Reintegratieprofessionial worden is een speeltuin voor sadisten anders hoor. Je slachtoffers moeten immers wel komen opdraven en je vernederingen ondergaan. Alsof er geen Nurse Ratched in deze halfbakken industrie zou rondlopen. Ik denk meer dan je lief hebt.quote:
Ik vind het belachelijk dat deze miskleun van een enkel dom bureautje wordt toegedicht aan 'hoogopgeleiden'. Artsen zijn hoogopgeleid, rechters ook, en ingenieurs. Hebben die allemaal een 'hoogopgeleidentrekje'? Volgens mij spreekt hier enkel de kift.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja nee, het zijn allemaal MBO'ers die re-integratieconsulentje spelen idd. Bij dit voorval is de mentale afstand tussen degene die dit bedacht heeft en de bijstandsgerechtigden die het moeten ondergaan zo groot, dat het een typisch hoogopgeleidentrekje is.
Kan wel weer best dat een groot deel in de gemeenteraad MBO-achtige opleiding heeft, behalve linkse partijen waar dit vandaan komt wrs.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja nee, het zijn allemaal MBO'ers die re-integratieconsulentje spelen idd. Bij dit voorval is de mentale afstand tussen degene die dit bedacht heeft en de bijstandsgerechtigden die het moeten ondergaan zo groot, dat het een typisch hoogopgeleidentrekje is.
t Is ook fucking hilarisch.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:04 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!! Hilarisch dit. Echt het hele bericht is om te gieren.
Lekker met de onderbuik geredeneerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Reintegratieprofessionial worden is een speeltuin voor sadisten anders hoor. Je slachtoffers moeten immers wel komen opdraven en je vernederingen ondergaan. Alsof er geen Nurse Ratched in deze halfbakken industrie zou rondlopen. Ik denk meer dan je lief hebt.
Ingenieurs hebben ook een hoogopgeleidentrekje, alleen naar andere hoogopgeleiden toe.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat deze miskleun van een enkel dom bureautje wordt toegedicht aan 'hoogopgeleiden'. Artsen zijn hoogopgeleid, rechters ook, en ingenieurs. Hebben die allemaal een 'hoogopgeleidentrekje'? Volgens mij spreekt hier enkel de kift.
Veel wel hoor, van die laatsten heb ik er nog al wat in de familie, kijken allemaal neer op het gewone domme volk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat deze miskleun van een enkel dom bureautje wordt toegedicht aan 'hoogopgeleiden'. Artsen zijn hoogopgeleid, rechters ook, en ingenieurs. Hebben die allemaal een 'hoogopgeleidentrekje'? Volgens mij spreekt hier enkel de kift.
Jullie zijn gewoon lachwekkend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ingenieurs hebben ook een hoogopgeleidentrekje, alleen naar andere hoogopgeleiden toe.
Ja, met lageropgeleiden praten ze idd niet eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ingenieurs hebben ook een hoogopgeleidentrekje, alleen naar andere hoogopgeleiden toe.
Overgewicht is het resultaat van overconsumptie. Of dat nu bio-fairtrade-spelt-quinoa is of frikadellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:35 schreef RAVW het volgende:
haha die lui had ik gelijk een gezond lesje denken gegeven![]()
wat een rand debielen zijn dat soort mensen van dat re intergratie project
het is niet van het gezond eten , maar als je moet kiezen tussen 1 kilo biefstuk of 20 frikandellen voor de 1/10 van de prijs van de biefstukken dan is voor iemand die maar 2 euro perdag kan uit geven de keuze niet zo moeilijk
het gaat hier niet om niet gezond willen eten maar puur omdat het niet betaalbaar is voor de meeste mensen
ik zelf heb gewoon al gemiddeld 30 a 40 euro per week aan eten en drinken , en ik doe nog heel rustig aan , moet je nagaan als je dan maar 20 euro per week overhoud om van in leven te blijven..
dan ga je echt geen verse groente kopen of goed vlees , dat is eerder rijst en pasta maken dat kan ej dna twee keer doen voor 4 a 5 dagen en dan de andere dagen brood![]()
beetje roerbak groente er bij en wat bonen uit potgehakt uit de aanbieding en daar moeten veel mensen dan van leven ....
ik kan ook wel heel gezond gaan leven en alles volgens de regels gaan doen .. alleen dan red ik het echt niet met 100 euro per week aan boodschappen geef er dan maar meer bij
Die stelling lijkt me goeddeels waar als je wat discussies op FOK! volgt. Bij de asielkwestie komt het heel duidelijk naar voren. Daar worden kritische meningen weggezet als onderbuikgereutel van tokkies en pvv'ers, laagopgeleiden kortom, en omdat ze laagopgeleid zijn is hun mening ook inferieur aan de hoogopgeleide die hen de les leest.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan wel weer best dat een groot deel in de gemeenteraad MBO-achtige opleiding heeft, behalve linkse partijen waar dit vandaan komt wrs.
Is an sich een heel interessante sociologische stelling: de moraal wordt voorgetrokken door de hoogopgeleiden, wat dan HBO of WO is.
Zoals ik al schreef, opleiding is in verband met dit topic irrelevant. Het is alleen relevant voor de mensen die werk zoeken, maar iemand met mbo zal zich ongetwijfeld net zo vernederd gevoeld hebben in die supermarkt als iemand met VWO.quote:
het is relevant in die zin omdat het in feite gaat om de mentaliteit van deze reintegratieconsulenten. Die heeft heel veel weg van een hoogopgeleidenmoraal.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, opleiding is in verband met dit topic irrelevant. Het is alleen relevant voor de mensen die werk zoeken, maar iemand met mbo zal zich ongetwijfeld net zo vernederd gevoeld hebben in die supermarkt als iemand met VWO.
Ja, klopt, waar ze geen rekening meehouden maar 25% van de bevolking (in 2008 volgens CBS) is hoogopgeleid, dwz doctoraal/masters en hoger.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Die stelling lijkt me goeddeels waar als je wat discussies op FOK! volgt. Bij de asielkwestie komt het heel duidelijk naar voren. Daar worden kritische meningen weggezet als onderbuikgereutel van tokkies en pvv'ers, laagopgeleiden kortom, en omdat ze laagopgeleid zijn is hun mening ook inferieur aan de hoogopgeleide die hen de les leest.
Er is geen 'hoogopgeleidenmoraal'. Als jij zoiets meent waar te nemen, moet je je misschien eens afvragen of je zelf wel al je kansen hebt benut.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef Terecht het volgende:
[..]
het is relevant in die zin omdat het in feite gaat om de mentaliteit van deze reintegratieconsulenten. Die heeft heel veel weg van een hoogopgeleidenmoraal.
ik heb die IQ test gedaan die in je ondertiteling staat, de uitslag is...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral VWO'ers aan de kassa, ben je universitair opgeleid en je dochter zit op het vmbo, ze mag alleen vakkenvullen (als ze mazzel heeft), terwijl het omgaan met de kassa juist vele malen eenvoudiger is geworden. Snap jij dat nou?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, opleiding is in verband met dit topic irrelevant. Het is alleen relevant voor de mensen die werk zoeken, maar iemand met mbo zal zich ongetwijfeld net zo vernederd gevoeld hebben in die supermarkt als iemand met VWO.
Netjes hoor, ik hoop dat je het een leuke test vondquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb die IQ test gedaan die in je ondertiteling staat, de uitslag is...
Goed gedaan!
U hoort bij de beste 10%
Uw IQ is:
118
Ik schrik er zelf van
Ja, best welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Netjes hoor, ik hoop dat je het een leuke test vond
Mijn IQ is 68.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb die IQ test gedaan die in je ondertiteling staat, de uitslag is...
Goed gedaan!
U hoort bij de beste 10%
Uw IQ is:
118
Ik schrik er zelf van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |