abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 30 maart 2016 @ 09:30:16 #101
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_161043724
Ja, tuurlijk. Waar is dit knopje voor? Woesj!
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_161043729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:19 schreef J.B. het volgende:
Een vriend van mij werkt bij Nedtrain in Maastricht, die vertelde dat er momenteel in de nieuwe sprinter ook vloerbedekking ligt, das toch tamelijk luxe :P
Het zou wat zijn als er geen vloerbedekking in zat!
pi_161043739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:27 schreef Peterselieman het volgende:
Met een blokje voor de wielen zo te zien. Om wegrollen te voorkomen?
Eerst instructie en statische tests, begreep ik. Mochten er problemen zijn met de remmen of de aansturing er van, dan rollen ze niet opeens Maastricht binnen :P
Over een paar dagen zullen de eerste echte proefritten gereden worden.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 maart 2016 @ 09:36:24 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161043779
Logisch dan
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 30 maart 2016 @ 09:51:54 #105
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_161043964
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:30 schreef dennistd het volgende:
Ja, tuurlijk. Waar is dit knopje voor? Woesj!
Ik moest lachen _O-
  woensdag 30 maart 2016 @ 10:05:01 #106
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_161044141
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:19 schreef J.B. het volgende:
Een vriend van mij werkt bij Nedtrain in Maastricht, die vertelde dat er momenteel in de nieuwe sprinter ook vloerbedekking ligt, das toch tamelijk luxe :P
Ik denk dat 'ie je er tussen neemt ;)
Die vloerbedekking is om beschadiging aan de echte vloer te voorkomen. Dan zijn de treinen dus nog in 'nieuwstaat' als de overdracht aan NS plaatsvindt.
Op dit moment zijn de stellen nog van Stadler en de tests worden ook door Stadler uitgevoerd. Zodra de toelating rond is, zullen de stellen overgedragen worden en zullen de hoezen van de stoelen afgehaald worden en dus de tijdelijke vloerbedekking van de vloer ;)
  woensdag 30 maart 2016 @ 10:15:59 #108
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_161044267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 09:31 schreef b2py het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als er geen vloerbedekking in zat!
Ik vond dit praktisch en aantrekkelijk

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_161044296
Ik ga er maar van uit dat hij tapijt bedoelt, maar parket is ook vloerbedekking
pi_161044333
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:34 schreef dennistd het volgende:
Wat een lelijke uitstulping zit er bij de NS FLIRT3's ter hoogte van de draaistellen: Grote foto
[ afbeelding ]

Voor zover ik andere FLIRT3's op de foto heb (DB en Westfalenbahn) zitten ze niet op andere stellen. De Abellio-stellen en ook die voor PKP Intercity heeft het dan wel weer. Mogelijk iets met gelijkstroom waarvoor extra ruimte nodig is?
sandite installatie...
pi_161044338

Foto van het interieur van de R-Net stellen, je ziet de tijdelijke vloerbedekking vastgetapet zitten.
  woensdag 30 maart 2016 @ 10:29:00 #112
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_161044424
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 10:18 schreef b2py het volgende:
Ik ga er maar van uit dat hij tapijt bedoelt, maar parket is ook vloerbedekking
Ik dacht hetzelfde als jij, dit was heel fris en licht.



I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_161044516
Was de cabine van de NS FLIRT al voorbij gekomen?

Via de woordvoerder van NS
pi_161044573
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 10:21 schreef dan13lv het volgende:

[..]

sandite installatie...
Dat lijkt me sterk.
Bier.
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 11:53:33 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161045636
Via dat Twitter account

https://mobile.twitter.co(...)s/714768963436167168

Plan V gaat volgende week uit dienst? Gaat Flirt en DDM1 meteen in dienst? Of loopt het tekort nog verder op?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161045680
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 11:53 schreef derLudolf het volgende:
Via dat Twitter account

https://mobile.twitter.co(...)s/714768963436167168

Plan V gaat volgende week uit dienst? Gaat Flirt en DDM1 meteen in dienst? Of loopt het tekort nog verder op?
Ja, nee, soort van
  woensdag 30 maart 2016 @ 12:01:02 #117
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_161045793
Het tekort loopt niet op maar de reserve wordt kleiner.
pi_161045814
Gaan er twee flirts over de hanzelijn vandaag? Zo ja heeft iemand een dienstregeling?
Bier.
pi_161045831
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Gaan er twee flirts over de hanzelijn vandaag? Zo ja heeft iemand een dienstregeling?
Ze gaan naar Lelystad Opstel, aankomst 12.13
pi_161046548
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 11:53 schreef derLudolf het volgende:
Via dat Twitter account

https://mobile.twitter.co(...)s/714768963436167168

Plan V gaat volgende week uit dienst? Gaat Flirt en DDM1 meteen in dienst? Of loopt het tekort nog verder op?
Hoorde van iemand dat vanochtend de laatste rit met Mat'64 was. Daarna schijnt het spul naar Maastricht gebracht te zijn om terzijde gezet te worden.
Maar van horen zeggen, geen idee of het klopt, maar het zou overeen komen met een eerder genoemde datum.
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 12:43:25 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161046743
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:34 schreef MTL het volgende:

[..]

Hoorde van iemand dat vanochtend de laatste rit met Mat'64 was. Daarna schijnt het spul naar Maastricht gebracht te zijn om terzijde gezet te worden.
Maar van horen zeggen, geen idee of het klopt, maar het zou overeen komen met een eerder genoemde datum.
Tja, zou het 12 december ook niet terzijde gaan? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 30 maart 2016 @ 12:47:25 #122
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_161046841
Toen viel MAT'64 nog makkelijk na te kijken en weer de baan op te sturen in Maastricht, nu de hal daar plat ligt/gaat voor de nieuwe FLIRT3tjes gaat dat wat lastiger ;)
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 12:47:48 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161046853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:01 schreef ReisT het volgende:
Het tekort loopt niet op maar de reserve wordt kleiner.
Welke reserve?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161046940
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, zou het 12 december ook niet terzijde gaan? :+
Heb je uiteraard een punt, maar nu de eerste Flirts zijn gearriveerd kan ik mij voorstellen dat er nog minder plek voor onderhoud/controles aan Mat'64 is en dat het daarmee echt einde verhaal is.
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:00:58 #125
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_161047202
Ik zie niet waarom je ze dan niet in dienst zou kunnen houden (ook al is het als reservematerieel) tot het moment dat er daadwerkelijk onderhoud nodig is?

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:34 schreef MTL het volgende:

[..]

Hoorde van iemand dat vanochtend de laatste rit met Mat'64 was. Daarna schijnt het spul naar Maastricht gebracht te zijn om terzijde gezet te worden.
Maar van horen zeggen, geen idee of het klopt, maar het zou overeen komen met een eerder genoemde datum.
Het kan best dat het de laatste rit van dat stel (of die stellen) was maar waren toch ook de allerlaatste dienstvaardige stellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')