wat beeldmateriaalquote:Op maandag 28 maart 2016 14:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ze zouden toch vandaag komen? Of ben ik een dag in de war?
De Duitse dienstregeling spreekt Op de Rails tegen: Volgens de plansystemen in Duitsland(stand: 27-3 15:30):quote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat beeldmateriaal
https://www.facebook.com/OpdeRails/posts/790334327733870
Een gif van het filmpje in de tweet over het plaatsen van de twee nieuwe hogesnelheids-wissels aan de zuid-oost kant van Utrecht;twitter:hendriks74 twitterde op zondag 27-03-2016 om 23:05:002 enorme wissels op haar plek 'gelegd' @U_centRaal (@BAMRail & @VolkerRailNL / @VolkerWessels) voor @ProRail #toppie https://t.co/BHWUvRiJTz reageer retweet
In het verleden was het zelfs Norddeich-Luxemburg, met locwissel naar een 181'er (meerspanningsloc) in Koblenz.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:02 schreef derLudolf het volgende:
Zag vanmiddag een Dosto voorbij zoeven toen ik bij station Haren voor de spoorbomen stond. Ik dacht dat over de Emslandstrecke alleen maar raampjestreinen van Westfahlenbahn reden, maar blijkbaar rijden er ook IC's van Köln naar Norddeich Mole.
Plaatje bij een praatje. Geen foto die ik zelf heb geschoten, misschien zelf es gaan doen. Heb er ook wel es leuke badslippers voorbij zien komen. Met dikke 151'ers er voor. Waar kun je dienstregelingen vinden voor badslippers in Dld?
[ afbeelding ]
nopequote:Op maandag 28 maart 2016 20:54 schreef Merode32 het volgende:
Iemand die morgenvroeg in heerlen gaat staan?
groetjes uit Heerlen van greetquote:Op maandag 28 maart 2016 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Greet er gaat staan. Hij wil de Polen bij de grens tegenhouden
Wellicht, heb m'n ouders er een keer gedropt 's ochtends, toen kwamen er ook drie badslippers voorbij in 10 minuten. Ga es kijken wanneer ik tijd hebquote:Op maandag 28 maart 2016 20:46 schreef dennistd het volgende:
[..]
In het verleden was het zelfs Norddeich-Luxemburg, met locwissel naar een 181'er (meerspanningsloc) in Koblenz.
Dienstregeling goederen zou ik niet weten voor Duitsland, maar op een doordeweekse dag een paar uur er staan moet je aardig wat foto's opleveren.
Knap staaltje engineering!quote:Op maandag 28 maart 2016 20:21 schreef boriq het volgende:
Een gif van het filmpje in de tweet over het plaatsen van de twee nieuwe hogesnelheids-wissels aan de zuid-oost kant van Utrecht;twitter:hendriks74 twitterde op zondag 27-03-2016 om 23:05:002 enorme wissels op haar plek 'gelegd' @U_centRaal (@BAMRail & @VolkerRailNL / @VolkerWessels) voor @ProRail #toppie https://t.co/BHWUvRiJTz reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik heb een solo viertje half uurtje laterquote:Op maandag 28 maart 2016 22:35 schreef dennistd het volgende:
Wel een hele ICM-III als IC Deventer-Enschede om 22.31u. Vanuit Utrecht kwamen er 7 bakken, maar het viertje moest er in Deventer af...
Gelukkig reis ik eerste klas
Ah, nou we mochten even luchtenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:02 schreef dennistd het volgende:
Jawel, maar Utrecht-Den Bosch is vrij gewoon als omleidingsroute voor de ICE. Arnhem-Den Bosch gebeurt minder vaak.
Kijk nou, zelfs voer voor de reobsejdrob!quote:Op maandag 28 maart 2016 23:16 schreef bork het volgende:
[..]
Ah, nou we mochten even luchten
[ afbeelding ]
Oh ik las over het woord stopte heenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef ReisT het volgende:
Op spoor 5 past wel (als ze niet stiekem het perron hebben ingekort)
ja jaquote:Op maandag 28 maart 2016 23:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kijk nou, zelfs voer voor de reobsejdrob!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |