Heb niks te zeggen hieroverquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja..
en Nattekat is er stil van ineens
of gaat NK de QR code fixen ( die ik niet heb gescand trouwensquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat de stok vanavond weer buiten slapen?
Had ie al ter plekke kunnen doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
of gaat NK de QR code fixen ( die ik niet heb gescand trouwens)
Allang een keer gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
of gaat NK de QR code fixen ( die ik niet heb gescand trouwens)
die is nog over de rotonde aan het rijden, rondjes dusquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja..
en Nattekat is er stil van ineens
zoekende naar het bordquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
die is nog over de rotonde aan het rijden, rondjes dus
quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zoekende naar het bord
had ik toch een foto moeten maken met een bord wat geen vaste plek heeft :/
nee het was een garpquote:
Op de site van Maringo heet het Buitenkraagquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3x raden welke gemeente ik nu vol wil krijgen
quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op de site van Maringo heet het Buitenkraag
Kon het al niet vinden op Google mapsquote:
Oh je wou gaan rijden vanavondquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kon het al niet vinden op Google maps
Was helemaal in de war
quote:
ik bedoelde ook tussen daar en daarquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:48 schreef Nattekat het volgende:
Zijn geen rotondes.
Wel dijken en gemalen
Garnalen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:48 schreef Nattekat het volgende:
Zijn geen rotondes.
Wel dijken en gemalen
beetje fokken en autorijdenquote:
Gaat me toch niet lukkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet jij niet proberen Spezza voor te blijven?
gewoon t gas dieper in duwen.. allen wel in de bocht uitkijken.. voor je t weet lig je naast de dijkquote:
ik heb al n keer in de gracht gelegenquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon t gas dieper in duwen.. allen wel in de bocht uitkijken.. voor je t weet lig je naast de dijk
quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon t gas dieper in duwen.. allen wel in de bocht uitkijken.. voor je t weet lig je naast de dijk
ik ook.. wel zonder motorvoertuigquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al n keer in de gracht gelegen
quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb al n keer in de gracht gelegen
gewoon langs de gracht fietsen met biebboeken in je hand fietsen en dan de gracht infietsen en nee ik was nog jong en had niet gedronkenquote:
Vroegah! lolzquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon langs de gracht fietsen met biebboeken in je hand fietsen en dan de gracht infietsen en nee ik was nog jong en had niet gedronken![]()
stond in de plaatselijke krant dat ik door handreiking van een agent op het droge ben geholpen
RIP boeken?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon langs de gracht fietsen met biebboeken in je hand fietsen en dan de gracht infietsen en nee ik was nog jong en had niet gedronken![]()
stond in de plaatselijke krant dat ik door handreiking van een agent op het droge ben geholpen
paar jaar geleden nog wel een dronken persoon uit de gracht gevistquote:
jep ik mocht ze niet naduiken van de politiequote:
we hebben geen haaien in de gracht wel fietsen, legioquote:
bijzaak.. bijzaak..quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben geen haaien in de gracht wel fietsen, legio
Tssst. Na het lastigvallen van een onschuldige stokverplaatser heb ik ze al niet zo hoog meer zittenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
jep ik mocht ze niet naduiken van de politie
ach mijn vader was er ook zo eenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tssst. Na het lastigvallen van een onschuldige stokverplaatser heb ik ze al niet zo hoog meer zitten
?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tssst. Na het lastigvallen van een onschuldige stokverplaatser heb ik ze al niet zo hoog meer zitten
Verplaatsing naar Vlissingen vorig jaarquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat zal wel weer ja.. :| tijd voor een nieuw deeltje bijna
en dan weer 3 weken geen actie zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verplaatsing naar Vlissingen vorig jaar
Even terugkijken naar toen ie daar lag vorig jaarquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en dan weer 3 weken geen actie zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |