Whut?quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:42 schreef boriq het volgende:
Als Zwolle in de route kan worden opgenomen, gaat de trein vanaf Deventer via Zwolle en de Hanzelijn naar Amsterdam,
Er is in Zwolle geen perroncapaciteit en ik denk dat Amersfoort en Apeldoorn belangrijker zijn om te stoppen, daarnaast vind ik dat je dit soort treinen zo snel mogelijk moet laten rijden en ik zou op dit moment de stops in Almelo en Hilversum al willen laten vervallen. Dit kan je verder denk ik wel nog beter verantwoorden als je er een Vectron voorplempt en 160/200 gaat rijden over de Hanzelijn maar dan vind ik dat je Deventer moet overslaan en via Wierden->Zwolle moet maar daar is spoorverdubbeling voor nodig en daar is toch geen geld voor.quote:
Absoluut. ikzelf vind ook wel dat de huidige route goed genoeg is, maar dat ze idd er wel wat aan kunnen doen om de snelheid omhoog te gooien door stops te schrappen en waar nodig de baanvaksnelheid te verhogen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is in Zwolle geen perroncapaciteit en ik denk dat Amersfoort en Apeldoorn belangrijker zijn om te stoppen, daarnaast vind ik dat je dit soort treinen zo snel mogelijk moet laten rijden en ik zou op dit moment de stops in Almelo en Hilversum al willen laten vervallen. Dit kan je verder denk ik wel nog beter verantwoorden als je er een Vectron voorplempt en 160/200 gaat rijden over de Hanzelijn maar dan vind ik dat je Deventer moet overslaan en via Wierden->Zwolle moet maar daar is spoorverdubbeling voor nodig en daar is toch geen geld voor.
Ga er maar vanuit dat dit bloedserieus wordt genomen in Zwolle, op het gemeente- en op het provinciehuis.quote:
Jij denkt dat dit niet serieus verzonnen zou kunnen worden? Maak het ff.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:37 schreef b2py het volgende:
"De fantastische verbindingen van Zwolle met de Baltische staten"
Gaat het?
"De gemeente wijst ook op goede verbindingen vanuit Zwolle met de noordelijke provincies, Scandinavië en de Baltische Staten."quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet serieus verzonnen zou kunnen worden? Maak het ff.
Dit. Politici blinken uit in dit soort teksten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit niet serieus verzonnen zou kunnen worden? Maak het ff.
Dus omdat jij denkt dat álle politici alleen maar slimme dingen zeggen die ook nog nooit per ongeluk door de media "iets" anders geïnterpreteerd worden is dit zeker weten een grap? Hoe wereldvreemd ben je dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:47 schreef b2py het volgende:
[..]
"De gemeente wijst ook op goede verbindingen vanuit Zwolle met de noordelijke provincies, Scandinavië en de Baltische Staten."
Volgens mij ben je altijd sneller via Hannover - Berlijn dan via Zwolle - Groningen
quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus omdat jij denkt dat álle politici alleen maar slimme dingen zeggen die ook nog nooit per ongeluk door de media "iets" anders geïnterpreteerd worden is dit zeker weten een grap? Hoe wereldvreemd ben je dan?
Integraal dubbelspoor is denk ik niet nodig, een inhaal-/wachtspoor zou genoeg moeten zijn. We hebben het over 1 trein per uur (niet eens per richting)...quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
maar dan vind ik dat je Deventer moet overslaan en via Wierden->Zwolle moet maar daar is spoorverdubbeling voor nodig en daar is toch geen geld voor.
Maar dat is al genoeg om fors in de knel te komen met de spitstreinen van Syntus die ze in de toekomst willen laten rijden tussen Zwolle en Enschedequote:Op donderdag 31 maart 2016 10:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Integraal dubbelspoor is denk ik niet nodig, een inhaal-/wachtspoor zou genoeg moeten zijn. We hebben het over 1 trein per uur (niet eens per richting)...
Bij een sprinter waarbij het nu in Hengelo al rum 25% van de keren de aansluitingen niet gehaald worden vanwege datzelfde stuk enkelspoor en wachten in Wierden op iets dat voorbij moet komen. Ik kan ook wel een hele dag voltetrissen met afspraken maar als je niet een beetje speling inbouwt dan gaat het gewoon fout.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Integraal dubbelspoor is denk ik niet nodig, een inhaal-/wachtspoor zou genoeg moeten zijn. We hebben het over 1 trein per uur (niet eens per richting)...
Ja daar moest ik ook een beetje van poepen inderdaad. Heel dun.quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:37 schreef b2py het volgende:
"De fantastische verbindingen van Zwolle met de Baltische staten"
Gaat het?
Waarom moet zo nodig hemel en aarde bewogen worden om per se van de huidige route af te wijken? Welk probleem moet daarmee opgelost worden?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar dat is al genoeg om fors in de knel te komen met de spitstreinen van Syntus die ze in de toekomst willen laten rijden tussen Zwolle en Enschede
De route is korter en kan wel eens sneller zijn als ze die trein in een goed rijpad kunnen fietsen. En het is natuurlijk prestige van Zwolle ten koste van met name Apeldoornquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom moet zo nodig hemel en aarde bewogen worden om per se van de huidige route af te wijken? Welk probleem moet daarmee opgelost worden?
De Hanze!quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook een beetje van poepen inderdaad. Heel dun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |