quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Ik.quote:
Gvd! Kijk eens naar die wedstrijd dan. Dat is geen WK waardige ploeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan niet in de toekomst kijken.
Uh, oké?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
KOM HIER DAN GEK. LAAT IK JE FF ZIEN WIE DE BAAS IS.
We zullen ons nog wel ontwikkelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Gvd! Kijk eens naar die wedstrijd dan. Dat is geen WK waardige ploeg.
Okquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-2quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb nog geen seconde gezien van deze wedstrijd en ik was het ook niet van plan aan te slingeren. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel het staat. Iemand?
NULL ZU ZWEIquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:52 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb nog geen seconde gezien van deze wedstrijd en ik was het ook niet van plan aan te slingeren. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel het staat. Iemand?
Dat zei ik gister ook tegen je zusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Camp Dadelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Zou wel leuk zijn als Camp Nou eindelijk een leuke naam krijgt.
Oke we geloven jequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je gedraagt je als een volstrekte idioot. Dat noem ik wat anders dan 'bang'.
Dat bepaal jij niet, die tijd is geweest net als het succes van het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Post 30 wordt TT.
Tenzij deze niet over GGMM gaat.
Sowquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:52 schreef CrashO het volgende:
samenvatting
0-1
[ afbeelding ]
0-2
[ afbeelding ]
Bijna 0-3
[ afbeelding ]
Ik zeg niets meerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zus.
Waarschijnlijk was dit een goedkope smoes om je bed in te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lach maarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Topman van de KNVB Johan Lokhorst geeft een persconferentie en maakt een sterk statement.
Vanaf nu alles zetten op het winnen van elke wedstrijd![]()
![]()
![]()
Dat lukt vrij aardig![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
Update: de grappen van iBenny slaan nog steeds niet aan.
Laffe grafhond die gozerquote:
Het waren allemaal verdedigersquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Danny Blind, Frank De Boer en Gio.
Wat is de overeenkomst?
Allemaal Nederlandsquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Danny Blind, Frank De Boer en Gio.
Wat is de overeenkomst?
Gisteren ook al nietquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Update: GGMM is niet in vorm vandaag.
Ruilen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mod zijn en een abo, wat een kut leven moet jij hebben zeg
Leuk davy, diss de enige man maar die blij was toen je hier meldde dat je er was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gisteren ook al nietEn de dag daarvoor, en daarvoor, en...
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij was gisteren wel in vorm bij de zus van Max23quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven. Tevens staat je capslock aanquote:
Potkoffiequote:
koeiebanaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven. Tevens staat je capslock aan
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
o ja sorryquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven. Tevens staat je capslock aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu een bakje bugles
Paxcon vindt dit leuk
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk davy, diss de enige man maar die blij was toen je hier meldde dat je er was.
Waardeloosquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Schakel nu pas in. Iemand een korte samenvatting?
Danny Blind is een lul.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Frankrijk heeft 2 keer gescoord. Nederland 0 keer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
We hebben je gemistquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
13 seconden stilte, 13 minuten pure aids, 1 minuut geklap, 32 minuten pure aids.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Frankrijk heeft 2 keer gescoord, wij niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Johan Cruijff is overledenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ha! Ik zie dat mijn vrienden KingRoland, onlogisch en niet te vergeten speciale vriend GGMM ook aanwezig zijn.
Ik weet zeker dat Roland ook blij wasquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk davy, diss de enige man maar die blij was toen je hier meldde dat je er was.
specialequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ha! Ik zie dat mijn vrienden KingRoland, onlogisch en niet te vergeten speciale vriend GGMM ook aanwezig zijn.
Minuut stilte vooraf was geen minuut en minuut stilte voor Cruijff was geen stilte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Het schip is gezonken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Uh, bedanktquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
En Stijn. En johannes, als hij wat minder bijdehand doet dan vroeger.
Gebeurde mij anders niet gisteravond bij je moeder.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Door deze langere gif verliest deze zijn kracht.
Ik heb hier een factchecker nodig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
Luuk de Jong heeft 50% van zijn interlandgoals met de hand gescoord.
Ik kan me geen topwedstrijd herinneren dat hij goed speeldequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
Luuk laat het nooit zien in grote wedstrijden.
Baasquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
samenvatting
0-1
[ afbeelding ]
0-2
[ afbeelding ]
Bijna 0-3
[ afbeelding ]
Op bepaalde scholen doen ze dat welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje gaan staan juichen terwijl er vanmiddag iemand gecremeerd is! Dat doet je niet.
PSV-Twente (was dat toen een topwedstrijd?) was wel vermakelijk in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan me geen topwedstrijd herinneren dat hij goed speelde
Eredivisiewedstrijden zijn nooit topwedstrijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV-Twente (was dat toen een topwedstrijd?) was wel vermakelijk in ieder geval
Neenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV-Twente (was dat toen een topwedstrijd?) was wel vermakelijk in ieder geval
n00bquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik was te laatLive cappen is lastig ja
Ik zou betten op Memphis shoots widequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Memphis to score? jongens, zeg het maar
Hoe kunnen ze dan 1-2 achter staan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op hetzelfde niveau als jouw voetbalteam.
Wat een waardeloze gif. Hoe moeilijk is het nou. Probeer het eens opnieuw.quote:
Dat doet hij alleen bij echte vriendenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
René, je zegt mij niet eens gedag...
Sterkte met het verwerken van de ontdekking van de ware aard van GGMM.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Hey Kapiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
#KenJeVriendenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gebeurde mij anders niet gisteravond bij je moeder.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gif. Hoe moeilijk is het nou. Probeer het eens opnieuw.
Tegen wie moet Arsenal volgende week?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:02 schreef Anoonumos het volgende:
Die kutfransen van Arsenal kunnen er geen reet van
Jij bent dikke maatjes met iedereen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet hij alleen bij echte vrienden
Coquelin wel natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:02 schreef Anoonumos het volgende:
Die kutfransen van Arsenal kunnen er geen reet van
Watford thuisquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen wie moet Arsenal volgende week?
Bal in netjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan ik geen voldoende geven
Dat zei dat moeder van onlogisch ook gisteravond.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan ik geen voldoende geven
Het is vrijdagavond. Je weet dat ik na een drukke week vaak wat meer behoefte aan bevestiging heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Kapi
Ik dacht dat je aan mijn blije gedrag wel doorhad hoe ik er over dacht dat ik jou weer zag posten.
Goede vrienden hebben daar vaak genoeg aan.
Bij deze.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond. Je weet dat ik na een drukke week vaak wat meer behoefte aan bevestiging heb.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder wel gisteravond, toen Coco zijn 'kracht' liet zien.
Jammer dat je zo naar doet tegen Coco98.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei dat moeder van onlogisch ook gisteravond.
Tegen Coco98.
Met Ighalogodquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat wordt weer een gezellige wedstrijd.
Coco98 is wel opeens erg stil.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei dat moeder van onlogisch ook gisteravond.
Tegen Coco98.
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn en ik luisteren op dit moment naar
Misschien was ze bewusteloos.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als je moeder gisteravond.
Ondanks dat hij al 20 minuten bezig was.
Op dit moment wel.quote:
Gefeliciteerd en succesquote:
JP?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Dit team vraagt om een milkshake-arista.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Dit team vraagt om een milkshake-arista.
Vrouwen hebben graag dat je zegt, ik ga nu even bouten. Dat is wel zo netjes.quote:
Ik ga even een neger op de boot zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben graag dat je zegt, ik ga nu even bouten. Dat is wel zo netjes.
Ik heb liever dat je dit verwoordt als stellingquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kijk een paar minuten en ik heb al drie complete faalpasses geteld van Nederlandse kant
Jammer.quote:
De echte echte herkennen nu een Eurokok Martin referentiequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben graag dat je zegt, ik ga nu even bouten. Dat is wel zo netjes.
Even een bruine trui breien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ga even een neger op de boot zetten
Leeft die nog eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte echte herkennen nu een Eurokok Martin referentie
Jij bent een echte echte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte echte herkennen nu een Eurokok Martin referentie
Niet eens, niet oneensquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: johannes_vermeer is een klaphark.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe 'ie het uitkrijststel mietjes die voetballers
Ik hoop het wel alhoewel dit een zwaar jaar was voor mij wat betreft persoonlijke helden.quote:
Sinds ik las dat hij ziek is heb ik niets meer vernomenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het wel alhoewel dit een zwaar jaar was voor mij wat betreft persoonlijke helden.
(Ik doel nu op Eddy Wally)
Dat doe je snel.quote:
Wij kijken ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:09 schreef CrashO het volgende:
Ik was eindelijk eens optijd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |