abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160989585
11 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
10 oktober: Saarah
23 oktober: ViviRAWRS
27 oktober: Veruca_Assault

4 november: gewoonmezelf87
8 november: snoenk

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)

OMG vandaag ga ik het derde trimester in. Nog slechts 84 dagen te gaan. Mijn kind is zo groot als een aubergine, 37,5 cm :D en kan dromen.
  zondag 27 maart 2016 @ 23:36:00 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160989634
Arja, kun je niet gewoon rennies of gaviscon ofzo gebruiken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160989693
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:36 schreef Molo het volgende:
Arja, kun je niet gewoon rennies of gaviscon ofzo gebruiken?
Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.

En jouw kind is ook een aubergine en komt misschien al over 84 dagen :D
Welkom in het derde trimester
  zondag 27 maart 2016 @ 23:41:13 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160989767
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:38 schreef Arja het volgende:

[..]

Rennies werken 10 minuten en niet meer in mijn slaap.

En jouw kind is ook een aubergine en komt misschien al over 84 dagen :D
Welkom in het derde trimester
Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!

Ja ik weet het :D
Bizar idee. Scheelt wel dat babykahier dus nu praktisch af is, voelt nu ook alsof we wel klaar zijn voor als de baby komt. Niet dat die nu al moet komen maar toch ;)

En verlof gaat ook mega opschieten, vind je niet? :o
  zondag 27 maart 2016 @ 23:42:30 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160989797
Arja antagel geprobeerd? Goede dingen over gehoord
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160989883
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh heb je het zo lang achter elkaar, das mooi ruk!

Ja ik weet het :D
Bizar idee. Scheelt wel dat babykahier dus nu praktisch af is, voelt nu ook alsof we wel klaar zijn voor als de baby komt. Niet dat die nu al moet komen maar toch ;)

En verlof gaat ook mega opschieten, vind je niet? :o
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet evenmin als een geboortekaartje.

Antagel ken ik nog niet, ik zal eens kijken.
  zondag 27 maart 2016 @ 23:49:14 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160989930
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:46 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja, dat kun je wel zeggen. Ik nog 7 weken. Maar ik zat me te bedenken dat als mijn placenta nog steeds bij de uitgang blijkt te liggen, Emmy vast al eerder wordt gehaald. De kans is klein dat dat nodig is, maar toch. Ik heb nog allemaal deadlines op mijn werk en een babykamer is er al helemaal niet.

Antagel ken ik nog niet, ik zal eens kijken.
Ja zelfde hier, maar joh, dat zien we bij de 30-weken echo wel.

Ik heb ook allemaal deadlines en nog geen opvolging voor alles en eind mei nog examen voor opleiding naast werk.
Maar meer dan ik kan (en geldt ook voor jou :) ) kan ik niet doen. Het is zoals het is. En alles komt wel goed :)

Baby heeft bed nodig, plek om te verschonen en heeeeel veel liefde. Dat komt toch wel goed joh? O+
pi_160993087
Godnondedju .. lijkt het probleem mrt mijn benen aardig opgelost door het voeteneinde iets omhoog te zetten .. lig ik alsnog vanaf 3.07 klaarwakker in bed :O ;( :{

Vanmiddag maar effe een powernap ofzo .. maar vind ik zo lullig en niet gezellig voor man en kindjes.
pi_160993216
Ja eh nee om 18u omdonderen is wel gezellig? :D
pi_160993382
Twinkle ik denk niet dat ze het erg vinden als je het uitlegt, hoor. Gewoon doen!

Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam volledig kwijt. Gisteren ontzettend rugpijn dus dacht meteen dat het mis was. Kan dingen moeilijk relativeren. Het was gisteren zelfs zo erg dat ik dacht, mocht dit misgaan doe ik het nooit meer weer. Ik ben klaar met die onzekerheid, ik wil genieten maar het lukt mij niet. Donderdag gelukkig controle bij vk, dan maar eens over hebben.
pi_160993633
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 08:41 schreef Nazil het volgende:
Twinkle ik denk niet dat ze het erg vinden als je het uitlegt, hoor. Gewoon doen!

Ik ben het vertrouwen in mijn lichaam volledig kwijt. Gisteren ontzettend rugpijn dus dacht meteen dat het mis was. Kan dingen moeilijk relativeren. Het was gisteren zelfs zo erg dat ik dacht, mocht dit misgaan doe ik het nooit meer weer. Ik ben klaar met die onzekerheid, ik wil genieten maar het lukt mij niet. Donderdag gelukkig controle bij vk, dan maar eens over hebben.
:* ik kan mij voorstellen dat het bloeden je zo onzeker maakt, zeker als je zo'n rugpijn erbij hebt,waarom heb je de vk niet gebeld als je zo'n pijn had?

Hier weer groeikramp.. Morgen weer controle en hopenlijk even spieken. O+
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator maandag 28 maart 2016 @ 10:40:34 #12
269689 crew  Viv
pi_160994159
Nazil, wat vervelend. :* Net zoals met het vertrouwen in andere mensen, is het vertrouwen in je eigen lichaam iets wat snel afgebroken kan worden en zich maar langzaam weer opbouwt. Hopelijk geeft je lichaam vanaf nu positieve signalen (zoals de baby voelen bewegen O+ ).
pi_160994803
Vk heb ik niet gebeld want eerste paasdag en vrijdag had ik ze ook al zo vroeg lastig gevallen :@ ik dacht ik wacht de nacht wel even af. Heel veel in de auto gezeten gisteren en in verkeerde stoelen dus hoopte dat het daarvan was. Dat is nu wel wat beter maar nu voel ik mij gewoon ziek en huilerig. Lig ook weer in bed nu, ook maar 1 boterham weg kunnen krijgen vanochtend.
pi_160994940
Nazil :* vervelend zeg. Hoop dat je rugpijn snel minder wordt! Goed idee om het even met je vk te bespreken.

Hier nesteldrang en lichte paniek omdat ik de nieuwe kamer voor dreumes over 3 maanden klaar wil hebben :'). Dus. Mijn vriend heeft me hartelijk uitgelachen maar is vervolgens wel nu op zolder ernaar aan het kijken O+. We hebben alle meubels ook al, dus an sich denk ik wel dat we het redden! :')

Mijn buikbaby is dik actief ineens deze dagen O+ en ik ben constant buiten adem :o holy crap let the aftakeling begin!
pi_160995321
+1 voor de nesteldrang, lichte plannings paniek en lichamelijke aftakeling :')
Alleen mijn man is aan het voetballen en gaat daarna niks meer aan mijn klusjes lijst doen.
En hier ook een hele actieve buikbaby O+ heerlijk gevoel!

Nazil :* wat vervelend zeg hopelijk gaat het snel weer beter.

Arja wat vervelend die maagzuur. Vooral als je ook nog veel moet hoesten en er daardoor bijna in stikt :X
bij mij hielpen rennies en rechtop slapen redelijk de vorige keer. Helaas werken rennies bij jou niet. Helpt het niet als je steeds wat kleins eet? Plakje ontbijtkoek ofzo?
  maandag 28 maart 2016 @ 14:28:24 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160998018
Nazil :* Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen om te relativeren. Wat is het lastig, dat vertrouwen opbouwen. Ik heb er zelf ook met vlagen last van. Ik vraag me af of dat ooit nog weg gaat, omdat het zo dierbaar is wat er groeit in je buik (en straks buiten je buik).

Huilerig en zielig: geef er maar aan toe. Misschien is het een troost dat ik er deze dagen ook absurd veel last van heb, dus buiten de legitieme reden die je hebt om down te zijn, is het waarschijnlijk ook een hormonenpiek ofzo.

Mijn missie van vandaag is geslaagd: om 6:00 uur gestart met werken. Van 9-11 bij sporten van mijn meneer wezen kijken en van 12 tot nu weer gewerkt. Ik ga nu een tukje doen :Z
pi_160998184
Wauw quoi, goed wat gedaan vandaag dus!

Ik ben na het ontbijt weer naar bed gegaan en heb nog geslapen, dat heeft goed gedaan. Ik denk dat mijn buikpijn bandenpijn is, maar ik voel het bij elke beweging en dat is gewoon raar want dat was met de bandenpijn van een tijd geleden anders. Morgen laat ik nog testen op blaasontsteking,gewoon voor de zekerheid.
En nu ben ik van bed naar bank verhuisd met netflix aan. Schijt aan de wereld.
pi_160998238
Wat weten veel mensen hier het geslacht! Zijn er nog mensen voor wie het een verrassing blijft? O+

Net zoals bij mij? O+

En Nazil, wat lijkt me dat vervelend. Fijn dat je deze week weer een controle hebt. Blijf je zorgen uitspreken!
:)
pi_160998854
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:37 schreef Soof-87 het volgende:
Wat weten veel mensen hier het geslacht! Zijn er nog mensen voor wie het een verrassing blijft? O+

Net zoals bij mij? O+

Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.

Het valt me trouwens nog mee hoe weinig roze ik heb geshopt, maar toch wel uitgesproken meisjeskleding.

Woensdag wordt het wiegje bezorgd en ga ik hem vast klaarzetten. Ik heb al een ladekast leeggemaakt, waar nu haar kleding in ligt zolang we nog niet verhuisd zijn. En ik geloof dat we ook uit het geboortekaartje zijn.
Woensdag gaan we verder met de hypotheek.
Het begint ergens op te lijken.
pi_160999010
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:02 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je het wel kunt, maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En praktisch ook trouwens. Ik heb al veel meisjeskleding in maat 50 t/m 68 geshopt. En roze dekentjes en gebloemde lakentjes etc overgenomen van vrienden.

Het valt me trouwens nog mee hoe weinig roze ik heb geshopt, maar toch wel uitgesproken meisjeskleding.

Woensdag wordt het wiegje bezorgd en ga ik hem vast klaarzetten. Ik heb al een ladekast leeggemaakt, waar nu haar kleding in ligt zolang we nog niet verhuisd zijn. En ik geloof dat we ook uit het geboortekaartje zijn.
Woensdag gaan we verder met de hypotheek.
Het begint ergens op te lijken.
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraal :Y Bovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
  Manager PR/Moderator maandag 28 maart 2016 @ 15:21:36 #21
269689 crew  Viv
pi_160999309
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:08 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben ook heel erg praktisch, maar ik hou het kamertje toch neutraal :Y Bovendien ben ik zelf niet zo'n roze type. Ik hoop dat ik het niet per ongeluk ga zien tijdens de echo ofzo, want ik zie dat soort dingen best snel.
Ik zou het best een verrassing willen laten zijn, want ik ben erop tegen hoe (bewust of onbewust) meisjes meteen in het hokje roze & zoet gestopt worden en jongens in het hokje blauw & stoer.

Toch willen we het alvast weten, vanwege het jongensnaam-issue :') , de rust in het hoofd van man, en ook omdat ik anders steeds zou moeten wegkijken van de echo totdat het niet meer in beeld is (heb in mijn coschappen genoeg echo's gezien).
pi_160999325
quote:

[..]

Ik heb dus ook niet veel roze, maar wel bv polkadots of zo en dat vind ik wel echt voor meisjes. Of bloemetjes. Of jurkjes.
pi_160999364
quote:

[..]

Wij wilden het vooraf ook niet weten en ik heb echt heel veel extra echo's gehad ivm te klein kindje. Iedere echo hebben wij het vooraf voor de zekerheid even gezegd en we werden altijd netjes op tijd gewaarschuwd weg te kijken als de gyn bijv de benen wilde meten.
Wij vonden het geslacht vooraf niet weten zo tof dat we het een hypothetische volgende keer weer niet zouden willen weten! O+
  maandag 28 maart 2016 @ 17:04:41 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161001469
Oh ja, geboortekaartjes _O-
Daar moet ik ook nog eens voor gaan kijken.

Halve dag geslapen hier, maar had het nodig *O*

En wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!

Vertrouwen in lijf klinkt herkenbaar. Ik heb niet zo zeer angst, maar ben wel retebewust van alles wat er gebeurt in mijn lijf en wat er kan gebeuren. Het is zo klein en kwetsbaar nog.

-edit- en terwijl ik dit typ krijg ik net een soort kickbokstrap tegen mijn navel aan van mevrâh _O-
  maandag 28 maart 2016 @ 17:13:04 #25
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_161001625
Wij wilden het juist heeeeel graag weten van tevoren. We zijn allebei veel te nieuwsgierig. En ik vind het super leuk dat we nu een echte meisjes kamer hebben met kleur in plaats van alles neutraal (ik zie dan toch bij veel mensen dat de kamer grijs wordt en dat leek ons gewoon echt niet leuk).
En nu ik weet dat het een meisje is, heb ik dus ook al een manicure setje voor haar in huis. O+ Want de dochter van een nagellak addict kan natuurlijk niet zonder een eigen setje :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 maart 2016 @ 17:17:10 #26
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_161001715
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:04 schreef Molo het volgende:
Oh ja, geboortekaartjes _O-
Daar moet ik ook nog eens voor gaan kijken.

Halve dag geslapen hier, maar had het nodig *O*

En wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!

Vertrouwen in lijf klinkt herkenbaar. Ik heb niet zo zeer angst, maar ben wel retebewust van alles wat er gebeurt in mijn lijf en wat er kan gebeuren. Het is zo klein en kwetsbaar nog.

-edit- en terwijl ik dit typ krijg ik net een soort kickbokstrap tegen mijn navel aan van mevrâh _O-
Wel lekker om ff te slapen!

Wij zijn van de week ook begonnen met geboortekaartjes kijken. Maar er is zoveel dat ik het gewoon even niet weet. We weten alleen dat het geen foto kaart gaat worden. En dat we geen vrolijke diertjes en cartoons willen. Maar dan blijft er nog steeds veel over :')

En de babykamer is zo goed als af :D *O*
Alleen nog gordijnen (zijn besteld) en een lamp (geeeeeeen idee...). Maar de meubels staan in elkaar en op de juiste plek O+ Nu kan ik babyspullen gaan wassen O+

Waarom word ik blij van het idee dat ik kan gaan wassen 8)7 :')
pi_161001788
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wel lekker om ff te slapen!

Wij zijn van de week ook begonnen met geboortekaartjes kijken. Maar er is zoveel dat ik het gewoon even niet weet. We weten alleen dat het geen foto kaart gaat worden. En dat we geen vrolijke diertjes en cartoons willen. Maar dan blijft er nog steeds veel over :')

En de babykamer is zo goed als af :D *O*
Alleen nog gordijnen (zijn besteld) en een lamp (geeeeeeen idee...). Maar de meubels staan in elkaar en op de juiste plek O+ Nu kan ik babyspullen gaan wassen O+

Waarom word ik blij van het idee dat ik kan gaan wassen 8)7 :')
Omdat die mini kleertjes zo super schattig zijn.
O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 28 maart 2016 @ 17:30:04 #28
52229 Chanty
pi_161002008
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij wilden het juist heeeeel graag weten van tevoren. We zijn allebei veel te nieuwsgierig. En ik vind het super leuk dat we nu een echte meisjes kamer hebben met kleur in plaats van alles neutraal (ik zie dan toch bij veel mensen dat de kamer grijs wordt en dat leek ons gewoon echt niet leuk).
En nu ik weet dat het een meisje is, heb ik dus ook al een manicure setje voor haar in huis. O+ Want de dochter van een nagellak addict kan natuurlijk niet zonder een eigen setje :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat wij bij de eerste het geslacht wisten hebben we een neutrale kamer gemaakt waar straks de baby heen gaat. Twee muren zijn fris lentegroen, de andere twee wit met op de grote wand in zwart een jip en janneke muurschildering O+
pi_161002416
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:

SPOILER
Hier alles behalve een grijze babykamer. Er is gelukkig ook heel veel meer dan dat!
  maandag 28 maart 2016 @ 18:01:55 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161002619
Wij hebben behang en alles lekker laten zitten zoals het al was in die kamer. Merk nu dat veel mensen dat maar gek vinden 'Oh? Geen nieuw behang of verf?' , maar wij vonden het wel prima en zowel voor jongen als meisje geschikt. Makkelijk en prrrrrima *O*

Zie spoiler zit er al bijna 8 jaar op hier _O-

SPOILER
pi_161002676
Ik promoot nog effe het übertoffe behang wat we oo A. zn kamertje hebben :7 kost geen hol ook, 8.95 per rol van hornbach. Ik vind em leuk voor een neutraal kamertje O+

SPOILER
Niet dat ie op zn kamer slaapt :') :7
  maandag 28 maart 2016 @ 18:06:32 #32
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_161002724
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:04 schreef mignonne het volgende:
Ik promoot nog effe het übertoffe behang wat we oo A. zn kamertje hebben :7 kost geen hol ook, 8.95 per rol van hornbach. Ik vind em leuk voor een neutraal kamertje O+

SPOILER
Niet dat ie op zn kamer slaapt :') :7
Oh wow, dat is wel heel gaaf! :D
  maandag 28 maart 2016 @ 18:07:39 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161002761
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Oh wow, dat is wel heel gaaf! :D
Dit!

Waarom slaapt hij daar eigenlijk niet dan? ;(
pi_161002790
Voor de volledigheid, t is wel wat meer aangekleed dan op die andere foto's :+
SPOILER
pi_161002810
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit!

Waarom slaapt hij daar eigenlijk niet dan? ;(
co-sleeper. Hij slaapt s nachts naast me en overdag op of bij/naast me.

Kortom, dit is zn dressingroom voorlopig :+
  maandag 28 maart 2016 @ 18:11:33 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161002839
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

co-sleeper. Hij slaapt s nachts naast me en overdag op of bij/naast me.

Kortom, dit is zn dressingroom voorlopig :+
Ah ok, nog te mini voor eigen kamer :)
Dan snap ik het :Y
pi_161002906
F. heeft echt een meisjesmeisjes kamer, met bloemetjesbehang O+

Wij wilden heel graag weten wat t wordt, bij F. al en nu weer. Ik vind de zwangerschap op zich al spannend genoeg en ik ben erg slecht in unisex. En ik hoopte dat het iets zou helpen met de band met dit kindje.

Hier geen eigen kamertje, geen kamer over. Voorlopig naast ons in een cosleeper en tzt hopelijk verhuisd naar een huis met een of twee kamers extra. En anders kan ie bij zn grote zus in bed, die heeft zo'n Kura van Ikea waar je onder best ook nog een matras kwijt kan.

Ik heb vandaag luiers gewassen O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_161003088
Noem ons idioot: wij zijn ook al een heel eind met het kamertje. We zijn hier 4 jaar geleden komen te wonen en hebben toen alles aangepakt, dus de vloer en het behang op de muur waren nog prima. We hebben een muursticker besteld die 1 muur helemaal bestrijkt en die hebben wij opgeplakt en dat ziet er zo vreselijk tof uit. http://www.ebay.com/itm/141308563682 Deze sticker is het.

Onder de hangende tak staat de commode, we kunnen helaas geen plankje ophangen omdat de muren te slecht zijn in die kamer. De kans dat alles naar beneden komt zetten is groter dan dat het plankje blijft hangen.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:23:59 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161003129
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:21 schreef Nazil het volgende:
Noem ons idioot: wij zijn ook al een heel eind met het kamertje. We zijn hier 4 jaar geleden komen te wonen en hebben toen alles aangepakt, dus de vloer en het behang op de muur waren nog prima. We hebben een muursticker besteld die 1 muur helemaal bestrijkt en die hebben wij opgeplakt en dat ziet er zo vreselijk tof uit. http://www.ebay.com/itm/141308563682 Deze sticker is het.

Onder de hangende tak staat de commode, we kunnen helaas geen plankje ophangen omdat de muren te slecht zijn in die kamer. De kans dat alles naar beneden komt zetten is groter dan dat het plankje blijft hangen.
Leuk!

En zijn keilbouten of chemische ankers geen optie? Hier ook brokkelmuren namelijk en dat werkt perfect :)
pi_161003170
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Leuk!

En zijn keilbouten of chemische ankers geen optie? Hier ook brokkelmuren namelijk en dat werkt perfect :)
vriend durft het niet aan. En nu die sticker er op zit past het ook eigenlijk niet meer.
  maandag 28 maart 2016 @ 18:27:14 #41
52229 Chanty
pi_161003211
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:09 schreef mignonne het volgende:
Voor de volledigheid, t is wel wat meer aangekleed dan op die andere foto's :+
SPOILER
Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrook :')
pi_161003274
Mignonne dat behang is echt super mooi!
pi_161003334
Mooi mignonne.

Molo jouwe krijg ik niet geopend.

Ik wil zoiets op 1 muur en de rest alles wit
SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door Arja op 28-03-2016 18:44:17 ]
  maandag 28 maart 2016 @ 18:32:06 #44
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_161003343
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:01 schreef Molo het volgende:
Wij hebben behang en alles lekker laten zitten zoals het al was in die kamer. Merk nu dat veel mensen dat maar gek vinden 'Oh? Geen nieuw behang of verf?' , maar wij vonden het wel prima en zowel voor jongen als meisje geschikt. Makkelijk en prrrrrima *O*

Zie spoiler zit er al bijna 8 jaar op hier _O-

SPOILER
Was een heel gehannes om hem mobiel te kunnen zien maar het is gelukt. Ik vind het wel tof behang, voor een meisje vooral!
  maandag 28 maart 2016 @ 18:33:15 #45
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_161003371
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

Die is idd super, misschien kan ik door in Lucas kamer wel doen waar de muur wit blijft. We hebben alleen totaal geen ervaring met behangen en het lijkt me een enorm lastige rotklus of valt dat mee? Ik zie mezelf al verstrikt staan met zo'n plakkende behangstrook :')
Ik heb het ook nog nooit zelf gedaan. Wij hebben het laten doen :@
  maandag 28 maart 2016 @ 18:35:50 #46
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_161003446
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Mooi mignonne.

[ afbeelding ]
Oh gaaf!
Wij hebben zelf ook 1 muur behangen met een print en de rest wit. Deels omdat de muur er dan lekker uit knalt en deels zodat we dan ooit later ook weer maar 1 muur hoeven aan te passen als de kamer veranderd moet worden :P
  maandag 28 maart 2016 @ 18:36:59 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161003469
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef Arja het volgende:
Mooi mignonne.

[ afbeelding ]
Tinypic is weer online *O*

maandag 28 maart 2016 @ 18:38:49 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161003518
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:25 schreef Nazil het volgende:

[..]

vriend durft het niet aan. En nu die sticker er op zit past het ook eigenlijk niet meer.
Ja begrijpelijk ook wel. Heel gedoe als het mis gaat ook.

En niet echt essentieel toch :)

Wij doen deze aan de muur over de hele hoogte ipv plankje ofzo. Handig als kapstok voor kleertjes, doeken en andere zut. Rest moeten we dan gewoon kwijt in commode enzo. Ik had geen zin in een plank :D

maandag 28 maart 2016 @ 18:40:38 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161003568
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik vind het heel erg prima te doen, maar met jouw bollie buik lijkt het me niet heel handig :+

Niemand die je kent die dit kan doen? Is half dagje leuk werk. Krat bier, fles wijn of pizzaatje doneren en je zit vaak wel goed :)
pi_161003589
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Wij doen deze aan de muur over de hele hoogte ipv plankje ofzo. Handig als kapstok voor kleertjes, doeken en andere zut. Rest moeten we dan gewoon kwijt in commode enzo. Ik had geen zin in een plank :D

[ afbeelding ]
Wat een leuk ding!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')