abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161014038
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat is het niet. Mensen die het zo zien worden nog steeds door de massa bekeken als gekkies. Mede omdat er dus weinig echt bewijs is en er weinig tot geen mensen zijn die hun mond voorbij praten na aan zon nep- aanslag te hebben meegewerkt.
Hoeveel heb je er nodig? Minstens 100en.

Bij een echte aanslag door de overheid veel minder. Dus veel minder mensen die het kunnen doorlullen.

wat ik ook opvallend vind, is dat er vaak gezegd wordt dat het nergens op slaat dat het IS zou zijn, want wat is het doel?
Angst zaaien, wraak voor bombardementen en een sterke overtuiging dat wat zij doen goed is, is voor sommige mensen reden genoeg. Denk aan de kamikazepiloten...

Zijn alle aanslagen in de hele geschiedenis nep geweest? Moeten we alles in twijfel trekken, pf zou er ook weleens wat gebeuren dat wel echt is?

Ik vind dat er niet selectief gekeken wordt, niets is echt en alles wordt meteen al nep genoemd, nog voor beelden bekeken zijn, voor feiten naar buiten zijn gekomen en nog voor er meer bekend is dan: highschool shooting, of aanslag.
Misschien kan je beter wat precies 't doel van 't IS is opzoeken ,want niemand lijkt dat te weten.
Echte 'terroristen' echte agendas hebben,dacht ik.

......

Weet ik niet,maar helaas waarschijnlijk wel moeten we 'alles in twijfel trekken'.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dance99Vv op 29-03-2016 00:41:56 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161015813
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Tingo het volgende:

Tja, fout gedacht ;)
  dinsdag 29 maart 2016 @ 01:41:07 #4
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161015935
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 29 maart 2016 @ 02:01:54 #5
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161016046
quote:

[..]

Misschien kan je beter wat precies 't doel van 't IS is opzoeken ,want niemand lijkt dat te weten.

......

Weet ik niet,maar helaas waarschijnlijk wel moeten we 'alles in twijfel trekken'.
dat lijkt me geen ongezonde houding richting msm
Huig
pi_161016534
quote:

[..]

......

het eerste deel dat je dikgedrukte hebt, heb je geen reactie op gegeven?

En ja, twijfel was een verkeerd gekozen woord. Ik bedoel meer de zekerheid die sommigen hebben dat alles wat er gebeurt nep is. Is dat nou echt nodig? Is het geloofwaardiger dat níets wat we horen echt is, dan dat álles echt is?
Waarom?
compact en kleverig.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:18:14 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161017390
http://www.activistpost.c(...)al-police-state.html

quote:
“Problem” at Point A, “Reaction” at Point B

There are many signs pointing to a false flag attack in Brussels on 3-22-16. Independent and alternative media, as usual, has been right on top of the story catching many of the usual oddities, lies and coincidences which are characteristic of false flags and are now piling on top of each other as they always do. And here’s another thing everyone should take note of; something we also observed during the Paris attacks on 11-13-15. As we saw in the Paris attacks, once again we’re seeing a “global” component to the “reaction” phase of the usual problem-reaction-solution dialectic employed by the controllers. Look for it. Problem at point A, subsequent “reaction” to the problem at point B, all the way on the other side of the world. This then leads to a “solution” that applies to both point A and B. This also serves to endorse the illusion that the bogeymen, in this case ISIS of course, involved in the Brussels attack are somehow everywhere at once.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:59:16 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161018782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 09:18 schreef Summers het volgende:
http://www.activistpost.c(...)al-police-state.html

Problem at point A, subsequent "reaction" to the problem at point B, all the way on the other side of the world.

Kun je misschien in je eigen woorden toelichten wat hier het probleem van is? Waarom dit niet gewoon logisch is?

Stel: er wordt ingebroken in jouw huis. Het slot van je voordeur blijkt niet te voldoen en daardoor kon men binnenkomen. Je gebruikt hetzelfde slot op jouw achterdeur. Wat doe je?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:00:32 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161018798
quote:
Het is altijd problem, reaction, solution, zo oud als de weg naar Methusalem, het wordt nog steeds volop gebruikt zeker de laatste jaren en het gros trapt er nog in ook.

Vraag me af wat de volgende klapper is in dit scenario? Wat kunnen we verwachten als overtreffende trap? Een vliegtuig wat ze laten neerstorten op een stad door jihad-zelfmoord terroristen natuurlijk? :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:03:47 #10
116015 SicSicSics
pi_161018839
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag me af wat de volgende klapper is in dit scenario? Wat kunnen we verwachten als overtreffende trap? Een vliegtuig wat ze laten neerstorten op een stad door jihad-zelfmoord terroristen natuurlijk? :o
Dat is niet nieuw hè, maar zeker een mogelijkheid. Kijk maar hoe 'makkelijk' het kennelijk nog steeds is om een vliegtuig te kapen.

Of is de lopende kaping ook georkestreerd door de overheid om te laten zien dat kaping nog steeds een mogelijkheid is zodat ze straks ongestoord een 'gekaapt' vliegtuig op een stad kunnen laten vallen?

Zo kun je, zonder bewijs, alles wel aan elkaar ouwehoeren natuurlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161018912
Deze kaping is door een man die zijn ex-vrouw wil zien. Dus weinig relevantie. Bovendien heeft ie niet het oogmerk van veel slachtoffers willen maken anders liet niet iedereen zowat gaan maar had ie allang iets uitgevoerd lijkt me.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:17:51 #12
116015 SicSicSics
pi_161019048
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Deze kaping is door een man die zijn ex-vrouw wil zien. Dus weinig relevantie. Bovendien heeft ie niet het oogmerk van veel slachtoffers willen maken anders liet niet iedereen zowat gaan maar had ie allang iets uitgevoerd lijkt me.
Dat is natuurlijk alleen waar als je de MSM geloofd, als je de MSM niet geloofd mag je verzinnen wat je wil. Tenminste, dat is de tendens van de 'alles is fake'-redenaties. De feiten in MSM zijn nep, de aannames die mensen achter hun pc doen zijn valide en steekhoudend.

Vandaar ook de laatste zin in mijn eerdere reactie.
Fine, fuck you then!
pi_161019345
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is altijd problem, reaction, solution, zo oud als de weg naar Methusalem, het wordt nog steeds volop gebruikt zeker de laatste jaren en het gros trapt er nog in ook.

Burgers schreeuwen nu om verregaande maatregelen en zijn bereid hun privacy nog veel verder te grabbel te laten gooien. "OH VADERTJE STAAT....BESCHERM ONS TOCH!!" 8-)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2016 11:38:08 ]
pi_161020481
quote:
Tja, het gebruikelijke he? De Belgen gedragen zich niet zoals Sibel had verwacht, dus is het verdacht....
pi_161020544
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Burgers schreeuwen nu om verregaande maatregelen en zijn bereid hun privacy nog veel verder te grabbel te laten gooien. "OH VADERTJE STAAT....BESCHERM ONS TOCH!!" 8-)
Klopt, maar dat zie je op elk gebied, of het nu gaat om terrorisme, voedselveiligheid, criminaliteit, arbo, etc. etc.
Zelfs hier in de groep merk je dat: bij teveel tegenspraak wordt er opgeroepen tot een strengere moderatie om zo de het eigen hoekje op FOK de vertrouwde verborgenheid te geven...
pi_161020910
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 02:01 schreef Orwell het volgende:

[..]

dat lijkt me geen ongezonde houding richting msm
Alleen richting de msm?
pi_161021249
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk alleen waar als je de MSM geloofd, als je de MSM niet geloofd mag je verzinnen wat je wil. Tenminste, dat is de tendens van de 'alles is fake'-redenaties. De feiten in MSM zijn nep, de aannames die mensen achter hun pc doen zijn valide en steekhoudend.

Vandaar ook de laatste zin in mijn eerdere reactie.
Feiten en MSM in een zin noemen _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_161021421
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Feiten en MSM in een zin noemen _O_
het is echt niet zo dat álles wat van de msm komt fictie is hoor.
Net zo min als dat álles dat van alternatieve media komt feit is...
Daar gaat het ook mis.
Scepticisme is prima, maar ben dan ook sceptisch naar ándere bronnen.
compact en kleverig.
pi_161021438
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Scepticisme is prima, maar ben dan ook sceptisch naar ándere bronnen.
^O^
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_161021469
En bovendien kun je een feit altijd proberen te framen naar hoe het jou uitkomt.

Maar goed we zijn in BNW waar het merendeel nogal moeite heeft met het begrip "feit"
pi_161021497
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:38 schreef Chewie het volgende:
En bovendien kun je een feit altijd proberen te framen naar hoe het jou uitkomt.

Maar goed we zijn in BNW waar het merendeel nogal moeite heeft met het begrip "feit"
Merendeel heeft er geen moeite mee hoor, het is de schreeuwende minderheid (pakweg 3/4 man/vrouw) die moeite heeft met dat begrip.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:16:47 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161023814
quote:
Volgens de Turkse president Erdogan had Nederland de door Turkije gedeporteerde El Bakraoui, zelfmoord terrorist, moeten oppakken toen hij ons land binnenkwam.

Volgens nogal schokkende onthullingen lijkt het erop dat El Bakraoui allesbehalve werd gedeporteerd, maar werd gestuurd en met hulp van de Israëlische beveiliging op Schiphol ongehinderd kon doorlopen.

Heel Nederland is in rep en roer omdat ons land niet voldoende gedaan zou hebben om één van terroristen die verantwoordelijk zou zijn voor de bomaanslagen in Brussel bij aankomst in Nederland aan te houden, ondanks dat hij door Turkije zou zijn gedeporteerd.

Turkije heeft een van de plegers van de terreuraanslagen in Brussel in juni uitgezet naar Nederland. Dat heeft de Turkse president Recep Tayyip Erdogan woensdag gezegd.

Erdogan zei dat de man in Gaziantep aan de Turkse grens met Syrië werd vastgehouden. Volgens het ministerie gaat het om Ibrahim El Bakraoui. De verdachte blies zich dinsdag op het Brusselse vliegveld Zaventem op.

Nederland wringt zich in allerlei bochten om aan te tonen dat ze niet schuldig zijn en dat de Turken niet van te voren hebben gebeld wat ze normaal wel doen, dat de man niet in de opsporingsregisters voor kwam, een geldig Belgisch paspoort had en er kortom voor Nederland geen enkele reden was om deze El Bakraoui aan te houden.

Via de website Veterans Today komt echter een verhaal naar buiten dat een compleet ander licht op de zaak werpt.

Zij stellen bewijs te hebben dat El Bakraoui een ISIS strijder was in Syrië die vanwege zijn Belgische paspoort door Turkije is gerekruteerd en opgeleid om in België terroristische aanslagen te plegen.

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Een weer is Nederland een spil in vermeend terrorisme.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_161024188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Allemaal achterafgelul van de enge dictator erdogan. Laat ze maar met bewijzen komen hiervoor en dan kletsen we wel weer verder.

Maar waarschijnlijk heeft hij het te druk met critici laten oppakken enzo.
pi_161024194
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niks aan de hand dus, want het is allemaal een hoax...
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:23:29 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161025158
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Niks aan de hand dus, want het is allemaal een hoax...
je snapt niet wat een hoax inhoudt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')