Dat zijn dan ook erkend hardrijdersquote:Op zondag 27 maart 2016 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch verliezen ze tijd op de koplopers
Dat ligt aan jou. Prima koers tot nu toe.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef buzz1291 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het cht een saai koers vandaag met als enige hoogtepunt tot nu toe het vermakelijke gezicht dat de Etixx boys zich weer eens in het oak hebben laten steken?
Alles behalve Team Skybots en ik vind het best.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Topshow.
Als die Rus maar niet wint vind ik alles best.
Zakarin?quote:Op zondag 27 maart 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Topshow.
Als die Rus maar niet wint vind ik alles best.
Ik ga ervanuit dat het groepje van vier vooruit blijft.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alles behalve Team Skybots en ik vind het best.
Ja oke, maar Zakarin reed vandaag nog in Cataloniëquote:Op zondag 27 maart 2016 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorige week afgestapt in Spanje en doet vandaag mee.
Deed vandaag meequote:Op zondag 27 maart 2016 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorige week afgestapt in Spanje en doet vandaag mee.
En weer eens een mooie eindklassering.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja oke, maar Zakarin reed vandaag nog in Catalonië
En Rowe en Stannardquote:Op zondag 27 maart 2016 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vermoed dat het volgende week niet anders gaat zijn.
De 3 uit de kopgroep, eventueel aangevuld met een iets gezondere Van Avermaet. Sowieso geen enkele Etixx-renner. Heel, heel misschien nog Benoot of Thomas.
Vaak.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lijkt me niet echt motiverend voor Etixx dat ze een sprinter hebben die vaak choket als het er in een grote eendagswedstrijd echt om gaat.
"Vaak"quote:Op zondag 27 maart 2016 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lijkt me niet echt motiverend voor Etixx dat ze een sprinter hebben die vaak choket als het er in een grote eendagswedstrijd echt om gaat.
Oke ja goed klopt helemaal precies inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2016 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:
Dat begrijp ik. Was ook niet helemaal serieus. Niet echt het terrein voor de Tartaargod.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja oke, maar Zakarin reed vandaag nog in Catalonië
De Tartaar wint alleen als ik niet kijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Was ook niet helemaal serieus. Niet echt het terrein voor de Tartaargod.
Dit wordt zijn seizoen. Menig zegetocht zal je kunnen aanschouwen dit jaar, ik voel het!quote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tartaar wint alleen als ik niet kijk.
In Parijs-Nice, de Giro.
Ilnur, oh Ilnur.
Vandaag won in ieder geval de Tsaar in Cataloniëquote:Op zondag 27 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tartaar wint alleen als ik niet kijk.
In Parijs-Nice, de Giro.
Ilnur, oh Ilnur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |