Die zag ik idd ook, maar ik krijg een ijsblokjestray al niet zonder te morsen de vriezer inquote:Op donderdag 21 april 2016 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb een milktray. Daarmee kun je in kleine porties invriezen en het daarna evt samen in een zakje/bakje/flesje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
Š loveli
Serieus? Bij ons checken ze ook alles in de GGD richtlijnen maar nog nooit iets over gehoord. Geef regelmatig melk mee van +3 dagen, dat zijn dan bij elkaar gesprokkelde restjes.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:10 schreef Hupje het volgende:
Saskia, mijn kdv wilde geen melk ouder dan 3 maanden geven, volgens hun naar GGD richtlijn.
Ik zet de ingevroren melk de avond van tevoren in de koelkast. Dan is het 's ochtends nog niet helemaal ontdooit, maar wel goed genoeg om te schenken en dan zet ik het als ik het ga gebruiken in de flessenwarmer!quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Oh wat heerlijk phaidra! En jager <3!
Hier tot nu toe 3x een gekolfd flesje gegeven. Dit keer de nieuwe opbrengst ingevroren (80cc) om te testen of E ingevroren melk ook blieft.
Hoe & hoe lang laten jullie ingevroren vmelk ontdooien?
Oh en spruw... Haat aan spruw!
Heb je al kokosolie geprobeerd? Vriendin van me zweert erbij met spruw. Voor elke voeding tepels mee insmeren, het was bij haar heel snel weg!quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Oh wat heerlijk phaidra! En jager <3!
Hier tot nu toe 3x een gekolfd flesje gegeven. Dit keer de nieuwe opbrengst ingevroren (80cc) om te testen of E ingevroren melk ook blieft.
Hoe & hoe lang laten jullie ingevroren vmelk ontdooien?
Oh en spruw... Haat aan spruw!
Voor elke voeding? Maar dan komt die zoete spruwmelk er toch overheen? Ik kreeg spruw ook maar niet weg met nystatine, maar de huisarts had ook niet gezegd dat ik het na het drinken moest smerenquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heb je al kokosolie geprobeerd? Vriendin van me zweert erbij met spruw. Voor elke voeding tepels mee insmeren, het was bij haar heel snel weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |