Het is 'Zo wispelturig! Teringlijers!'quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:32 schreef Kaas- het volgende:
Oh, in het werkelijke filmpje komt het gevloek niet voor. En misschien is het ook niet zo netjes, dus dat mag evt. wel uit de TT.
Wat zullen die gezellige kringverjaardagen hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
Dat wijf.Die chick van 'IK WIL KAAS!' moet wel haar zus zijn.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat zullen die gezellige kringverjaardagen hebben.
Die zus eerst 10x "IK WIL KAAS!" roepen om dan ineens te wijzigen naar "STIK MAAR IN JE KAAS GVD!", terwijl de andere zus net terugkwam met kaas en dan boos "ZO WISPELTURIG!" roept.
Topshowquote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:31 schreef Kaas- het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Ik plaats mezelf niet echt in een kamp. Daar sta ik boven.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
Robin zit gewoon in hetzelfde kamp als Jan Roos. Je moet het maar willen.
Dus ik mag jou niet meer belachelijk maken? Zonde.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:34 schreef Euribob het volgende:
Geestelijk gehandicapten mag je alleen belachelijk maken als ze bovendien ook PVV stemmen.
Yep.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit geloofwaardiger?
Deed je dat dan? Nooit wat van gemerkt iig.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus ik mag jou niet meer belachelijk maken? Zonde.
Geen zorgen, dat doe ik wel voor je.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf niet echt in een kamp. Daar sta ik boven.
Was waarschijnlijk een normale situatie voor je.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deed je dat dan? Nooit wat van gemerkt iig.
Dat gebeurt me veel te vaak. Nu ben ik gewoon een botte lul volgens de meesten.quote:
Ben je overigens ook wel. Beetje verschuilen achter sarcasme.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gebeurt me veel te vaak. Nu ben ik gewoon een botte lul volgens de meesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |