Het zou wat zijn als er geen vloerbedekking in zat!quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:19 schreef J.B. het volgende:
Een vriend van mij werkt bij Nedtrain in Maastricht, die vertelde dat er momenteel in de nieuwe sprinter ook vloerbedekking ligt, das toch tamelijk luxe
Eerst instructie en statische tests, begreep ik. Mochten er problemen zijn met de remmen of de aansturing er van, dan rollen ze niet opeens Maastricht binnenquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:27 schreef Peterselieman het volgende:
Met een blokje voor de wielen zo te zien. Om wegrollen te voorkomen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:30 schreef dennistd het volgende:
Ja, tuurlijk. Waar is dit knopje voor? Woesj!
Ik denk dat 'ie je er tussen neemtquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:19 schreef J.B. het volgende:
Een vriend van mij werkt bij Nedtrain in Maastricht, die vertelde dat er momenteel in de nieuwe sprinter ook vloerbedekking ligt, das toch tamelijk luxe
Ik vond dit praktisch en aantrekkelijkquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als er geen vloerbedekking in zat!
sandite installatie...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:34 schreef dennistd het volgende:
Wat een lelijke uitstulping zit er bij de NS FLIRT3's ter hoogte van de draaistellen: Grote foto
[ afbeelding ]
Voor zover ik andere FLIRT3's op de foto heb (DB en Westfalenbahn) zitten ze niet op andere stellen. De Abellio-stellen en ook die voor PKP Intercity heeft het dan wel weer. Mogelijk iets met gelijkstroom waarvoor extra ruimte nodig is?
Ik dacht hetzelfde als jij, dit was heel fris en licht.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:18 schreef b2py het volgende:
Ik ga er maar van uit dat hij tapijt bedoelt, maar parket is ook vloerbedekking
Ja, nee, soort vanquote:Op woensdag 30 maart 2016 11:53 schreef derLudolf het volgende:
Via dat Twitter account
https://mobile.twitter.co(...)s/714768963436167168
Plan V gaat volgende week uit dienst? Gaat Flirt en DDM1 meteen in dienst? Of loopt het tekort nog verder op?
Ze gaan naar Lelystad Opstel, aankomst 12.13quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Gaan er twee flirts over de hanzelijn vandaag? Zo ja heeft iemand een dienstregeling?
Hoorde van iemand dat vanochtend de laatste rit met Mat'64 was. Daarna schijnt het spul naar Maastricht gebracht te zijn om terzijde gezet te worden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:53 schreef derLudolf het volgende:
Via dat Twitter account
https://mobile.twitter.co(...)s/714768963436167168
Plan V gaat volgende week uit dienst? Gaat Flirt en DDM1 meteen in dienst? Of loopt het tekort nog verder op?
Tja, zou het 12 december ook niet terzijde gaan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:34 schreef MTL het volgende:
[..]
Hoorde van iemand dat vanochtend de laatste rit met Mat'64 was. Daarna schijnt het spul naar Maastricht gebracht te zijn om terzijde gezet te worden.
Maar van horen zeggen, geen idee of het klopt, maar het zou overeen komen met een eerder genoemde datum.
Welke reserve?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:01 schreef ReisT het volgende:
Het tekort loopt niet op maar de reserve wordt kleiner.
Heb je uiteraard een punt, maar nu de eerste Flirts zijn gearriveerd kan ik mij voorstellen dat er nog minder plek voor onderhoud/controles aan Mat'64 is en dat het daarmee echt einde verhaal is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, zou het 12 december ook niet terzijde gaan?
Het kan best dat het de laatste rit van dat stel (of die stellen) was maar waren toch ook de allerlaatste dienstvaardige stellen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:34 schreef MTL het volgende:
[..]
Hoorde van iemand dat vanochtend de laatste rit met Mat'64 was. Daarna schijnt het spul naar Maastricht gebracht te zijn om terzijde gezet te worden.
Maar van horen zeggen, geen idee of het klopt, maar het zou overeen komen met een eerder genoemde datum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |