Ik, want dat kost mij weer pronopunten.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaviria de sprint van het achtervolgende groepje niet gewonnen. Iemand mad.
Maar hebben niet het vermogen van Cancellara, Sagan en Vanmarcke.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat hier niet? Voor zo'n FDJ of ex-Europcar-waarvanikdenieuwenaamnietweet is dat toch gewoon de enige kans?
Waarom bijna?quote:Op zondag 27 maart 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ging bijna dood bij die Kuznetsov' aanval
Ik bedoel waarom die niet met de hele ploeg lopen te kloten. Nouja de koers is daar dan wel weer te hard voor natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar hebben niet het vermogen van Cancellara, Sagan en Vanmarcke.
Vino en Canc hebben het overigens in het redelijk recente verleden nog wel gepresteerd om in de finale weg te komen.
Heeft wel Omloop het Volk van Tommeke gewonnenquote:Op zondag 27 maart 2016 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Leuke ereplaats voor Vanmarcke, die had hij nog niet.
WK >> PR >> RVVquote:Op zondag 27 maart 2016 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eindelijk wint Sagan een grote klassieker. Of toch Gent-Wevelgem. Die hij al eens won.
Geen lekke band binnen 3km voor de streep dus dat is wel een positief puntje voor ze.quote:
Wat een god hequote:Op zondag 27 maart 2016 17:38 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou een moord doen voor dat kapsel van Sagan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |