Het ligt ook niet aan de wijk, het ligt aan wat voor soort mensen er wonen. Neem de ergste wijk in Nederland en zet die dan in het kwadraat, dat is molenbeek.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een beetje offtopic maar toch ook weer niet.
Net ff Molenbeek op streetview gecheckt. Was wel benieuwd hoe dat hol er zo'n beetje uitziet. Maar ik zie eigenlijk niks schokkendsNotmale woningen, bloembakjes her en der voor de gezelligheid, rustig op straat,.... Tuurlijk komt er wel wat verpauperd spul voorbij, maar dat heb je hier in Rotterdam ook.
Vond het weinig schokkend.
Alsof de meeste mensen hier ooit in een Bijlmerflat of een portiekwoning in R'dam Zuid zijn geweest? Het leeuwendeel zal geen idee hebben hoe de 'de ergste wijk in Nederland' eruit ziet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de wijk, het ligt aan wat voor soort mensen er wonen. Neem de ergste wijk in Nederland en zet die dan in het kwadraat, dat is molenbeek.
In Nederland vallen probleemwijken dan ook nog hartstikke mee. Excessen zoals in België en Frankrijk heb je hier totaal niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:11 schreef Fides het volgende:
[..]
Alsof de meeste mensen hier ooit in een Bijlmerflat of een portiekwoning in R'dam Zuid zijn geweest? Het leeuwendeel zal geen idee hebben hoe de 'de ergste wijk in Nederland' eruit ziet.
Grotendeels met je eens. Maar sommige kleine stukjes van die 'bekende' problemwijken (zoals eerder genoemden) waren wel intens verpauperd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In Nederland vallen probleemwijken dan ook nog hartstikke mee. Excessen zoals in België en Frankrijk heb je hier totaal niet.
Doe je oom agent aan de deur zo de groeten van me?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Bedankt voor het recept!![]()
15 kilogram TATC
150 liter aceton
30 liter zuurstofwater
Ik neem aan dat oom agent dit recept zelf naar bommenkookboek De Telegraaf gestuurd heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Doe je oom agent aan de deur zo de groeten van me?
quote:België brengt vierde persoon in verband met aanslagen Brussel
De Belgische politie heeft zaterdag bekend gemaakt dat er een vierde verdachte in verband is gebracht met de aanslagen in Brussel van afgelopen week.
Volgens de Belgische aanklager zou het gaan om een als freelancer werkende Belgische journalist met de naam Fayçal Cheffou.
Cheffou is donderdag in Brussel aangehouden. Er is op internet veel gespeculeerd dat Cheffou de terrorist zou zijn die 'de man met het hoedje' werd genoemd. Volgens bronnen bij de Belgische krant Le Soir zou hij zijn herkend door de taxichauffeur die de terroristen afzette bij de luchthaven.
Cheffou zou de derde dader van de aanslagen zijn die dinsdag plaatsvonden op het vliegveld Zaventem. Cheffou blies zich niet op en verdween uit beeld terwijl zijn bompakket onontploft achterbleef.
De man wordt deelname aan een terroristische groep, het plegen van terroristische moorden, en het pogen van plegen van terroristische moorden ten laste gelegd.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nslagen-brussel.html
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
15 kilogram TATC
150 liter aceton
30 liter zuurstofwater
Ja, hij is aangehouden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Taxichauffeur die terroristen naar Zaventem bracht herkent ‘man met hoedje’ tijdens line-up
Bron: HBvl
Is journalist 'terrorist met hoedje'?
[ afbeelding ]
Bron: HLN
Die werkwijze zag je ook terug bij de aanslagen in Parijs. Een bom laten afgaan in het stadion en vervolgens bij de uitgang wachten en toeslaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Zoiets had ik eigenlijk gedacht dat ze zouden kunnen doen. Een bom af laten gaan, menigte rent weg richting uitgang en daar staat dan een andere bommenlegger.
Yep. 2 druppels water.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:36 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, hij is aangehouden.
Journalist Cheffou verdacht van terrorisme
BRUSSEL - Een Belgische freelance journalist en activist, Fayçal Cheffou, wordt verdacht van terrorisme. Justitie heeft zaterdag in Brussel bevestigd dat Cheffou wegens terrorisme vastzit.
Eerder op de dag meldde de krant Le Soir dat Cheffou de voortvluchtige 'met het hoedje' is. Dat is derde dader van de aanslagen dinsdag op het vliegveld Zaventem. Die blies zich niet op en verdween uit beeld terwijl zijn bompakket onontploft achterbleef.
Cheffou is donderdag in Brussel aangehouden. Le Soir stelde zaterdag dat hij is herkend door de taxichauffeur die de drie terroristen afzette bij de luchthaven.
[ afbeelding ]
Bron
Die is gewoon de dag erop weer aan het werk gegaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:36 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, hij is aangehouden.
Journalist Cheffou verdacht van terrorisme
BRUSSEL - Een Belgische freelance journalist en activist, Fayçal Cheffou, wordt verdacht van terrorisme. Justitie heeft zaterdag in Brussel bevestigd dat Cheffou wegens terrorisme vastzit.
Eerder op de dag meldde de krant Le Soir dat Cheffou de voortvluchtige 'met het hoedje' is. Dat is derde dader van de aanslagen dinsdag op het vliegveld Zaventem. Die blies zich niet op en verdween uit beeld terwijl zijn bompakket onontploft achterbleef.
Cheffou is donderdag in Brussel aangehouden. Le Soir stelde zaterdag dat hij is herkend door de taxichauffeur die de drie terroristen afzette bij de luchthaven.
[ afbeelding ]
Bron
Ja, hij is gewoon weer op de redactie van de telegraaf verschenenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die is gewoon de dag erop weer aan het werk gegaan?
Het zou mij niet eens verbazen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Freelance journalist is natuurlijk wel een beetje een eufemisme voor en werkloze met een microfoon een camera.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit is inderdaad weer zo'nquote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je was me net voor... dit vind ik dan ook weer heel erg freaky, net als de info dat ze dus al uren een directeur aan het filmen waren
klopt, maar de taxi-chauffeur heeft hem van dichtbij gezien en herkendquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:39 schreef Fides het volgende:
Die camerabeelden zijn zo vaag dat vrijwel iedereen met dat postuur een een derlijke huidskleur aan dat signalement kan voldoen zodra een hoedje en een bril op zet.
geen idee, misschien krijg hij een rijtje foto's onder zijn neus van bekende extremisten die aan postuur voldoen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:21 schreef frietenstamp het volgende:
Hoe kwam die freelance journalist in de line-up voor de taxichauffeur terecht?
Eens. Ik kan alleen praten over Rotterdam zuid omdat ik er zelf woon, en het is hier allemaal niet perfect. Maar, ik heb wel het idee dat er dingen ondernomen worden om alles een beetje in goede banen te leiden. Probleemwijken in België en Frankrijk worden zoals ik het zie aan hun lot overgelaten waardoor de problemen blijven opstapelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In Nederland vallen probleemwijken dan ook nog hartstikke mee. Excessen zoals in België en Frankrijk heb je hier totaal niet.
Vergeet het zwavelzuur niet, en natrium bicarbonaat om je eindprodukt te neutraliseren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
15 kilogram TATC
150 liter aceton
30 liter zuurstofwater
en een leren handschoenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vergeet het zwavelzuur niet, en natrium bicarbonaat om je eindprodukt te neutraliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |