abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161051367
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij bent dat blondje toch rondom 024/26? :) anyway, waarom heeft het bij jou 8 jaar geduurd en maak je nu wel de stap?
Bijzondere beschrijving. :+
En het heeft 8 jaar geduurd omdat we meteen een huis wilde kopen ipv huren.
pi_161092588
Misschien moet je dit eens proberen Deezer:
http://www.blindsamenwonen.nl/
pi_161092729
Ruzie over stomme kleine dingen, zoals de dop niet op de tandenborstel doen, onzekerheid, houdt ze wel echt van me, die nieuwe collega is toch veel leuker dan ik?
Je zorgen maken als ze n uurtje later is dan verwacht, verplicht mee moeten naar familie die je helemaal niet mag, het huis niet kunnen inrichten zoals jij dat wil omdat zíj het anders wil.
Jaloezie, je druk maken om appjes van andere mannen.
Schelden omdat jij haar niet begrijpt en zij daar gefrustreerd van wordt.

Best wel ellende, relaties ;(
compact en kleverig.
pi_161093081
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 12:18 schreef zeer het volgende:
Ik investeer, gemiddeld, per dag 3 uur en 21 minuten in mijn relatie en verwacht daar echt wel, gemiddeld, een 1:1 return of investment op.
Ik weet niet zeker of je serieus bent, maar als dat wel zo is... dit!

3 uur en 21 minuten. Geen minuut meer, maar ook niet minder.
pi_161097123
Al deze vragen, maar wederom komt het erop neer dat je aandacht wilt en dat je jezelf heel zielig vind...dat je nog steeds geen relatie hebt gevonden. Je bent veel te obsessief man. Bijna wekelijks nieuwe topics maken hier...wat schiet je daar in hemelsnaam mee op? Ik wil mensen altijd kunnen helpen, want zo zit ik in elkaar, maar bij jou heb ik die behoefte totaal niet....genoeg mensen hebben dat in de loop van je topics geprobeerd, maar het blijft bij janken, janken en nog eens janken. Je bent relaties aan het idealiseren. Ja, het is fijn om een relatie te hebben, maar het het is een aanvulling.....als je nu niet gelukkig bent zul je ook in een relatie niet helemaal gelukkig zijn. Relaties hebben ook negatieve dingen. De meeste relaties slagen niet eens en doen je eigenlijk alleen maar pijn wanneer het uitgaat. Als een relatie ECHT klopt en goed is...dan hoef je er niet zoveel moeite in te stoppen. Dan hoef je niet obsessief bezig te zijn. Komt dus vanzelf. Je eerste stap? Stoppen met dit soort topics en jezelf gaan waarderen. Gewoon je eigen ding doen. Relaties niet meer gaan idealiseren. Leef dus gewoon je leven...maak vrienden (zonder bijbedoelingen) en denk niet continue na over wat je mist...maar wat je wel hebt. Maar iets zegt me dat je gewoon een nare troll bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 14:57:25 ]
pi_161098025
doe ik moeite om te posten reageert TS niet meer :')
pi_161098442
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:49 schreef madeliefff het volgende:
Hij had een time out gister..
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161098835
Ja, laten we gewoon weer verder gaan in het volgende topic.
pi_161098939
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:49 schreef madeliefff het volgende:
Wat ik wil of verwacht in een relatie is ook lastig.. Vandaag aan scriptie gewerkt op school maar als ik dan andere studenten over hun weekend plannen hoor, komt daar ook regelmatig 'mijn vriend of mijn vriendin' in voor. En dan voel ik weer een extra steek, want zij zijn jonger en hebben een relatie en gezien het type school zijn de relaties hier meestal ook wat serieuzer dan een pril verliefd koppeltje. En ergens weet ik dat een relatie alleen van de buitenkant leuk is hoor. Mensen die met veel bombarie lp Facebook zetten dat ze een relatie hebben met iemand en 2 weken later is alles verdwenen en de relatie dus al over. Dus het kost ook degelijk moeite om iets te onderhouden of na een maand daten moet je concluderen dat het niks wordt ook al dacht je daar in het begin anders over. Dus ik zeg niet dat een relatie zaligmakend is, maar het kan je wel voor eventjes leuke tijden brengen. Zeker als je al jaren alleen bent en er ook geen garantie bestaat dat je straks wel ineens die ene tegenkomt.

Maar voor mij is ook nog steeds niet duidelijk hoe een relatie ontstaat. Ja dat je elkaar leuk vindt, maar hoe dan? Uiterlijk? Uitstraling? Passies? Waarom zou je iemand die je 1 avondje in de kroeg tegenkomt al interesse wekken? Of ben ik op een leeftijd dat je het vooral van apps/sites moet hebben? Dat relaties vooral op school/studie ontstaan is het al te laat voor bij mij dus ik moet op andere terreinen hopen.

En ja dat het weer vrijdag is en ik last van mijn ogen (lees: stemmingswisselingen) heb helpen ook weer mee aan deze downpraterij.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deezertje op 01-04-2016 17:13:45 ]
pi_161099693
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:39 schreef Deezertje het volgende:
Dat relaties vooral op school/studie ontstaan is het al te laat voor bij mij dus ik moet op andere terreinen hopen.
Relaties kunnen overal ontstaan. Zelfs in het bejaardentehuis, dus niet wanhopen ;)

Voor meer informatie raad ik je aan al je topics nog eens terug te lezen. Zoveel mensen hebben je al gezegd hoe zoiets kan groeien (zie het verschil met kiezen) en wat je daarvoor moet doen.
pi_161100080
Joh, waarom nog proberen. Deezer lijkt zelfs neer te kijken op de mensen die veel in zijn topics posten als dagvulling (heeft hij een paar keer in die strekking gezegd). Hij zag het nut niet meer in van zijn andere topic, waarom dan wel van deze?
pi_161100239
Veel Mensen leren elkaar kennen via gemeenschappelijke vrienden of interesses :)
compact en kleverig.
pi_161100462
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Joh, waarom nog proberen. Deezer lijkt zelfs neer te kijken op de mensen die veel in zijn topics posten als dagvulling (heeft hij een paar keer in die strekking gezegd). Hij zag het nut niet meer in van zijn andere topic, waarom dan wel van deze?
Deze week gaf hij een voorbeeld van een autist in een tv programma die altijd uit zichzelf redeneerde en geen schaamte kent. Hij herkende zich er in.

Gisteren vroeg hij in FB of zijn topics niet verwijderd konden worden. Ik moet me sterk vergissen als deze wens niet gebaseerd was op schaamte :P Dat is vooruitgang :+

o|O :@ :X
pi_161100553
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ja dat het weer vrijdag is en ik last van mijn ogen (lees: stemmingswisselingen) heb helpen ook weer mee aan deze downpraterij.
Die stemmingswisselingen heb je niet alleen op vrijdag.
pi_161100573
Voor de rest: Iemand die een mooi gespierd lichaam wil moet daar veel voor werken. Met bankhangen en piekeren komt dat lichaam er niet. Zo werkt dat ook bij een relatie. Dus steek maar gewoon eens wat peper in je reet en stop met zeiken, jankbal.
pi_161100582
Ga eerst eens vrienden maken en kom dan nog eens terug.
pi_161103037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef DoubleDip het volgende:
Ga eerst eens vrienden maken en kom dan nog eens terug.
Je hoeft niet altijd vrienden te hebben om een relatie te starten. Hangt van je partner af.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Bananenpap het volgende:
Voor de rest: Iemand die een mooi gespierd lichaam wil moet daar veel voor werken. Met bankhangen en piekeren komt dat lichaam er niet. Zo werkt dat ook bij een relatie. Dus steek maar gewoon eens wat peper in je reet en stop met zeiken, jankbal.
Wat wil je met zulke posts bereiken? Ik mag toch gewoon mijn ongenoegen uiten hier dat ik veel liefde om mij heen zie, maar 't zelf niet krijg/ervaar? Ben gewoon benieuwd waarom heel het leven is opgehangen aan 'de ware' en hoe je die dan (onbewust) ontmoet.
pi_161103140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Je hoeft niet altijd vrienden te hebben om een relatie te starten. Hangt van je partner af.
Met wie wil je een relatie starten als je geen vrienden hebt?
pi_161103167
quote:
Wat wil je met zulke posts bereiken?
Dat je iets met je leven moet doen en iets aan die ongenoegen moet doen in plaats van hier je ongenoegen uiten en niks doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 20:16:19 ]
pi_161103188
quote:
Ben gewoon benieuwd waarom heel het leven is opgehangen aan 'de ware' en hoe je die dan (onbewust) ontmoet.
Je zit vast in een loop.

R&P / Aansluiting
pi_161103221
quote:

[..]

[..]

Wat wil je met zulke posts bereiken? Ik mag toch gewoon mijn ongenoegen uiten hier dat ik veel liefde om mij heen zie, maar 't zelf niet krijg/ervaar? Ben gewoon benieuwd waarom heel het leven is opgehangen aan 'de ware' en hoe je die dan (onbewust) ontmoet.
Met vrienden bedoel ik met name het hebben van een eigen leven. Dat je je eigen dingen doet en activiteiten hebt, ipv alleen maar claimerig aan je relatie vast te plakken. En wat Etsu zegt: als je met iemand een relatie krijgt zul je eerst een vriendschap moeten sluiten, wat daarna uitgroeit tot een relatie. Want meestal is het geen liefde op het eerste gezicht.

Dat het hele leven is opgehangen aan 'de ware' is iets wat je jezelf wijs maakt, want ik merk er persoonlijk niet veel van. Verder is het irritante van jouw posts niet zozeer het uiten van je ongenoegen, maar meer het feit dat je niet in de verste verte bereid bent om er iets aan te doen. En dan heb ik het met name over het gebrek aan zelfreflectie. Ja, heel vervelend dat je eenzaam bent, maar er zijn genoeg manieren te bedenken om uit die situatie te komen, zoals je al tig keer is verteld. Helaas zie jij overal beren op de weg, dus gebeurt er per saldo vrij weinig.
pi_161103233
quote:
Ik mag toch gewoon mijn ongenoegen uiten hier dat ik veel liefde om mij heen zie, maar 't zelf niet krijg/ervaar? Ben gewoon benieuwd waarom heel het leven is opgehangen aan 'de ware' en hoe je die dan (onbewust) ontmoet.
Kijk je niet teveel films? Er zijn altijd wel mensen die altijd alleen blijven of juist altijd een relatie hebben. Je kunt er ook voor kiezen om te scharrelen? :P
pi_161103236
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Met wie wil je een relatie starten als je geen vrienden hebt?
'Die ene' dus. Degene met wie je dus het meeste omgaat is meteen je lover.
pi_161103246
quote:

[..]

[..]

Vrienden hebben kan je wel helpen in normaal omgaan met mensen.

'Het leven' is niet opgehangen aan 'de ware', jouw leven is blijkbaar daaraan opgehangen. Hoe je die ontmoet? Door eerst en vooral mensen te ontmoeten, je open te stellen en als je dan iemand hebt leren kennen, dan ga je merken dat je vaker bij mekaar wil zijn, dat er ook een seksuele aantrekking is, dat je in je toekomstplannen beiden de ander automatisch gaat opnemen, dat dat de persoon is die je de jouwe wil noemen etc.

En dan ga je merken dat liefde idd een werkwoord is. Na het initiële halsoverkop verliefd zijn enzo, komt er meestal een periode waarin je meer in mekaar moet investeren. Waarin in mekaars ogen kijken en seks hebben niet genoeg is en je meer hebt aan gedeelde interesses of gezamelijke toekomstplannen. Je gaat mekaars kleine kantjes ook zien en soms loopt het dan fout en soms weegt al het goede daar tegenop. Je gaat interesse moeten hebben, energie steken in mensen, jezelf soms even tussen haakjes moeten zetten. Soms ga jii immers niet voor.

Maar dat is voor iedereen heel persoonlijk, er is geen handleiding 'hoe start ik een relatie' of 'hoe hou ik een relatie gaande.
pi_161103275
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

'Die ene' dus. Degene met wie je dus het meeste omgaat is meteen je lover.
Neen dus. Concreet zag ik mijn collega's veel vaker dan mijn lief. Maar ik had geen relatie met mijn collega's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')