Daarom breken ze ook door fietspaden heen.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:00 schreef Palomar het volgende:
Bijv. dat de wortels de weg van de minste weerstand kiezen en dus niet snel door de fundering breken
een met bladeren en takken gok ik (TS is zo niet specifiek dat het echt een soort schot hagel is hier de vraag te stellen...)quote:
Er zit nogal een wezenlijk verschil tussen een fietspad en de fundering van een woning...quote:Op zondag 27 maart 2016 23:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarom breken ze ook door fietspaden heen.
sorry, ik zit helaas niet zo in de bomen en funderingen dat ik er uberhaupt aan heb gedacht dat dit relevante info zou zijn. Beide weet ik zo niet (alleen dat de boom een loofboom is). Vond het al vrij specifiek dat ik de bouwperiode noemde en de grootte van de boom...quote:Op zondag 27 maart 2016 23:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
een met bladeren en takken gok ik (TS is zo niet specifiek dat het echt een soort schot hagel is hier de vraag te stellen...)
Wat voor fundering wt voor boom etc etc
Er is eens een heel leuke aflevering geweest van de rijdende rechter waarin een dergelijk probleem aan de kaak gesteld werd. Staat me bij dat er toen ook expert bij is geweest die uitleg gaf over de mogelijke schade die bomen wel of niet aan kunnen richten aan een fundering.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:00 schreef Palomar het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
"Bomen zijn soms een gevaar voor de funderingquote:Op maandag 28 maart 2016 14:22 schreef Watuntrik het volgende:
http://www.kcaf.nl/site/i(...)bij_de_fundering.pdf
Doe eens een paar plaatjes wordt nu wel nieuwsgierig. Weet je ook wat voor fundering onder het huis zit.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:41 schreef blomke het volgende:
Zou een stuk schelen als we wisten wat voor soort boom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |