreef JK het volgende:

[..]

Daarom ben jij ook zo goed!

Zou me meer druk maken om Cas Seegers met z'n groene scherm die in Eindhoven wilde staan, maar het toch niet deed, omdat het ging regenen. Staan al z'n fans te wachten tegenover de Bijenkorf en komt ie nooit opdagen. Nu al sterallures.
Ik had dan een plek gekozen waar weer geen probleem was, dus binnen ergens dat doek opgebouwd om foto's te maken met zijn fans. :)
wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')