Als Kuznetsov wint, dan wint Sagan toch nog zijn koers, want russen worden tegenwoordig positief getest op meldonium.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop op een overwinning van Cance. Sagan kan niet winnen, Vanmarcke ook niet en Kuznetsova kan ik niet inschatten.
quote:Op zondag 27 maart 2016 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Kuznetsov wint, dan wint Sagan toch nog zijn koers, want russen worden tegenwoordig positief getest op meldonium.
Verdomd weinig wielrenners anders.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Kuznetsov wint, dan wint Sagan toch nog zijn koers, want russen worden tegenwoordig positief getest op meldonium.
Helaas, hij mocht niet voor eigen kans rijden deze week. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een vooropgezet plan is van Vino om mij tegen te werken.quote:
die houden hun email wel in de gaten natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verdomd weinig wielrenners anders.
Zijn anders ook niet vies van een middeltje meer of minder.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:23 schreef franklop het volgende:
[..]
die houden hun email wel in de gaten natuurlijk
Straks weer lekker F5'en bij Lefevere en Couckequote:Op zondag 27 maart 2016 17:23 schreef Wombcat het volgende:
Wiens schuld zou het deze keer zijn volgens Etixx?
Ik zeg Vanmarcke, omdat hij in de afdaling Stybar en Rowe uit het wiel reed en niet meenam naar de kopgroep.
Mike vergetenquote:
Herbert is een idioot. Die moet je niet serieus nemen.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens de Wet van Herbert redden ze het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |