Nee lijkt mij meer dan prima en lang zat! En als mensen langer willen spelen met hun kinderen is dat hun keuze.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:54 schreef Fazzoletti het volgende:
Vraagje: we willen F's verjaardag in een speeltuin in de buurt vieren. Nu is de locatie te huur van 10-13. De speeltuin is daarna nog wel gewoon open, maar het clubhuis wordt in de middag voor andere doeleinden gebruikt (altijd op zaterdag).
Is het raar om op de uitnodiging 10-13 te zetten? Het voelt ergens zo kort (ook al gaat hij uiterlijk om 2 slapen)
Gelukkig was ik gister al geweest!quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:51 schreef Chanty het volgende:
Ik heb net de HEMA leeggeshopt. Allemaal kinderkleding zwaar afgeprijsd dus lekker ingeslagen voor beeb en Lucas. Dus mochten jullie nog iets willen hebben dan moet je elders kijken dan in Zoetermeer
Ik zag de rekken woensdag al maar toen was lucas ziek dus wilde zsm naar huis. Maar slechts 1 slaapzak gekocht? Welke maat heeft S. Nu? Heb voor Lucas vooral tshirts en korte mouwenrompers maat 86-92 gehaald. Verder kleine maatjes voor baby en een paar dingen op de groei (kan ze in als ze een jaar is).quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:58 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Gelukkig was ik gister al geweest!
Score: 1 slaapzak
Ik heb niet heel goed gekeken, want handen al vol met andere dingen en een kind op een fietsje dat er steeds af wilde en het er niet mee eens was dat ze vastgesnoerd zatquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zag de rekken woensdag al maar toen was lucas ziek dus wilde zsm naar huis. Maar slechts 1 slaapzak gekocht? Welke maat heeft S. Nu? Heb voor Lucas vooral tshirts en korte mouwenrompers maat 86-92 gehaald. Verder kleine maatjes voor baby en een paar dingen op de groei (kan ze in als ze een jaar is).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Nee wel een ding maat 80 want ubercute spijkerjurkjequote:Op zaterdag 2 april 2016 18:27 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik heb niet heel goed gekeken, want handen al vol met andere dingen en een kind op een fietsje dat er steeds af wilde en het er niet mee eens was dat ze vastgesnoerd zat![]()
Ze zit nu in maat 86. Misschien kijk ik morgen nog ff, neem aan dat je voor baby nog geen maat 86 hebt gekocht
Oh bah wat naarquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Pff, lief is met A naar de HAP. Bleef maar spugen en heel suf en reageerde niet op ons. Ik thuis met C die zichzelf overmoe heeft gehuild omdat we steeds met A bezig waren. Wat een klotedag.
PCLE crème van Biodermal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:28 schreef Chanty het volgende:
Weet iemand trouwens een wondermiddel tegen een jeukend keizersnedelitteken? Het heeft altijd al gejeukt maar nu word ik er echt gek van! Smeren doe ik al (bio oil en palmers cacaoboter).
Die ga ik eens opzoeken tnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |