Ik zet de ingevroren melk de avond van tevoren in de koelkast. Dan is het 's ochtends nog niet helemaal ontdooit, maar wel goed genoeg om te schenken en dan zet ik het als ik het ga gebruiken in de flessenwarmer!quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Oh wat heerlijk phaidra! En jager <3!
Hier tot nu toe 3x een gekolfd flesje gegeven. Dit keer de nieuwe opbrengst ingevroren (80cc) om te testen of E ingevroren melk ook blieft.
Hoe & hoe lang laten jullie ingevroren vmelk ontdooien?
Oh en spruw... Haat aan spruw!

Heb je al kokosolie geprobeerd? Vriendin van me zweert erbij met spruw. Voor elke voeding tepels mee insmeren, het was bij haar heel snel weg!quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:07 schreef Lamb29 het volgende:
Oh wat heerlijk phaidra! En jager <3!
Hier tot nu toe 3x een gekolfd flesje gegeven. Dit keer de nieuwe opbrengst ingevroren (80cc) om te testen of E ingevroren melk ook blieft.
Hoe & hoe lang laten jullie ingevroren vmelk ontdooien?
Oh en spruw... Haat aan spruw!

Voor elke voeding? Maar dan komt die zoete spruwmelk er toch overheen? Ik kreeg spruw ook maar niet weg met nystatine, maar de huisarts had ook niet gezegd dat ik het na het drinken moest smerenquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:27 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heb je al kokosolie geprobeerd? Vriendin van me zweert erbij met spruw. Voor elke voeding tepels mee insmeren, het was bij haar heel snel weg!
 Ik ben echt bang voor spruw, het deed zo'n pijn de vorige keer
 Ik ben echt bang voor spruw, het deed zo'n pijn de vorige keer 

en bij mijzelf 2/3x per dag.
 en bij mijzelf 2/3x per dag. 

spruw is nog niet weg dus morgen maar geven.
 spruw is nog niet weg dus morgen maar geven.  

De tuinen kom ik voorlopig niet.
 De tuinen kom ik voorlopig niet.

Oh nee, dat was nog bij Stipquote:Op zondag 24 april 2016 09:31 schreef Mariposas het volgende:
Ik moet ook denken aan vaatkrampen/vasospasme, Dot. Door die witte tepel. Dat is een teken dat de doorbloeding naar de tepel slecht is.
 En dat ging voorbij toen ik Daktarin smeerde.
 En dat ging voorbij toen ik Daktarin smeerde.  

Oh ja, ik bedoelde ook je bovenste situatie.quote:Op zondag 24 april 2016 11:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh nee, dat was nog bij StipEn dat ging voorbij toen ik Daktarin smeerde.
Nu is mijn rechtertepel wel iets lichter aan het uiteinde als ze net heeft gedronken, maar niet zo dat ik denk dat al het bloed eruit is.
 Het verdween bij mij na een tijdje, het komt bij vlagen terug. Een witte tepel past dacht ik niet bij spruw? Echt een witte tepel bedoek ik dan, geen vlekjes of stipjes.
 Het verdween bij mij na een tijdje, het komt bij vlagen terug. Een witte tepel past dacht ik niet bij spruw? Echt een witte tepel bedoek ik dan, geen vlekjes of stipjes. 

Is het een aanbieding die nu geldt? (Of via MP?). Als hij goed functioneert, zou ik het gewoon doen. Huren kan uiteraard (kan ook nog als het echt nodig is om de bv op gang te brengen), maar dat zijn doorgaans van die grote lompe kolfapparaten (die ze in het ziekenhuis ook hebben...de Symphony van Medela bijvoorbeeld). Ik heb zelf de Symphony gehuurd (omdat na de ks de bv moeilijk op gang kwam en ik na iedere voeding moest kolven), maar vond het een onding. Toen ik een week later de Freestyle had aangeschaft was dat zo'n verademing. Een veel fijner apparaat om mee op de bank te zitten.quote:Op zondag 24 april 2016 11:05 schreef sproetjes het volgende:
Ik lurk hier al een paar weken mee maar kom nu even binnenvallen met een vraag. Ik wil straks borstvoeding gaan geven en uiteindelijk kolven ivm werk. Nu kan ik via via een medela freestyle swing overnemen, na vanalles gelezen te hebben lijkt me dit een fijne keuze. ) en dit ook voor een (wat mij lijkt) hele redelijke prijs.
Maar is het verstandig om meteen een kolf te kopen? Ik lees ook veel over huren namelijk en begin dan weer te twijfelen.
Dit wordt ons eerste kindje dus geen ervaring met bv geven.
 )
 )

Via een kennis van een vriendin, dus wel tweedehands maar las dat er veel onderdelen te vervangen zijn ivm hygiëne. En doorverkopen kan inderdaad weerquote:Op zondag 24 april 2016 11:17 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Is het een aanbieding die nu geldt? (Of via MP?). Als hij goed functioneert, zou ik het gewoon doen. Huren kan uiteraard (kan ook nog als het echt nodig is om de bv op gang te brengen), maar dat zijn doorgaans van die grote lompe kolfapparaten (die ze in het ziekenhuis ook hebben...de Symphony van Medela bijvoorbeeld). Ik heb zelf de Symphony gehuurd (omdat na de ks de bv moeilijk op gang kwam en ik na iedere voeding moest kolven), maar vond het een onding. Toen ik een week later de Freestyle had aangeschaft was dat zo'n verademing. Een veel fijner apparaat om mee op de bank te zitten.
Nu is het natuurlijk nog niet te zeggen of de bv bij jou ook goed op gang komt (we gaan er van uit van wel, maar stel....) dan kan je de Swing altijd nog doorverkopen. Een goede aanbieding moet je nu niet laten liggen (vind ik)

Vraag wel even na hoe vaak hij gebruikt is. Als dat een paar maanden is kun je het erop gokken maar na een jaar intensief gebruik bijvoorbeeld moet je echt gaan oppassen. Als de kolf minder gaat functioneren en je hebt dat niet zo door dan kan je dat de borstvoeding kosten (zoals iemand hier redelijk recent nog overkwam).quote:Op zondag 24 april 2016 11:20 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Via een kennis van een vriendin, dus wel tweedehands maar las dat er veel onderdelen te vervangen zijn ivm hygiëne. En doorverkopen kan inderdaad weer

Hm, maar het leek echt op een schimmelplek toen, alsof er iets op zat zeg maar. Nja, nu geen last van iigquote:Op zondag 24 april 2016 11:11 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde ook je bovenste situatie.Het verdween bij mij na een tijdje, het komt bij vlagen terug. Een witte tepel past dacht ik niet bij spruw? Echt een witte tepel bedoek ik dan, geen vlekjes of stipjes.
Sproetjes, als je die kolf voor een hele leuke prijs kan kopen, zou ik het doen. Kan je 'm altijd nog doorverkopen. Een huurkolf is in de meeste gevallen niet nodig.

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |