Eerste gedeelte: als je weet waarom mensen zo denken of die mening hebben, kan ik er begrip voor opbrengen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
DoubleDip heeft het over een vriendschap met iemand die aan andere politieke voorkeur heeft dan zijzelf, en dan heb jij het ineens over dat mensen al getrouwd zijn en praat je weer over relaties.
Je haalt dingen door elkaar. Door je ASS.
Dat is niets anders dan een gesprekje kunnen aanknopen en oprechte interesse tonen. Als je dat al niet wil/kan met vrienden, hoe denk je dat instant te kunnen bij een vrouw. Zeker als de stress door je lijf giert?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf ook veel verdriet heeft dat hij niet geliefd is onder de dames. Het is geen flirt, dus niet echt een type die je in Temptation Island zult aantreffen, maar je moet wel een beetje kunnen versieren wil je enige kans maken.
Dat heet dus zelfvertrouwen. Ik ervaar die 'stres' of 'rush' ook als ik bij een dame zit of met haar praat. Als je merkt dat het gesprek goed gaat neemt dat uiteraard af.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat is niets anders dan een gesprekje kunnen aanknopen en oprechte interesse tonen. Als je dat al niet wil/kan met vrienden, hoe denk je dat instant te kunnen bij een vrouw. Zeker als de stress door je lijf giert?
Hij wil een relatie. Maar dan moet je toch ook wel kunnen verleiden? Anders komt hij weer in die friend zone.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Eh, ik had het over interesse in mensen tonen en dat daar dan contacten uit voortkomen. Nee dat is niet hetzelfde als een relatie, kan ook prima een vriendschap zijn. Want die bestaan ook nog enzo. En vrienden hebben is fijn, kan ik je vertellen.
Heh.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij wil een relatie. Maar dan moet je toch ook wel kunnen verleiden? Anders komt hij weer in die friend zone.
Nee, dat kan je niet, want je hebt broccoli afgeschilderd als een junk, alcoholist en graffitispuiter. Bananenpap en ik zouden erger zijn dan jij en zouden alleen op je topics reageren uit tijdsvervulling.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Eerste gedeelte: als je weet waarom mensen zo denken of die mening hebben, kan ik er begrip voor opbrengen.
Aangewezen op andere personen? Ja je hebt andere personen nodig om contact te leggen, wat dacht je dan? Moet je wel zelf het initiatief tonen natuurlijk, en oprechte interesse tonen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als liefde op het eerste gezicht (bestaat dat überhaupt?) voor mij niet gaat werken, ben ik dus altijd aangewezen op andere personen om contacten te leggen en kijken wat daar uit voortvloeit? Over mijn uiterlijk was ik lang onzeker, nu zie ik dat dit het is en dat is zeker niet lelijk, maar als je zo lang alleen bent en niet echt met je geflirt wordt, ga je weleens twijfelen.
Wat wil jij in hemelsnaam nog met je posts bereiken? Wat zit je nou zielig te doen met je 'ongenoegen over de liefde', je doet echt gewoon geen fuck om iets voor elkaar te krijgen. Het is precies wat ik zeg: als je iets wil bereiken moet je daarvoor werken, in jezelf investeren. Hou gewoon eens op met dat eeuwige gejank van je, gedraag je als een vent en laat eens wat ballen zien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Wat wil je met zulke posts bereiken? Ik mag toch gewoon mijn ongenoegen uiten hier dat ik veel liefde om mij heen zie, maar 't zelf niet krijg/ervaar? Ben gewoon benieuwd waarom heel het leven is opgehangen aan 'de ware' en hoe je die dan (onbewust) ontmoet.
Neuh, het tegenovergestelde van liefde op het eerste gezicht is dat je tijd moet steken in een relatie met iemand, voordat de vonk overslaat. Jij bent niet bereid tijd in iemand te steken als die vonk niet in de eerste seconde er is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als liefde op het eerste gezicht (bestaat dat überhaupt?) voor mij niet gaat werken, ben ik dus altijd aangewezen op andere personen om contacten te leggen en kijken wat daar uit voortvloeit? Over mijn uiterlijk was ik lang onzeker, nu zie ik dat dit het is en dat is zeker niet lelijk, maar als je zo lang alleen bent en niet echt met je geflirt wordt, ga je weleens twijfelen.
Adem in, adem uit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat wil jij in hemelsnaam nog met je posts bereiken? Wat zit je nou zielig te doen met je 'ongenoegen over de liefde', je doet echt gewoon geen fuck om iets voor elkaar te krijgen. Het is precies wat ik zeg: als je iets wil bereiken moet je daarvoor werken, in jezelf investeren. Hou gewoon eens op met dat eeuwige gejank van je, gedraag je als een vent en laat eens wat ballen zien.
Hoe denk je dat zelfvertrouwen te ontwikkelen, als je nooit eens succes hebt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat heet dus zelfvertrouwen. Ik ervaar die 'stres' of 'rush' ook als ik bij een dame zit of met haar praat. Als je merkt dat het gesprek goed gaat neemt dat uiteraard af.
Dat is een goede vraag, ieder moment wat ook maar een beetje succesvol is, koesteren?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zelfvertrouwen te ontwikkelen, als je nooit eens succes hebt?
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, ieder moment wat ook maar een beetje succesvol is, koesteren?
Zelf contacten leggen wil niet echt lukken he? Moeite met signalen op pikken gaf je zelf eerder eerlijk toe. Dan is flirten knap lastig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Met hoeveel nieuwe mensen heeft hij afgelopen week kennis gemaakt? Zijn het echte gesprekken of oppervlakkige praatjes? Ik denk het antwoord wel te weten, 0.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:49 schreef DoubleDip het volgende:
Maar goed, wat ga je nu doen Deezer? Blijf je janken op je zolderkamertje zonder contact met mensen te maken, of ga je er op uit en spreek je mensen echt aan ipv alleen te staren? Oh en vwb mensen aanspreken: doe het tactisch en wees niet te bang om te falen, want dat is leerzaam enzo.
En hoe zou je je eerste kleine succes kunnen boeken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, ieder moment wat ook maar een beetje succesvol is, koesteren?
En met hoeveel mensen heb jij kennis gemaakt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Met hoeveel nieuwe mensen heeft hij afgelopen week kennis gemaakt? Zijn het echte gesprekken of oppervlakkige praatjes? Ik denk het antwoord wel te weten, 0.
Fijn dat je voor Deezertje denkt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Met hoeveel nieuwe mensen heeft hij afgelopen week kennis gemaakt? Zijn het echte gesprekken of oppervlakkige praatjes? Ik denk het antwoord wel te weten, 0.
Snappy.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Gisteren nog uit mijn comfortzone gegaan toen ik laat op de avond werd aangesproken door 2 half dronken dames en samen mee een fotohokje ben in gedoken om grappige foto's te maken. Nummers uitgewisseld, en nu een kopietje van de foto's. Geen idee welke challenge ze hadden, maar ik kon ook nee zeggen toen ze 't vroegenquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dit is een goede vraag, ben erg benieuwd naar het antwoord.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En hoe zou je je eerste kleine succes kunnen boeken?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit is een goede vraag, ben erg benieuwd naar het antwoord.
NOOOITquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:54 schreef Bananenpap het volgende:
Zolang je geen interesse kunt tonen in mensen, ga je noooooit een relatie krijgen. NOOIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |