quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gisteren nog uit mijn comfortzone gegaan toen ik laat op de avond werd aangesproken door 2 half dronken dames en samen mee een fotohokje ben in gedoken om grappige foto's te maken. Nummers uitgewisseld, en nu een kopietje van de foto's. Geen idee welke challenge ze hadden, maar ik kon ook nee zeggen toen ze 't vroegen
Iemand die net zo is als jij bent. Dat is de ware, volgens jou. En toch ben je op zoek naar een sociaal, extravert meisje. HOE.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een relatie is eigenlijk een zoektocht naar de ware jou. Iemand die net zoals jou is dus. Compromissen ontkom je bijna niet aan, want er bestaat geen 100% dezelfde mens. Als ik gek ben op vlees, is een relatie aangaan met een vegetariër zeker niet onmogelijk, maar wel heel lastig óf je moet bereid zijn elke dag rekening met elkaar (blijven) houden.
Baas!quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gisteren nog uit mijn comfortzone gegaan toen ik laat op de avond werd aangesproken door 2 half dronken dames en samen mee een fotohokje ben in gedoken om grappige foto's te maken. Nummers uitgewisseld, en nu een kopietje van de foto's. Geen idee welke challenge ze hadden, maar ik kon ook nee zeggen toen ze 't vroegen
Gewoon eens iemand die ik vaak tegenkom vragen wat voor studie/opdracht ie doet? En dan kijken of er overlap is in interesse/studie/hobby's? Je kan altijd vragen: oh, waarom wil jij eigenlijk advocaat worden als ie bijvoorbeeld rechten studeer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit is een goede vraag, ben erg benieuwd naar het antwoord.
Dat je rechten studeert, wil niet zeggen dat je meteen advocaat wordt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon eens iemand die ik vaak tegenkom vragen wat voor studie/opdracht ie doet? En dan kijken of er overlap is in interesse/studie/hobby's? Je kan altijd vragen: oh, waarom wil jij eigenlijk advocaat worden als ie bijvoorbeeld rechten studeer.
Lijkt me een goede stap. Maar tip: als iemand Rechten doet wil ie dus NIET per se advocaat worden. Ik doe zelf een juridische studie en dit is echt één van de domste vragen die je kan krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon eens iemand die ik vaak tegenkom vragen wat voor studie/opdracht ie doet? En dan kijken of er overlap is in interesse/studie/hobby's? Je kan altijd vragen: oh, waarom wil jij eigenlijk advocaat worden als ie bijvoorbeeld rechten studeer.
Volgens mij is dit gewoon 1 grote 1 april grap.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar jij hebt zowat geen interesses en hobby's... Zelfs je studie vind je niks.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het heeft ze wel 5 euro gekost om de foto's te maken.. En ze waren 2-3 jaar ouder dus geen interesse verder denk ik. Doen ze vaker zeiden zequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Denk dat die meiden nu keihard zitten te lachen om de foto's, samen met hun vriendje.
Waarom studeren er zoveel meiden rechten dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Lijkt me een goede stap. Maar tip: als iemand Rechten doet wil ie dus NIET per se advocaat worden. Ik doe zelf een juridische studie en dit is echt één van de domste vragen die je kan krijgen.
Nee, sport blonk ik niet in uit. Verder niet echt hobby's.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:58 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je eigenlijk niet een oude hobby die je weer eens op kan pakken in clubverband of teamverband?
Omdat je met rechten ook notaris, fiscalist of bestuurskundige kan worden. En natuurlijk veel meer. Er is meer dan alleen advocaat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom studeren er zoveel meiden rechten dan?
Omdat je daar ook bedrijfsjurist, griffier, rechter, juridisch medewerker, beleidsmedewerker enz enz mee kunt worden. Of gewoon in een compleet andere branche kunt gaan werken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom studeren er zoveel meiden rechten dan?
Ik zit in mijn laatste jaar. Bovendien volg ik nu al een studie waar geen werk in is, psychologie is dat 10x zo ergquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:59 schreef LompeHork het volgende:
Als je een studie wil waar veel meiden aan deelnemen probeer dan eens psychologie, er zijn er meer dan zat die dat volgen, zonder grappen.
Dat zou een goeden open vraag zijn!quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom studeeren er zoveel meiden je rechten dan?
Noem nou eens 5 positieve kanten van jezelf. Mag van alles zijn: innerlijk, uiterlijk, hobby's, passies, interesses, etc. Vijf:quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, sport blonk ik niet in uit. Verder niet echt hobby's.
Iets offtopic, maar goed:quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Noem nou eens 5 positieve kanten van jezelf. Mag van alles zijn: innerlijk, uiterlijk, hobby's, passies, interesses, etc. Vijf:
-
-
-
-
-
Doorzetter? Waarin oa is dat al gebleken dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iets offtopic, maar goed:
-Behulpzaam
-Nieuwsgierig
-Doorzetter
-Luisterend oor
-Komt afspraken na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |