quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
Dit ploeg bestaat uit spelers die dan er moeten staan tijdens kwalificatie + Robben en Strootman...quote:
had met grote afstand al recordinternational kunnen zijn geloof ikquote:
Robbengod en Strootmangodquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ploeg bestaat uit spelers die dan er moeten staan tijdens kwalificatie + Robben en Strootman...
Tetequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ploeg bestaat uit spelers die dan er moeten staan tijdens kwalificatie + Robben en Strootman...
Dat + een normale rechtsback en je hebt in iedere linie een versterkingquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
God wat was hij dramatisch tegen Atleti jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoveel als tegen Ajax en Atletico.
0.
Die wint iig nog duelsquote:
Kan een meme wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:25 schreef Groby het volgende:
Veltman is ongelooflijk slecht. Gadverdamme.
Altijd als Nederland speeltquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etsu kijkt voetbal? De wonderen zijn de wereld nog niet uit
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dit wordt mijn nieuwe wallpaper.
Die wordt er tegenwoordig uit gesprint door Viergeverquote:
Willems in een systeem met 5 verdedigers moet kunnenquote:
Totaal irrelevant in dit topicquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Net zoals andere problemen in het land.
Het probleem is momenteel meer dat Blind wel een opstelling op papier zet, maar voor de rest totaal geen instructies meegeeft.quote:
Ik zie dit topic graag als gezellige huiskamer, alles kan worden besproken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Totaal irrelevant in dit topic
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend ergert aan de commentator wanneer hij 'Klaassen' en 'Clasie' articuleert?
Ja en neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend ergert aan de commentator wanneer hij 'Klaassen' en 'Clasie' articuleert?
Heb jij effe mazzel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:28 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met Sneijder trouwens
Dag dag
Ik raad je aan Foxie te kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dit topic graag als gezellige huiskamer, alles kan worden besproken.
Stel dat GGMM nu plaatjes van zijn kat wil posten dan wil ik dat van harte aanmoedigen
Voodoo dit hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:28 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben ook helemaal klaar met Sneijder trouwens
Dag dag
Die Oldenburger moet sowieso geneutraliseerd worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef GGMM het volgende:
Met Foxie heb ik zo'n kut streep in beeld.quote:
Robben heeft gewoon een goed excuus met Bayern.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Die is niet geblesseerd , heeft gewoon geen zin meer om bij die teringzooi te spelen net als Robben
Heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Foxie heb ik zo'n kut streep in beeld.
Wie doet daar het commentaar? Ron de Rijk?
Robbengod moet Oranje de komende jaren dragen. Het is ons taak om hem te steunen Powerloungen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Die is niet geblesseerd , heeft gewoon geen zin meer om bij die teringzooi te spelen net als Robben
Inderdaad. Excuusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robben heeft gewoon een goed excuus met Bayern.
Hoe moet je een team dragen met alleen maar middelmaat ?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod moet Oranje de komende jaren gaan dragen. Het is ons taak om hem te steunen Powerloungen.
Sneijder nooit meer opstellen. Haalt alle voetbal eruit.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Elftal om Sneijder heenbouwen dit dat
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind wel dat we mooie shirtjes hebben.
Heb je ook zo genoten van Adest?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind wel dat we mooie shirtjes hebben.
Robben is al 32quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod moet Oranje de komende jaren dragen. Het is ons taak om hem te steunen Powerloungen.
Speelt ook nog ergens voor, natuurlijk. Ook nog het voordeel dat hij itt praktisch de hele Bayern-selectie een vrije zomer heeft.quote:
Eindelijk had hij gelijk na zijn eerste wedstrijd moeten doen.quote:
Digitenne is helaas niet zo chill.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
G
[..]
Heb ik geen last van
Vincent Schildgod
Alleen Onze Lieve Heer weet datquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe moet je een team dragen met alleen maar middelmaat ?
Je hebt gehapt dom varken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dit graag nomineren als domste post van de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |