Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef Molo het volgende:
Arja, kun je niet gewoon rennies of gaviscon ofzo gebruiken?
Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!quote:Op zondag 27 maart 2016 23:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.
En jouw kind is ook een aubergine en komt misschien al over 84 dagen![]()
Welkom in het derde trimester
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet evenmin als een geboortekaartje.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!
Ja ik weet het
Bizar idee. Scheelt wel dat babykahier dus nu praktisch af is, voelt nu ook alsof we wel klaar zijn voor als de baby komt. Niet dat die nu al moet komen maar toch
En verlof gaat ook mega opschieten, vind je niet?
Ja zelfde hier, maar joh, dat zien we bij de 30-weken echo wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet.
Antagel ken ik nog niet, ik zal eens kijken.
quote:Op maandag 28 maart 2016 08:41 schreef Nazil het volgende:
Twinkle ik denk niet dat ze het erg vinden als je het uitlegt, hoor. Gewoon doen!
Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam volledig kwijt. Gisteren ontzettend rugpijn dus dacht meteen dat het mis was. Kan dingen moeilijk relativeren. Het was gisteren zelfs zo erg dat ik dacht, mocht dit misgaan doe ik het nooit meer weer. Ik ben klaar met die onzekerheid, ik wil genieten maar het lukt mij niet. Donderdag gelukkig controle bij vk, dan maar eens over hebben.
Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:37 schreef Soof-87 het volgende:
Wat weten veel mensen hier het geslacht! Zijn er nog mensen voor wie het een verrassing blijft?
Net zoals bij mij?
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalquote:Op maandag 28 maart 2016 15:02 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.
Het valt me trouwens nog mee hoe weinig roze ik heb geshopt, maar toch wel uitgesproken meisjeskleding.
Woensdag wordt het wiegje bezorgd en ga ik hem vast klaarzetten. Ik heb al een ladekast leeggemaakt, waar nu haar kleding in ligt zolang we nog niet verhuisd zijn. En ik geloof dat we ook uit het geboortekaartje zijn.
Woensdag gaan we verder met de hypotheek.
Het begint ergens op te lijken.
Ik zou het best een verrassing willen laten zijn, want ik ben erop tegen hoe (bewust of onbewust) meisjes meteen in het hokje roze & zoet gestopt worden en jongens in het hokje blauw & stoer.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalBovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
Ik heb dus ook niet veel roze, maar wel bv polkadots of zo en dat vind ik wel echt voor meisjes. Of bloemetjes. Of jurkjes.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalBovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
Wij wilden het vooraf ook niet weten en ik heb echt heel veel extra echo's gehad ivm te klein kindje. Iedere echo hebben wij het vooraf voor de zekerheid even gezegd en we werden altijd netjes op tijd gewaarschuwd weg te kijken als de gyn bijv de benen wilde meten.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker om ff te slapen!quote:Op maandag 28 maart 2016 17:04 schreef Molo het volgende:
Oh ja, geboortekaartjes![]()
Daar moet ik ook nog eens voor gaan kijken.
Halve dag geslapen hier, maar had het nodig
En wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!
Vertrouwen in lijf klinkt herkenbaar. Ik heb niet zo zeer angst, maar ben wel retebewust van alles wat er gebeurt in mijn lijf en wat er kan gebeuren. Het is zo klein en kwetsbaar nog.
-edit- en terwijl ik dit typ krijg ik net een soort kickbokstrap tegen mijn navel aan van mevrâh
Omdat die mini kleertjes zo super schattig zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel lekker om ff te slapen!
Wij zijn van de week ook begonnen met geboortekaartjes kijken. Maar er is zoveel dat ik het gewoon even niet weet. We weten alleen dat het geen foto kaart gaat worden. En dat we geen vrolijke diertjes en cartoons willen. Maar dan blijft er nog steeds veel over
En de babykamer is zo goed als af![]()
![]()
Alleen nog gordijnen (zijn besteld) en een lamp (geeeeeeen idee...). Maar de meubels staan in elkaar en op de juiste plekNu kan ik babyspullen gaan wassen
![]()
Waarom word ik blij van het idee dat ik kan gaan wassen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij wilden het juist heeeeel graag weten van tevoren. We zijn allebei veel te nieuwsgierig. En ik vind het super leuk dat we nu een echte meisjes kamer hebben met kleur in plaats van alles neutraal (ik zie dan toch bij veel mensen dat de kamer grijs wordt en dat leek ons gewoon echt niet leuk).
En nu ik weet dat het een meisje is, heb ik dus ook al een manicure setje voor haar in huis.Want de dochter van een nagellak addict kan natuurlijk niet zonder een eigen setje
Ondanks dat wij bij de eerste het geslacht wisten hebben we een neutrale kamer gemaakt waar straks de baby heen gaat. Twee muren zijn fris lentegroen, de andere twee wit met op de grote wand in zwart een jip en janneke muurschilderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij wilden het juist heeeeel graag weten van tevoren. We zijn allebei veel te nieuwsgierig. En ik vind het super leuk dat we nu een echte meisjes kamer hebben met kleur in plaats van alles neutraal (ik zie dan toch bij veel mensen dat de kamer grijs wordt en dat leek ons gewoon echt niet leuk).
En nu ik weet dat het een meisje is, heb ik dus ook al een manicure setje voor haar in huis.Want de dochter van een nagellak addict kan natuurlijk niet zonder een eigen setje
Hier alles behalve een grijze babykamer. Er is gelukkig ook heel veel meer dan dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ie op zn kamer slaapt![]()
:)
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:04 schreef mignonne het volgende:
Ik promoot nog effe het übertoffe behang wat we oo A. zn kamertje hebbenkost geen hol ook, 8.95 per rol van hornbach. Ik vind em leuk voor een neutraal kamertje
Oh wow, dat is wel heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ie op zn kamer slaapt![]()
![]()
Dit!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel heel gaaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
co-sleeper. Hij slaapt s nachts naast me en overdag op of bij/naast me.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit!
Waarom slaapt hij daar eigenlijk niet dan?
Ah ok, nog te mini voor eigen kamerquote:Op maandag 28 maart 2016 18:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
co-sleeper. Hij slaapt s nachts naast me en overdag op of bij/naast me.
Kortom, dit is zn dressingroom voorlopig
Leuk!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:21 schreef Nazil het volgende:
Noem ons idioot: wij zijn ook al een heel eind met het kamertje. We zijn hier 4 jaar geleden komen te wonen en hebben toen alles aangepakt, dus de vloer en het behang op de muur waren nog prima. We hebben een muursticker besteld die 1 muur helemaal bestrijkt en die hebben wij opgeplakt en dat ziet er zo vreselijk tof uit. http://www.ebay.com/itm/141308563682 Deze sticker is het.
Onder de hangende tak staat de commode, we kunnen helaas geen plankje ophangen omdat de muren te slecht zijn in die kamer. De kans dat alles naar beneden komt zetten is groter dan dat het plankje blijft hangen.
vriend durft het niet aan. En nu die sticker er op zit past het ook eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
En zijn keilbouten of chemische ankers geen optie? Hier ook brokkelmuren namelijk en dat werkt perfect
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:09 schreef mignonne het volgende:
Voor de volledigheid, t is wel wat meer aangekleed dan op die andere foto's
Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Arja op 28-03-2016 18:44:17 ]
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
Wij hebben behang en alles lekker laten zitten zoals het al was in die kamer. Merk nu dat veel mensen dat maar gek vinden 'Oh? Geen nieuw behang of verf?' , maar wij vonden het wel prima en zowel voor jongen als meisje geschikt. Makkelijk en prrrrrima
Zie spoiler zit er al bijna 8 jaar op hier
Was een heel gehannes om hem mobiel te kunnen zien maar het is gelukt. Ik vind het wel tof behang, voor een meisje vooral!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook nog nooit zelf gedaan. Wij hebben het laten doenquote:Op maandag 28 maart 2016 18:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrook
Oh gaaf!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Mooi mignonne.
Molo jouwe krijg ik niet geopend.
Ik wil zoiets op 1 muur en de rest alles wit
[ afbeelding ]
Tinypic is weer onlinequote:Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Mooi mignonne.
Molo jouwe krijg ik niet geopend.
Ik wil zoiets op 1 muur en de rest alles wit
[ afbeelding ]
Ja begrijpelijk ook wel. Heel gedoe als het mis gaat ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:25 schreef Nazil het volgende:
[..]
vriend durft het niet aan. En nu die sticker er op zit past het ook eigenlijk niet meer.
Ik vind het heel erg prima te doen, maar met jouw bollie buik lijkt het me niet heel handigquote:Op maandag 28 maart 2016 18:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrook
Wat een leuk ding!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij doen deze aan de muur over de hele hoogte ipv plankje ofzo. Handig als kapstok voor kleertjes, doeken en andere zut. Rest moeten we dan gewoon kwijt in commode enzo. Ik had geen zin in een plank
[ afbeelding ]
Ja joh dat kan je.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ik zou het sowieso niet alleen doenquote:Op maandag 28 maart 2016 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg prima te doen, maar met jouw bollie buik lijkt het me niet heel handig
Niemand die je kent die dit kan doen? Is half dagje leuk werk. Krat bier, fles wijn of pizzaatje doneren en je zit vaak wel goed
Enige is dat je met bolletje steeds ingelijmde behang tegen de muur duwt, maar verder valt behangen echt reuze mee. En je kunt schuiven tot je een ons weegt en het goed zit, want de lijm blijft heel lang nat, dus daar hoef je ook niet bang voor te zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 18:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ik zou het sowieso niet alleen doenmet man en dan smeer ik wel lijm erop en druk aan of zo
maar man heeft het ook nog nooit gedaan en ik ken eerlijk gezegd niemand die het gedaan heeft (althans niet iemand die ik om hulp zou vragen). Eerst de zolderverbouwing maar afwachten en dan zien we wel verder. De muur is al gewit dus behang is alleen extra.
Thanksquote:
Oh kijk dat wist ik al niet. Ik dacht dat je in 1 keer goed moet plakken.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Enige is dat je met bolletje steeds ingelijmde behang tegen de muur duwt, maar verder valt behangen echt reuze mee. En je kunt schuiven tot je een ons weegt en het goed zit, want de lijm blijft heel lang nat, dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn
Ik dacht dat is weinig die ging ff tellen en kwam zelf op 28 uit. Dat is best te doenquote:Op maandag 28 maart 2016 22:21 schreef Arja het volgende:
Oeh ik zie net dat ik, met aftrek van de feestdagen, nog maar 25 dagen hoef te werken![]()
Wat gaat het snel ineens.
Ik hoop wel dat ik me morgen beter voel, want ik hoest mijn longen uit mijn lijf en heb er rugpijn van maar wel een volle werkdag.
32, maar nog vakantie tussendoor dus ik smokkelquote:Op maandag 28 maart 2016 23:00 schreef Arja het volgende:
Ja alledrie al bijna verlof![]()
Hoeveel uur werk jij dan per week molo?
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:06 schreef Svane het volgende:
Ik sluit me aan bij 25 dagen werken! Jeeeeeeee!
Hang in therequote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik kom op 100 dagen werken als ik 6 weken van tevoren met verlof ga, anders meer.
Komt goed hoor!quote:
Niceeee!quote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Komt goed hoor!Er zit halverwege nog een VS/Canada trip van 3 weken, waarvan 3 werkdagen en de rest vakantie.
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:04 schreef mignonne het volgende:
Ik promoot nog effe het übertoffe behang wat we oo A. zn kamertje hebbenkost geen hol ook, 8.95 per rol van hornbach. Ik vind em leuk voor een neutraal kamertje
Ohh ik houd niet zo van sterren maar voor dit zou ik een uitzondering kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ie op zn kamer slaapt![]()
. Ik wilde wel vroegah een sterrenhemel als plafond. Maar dan van heel gedempte lampjes. Ter compensatie maar van die glow in the dark plastic plakrotzooi. Is dat behang ook glow in the dark?
Ja is glow in the dark. De sterren zie je overdag eigenlijk nauwelijks, vallen bijna niet op. Maar als ik zn rolgordijn naar beneden doe s avonds dan zie je ze echt gloeien <3 zo leukquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:34 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ohh ik houd niet zo van sterren maar voor dit zou ik een uitzondering kunnen maken. Ik wilde wel vroegah een sterrenhemel als plafond. Maar dan van heel gedempte lampjes. Ter compensatie maar van die glow in the dark plastic plakrotzooi. Is dat behang ook glow in the dark?
Of anders een tasje/vuilniszakje aan de buitenkant van het slaapkamerraam hangen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:51 schreef Unihipili het volgende:
Hmmmmmja de meur is waar ik bang voor ben. Dan misschien toch maar beter in losse kamer. Kan ook prima.
Die werkt. Alleen met verwisselen zak komt er een heeeel klein beetje geur vrij. Overigens ruikt borstvoedingspoep heerlijk invl vergelijking met de geur die poep krijgt als ze vast voedsel gaan etenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef Molo het volgende:
Geen flauw idee
Ik heb de op een Dalek (zie Doctor Who) lijkende Diaper Champ gekocht voor de stinkluiers. Hoop dat dat werkt zoals ze zeggen, want poep meurt man
![]()
[ afbeelding ]
Oooh neee..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou ipv controle bij de gyn wordt het ws een ritje gipskamer... van t stoepje gevallen en mn enkel geraakt... kan niet meer staan...
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:23 schreef Arja het volgende:
Nouk klopt, ik werk 32 uur. 12 mei is mijn laatste dag.
Chanty welkom in het derde trimester!
Gm wat een pech. Niet op je buik gevallen?
Mijn bloeduitslagen waren goed. IJzer was 7 en dat is goed en nog steeds rhesus negatief dus maak geen antistoffen tegen mijn eigen kind aan.
Ik vroeg nog hoe ze weten welke bloedgroep kind heeft, want ze hebben nooit naar bloedgroep vader gevraagd. Zegt ze dat ze van de vrouw uitgaan en kijken of zij anti stoffen aanmaakt, want de ze kunnen er niet vanuit gaan dat de man ook daadwerkelijk de vader is![]()
Had ik nog niet over na gedacht maar komt best vaak voor geloof ik.
Al zou in mijn geval het ziekenhuis ernstig geblunderd hebben
Ja hoor, wij doen het met peuter en simpele Hema luieremmer nog steeds. Geen last van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:46 schreef Unihipili het volgende:
Ohjee... Ik zocht nog iets voor het babyhoekje in onze slaapkamer. Licht schijnt er dan overdag wel recht op uit het zuiden. (Als ik daar het babyhoekje doe en niet in aparte kamer. Is dat een beetje te doen, poepluiers verschonen op je eigen slaapkamer?).
Hmm misschien leidt het wel af in eigen kamer. Kijk er dan recht tegenaan als ik op m'n linkerzij lig.
Uhuhquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja hoor, wij doen het met peuter en simpele Hema luieremmer nog steeds. Geen last van.
En Dalek luieremmer![]()
Ik zou hem pimpen met een gootsteenontstopper
Ik heb in week 27 ook bloed moeten laten prikken voor rhesus c negatief, maar heb daar tot nu toe nog niets van gehoord en zou ook niets horen als het 'goed' was. Ik vermoed dus dat het bij jou om D/d gaat? Zou sowieso 2 weken duren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:54 schreef Arja het volgende:
Q en nazil ik weet niet meer hoe het zat. Ik ben A positief en rhesus negatief en moest daarom bloedprikken in week 27. Maar of dat nou kleine c of d is weet ik niet?
Ik moest nog op ijzer prikken en verder niks.
Nazil ik plak ook 4 weken vakantie achter mijn verlof aan en ben weg van mei tot oktober. Dat klinkt echt heerlijk. Al moet ik mijn man eraan herinneren dat het ook weer geen baby vakantie is![]()
Ik moet een kind baren en daarvan herstellen en nog een verhuizing erachter aan.
Die eerste 4 weken vooraf kan ik me ook voorstellen dat ze zo voelen. Daarna niet meer zo denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:34 schreef Mariposas het volgende:
Verlof vóór baby voelde voor mij wel écht als vakantie aan! Zeker met het heerlijke weer dat het toen was!
Ik zou ook niks horen, pas bij de volgende afspraak maar heb toch gebeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in week 27 ook bloed moeten laten prikken voor rhesus c negatief, maar heb daar tot nu toe nog niets van gehoord en zou ook niets horen als het 'goed' was. Ik vermoed dus dat het bij jou om D/d gaat? Zou sowieso 2 weken duren.
Ik moet mijn man ook zo nu en dan herinneren dat het geen babyvakantie is.
Als Arja A positief is dan is dat Bloedgroep A met Rhesus D positief.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in week 27 ook bloed moeten laten prikken voor rhesus c negatief, maar heb daar tot nu toe nog niets van gehoord en zou ook niets horen als het 'goed' was. Ik vermoed dus dat het bij jou om D/d gaat? Zou sowieso 2 weken duren.
Ik moet mijn man ook zo nu en dan herinneren dat het geen babyvakantie is.
Ik snap dat ze het blijft. De combinatie van bloedgroepen weet ik niets van, maar ik weet dat het niet veranderdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als Arja A positief is dan is dat Bloedgroep A met Rhesus D positief.
Ik vermoed dat dit dus een test was op antistoffen rhesus c, die zijn er dus blijkbaar niet. Rhesus c negatief blijft Arja sowieso![]()
quote:Bij rhesus D antagonisme testen ze via jouw bloed hey bloed van je baby op bloedgroep, en dan krijg je eventueel preventief antistoffen zodat je ze zelf niet gaan maken. Voor rhesus c kan dat niet, dus dat is voornamelijk monitoring.
Ja nee dat was meer op wat Arja zelf zei, dat ze nog steeds rhesus c negatief was.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze het blijft. De combinatie van bloedgroepen weet ik niets van, maar ik weet dat het niet veranderd
[..]
Dat weet ik ook niet, er is verder vrij weinig bekend over het 'wat als' je antistoffen aanmaakt bij rhesus c negatief. Dat maakt het zo'n onzeker verhaal, terwijl er misschien helemaal niets is om je druk over te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee dat was meer op wat Arja zelf zei, dat ze nog steeds rhesus c negatief was.
Ik weet eigenlijk niet of ze baby's ook op rhesus c kunnen testen net als op Rhesus D?
Ik ben zelf A negatief en Melle is A (of O?) positief.
Medisch idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:03 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik zou ook niks horen, pas bij de volgende afspraak maar heb toch gebeld.
Vorige keer zeiden ze dat namelijk ook en toen waren mijn lab uitslagen nooit binnen gekomen en had niemand dat door en daarna bleken ze onvolledig en moest ik weer prikken. Dus dan hang ik toch maar de controle freak weer uit als er niks vanzelf goed gaat![]()
Dyre fijn verlof gewenst!
Ik kan me voorstellen dat dat wel als vakantie voelt.
Al ben ik in mijn geval dan volop bezig met regeldingen voor de verhuizing en dozen pakken. En ik lees hier ook vaker dat de baby eerder komt en er vooraf weinig tot geen verlof over is, dat kan ook nog een scenario zijn.
Hoe dan ook lijkt het me al heerlijk om zo lang niet met mijn werk en daarmee de problemen van anderen bezig te zijn, maar me lekker op mezelf en Emmy en onze toekomst te richten.
Gm waarom denk je dat je baby mocht gluren? Ben je medisch of is er een andere reden voor meer echos?
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee dat was meer op wat Arja zelf zei, dat ze nog steeds rhesus c negatief was.
Ik weet eigenlijk niet of ze baby's ook op rhesus c kunnen testen net als op Rhesus D?
Ik ben zelf A negatief en Melle is A (of O?) positief.
Grappig inderdaad, dat is precies wat ze mij verteld hebben. De folder van het RIVM stopt zodra er antistoffen ontdekt worden.. Daar wordt alleen 'eventueel extra echo's' genoemd als vervolgstap...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:41 schreef mignonne het volgende:
en ik blijf me er over verbazen dat verloskundigen zeggen dat er weinig over bekend is, het beleid is vrij duidelijk, via nascholingen gewoon gecommuniceerd en zo vreselijk ingewikkeld is het allemaal niet. Het is alleen wel zeldzaam dat er behandeling nodig is.
Het RIVM en Sanquin kunnen prima uitleggen wat er vervolgens gebeurt en ze zijn best okay bereikbaar telefonisch. (voor de vk bedoel ik hè!) Daar komt bij dat bloedgroep-immunisatie/rhesusantagonisme gewoon onderdeel is van de opleiding en het beleid komt dan ook aan bod. Verder lopen verloskundigen ook echostage bij de gynaecoloog en zien daar ook met enige regelmaat zo'n meting in de hersenen. Wat mij betreft zouden ze het dus wel degelijk gewoon moeten weten. Dan is het dus een gevalletje, komt zo weinig voor dus het is niet zo erg boeiend om je in te verdiepen. Prima, maar benoem dan naar mensen dat je er niet zo in thuis bent maar dat je het gaat uitzoeken voor ze. Doe ik ook wel eens als ik het echt niet weet, vinden mensen over t algemeen geen probleem omdat het ze uiteindelijk een beter antwoord oplevert.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Grappig inderdaad, dat is precies wat ze mij verteld hebben. De folder van het RIVM stopt zodra er antistoffen ontdekt worden.. Daar wordt alleen 'eventueel extra echo's' genoemd als vervolgstap...
Ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:55 schreef Kyara het volgende:
(Ik moest ook aan tts denken. Dat is echt zo bizar. Heb je dat gezien?)
Stumpersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:32 schreef Dyre het volgende:
Nee, het prikken ging eigenlijk in 1 keer redelijk goed, maar daarna besloot ze om de bloeddrukmeter aan dezelfde arm te doen, dus die heeft 3 kwartier lang iedere 10 minuten druk op dat vat gezet
potvergnorfquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:32 schreef Dyre het volgende:
Nee, het prikken ging eigenlijk in 1 keer redelijk goed, maar daarna besloot ze om de bloeddrukmeter aan dezelfde arm te doen, dus die heeft 3 kwartier lang iedere 10 minuten druk op dat vat gezet
Dikke vette disclaimer erbij natuurlijk maar ik kan je zo'n gymbal echt aanraden. Gewoon op zitten en een beetjr wiebelen vond ik zo fijn als ik heel veel pijn had of als er weer n zenuw klem zat...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:03 schreef Ereshkigal het volgende:
Hier inmiddels 16.4 weken!
Vanaf de 15 weken flink last van m'n bekken. Maar sinds t weekend is het echt knudde.
Vandaag had ik controle in t ziekenhuis en de gynaecoloog vroeg hoe t met de klachten ging... Toen ik zei dat het flink toeneemt zei hij... Dat dacht ik al te zien...
Mag dus donderdag naar de bekkenfysio. Ben heel benieuwd wat dat gaat doen.
Kleine doet het verder goed.
Vandaag te horen gekregen dat ik in principe gewoon mag bevallen en dat het zelf op gang mag komen ( tenzij baby t moeilijk krijgt) spannend maar ben blij dat daar nu duidelijk heid over is gegeven.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Mazou het volgende:
Even een egopost, we hebben vanavond de eerste echo gehad en alles was goed![]()
Maandag herkansingsecho. Hopelijk kan ik daarna wol gaan bestellen voor een babydekentje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:25 schreef Arja het volgende:
Ophelia ik vroeg me af of jullie intussen wel hebben kunnen zien of het een jongen of meisje wordt?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:36 schreef Mazou het volgende:
toen kwam daar toch een knippertje in beeld![]()
Ik las so als significant other en dacht lolwhut nu pasquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:44 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Congrats, Mazou!
Ik heb het dit weekend aan ouders en so verteld, en vandaag aan collega's op werk. Gek, niet meer ons geheimpje. Nu wordt het wel wat echter 😃
Jeetje meid! Niks gebroken?quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:26 schreef Amsel het volgende:
Wat fijn Mazou!
Verder veel gelezen maar weinig gereageerd, we waren dit weekend bij schoonouders in het buitenland. En ik prijs me zo gelukkig dat de zwangerschap me zo makkelijk afgaat, ik kon gewoon nog met dreumes op m'n ene heup en ingeklapte buggy aan m'n andere arm en zware handbagagetas door het vliegveld hobbelen zonder problemen. Terwijl m'n man alle andere zooi meezeulde hoor, niet dat die niets deedHoop dat ik me zo fit blijf voelen!
Daarbij helpt het dan niet mee dat ik vanochtend van de trap gevallen ben. Niet een treetje gemist en dat je dan op je kont eindigt, maar headfirst naar beneden gestort, met m'n hoofd tegen de voordeur gebotst, en verder allemaal spieren verdraaid in een poging m'n buik te beschermen. Dat is gelukt, dus daarover geen zorgen, maar ik was toch best geschrokken
GM hoe is het nu met jouw enkel?
Oh dank je voor de tip! Ga het morgen direct overleggen!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dikke vette disclaimer erbij natuurlijk maar ik kan je zo'n gymbal echt aanraden. Gewoon op zitten en een beetjr wiebelen vond ik zo fijn als ik heel veel pijn had of als er weer n zenuw klem zat...
Overleg t met je fysio of het kwaad kan, maar anders zeker het proberen waard...
https://www.medipreventiecentrum.nl/gymbal-75-cm-zitbal-grijs deze heb ik.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:31 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Oh dank je voor de tip! Ga het morgen direct overleggen!
Gewoon te koop bij sportwinkel ofzo?
Nee, blijkbaar stuiter ik goedquote:
Belasten op geleide van de pijn, wat in de praktijk toch neerkomt op even de kiezen op elkaar want soms heeft Saar mij toch echt nodig. Maar de pijn is wel wat minder nu, kijk uit naar vrijdag, tapequote:Op woensdag 30 maart 2016 12:33 schreef ikke_84 het volgende:
Amseldat is schrikken zeg. Nu alles helemaal stijf Door de val of valt het mee?
Gm balen hoor. Kan je er een beetje op staan of mag je dat even niet?
Knifty hoelang na je ontbijt heb je die 7.5 gemeten?
Onder de 10 lijkt me prima na het eten maar weet niet of dat voor zwangere anders is?
Mijn man is nu het nieuwe peuter bed aan het ophalenik ben helemaal blij!! Daarna gaan we echt aan de babykamer beginnen want na al die mooie foto's hier begint het nog harder te kriebelen om aan de slag te gaan
De goede maat is wel belangrijk! Wellicht even proberen bij je fysio Eresh.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
https://www.medipreventiecentrum.nl/gymbal-75-cm-zitbal-grijs deze heb ik.
Er staat op die site idd ook een maattabel... ik heb de 75 en ben 1.76mquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:11 schreef Sull het volgende:
[..]
De goede maat is wel belangrijk! Wellicht even proberen bij je fysio Eresh.
Gister de suikertest gehad, wat was het vies! Kokhalzen! Sindsdien maagzuurGelukkig was die wel goed.
Knifty, na de suikertest mag de glucose 10 zijn na een uur en na 2 uur 8,5. Misschien valt het voor jou ook mee.
Ik ging niet spugen maar wel bijna van mn stokje... heb uiteindelijk de test op een bed uitgelegen... Ben ook zo blij dat het deze keer dmv prikken mag.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:14 schreef kniftyhooker het volgende:
Ohhh en ik maar denken...
Heb dus ook sinds dien veel last van zuur. Ookal heb ik het binnen 45 min er weer uitgegooid.
Die dame vertelde mij ook gister dat er de laatste tijd wel regelmatig dames zijn die falen met het binnen houden.
Ze hebben in ons zkh sinds een paar maanden een ander drankje.
Ik vond het niet vies, maar werd er echt naar van.
Dat ligt natuurlijk wel aan de concentratie en de gebruikte referentiewaarden. Of lopen jullie in hetzelfde ziekenhuis?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:11 schreef Sull het volgende:
[..]
De goede maat is wel belangrijk! Wellicht even proberen bij je fysio Eresh.
Gister de suikertest gehad, wat was het vies! Kokhalzen! Sindsdien maagzuurGelukkig was die wel goed.
Knifty, na de suikertest mag de glucose 10 zijn na een uur en na 2 uur 8,5. Misschien valt het voor jou ook mee.
Nemen ze normaal zelf contact op voor een afspraak of moet je ze zelf bellen? Ik heb eigenlijk nog niks gehoord, geen idee of ze dan laat zijn of dat dat normaal isquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:20 schreef Chanty het volgende:
Stelletje brokkenpiloten hier!sterkte!
En een jompel voor de goede echo's
Hier net een afspraak gemaakt voor de intake kraamzorg over 3 weken!! Ze wenste me succes met de laatste loodjes, dat duurt nog even zeg. Ik vind het sowieso altijd zo negatief klinken.
Haha dat zou wat zijn 😂quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:37 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik las so als significant other en dacht lolwhut nu pas.
Bij mij nemen zij rond de 7e maand contact op om de intake in te plannen. Had vandaag een informatiepakketje binnen, met onder andere een folder dat borstvoeding goed is, en een folder dat roken slecht is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nemen ze normaal zelf contact op voor een afspraak of moet je ze zelf bellen? Ik heb eigenlijk nog niks gehoord, geen idee of ze dan laat zijn of dat dat normaal is
Dat snap ik wel; maar waarom moest die intake op korte termijn? Net of ik nog een ander bureau kan regelen 😂quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat zij een planning moeten maken?
Dat is op tijdquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kreeg dinsdag een telefoontje over de intake van de kraamzorg. Het moest op korte termijn; ze komt morgen al! Eeuhh, ik moet nog 6 weken werken, nog 10 weken voor ik uitgerekend ben; waarom op korte termijn?! Er is ook nog niets af hier; de kamer staat ook morgen nog in dozen op de babykamer 😂
Bij mij komen ze s avonds inderdaad! Ik werk gewoon 5 dagen in de week 😁quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is op tijd
Als ze mij vandaag zouden bellen, zou ik niet meteen morgen kunnen hoorOf ze moeten ook 's avonds langs willen komen.
Ik bedacht me net dat ik me helemaal niet kan herinneren of ik de kraamzorg nu al wel of geen adreswijziging heb gestuurd. Dus dat heb ik net alsnog maar even gedaan.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:06 schreef Quoi het volgende:
Die Miss_C en Chanty alweer toe aan de laatste loodjes!![]()
Amsel, jou gebeurt waar ik telkens bang voor ben. Pff, dat je er nog zo ongeschonden af bent gekomen, van die trap! Je zult wel spierpijn krijgen?
Even een spui-tje hoorDat het maar snel half april mag worden dan. Vergeet jezelf niet en pak je rust waar mogelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ah, als ze bellen dan komt het wel goed. Uiteindelijk, nadat ik ook meerdere keren het afgeschermde nummer heb genegeerd jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:38 schreef sprotje het volgende:
Hier was de intake voor 34 weken zwangerschap. Hier namen ze contact op, maar met afgeschermd nr (bleek later) en die neem ik bijna nooit opdus toen kreeg ik een mail of ik zelf even wilde bellen
Waarom is dat toch, dat mensen niet opnemen als je met een anoniem nummer belt? Dat probleem heb ik ook dagelijks (ik bel namelijk met een anoniem nummer vanaf mijn werk). En als mensen al opnemen zeggen ze niks, of alleen maar 'ja?' Dat deden we vroeger met die grijze draaischijven toch ook niet jongens...quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, als ze bellen dan komt het wel goed. Uiteindelijk, nadat ik ook meerdere keren het afgeschermde nummer heb genegeerd ja
Ik ben morgen 30 weken, kan nog even duren dus voordat ze langs willen komen.
Ik kreeg een mail met het verzoek om te bellenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nemen ze normaal zelf contact op voor een afspraak of moet je ze zelf bellen? Ik heb eigenlijk nog niks gehoord, geen idee of ze dan laat zijn of dat dat normaal is
Omdat afgeschermde nummers 9vd10 keer verkopers zijn... en daar heb ik geen zin in, ik heb een voicemail dus als je iets aan mij kwijt moet, spreek in en dan bel ik je wel terug.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waarom is dat toch, dat mensen niet opnemen als je met een anoniem nummer belt? Dat probleem heb ik ook dagelijks (ik bel namelijk met een anoniem nummer vanaf mijn werk). En als mensen al opnemen zeggen ze niks, of alleen maar 'ja?' Dat deden we vroeger met die grijze draaischijven toch ook niet jongens...
sorry, totaal niet topicgerelateerd maar ik snap dit gewoon niet zo goed
Is dat echt zo? Gebeurt mij dus echt nooit, dankzij dat bel-me-niet register. En wij spreken weer geen voicemails in zonder naam (als het nummer niet klopt of toch een familielid is dan gaat het ze niets aan dat iemand van de huisartsenpraktijk belde), dus dat kan de communicatie behoorlijk stagneren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:59 schreef Amsel het volgende:
Omdat mensen met een anoniem nummer je meestal iets proberen aan te smeren waar je niet op zit te wachten
Ja gebeurt mij dus ook regelmatig ondanks inschrijven in dat bel me niet gebeuren. Maar ik herken ook je frustratie. Ik spreek idd ook niet in als er geen naam genoemd wordt op de voicemail vanwege privacy. En soms blijf je dan bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Gebeurt mij dus echt nooit, dankzij dat bel-me-niet register. En wij spreken weer geen voicemails in zonder naam (als het nummer niet klopt of toch een familielid is dan gaat het ze niets aan dat iemand van de huisartsenpraktijk belde), dus dat kan de communicatie behoorlijk stagneren.
Maar goed, sorry voor deze offtopic onderbreking, jullie zwangerschappen zijn wel iets belangrijker dan mijn kleine werkfrustratie
dat inderdaad. het wel minder geworden het bel-me-niet register, maar blijft nog steeds dat afgeschermde bellers meestal verkopers zijn. en tja ik snap van bepaalde bedrijven ook niet waarom ze zo nodig anoniem moeten bellen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Omdat afgeschermde nummers 9vd10 keer verkopers zijn... en daar heb ik geen zin in, ik heb een voicemail dus als je iets aan mij kwijt moet, spreek in en dan bel ik je wel terug.
Ooooh dat laatste!! Ik moet nog zo'n sticker. Ik word gek van de collectes en colportage hier. En ze bellen allemaal ofwel aan rond etenstijd ofzo, ofwel als het laat en al donker is. Ik vind dat zo enorm niet relax om de deur s avonds in t donker nog open te moeten doen /mietjequote:Op woensdag 30 maart 2016 23:01 schreef Elleska het volgende:
[..]
dat inderdaad. het wel minder geworden het bel-me-niet register, maar blijft nog steeds dat afgeschermde bellers meestal verkopers zijn. en tja ik snap van bepaalde bedrijven ook niet waarom ze zo nodig anoniem moeten bellen.
net als een onverwachte deurbel bij mij 9 van de 10x een verkoper is die het stickertje "geen verkopers" vertikt te lezen. dan ga ik me ook niet naar de deur haasten.
Maar je doet wel open toch? En dan zeg je nee, en dan doe je weer dicht. Zo doe ik dat ook met ongewenste bellers.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:01 schreef Elleska het volgende:
[..]
dat inderdaad. het wel minder geworden het bel-me-niet register, maar blijft nog steeds dat afgeschermde bellers meestal verkopers zijn. en tja ik snap van bepaalde bedrijven ook niet waarom ze zo nodig anoniem moeten bellen.
net als een onverwachte deurbel bij mij 9 van de 10x een verkoper is die het stickertje "geen verkopers" vertikt te lezen. dan ga ik me ook niet naar de deur haasten.
Ik heb ook zo'n sticker idd maar soms denk ik dat we hem beter op a4 formaat kunnen ophangen...quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:01 schreef Elleska het volgende:
[..]
wanneer je wel iets wil doneren maar niet aan de deur kan ik je de goededoelensticker aanraden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ooooh dat laatste!! Ik moet nog zo'n sticker. Ik word gek van de collectes en colportage hier. En ze bellen allemaal ofwel aan rond etenstijd ofzo, ofwel als het laat en al donker is. Ik vind dat zo enorm niet relax om de deur s avonds in t donker nog open te moeten doen /mietje
heel eerlijk? lang niet altijd. ligt eraan of het me uitkomt of niet. verkopers zijn heel goed in het aanbellen op ongelegen momenten. bijvoorbeeld net met een brak lichaam op de bank of op bed liggen nodigt niet echt uit om netjes 'nee' te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:09 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Maar je doet wel open toch? En dan zeg je nee, en dan doe je weer dicht. Zo doe ik dat ook met ongewenste bellers.
Wat fijn!! En ja, GUO = Geavanceerd Ultrageluid Onderzoek.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:50 schreef Miezziej het volgende:
Gister in het ziekenhuis geweest voor de GUO (zo heet het toch?). Alles was, op de navelstreng na, gewoon prima!
Nou dát dus! Het voelt echt als een soort inbreuk op mn privéleven ofzo. Ga weg met je goede doelen, ik wil daar niet actief voor benaderd worden en helemaal niet via semi-agressieve studenten die op commissie werken en dan komen met uitspraken als "maar gunt u zieke kinderen dan geen leuke dag?" (antw: nee, zo ben ik, doeiquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:45 schreef Arja het volgende:
Het bel me niet register werkt niet als er een bedrijf belt waar je klant bij bent, of bent geweest.
Zo irritant. Zo kan ziggo me maandenlang een paar keer per week bellen met geheim nummer, zonder dat ze het opgeven. Ik kan me daar echt gestalked door voelen.
Ik doe de deur ook niet open als ik geen bezoek verwacht. Ik kan dat echt als een inbreuk op mijn privacy ervaren om thuis ongevraagd lastig gevallen te worden. Ik heb geen zin om op te staan als ik lig te luieren op de bank en ik laat mijn eten niet verbranden om naar de deur te rennen en ik trek ook niet snel een ochtendjas aan als er gebeld wordt tijdens het douchen. En ik neem niet om 22 uur s avonds een pakketje aan, ook niet als je na het 3 keer aanbellen nog keihard op mijn raam klopt.
Ik vind dat zo irritant. Want ik blijf me ondertussen wel afvragen wie of wat het was![]()
Even iets anders: ik hoest al sinds zaterdag de longen uit mijn lijf en heb er rugpijn van. In bed doe ik al dagen geen oog dicht hierdoor. Ik voel me uitgeput..
Maar volgens mij is er niks dat je als zwangere hier tegen kunt nemen? Ik ma zelfs geen strepsils zei de apotheker. Ik heb een homeopatisch hoestdrankje maar dat helpt niet.
En door het hoesten krijg ik weer nog meer maagzuur. Die antagel werkt wel iets beter dan rennies
He gadver, dat hoesten is echt niet tof! Ik heb het een paar weken geleden gehad en zowel VK als huisarts gaven aan dat je daar als zwangere niks voor kon krijgen. Paracetamol tegen de eventuele spierpijn (of andere malaise) en eventueel een verzachtende tijmsiroop. Maar dat deed bij mij niet zoveel. Sowieso had ik een productieve hoest (hoestte heel veel slijm op) en dan wil je de hoestprikkel eigenlijk niet onderdrukken. Maar iets wat het slijm oplost, waardoor je er sneller vanaf bent, mocht ik dus ook niet gebruiken. Het heeft me uiteindelijk een gekneusde rib en veel rugpijn opgeleverdquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:45 schreef Arja het volgende:
Het bel me niet register werkt niet als er een bedrijf belt waar je klant bij bent, of bent geweest.
Zo irritant. Zo kan ziggo me maandenlang een paar keer per week bellen met geheim nummer, zonder dat ze het opgeven. Ik kan me daar echt gestalked door voelen.
Ik doe de deur ook niet open als ik geen bezoek verwacht. Ik kan dat echt als een inbreuk op mijn privacy ervaren om thuis ongevraagd lastig gevallen te worden. Ik heb geen zin om op te staan als ik lig te luieren op de bank en ik laat mijn eten niet verbranden om naar de deur te rennen en ik trek ook niet snel een ochtendjas aan als er gebeld wordt tijdens het douchen. En ik neem niet om 22 uur s avonds een pakketje aan, ook niet als je na het 3 keer aanbellen nog keihard op mijn raam klopt.
Ik vind dat zo irritant. Want ik blijf me ondertussen wel afvragen wie of wat het was![]()
Even iets anders: ik hoest al sinds zaterdag de longen uit mijn lijf en heb er rugpijn van. In bed doe ik al dagen geen oog dicht hierdoor. Ik voel me uitgeput..
Maar volgens mij is er niks dat je als zwangere hier tegen kunt nemen? Ik ma zelfs geen strepsils zei de apotheker. Ik heb een homeopatisch hoestdrankje maar dat helpt niet.
En door het hoesten krijg ik weer nog meer maagzuur. Die antagel werkt wel iets beter dan rennies
Oh goed nieuws dus! Goede kuur ben je mee bezig danquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kon even binnenvallen (no worries, je hoeft niets te kopen)
Het bloedzakje is 1 cm kleiner geworden in 1,5 week, het hartje klopt nog fijn en ik zag piiiiepkleine handjes en voetjes <3 Dus we gaan verder met een Netflixkuur
en over twee weken kijken of de boel weer kleiner is geworden.
Yay!!quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kon even binnenvallen (no worries, je hoeft niets te kopen)
Het bloedzakje is 1 cm kleiner geworden in 1,5 week, het hartje klopt nog fijn en ik zag piiiiepkleine handjes en voetjes <3 Dus we gaan verder met een Netflixkuur
en over twee weken kijken of de boel weer kleiner is geworden.
Ja rond de 20 weken nam het af zei vk. Ik wist ook van niks, maar het halve lijstje symptomen op internet kan ik afstrepenquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:30 schreef Quoi het volgende:
Goede nieuwtjes!
Room, heel erg fijn dat het is afgenomen. Toch een pak van je hart.
Nazil, erg blij voor jouWat was dat schrikken! En binnenkort zakt progesteron af ja? (ik moet meer gaan lezen) Ik vermoed dat ik overgevoelig ben voor dat hormoon nl
Dus: fijn
Op naar de 20 weken.
Ik duik weer even mijn werkcocon in![]()
Hoezo braaf babyneusspray? Xylo neusspray mag gewoon volgens voorschrift gebruikt worden tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben in deze zwangerschap al 3x flink verkouden geweest. Overdag heb ik braaf de baby-neusspray gebruikt, als ik ga slapen wil ik graag slapen dus heb ik gewoon de normale neusspray gebruikt. Zodat mijn neus open bleef tijdens het slapen. Als ik slecht slaap heeft de baby daar ook last van; dus ik vind dat het geen kwaad kan dan even zoiets te nemen. Maar ik gebruikte het zeker niet de hele dag. Probeerde ook iedere avond voor het slapen gaan lekker heet te douchen en mn neus leeg te snuiten. Dat hielp ook een hoop. Hoesten heb ik geen last van gehad, dus daarmee ging ik gewoon slapen. En voor mijn maagzuur helpt Rennie en niet teveel eten in de avond.... Dan heb ik 's morgens wel mega-honger maar niet veel eten in de avond (heb er eind van de dag meest last van) helpt mij.
Zeg nu we er toch zijnquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hoezo braaf babyneusspray? Xylo neusspray mag gewoon volgens voorschrift gebruikt worden tijdens de zwangerschap.
Ik ben geen expert maar ik heb mij dat vorige keer afgevraagd en zoals ik het heb onthouden ( disclaimert wbm geheugenquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:41 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Zeg nu we er toch zijn
Wat is de huidige mening over softijs? Zo met de lente op komst, enzo. Ik wordt heel verdrietig hormonaal als ik van de zomer geen softijsje mag eten in Dwingeloo (deed ik als kind altijd met paps en mams <3)
Haha dat wist ik niet. Wat een gekloot voor niks 😂quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hoezo braaf babyneusspray? Xylo neusspray mag gewoon volgens voorschrift gebruikt worden tijdens de zwangerschap.
Oh sorry ik was weer wegquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:41 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Zeg nu we er toch zijn
Wat is de huidige mening over softijs? Zo met de lente op komst, enzo. Ik wordt heel verdrietig hormonaal als ik van de zomer geen softijsje mag eten in Dwingeloo (deed ik als kind altijd met paps en mams <3)
Het risico bij zalm en rauwe melk is beduidend groter dan bij vleeswaar en pannenkoeken bijvoorbeeld. Daarom worden die twee wel bij het voedingsadvies besproken en de andere twee niet. Softijs hangt er een beetje tussen in. Waar het idd om gaat is dat de machine goed schoongemaakt wordt én dat de softijs niet te lang staat. Je hoeft dus niet per se alleen maar langs de mac maar gewoon je gezond verstand raad ik zelf altijd aan. Als je 100% zekerheid wilt moet je het helemaal ontwijken, maar als je bij een zaak komt die schoon is en een goede doorloop heeft dan valt het met dat risico wel mee.quote:Doordat Listeria monocytogenes ook bij lage temperatuur (vanaf 3°C) groeit, is het bewaren van langdurig gekoelde consumptieartikelen risicovol. Infecties ontstaan vooral via het eten van voedsel dat besmet is met Listeria. Voorbeelden van risicoproducten zijn: zachte kazen zoals brie en camembert die met ongepasteuriseerde melk zijn bereid, paté en andere vleeswaren, gerookte of gemarineerde vis, gerookte mosselen, ongepasteuriseerde melk, kant-en-klare pannenkoeken en softijs.
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:59 schreef Roomsnoes het volgende:
Ligt er natuurlijk ook net aan welk seizoen het is bij de mac, en waar ie ligt
Dat van vleeswaren en kaas wist ik idd, maar dat het voor kant en klare pannenkoeken gold, wist ik niet! Nou zijn die ook niet te vreten verder, dus da's voor mij geen risico.![]()
Ik maak tzt wel een overweging als ik voor de tent sta. 'T Is dan midden in de zomer midden in een toeristisch dorp, dus dat zal wel loslopen. Ik gun me er 1, denk ik (mits degelijke zaak)
Dank voor je antwoord!
Dat zal het zijn, jaquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
preciesde ijskraam hier op het dorp zou ik in de zomer ook wel aandurven, wachtrijen van een half uur
omloop genoeg.
En de Mac zou strakke schoonmaakprotocollen hebben waarbij alle machines dagelijks gereinigd worden, maar goed daar moet je ook maar op vertrouwen idd, en het betekent nog niet dat andere tenten gelijk ransbakken zijn
En die pannenkoeken ja! Misschien gaan ze er van uit dat weldenkende mensen die sowieso niet eten?
Of dat je die goed verhit voor consumptie? Wat met softijs minder praktisch is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:05 schreef mignonne het volgende:
En die pannenkoeken ja! Misschien gaan ze er van uit dat weldenkende mensen die sowieso niet eten?
hehequote:Op donderdag 31 maart 2016 22:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Of dat je die goed verhit voor consumptie? Wat met softijs minder praktisch is.
Je hebt bij softijs (en milkshake) machines een bovenste deel waar de mix bewaard wordt bij 3-5 graden en een onderste deel waar er ijs en milkshake van gemaakt wordt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
hehetrue story.
Hoewel ik ook zou verwachten dat softijs doorgaans wel onder 3 graden boven nul is en het risico dus sowieso erg beperkt is daarmee. Ik zou me in die gevallen drukker maken om milkshakes geloof ik.
Haha, ik kan het me voorstellen! Heel erg veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen. Have fun!quote:Op vrijdag 1 april 2016 06:50 schreef Quoi het volgende:
Hihi. Veel plezier strakjes Vivi
Ik zit weer achter mijn bureautje hoorNa er gister om een uur of elf mee op te zijn gehouden
![]()
Vannacht was verre van ideaal, vanwege een opgeblazen ballonbuik (zo noem ik het maar). Gelukkig voelt het nu wat beter. Goed nieuws: voor de lunch houd ik ermee op en vertrekken we een weekendje richting Valkenburg.
ha kijk!quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:59 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Je hebt bij softijs (en milkshake) machines een bovenste deel waar de mix bewaard wordt bij 3-5 graden en een onderste deel waar er ijs en milkshake van gemaakt wordt.
Bel maar gewoon eventjes met de 06 lijn. Het is geen spoednummer, het is een dienstnummer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:11 schreef Nazil het volgende:
Ik wals weer even binnen. Vannacht weer bloeding gehad. Niet zo erg, maar toch. Hoort niet met 18 wkn. Alleen wilde ik net tijdens het spreekuur even vk bellen maar zie dat er geen spreekuur is vandaag.... Afwachten tot maandag of spoed nummer bellen? Spoed is het natuurlijk niet (meer), het is ook direct gestopt maar ik vind het niet fijn. Wil toch wel weten waar dat elke keer van komt eigenlijk.
Heb inderdaad even gebeld, ze gaat de poli bellen of ik een echo kan krijgen. 20 weken echo is over anderhalve week maar vind ik nog te lang in dit geval. Ze denkt dat het de baarmoedermond is en dat denk ik opzich ook wel, maar goed is het niet en lekker zit het mij ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bel maar gewoon eventjes met de 06 lijn. Het is geen spoednummer, het is een dienstnummer.
Het zou kunnen dat je placenta over of vlakbij de uitgang ligt en dan zie je wat vaker bloedingen. Op zich is dat niet heel erg maar je schrikt je natuurlijk een ongeluk. Daarnaast moet je sowieso wel echt met de 06 bellen als het zoveel is als een menstruatie bijvoorbeeld.
Precies, gewoon ff laten checken in dat gevalquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:25 schreef Nazil het volgende:
[..]
Heb inderdaad even gebeld, ze gaat de poli bellen of ik een echo kan krijgen. 20 weken echo is over anderhalve week maar vind ik nog te lang in dit geval. Ze denkt dat het de baarmoedermond is en dat denk ik opzich ook wel, maar goed is het niet en lekker zit het mij ook niet.
Ja ik wilde dus de assistente bellen maar blijkbaar werken ze helemaal niet op vrijdag. En ookal is het bloeden gestopt, ik ken mijzelf want van vorige week die bloeding knaagde ook nog steeds aan mij. Morgen moet ik ook nog werken (fysiek werk) dus dan is het ook wel fijn dat je weet dat het niks ernstigs is en dat ik met werk niks fout kan doen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Precies, gewoon ff laten checken in dat geval
Als stelregel voor die 06 kun je hetzelfde aanhouden als met de huisartsenpost in principe hè. Als het tot de volgende controle kan wachten dan wacht je tot de volgende controle. Als de praktijk telefonisch spreekuur heeft dan weeg je af of je je goed voelt bij afwachten tot het telefonisch spreekuur. En in andere gevallen bel je dus naar de 06. Maak je je ongerust of blijft iets aan je knagen, gewoon ff bellen dus. En weet je het echt niet dan kun je ook gewoon de assistente bellen (als de praktijk die heeft) om te overleggen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 07:31 schreef snoenk het volgende:
Spannend toch weer en veel plezier ViviRAWRS.
quote:
Echo was goed! Precies gegroeid volgens schema (4,08 cmquote:
hebben ze geen zwangerschapsmassage? Gewoon even bellen, denk dat ze wel een oplossing hebben. Lijkt mij heerlijk zo'n massage!quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:24 schreef Quoi het volgende:
Nazil, fijn dat je terecht kunt. Liefst had je dit vanmiddag gehad natuurlijk. Bij twijfel niet werken hè? Gewoon lekker rustig aan doen.
Mijn meneer loopt morgen een hardloopwedstrijd en die start en finisht bij Thermae2000. Omdat ik erg toe ben aan ontspanning, kwam ik even op een idee.... Maar mijn idee over een evt massage slaat natuurlijk nergens op. Ik kan niet eens op zo'n massagebank liggen natuurlijk
Wat stom van dat bloedverlies.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:36 schreef Nazil het volgende:
Ik begin morgen gewoon met werk en zie wel waar ik eindig. Lukt het, dan lukt het en zo niet dan hebben ze pech.
Als je bloedverlies hebt, hoef je echt geen sorry te zeggen als je de vk belt! Hopelijk snel een geruststelling.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:07 schreef Nazil het volgende:
Begin volgende week echo. En de week erna 20 weken echomaar ja. Nog een week wachten doet voor mijn gemoedsrust ook niks.
Ik zei nog, sorry voor het bellen. Maar ze vond het niet erg, ze had ook gezegd dat ik moest bellen als het weer gebeurde.
Door jou ben ik gaan Googlen op wat in de buurt voor vanmiddag eventueelquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:43 schreef Quoi het volgende:
Ik ga eens zoeken naar zo'n zwangerschapsarrangement. Nogal last-minute, want het is morgen, maar wie weet
Ja nog anderhalve week is dan lang hoor! Gewoon na laten kijken alvast hoor, gestrest blijven is ook niet goed.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:07 schreef Nazil het volgende:
Begin volgende week echo. En de week erna 20 weken echomaar ja. Nog een week wachten doet voor mijn gemoedsrust ook niks.
Ik zei nog, sorry voor het bellen. Maar ze vond het niet erg, ze had ook gezegd dat ik moest bellen als het weer gebeurde.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijn dat je begin volgende week terecht kan Nazil. Vervelend die onzekerheid.
Ik heb geen baby in mijn buik... maar een beer..![]()
S. Heeft mama een baby in de buik? Nee!
Krijg jij een zusje? Nee!
Krijg jij een broertje? Nee!
Een leeuw dan? Nee!
Een beer? JA WAAAAAAH...
Mijn gedachte. En het zwemt nog steedsquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In den beginne was het ook nog een soort visje. Ik reken het goed
En dan zit je tegen mij te zeggen dat ik rustig aan moet doenquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:09 schreef Quoi het volgende:
Goed. Alweer een kromme rug en een harde buik. Zo blij dat ik binnenkort gas terug neem. Dat werken (in deadlines en sprintjes) dat gaat gewoon ff niet. Wat ik heb opgeleverd is ook verre van maximaal, maar ik moet het gewoon maar even accepteren![]()
En nu tas inpakken, huis netjes achterlaten (voor de poezenoppas), douchen, eten en weg. Ik wil slaaaaaaaapen
![]()
Of om in Spinvis termen te blijven: Ik wil alleen maar zwemmen![]()
Vanaf maandag, vooral.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:21 schreef Quoi het volgende:
I know. Ik ga me dan ook vanaf nu aan mijn eigen advies houden
tot maandag![]()
Dan zou ik in het geval dat het zo zou zijn, ook je ouders dat nieuws laten brengen...quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
Godsammeblijkt dat mijn ouders aan mijn oom en tante (christelijk en nabestaanden van een volwassene met Down, het was zijn broer) hebben verteld van de zwangerschap. Als wij de zwangerschap zouden afbreken vanwege Down of een andere trisomie hoeven uitgerekend zij dat niet te weten. Wel leuk dat mijn ouders zo enthousiast zijn dat ze het niet voor zich kunnen houden, maar zo hadden we het niet afgesproken.
Dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:23 schreef Fien10 het volgende:
Hier vandaag 23 weken. En ik voel me zo goed! Ik zit heel lekker in m'n vel en de baby schopt er zo nu en dan gezellig op los. Gisterenavond nog even 10 kilometer gewandeld nu het langer licht is buiten. Vandaag lekker aan het genieten van een vrije dag en morgen ga ik naar de babypark om weer wat dingen in te slaan voor de beeb. Van mij mag deze periode best nog even duren want ik geniet volop!
Dat klinkt ook al zo fijn!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:21 schreef Molo het volgende:
Goed nieuws allemaal hier
Wij zitten hier lekker jn Portugal en wat zijn de mensen lief en aardig hier
Mooie lmgeving, heerlijk eten (gegrilde octopus, vis, vleesjes, groenten en fruit, hmmmm, álles is lekker) en ik krijg superlekkere sapjes ipv wijn
Aanrader veur den zwangeren vrouwmensch![]()
Oei, dan moet je wel geschrokken zijn! Dat wil je in niet-zwangere toestand al niet horen, laat staan nu...quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:25 schreef kniftyhooker het volgende:
Fijn dat het goed gaat nazil!
Veel plezier bij baby kijken Viva!
Softijs heb ik ook zo nu en dan wel gehad bij de eerste. Ook wel s een milkshake. Maar nu zij er is kom ik eigenlijk nooit meer bij een snackbar. Wel van het weekend lekker schepijs gehaald. Was zulk fijn weer!
Man komt gister middag thuis, verteld ie doodleuk dat ie sochtends bijna een onderdeel was van een groot ongeluk waarbij een vrachtwagen en 5 auto's bij betrokken waren. Een auto kwam in de berm en gaf een ruk aan het stuur... Nooit doen!
Anyway, dik huilen natuurlijk. Sommige dingen kun je beter niet of met een beetje tact tegen een zwangere zeggen.
Oh wat fijn!quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
Echo was goed! Precies gegroeid volgens schema (4,08 cm), dus UD blijft hetzelfde. Baby heeft al bewegende armpjes en beentjes joh, nohh!
Fijn dat je zo snel een echo kunt krijgen. Bloedverlies is gewoon niet tof en dan is het wel zo fijn als ze snel kunnen zien waar het vandaan komt..quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:07 schreef Nazil het volgende:
Ja ik geloof dat ik me er wel een voorstelling van kan maken en het is alles behalve tof... Gelukkig werd het na een week of anderhalf bij mij wel beter en inmiddels hoest ik helemaal niet meer. Helpt het rechtop slapen wel wat, krijg je wel voldoende rust uiteindelijk? Wordt het hoesten al wat minder?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:12 schreef Arja het volgende:
Wat een goede berichten hier allemaal.
En miss C thanks. Jij weet geloof ik hoe ik me nu voel.
Ik "slaap" al bijna rechtop zittend met veel kussens.
Hoe is het met je rib?
He bah, dat is niet tof! Sowieso lullig als ouders het niet voor zich houden (hoe enthousiast ze ook zijn, ik vind niet dat ouders degenen zijn om het nieuws de wereld in te gooien...), maar in dit geval helemaal vervelend en pijnlijk..quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
Godsammeblijkt dat mijn ouders aan mijn oom en tante (christelijk en nabestaanden van een volwassene met Down, het was zijn broer) hebben verteld van de zwangerschap. Als wij de zwangerschap zouden afbreken vanwege Down of een andere trisomie hoeven uitgerekend zij dat niet te weten. Wel leuk dat mijn ouders zo enthousiast zijn dat ze het niet voor zich kunnen houden, maar zo hadden we het niet afgesproken.
Ja irritant hequote:Op vrijdag 1 april 2016 12:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Nu met bijna 16 weken zwanger kan ik wel merken dat het hele huis in een paar uur poetsen licgamelijk iets meer vergt zullen we maar zeggen
Ja daar ben je danquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:26 schreef sproetjes het volgende:
Ik kom me hier voorzichtig melden. Vandaag de eerste echo gehad, met een mooi knipperend hartje op 7 weken en 6 dagenen een ud van 12 nov!
Wat fijnquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Echo was goed! Precies gegroeid volgens schema (4,08 cm), dus UD blijft hetzelfde. Baby heeft al bewegende armpjes en beentjes joh, nohh!
Jaa bijna verlof! Voor mijn gevoel moet ik ook nog zoveel voor die tijd. En er staan ook nog een aantal leuke werk dingen gepland voor tijdens mijn verlof dus ergens vind ik het ook jammer dat ik daar niet bij ben.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:01 schreef Arja het volgende:
Welkom sproetjes en gefeliciteerd!
Mensen die nu zwanger raken, zijn dan zeker alweer uitgerekend in december. Jeetje. Wat gaat de tijd snel! En dan komen er alweer 2017 babies.
Nazil wat een schrik. Goed dat je hebt gebeld. En een massage klinkt als een goed idee.
Miss C bijna verlof! Ik ben ook al aan het aftellen, maar moet nog belachelijk veel doen voor die tijd en ben nu ook nog eens ziek. Fijn dat je geen last meer hebt van die spier.
Het rechtop slapen gaat redelijk, maar ik slaap maar max 2-3 uur achter elkaar en stik daarna in een hoestbui. Als ik geluk heb slaap ik daarna nog 1-2 uur.
Super!quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoi allemaal.
Ben al geruime tijd FOK!er en sinds een jaar of twee stiekem lurkende in OUD.
Mijn vriendin waar ik al 12 jaar gelukkig mee ben heeft na 3 jaar kinderwens en intensief oefenen eindelijk over een test gepist die positief bleek. Tot 3 keer toe.
Ik word papa. En ik ben blij.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Mijn vriendin waar ik al 12 jaar gelukkig mee ben heeft na 3 jaar kinderwens en intensief oefenen eindelijk over een test gepist die positief bleek. Tot 3 keer toe.
Ik word papa. En ik ben blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |