Tong! Wat heerlijk!quote:Op zondag 27 maart 2016 19:16 schreef highender het volgende:
Rundertong, doperwten, gekookte aardappelen, boterjus. Herenpudding als dessert.
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:11 schreef Tamabralski het volgende:
Shoarmavlees op rozijnbrood met spijs.
Haha. Vanillepudding met rum en pure chocoladebrokken / schilfers.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:56 schreef RobinOok het volgende:
Als vrouw boezemt mij dat angst in. Wat is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://sites.google.com/(...)ly-map/herrenpudding
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:46 schreef highender het volgende:
[..]
Haha. Vanillepudding met rum en pure chocoladebrokken / schilfers.oh, ik dacht hier aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://sites.google.com/(...)ly-map/herrenpudding![]()
http://www.picturebritain.com/2011/08/spotted-dick.html
quote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stiekem wel want hun eten de rollade koud (eerst braden en dan laten afkoelen)![]()
Ooh, dit ziet er zo heerlijk uit! Soort kaastaart?quote:
Al die Mediterraan eens gehaald?quote:Op zondag 27 maart 2016 21:31 schreef Skeletor. het volgende:
Straks "tapas" van geroosterd pompoenpitbrood. Erop roombrie, heul veel gerookte palingfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat, gerookte zalmfilet-Philadelphia bieslook-rode snoeptomaat. Erbij nog wat snoeptomaatjes, banaan en een peer.
Nee, degene die de boodschappen haalt, zag 'm niet liggen bij de Jumbo!quote:Op zondag 27 maart 2016 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Al die Mediterraan eens gehaald?
Dat ziet er goed uit, vooral die koek/cake met pistache.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:43 schreef Iwanius het volgende:
Paasontbijt met Miep aan de door mij gedekte tafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lunch saampjes:
[ afbeelding ]
Dat ei is echt perfect.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:19 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boterham met warmgerookte zalm (die was gemarineerdin dijon mosterd en maple syrup) met sausje van mayo, slagroom, Limburgse mosterd, maple syrup, peper, zout. Met lente-ui en zachtgekookt eitje.
Mijn best gedaan deze Pasen.
Hmmmquote:Op maandag 28 maart 2016 14:19 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Boterham met warmgerookte zalm (die was gemarineerdin dijon mosterd en maple syrup) met sausje van mayo, slagroom, Limburgse mosterd, maple syrup, peper, zout. Met lente-ui en zachtgekookt eitje.
Wauw! Dat ziet er echt heerlijk uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:19 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmmmm!quote:Op maandag 28 maart 2016 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Straks een beetje Indisch koken, sambaleieren, kipsate met mijn beroemde pindasaus en gehaktballen (hete ballen) in babipangangsaus. Met witte rijst, kroepoek etc. Hmmm zin in. Ik ga de kipfilet maar vast marineren nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |