Op hoeveel staat de jackpot inmiddels? Alweer een eeuwigheid geleden dat die nog eens gevallen is.quote:
Hij klinkt als mevrouw prevotquote:Op zondag 27 maart 2016 17:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
waarom wordt mevrouw Sagan geïnterviewd?
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan heeft geen idee wie Rik Van Looy is.
Geef hem ongelijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan heeft geen idee wie Rik Van Looy is.
twitter:albertocontador twitterde op zondag 27-03-2016 om 17:39:36Grande @petosagan !!!Enhorabuena!!!!Congrats for the victory Peterrrr!!!🏆 #gentwevelgem @tinkoff_team reageer retweet
Inderdaad, zeker toen hij op een gegeven moment op meer dan een minuut in de 2de waaier reed..quote:Op zondag 27 maart 2016 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tweede plek is gewoon een prima resultaat voor Lotto en Vanmarcke.
Ik geef hem ongelijk. Van Looy hoort bij de 10 beste klassieke renners ooit, die mag je wel kennen.quote:
Jep. Kan Vanmarcke en Lotto wel gebruiken. Het zag er eerder in de koers slechter uit.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tweede plek is gewoon een prima resultaat voor Lotto en Vanmarcke.
Stybar zat in het wiel bij Vanmarcke en een paar seconden later was Vanmarcke erbij en zat Stybar daarachter te harken..quote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
''Er net naast grijpen als de beslissing valt''
Eh.
In belgie misschienquote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik geef hem ongelijk. Van Looy hoort bij de 10 beste klassieke renners ooit, die mag je wel kennen.
Dat is het verleden. Als je hier in de binnenstad vraagt wie van Looy is, dan heeft niemand een antwoord.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik geef hem ongelijk. Van Looy hoort bij de 10 beste klassieke renners ooit, die mag je wel kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |