De autisten van de natuur, ze zouden hier zo passen.quote:De tegenwoordige tapirs zijn planteneters die met hun korte slurf behendig bladeren en twijgen van bomen en struiken kunnen grissen. Alleen in de voortplantingstijd zoeken tapirs contact met soortgenoten. In gevangenschap kunnen ze zonder problemen met meerdere dieren bij elkaar gehouden worden, maar van sociaal gedrag is geen sprake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Neh.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:38 schreef Najieto het volgende:
Vanaf nu gaan we verder met Lama's
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga meteen een aquarium aanschaffen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:
En blijkbaar ook een barbecue...quote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Ik ga meteen een aquarium aanschaffen!
Ja maar ditmaal niet van mijn eigen hand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik google'de op tapirvis (aangezien ik er zelf eentje heb gehad) en toen kwam ik deze tegen!![]()
Niet?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ditmaal niet van mijn eigen hand!
Ik google'de op tapirvis (aangezien ik er zelf eentje heb gehad) en toen kwam ik deze tegen!
Hehehe helaas!quote:
Wat zijn dit nou weer voor kutgraphicsquote:
quote:
Gast, serieus? Vice City niet kennen, hoe jong ben jij?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou weer voor kutgraphics
Te oud om te gamen.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:18 schreef David_Micheal het volgende:
[..]
Gast, serieus? Vice City niet kennen, hoe jong ben jij?
Heb je die neus ook bewerkt? Dat ziet er nogal vreemd uitquote:
Oogjes toegevoegd, en originele ogen weggehaald.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb je die neus ook bewerkt? Dat ziet er nogal vreemd uit
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:49 schreef grazz het volgende:
Ik ben in de war door jouw bewerking, ik bedoelde dat ding tussen zn neusgaten
Dat is júíst goed.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:52 schreef grazz het volgende:
dit subforum is niet goed voor me, ik kraam weer één en al onzin uit
Dat is een goed teken.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Het gekke is...ik voel me wel thuis hier
Wat zou je er van vinden als we dat over jou zouden zeggen? Nou!quote:
Zou mij geen reet boeien.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden als we dat over jou zouden zeggen? Nou!
https://www.vi.nl/nieuws/(...)geert-na-eerste-goalquote:Andrea Pirlo won in 2006 het WK met Italië en pakte met AC Milan tweemaal de Champions League-trofee, maar deze prestaties steken schril af tegen de prijs die de Juventus-coach vrijdag kreeg aangeboden. De Gouden Tapir staat vanaf heden in de vitrinekast in Huize Pirlo. Het Italiaanse medium Striscia La Notizia reikt deze satirische award uit voor slechte prestaties en/of vernederingen. Volgens hen verdiende Pirlo de award na de remises tegen Crotone en Hellas Verona in de Serie A en de 0-2 nederlaag tegen Barcelona. Pirlo nam, terwijl hij in zijn auto zat, de trofee overigens netjes in ontvangst.
Huh nee dat is @FlippingCoin ik heb een foto van hem boven mijn bedquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dit een foto van @:naardegallemiezen ?
Is dit waar @FlippingCoin?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Huh nee dat is @:FlippingCoin ik heb een foto van hem boven mijn bed
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:36 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze niet lief?
[..]
De autisten van de natuur, ze zouden hier zo passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dit waar @:flippingcoin?
Wat vind jij hier van @:boze_eend?
Ik word graag gecucked dus @Naardegallemiezen mag dat doen bij mij.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dit waar @:flippingcoin?
Wat vind jij hier van @:boze_eend?
Kutkick.quote:
Maar het was woar jaquote:
quote:Op zondag 26 december 2021 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat @:Jimbo een opgezette tapir is? Beetje gemeen hoor.
Voor de tapir.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:36 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze niet lief?
[..]
De autisten van de natuur, ze zouden hier zo passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |