Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef Molo het volgende:
Arja, kun je niet gewoon rennies of gaviscon ofzo gebruiken?
Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!quote:Op zondag 27 maart 2016 23:38 schreef Arja het volgende:
[..]
Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.
En jouw kind is ook een aubergine en komt misschien al over 84 dagen![]()
Welkom in het derde trimester
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet evenmin als een geboortekaartje.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!
Ja ik weet het
Bizar idee. Scheelt wel dat babykahier dus nu praktisch af is, voelt nu ook alsof we wel klaar zijn voor als de baby komt. Niet dat die nu al moet komen maar toch
En verlof gaat ook mega opschieten, vind je niet?
Ja zelfde hier, maar joh, dat zien we bij de 30-weken echo wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet.
Antagel ken ik nog niet, ik zal eens kijken.
quote:Op maandag 28 maart 2016 08:41 schreef Nazil het volgende:
Twinkle ik denk niet dat ze het erg vinden als je het uitlegt, hoor. Gewoon doen!
Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam volledig kwijt. Gisteren ontzettend rugpijn dus dacht meteen dat het mis was. Kan dingen moeilijk relativeren. Het was gisteren zelfs zo erg dat ik dacht, mocht dit misgaan doe ik het nooit meer weer. Ik ben klaar met die onzekerheid, ik wil genieten maar het lukt mij niet. Donderdag gelukkig controle bij vk, dan maar eens over hebben.
Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:37 schreef Soof-87 het volgende:
Wat weten veel mensen hier het geslacht! Zijn er nog mensen voor wie het een verrassing blijft?
Net zoals bij mij?
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalquote:Op maandag 28 maart 2016 15:02 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.
Het valt me trouwens nog mee hoe weinig roze ik heb geshopt, maar toch wel uitgesproken meisjeskleding.
Woensdag wordt het wiegje bezorgd en ga ik hem vast klaarzetten. Ik heb al een ladekast leeggemaakt, waar nu haar kleding in ligt zolang we nog niet verhuisd zijn. En ik geloof dat we ook uit het geboortekaartje zijn.
Woensdag gaan we verder met de hypotheek.
Het begint ergens op te lijken.
Ik zou het best een verrassing willen laten zijn, want ik ben erop tegen hoe (bewust of onbewust) meisjes meteen in het hokje roze & zoet gestopt worden en jongens in het hokje blauw & stoer.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalBovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
Ik heb dus ook niet veel roze, maar wel bv polkadots of zo en dat vind ik wel echt voor meisjes. Of bloemetjes. Of jurkjes.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraalBovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
Wij wilden het vooraf ook niet weten en ik heb echt heel veel extra echo's gehad ivm te klein kindje. Iedere echo hebben wij het vooraf voor de zekerheid even gezegd en we werden altijd netjes op tijd gewaarschuwd weg te kijken als de gyn bijv de benen wilde meten.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker om ff te slapen!quote:Op maandag 28 maart 2016 17:04 schreef Molo het volgende:
Oh ja, geboortekaartjes![]()
Daar moet ik ook nog eens voor gaan kijken.
Halve dag geslapen hier, maar had het nodig
En wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!
Vertrouwen in lijf klinkt herkenbaar. Ik heb niet zo zeer angst, maar ben wel retebewust van alles wat er gebeurt in mijn lijf en wat er kan gebeuren. Het is zo klein en kwetsbaar nog.
-edit- en terwijl ik dit typ krijg ik net een soort kickbokstrap tegen mijn navel aan van mevrâh
Omdat die mini kleertjes zo super schattig zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel lekker om ff te slapen!
Wij zijn van de week ook begonnen met geboortekaartjes kijken. Maar er is zoveel dat ik het gewoon even niet weet. We weten alleen dat het geen foto kaart gaat worden. En dat we geen vrolijke diertjes en cartoons willen. Maar dan blijft er nog steeds veel over
En de babykamer is zo goed als af![]()
![]()
Alleen nog gordijnen (zijn besteld) en een lamp (geeeeeeen idee...). Maar de meubels staan in elkaar en op de juiste plekNu kan ik babyspullen gaan wassen
![]()
Waarom word ik blij van het idee dat ik kan gaan wassen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij wilden het juist heeeeel graag weten van tevoren. We zijn allebei veel te nieuwsgierig. En ik vind het super leuk dat we nu een echte meisjes kamer hebben met kleur in plaats van alles neutraal (ik zie dan toch bij veel mensen dat de kamer grijs wordt en dat leek ons gewoon echt niet leuk).
En nu ik weet dat het een meisje is, heb ik dus ook al een manicure setje voor haar in huis.Want de dochter van een nagellak addict kan natuurlijk niet zonder een eigen setje
Ondanks dat wij bij de eerste het geslacht wisten hebben we een neutrale kamer gemaakt waar straks de baby heen gaat. Twee muren zijn fris lentegroen, de andere twee wit met op de grote wand in zwart een jip en janneke muurschilderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij wilden het juist heeeeel graag weten van tevoren. We zijn allebei veel te nieuwsgierig. En ik vind het super leuk dat we nu een echte meisjes kamer hebben met kleur in plaats van alles neutraal (ik zie dan toch bij veel mensen dat de kamer grijs wordt en dat leek ons gewoon echt niet leuk).
En nu ik weet dat het een meisje is, heb ik dus ook al een manicure setje voor haar in huis.Want de dochter van een nagellak addict kan natuurlijk niet zonder een eigen setje
Hier alles behalve een grijze babykamer. Er is gelukkig ook heel veel meer dan dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ie op zn kamer slaapt![]()
:)
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:04 schreef mignonne het volgende:
Ik promoot nog effe het übertoffe behang wat we oo A. zn kamertje hebbenkost geen hol ook, 8.95 per rol van hornbach. Ik vind em leuk voor een neutraal kamertje
Oh wow, dat is wel heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ie op zn kamer slaapt![]()
![]()
Dit!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel heel gaaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
co-sleeper. Hij slaapt s nachts naast me en overdag op of bij/naast me.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit!
Waarom slaapt hij daar eigenlijk niet dan?
Ah ok, nog te mini voor eigen kamerquote:Op maandag 28 maart 2016 18:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
co-sleeper. Hij slaapt s nachts naast me en overdag op of bij/naast me.
Kortom, dit is zn dressingroom voorlopig
Leuk!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:21 schreef Nazil het volgende:
Noem ons idioot: wij zijn ook al een heel eind met het kamertje. We zijn hier 4 jaar geleden komen te wonen en hebben toen alles aangepakt, dus de vloer en het behang op de muur waren nog prima. We hebben een muursticker besteld die 1 muur helemaal bestrijkt en die hebben wij opgeplakt en dat ziet er zo vreselijk tof uit. http://www.ebay.com/itm/141308563682 Deze sticker is het.
Onder de hangende tak staat de commode, we kunnen helaas geen plankje ophangen omdat de muren te slecht zijn in die kamer. De kans dat alles naar beneden komt zetten is groter dan dat het plankje blijft hangen.
vriend durft het niet aan. En nu die sticker er op zit past het ook eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk!
En zijn keilbouten of chemische ankers geen optie? Hier ook brokkelmuren namelijk en dat werkt perfect
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:09 schreef mignonne het volgende:
Voor de volledigheid, t is wel wat meer aangekleed dan op die andere foto's
Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Arja op 28-03-2016 18:44:17 ]
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
Wij hebben behang en alles lekker laten zitten zoals het al was in die kamer. Merk nu dat veel mensen dat maar gek vinden 'Oh? Geen nieuw behang of verf?' , maar wij vonden het wel prima en zowel voor jongen als meisje geschikt. Makkelijk en prrrrrima
Zie spoiler zit er al bijna 8 jaar op hier
Was een heel gehannes om hem mobiel te kunnen zien maar het is gelukt. Ik vind het wel tof behang, voor een meisje vooral!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook nog nooit zelf gedaan. Wij hebben het laten doenquote:Op maandag 28 maart 2016 18:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrook
Oh gaaf!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Mooi mignonne.
Molo jouwe krijg ik niet geopend.
Ik wil zoiets op 1 muur en de rest alles wit
[ afbeelding ]
Tinypic is weer onlinequote:Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Mooi mignonne.
Molo jouwe krijg ik niet geopend.
Ik wil zoiets op 1 muur en de rest alles wit
[ afbeelding ]
Ja begrijpelijk ook wel. Heel gedoe als het mis gaat ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:25 schreef Nazil het volgende:
[..]
vriend durft het niet aan. En nu die sticker er op zit past het ook eigenlijk niet meer.
Ik vind het heel erg prima te doen, maar met jouw bollie buik lijkt het me niet heel handigquote:Op maandag 28 maart 2016 18:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrook
Wat een leuk ding!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij doen deze aan de muur over de hele hoogte ipv plankje ofzo. Handig als kapstok voor kleertjes, doeken en andere zut. Rest moeten we dan gewoon kwijt in commode enzo. Ik had geen zin in een plank
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |