Vaak.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lijkt me niet echt motiverend voor Etixx dat ze een sprinter hebben die vaak choket als het er in een grote eendagswedstrijd echt om gaat.
"Vaak"quote:Op zondag 27 maart 2016 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lijkt me niet echt motiverend voor Etixx dat ze een sprinter hebben die vaak choket als het er in een grote eendagswedstrijd echt om gaat.
Oke ja goed klopt helemaal precies inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2016 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:
Dat begrijp ik. Was ook niet helemaal serieus. Niet echt het terrein voor de Tartaargod.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja oke, maar Zakarin reed vandaag nog in Catalonië
De Tartaar wint alleen als ik niet kijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Was ook niet helemaal serieus. Niet echt het terrein voor de Tartaargod.
Dit wordt zijn seizoen. Menig zegetocht zal je kunnen aanschouwen dit jaar, ik voel het!quote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tartaar wint alleen als ik niet kijk.
In Parijs-Nice, de Giro.
Ilnur, oh Ilnur.
Vandaag won in ieder geval de Tsaar in Cataloniëquote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tartaar wint alleen als ik niet kijk.
In Parijs-Nice, de Giro.
Ilnur, oh Ilnur.
In de voorlaatste rit zal Ilnur zijn Girozege veiligstellen.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef DeeBee het volgende:
Haha, dat happen als Gaviria eens gekrenkt wordt.
[..]
Dit wordt zijn seizoen. Menig zegetocht zal je kunnen aanschouwen dit jaar, ik voel het!
Niets hield hem tegen om vooraan mee te zitten.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niki mogen ze wel mooie opslag geven, al die kilometers op kop voor je ploeggenoten die er niks van bakken
Die is al dood als een pier. Die gaat geen rol spelen straksquote:Op zondag 27 maart 2016 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben als de dood voor die Kuznetsov.
Weg met die vent.
Mag je wel effe hopen dat je ze ook op de goeie plek hebt.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb alle drie de koplopers - die Rus reken ik voor het gemak even niet mee - in mijn prono. Ik ga keihard scoren.
Die lanceert zichzelf zo als een Katusha raket.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben als de dood voor die Kuznetsov.
Weg met die vent.
Cancellara op 1, Sagan op 2, Vanmarcke op 4.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je wel effe hopen dat je ze ook op de goeie plek hebt.
Als hij wint neem je een week lang zijn UI? Of ben je toch niet zo zeker van je zaakquote:Op zondag 27 maart 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is al dood als een pier. Die gaat geen rol spelen straks
Je moet echt mensen op de juiste plek hebben wil je scoren. Anders maakt het bijna niets uit.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cancellara op 1, Sagan op 2, Vanmarcke op 4.
Ik schrok vanochtend wakker. Nog snel een nieuwe voorspelling doen omdat Kristoff out was.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan weet ik op welke uitslag ik hoop.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een afgunst. Ik gooi je per direct van mijn vriendenlijst af.quote:
Dealquote:Op zondag 27 maart 2016 17:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als hij wint neem je een week lang zijn UI? Of ben je toch niet zo zeker van je zaak
Dan kun je misschien wel de sprong vanuit de grauwe middenmoot naar de lage subtop maken!quote:Op zondag 27 maart 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb alle drie de koplopers - die Rus reken ik voor het gemak even niet mee - in mijn prono. Ik ga keihard scoren.
Ik had gehoopt iedereen te slim af te zijn met Miguel op 1 in Catalunya. Dat bewaren we dan maar voor Baskenland.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan kun je misschien wel de sprong vanuit de grauwe middenmoot naar de lage subtop maken!
Nee, niet goed uitgepakt?quote:Op zondag 27 maart 2016 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had gehoopt iedereen te slim af te zijn met Miguel op 1 in Catalunya. Dat bewaren we dan maar voor Baskenland.
Als Kuznetsov wint, dan wint Sagan toch nog zijn koers, want russen worden tegenwoordig positief getest op meldonium.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop op een overwinning van Cance. Sagan kan niet winnen, Vanmarcke ook niet en Kuznetsova kan ik niet inschatten.
quote:Op zondag 27 maart 2016 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Kuznetsov wint, dan wint Sagan toch nog zijn koers, want russen worden tegenwoordig positief getest op meldonium.
Verdomd weinig wielrenners anders.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Kuznetsov wint, dan wint Sagan toch nog zijn koers, want russen worden tegenwoordig positief getest op meldonium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |